SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Vier hier dat leila bij ons aanwezig kan zijn, amen![]()
ze roept ons, wat zou ze zeggen?
Nee, dat is waarquote:Op zondag 23 december 2012 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je weet niet wat ik doe toch
quote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Lapohunten is zoooo stringetje boven je broek
quote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
jij hebt de broek aan zie ikquote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
ik hoorde het opeens, i don't care i love itquote:Op zondag 23 december 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet welk nummer dat is, maar weet niet hoe die heet
quote:Op zondag 23 december 2012 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoorde het opeens, i don't care i love it
Iets drinken? Adem inhouden?quote:
je moet eerst naar buiten, dan ren je een rondje op de dichtstbijzijnde boom. Dan moet je naar binnen gaan en dan moet je eerst over de bank springen en dan op je handen gaan staan. En dat terwijl je een liedje fluit. Succes.quote:
wat?quote:Op zondag 23 december 2012 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet eerst naar buiten, dan ren je een rondje op de dichtstbijzijnde boom. Dan moet je naar binnen gaan en dan moet je eerst over de bank springen en dan op je handen gaan staan. En dat terwijl je een liedje fluit. Succes.
10 slokjes water snel achter elkaar werkt bij mij 99% van de tijdquote:
ik woon in een flat dus dit gaat niet werkenquote:Op zondag 23 december 2012 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet eerst naar buiten, dan ren je een rondje op de dichtstbijzijnde boom. Dan moet je naar binnen gaan en dan moet je eerst over de bank springen en dan op je handen gaan staan. En dat terwijl je een liedje fluit. Succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |