En terecht!!!quote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef Bayswater het volgende:
Jammer dat Feyenoord twee weekenden achter elkaar zwijnt.
De top houdt elkaar zo in de gaten.. zo kan ik nog verrassingswissels doorvoerenquote:Op zondag 23 december 2012 20:06 schreef SnuggLe het volgende:
Waarom zet je btw je team niet open Sjaan, als je hier toch post wat je hebt?
Complimenten btw dat veel mensen in de top hun team open hebben staan!
Nu tweede deel vh seizoen in de top 3 blijven staan is de doelstelling.
Dat deden ze pas bij een assist van Martens Indi ook en hier was het ook overduidelijk Otsu. 3 punten erbij lijkt mij voor Otsu, bij Cullen eraf. Otsu is daarbij al genaaid met een zuiver doelpunt door die handsbal.quote:Op maandag 24 december 2012 01:12 schreef DeVinger het volgende:
Volgens mij geeft Otsu en niet Cullen toch echt de bal aan Linssen bij de 1-0 van VVV tegen Roda vanmiddag. Eredivisie Live geeft hem ook aan Otsu en de beelden (http://eredivisielive.nl/(...)jc-kerkrade-1-0.html) bevestigen dit. Doet men daar iets mee?
ik heb de beelden bekeken en kan niet anders concluderen dan dat Otsu twee assists heeft. Ik ga het aanpassenquote:Op maandag 24 december 2012 01:12 schreef DeVinger het volgende:
Volgens mij geeft Otsu en niet Cullen toch echt de bal aan Linssen bij de 1-0 van VVV tegen Roda vanmiddag. Eredivisie Live geeft hem ook aan Otsu en de beelden (http://eredivisielive.nl/(...)jc-kerkrade-1-0.html) bevestigen dit. Doet men daar iets mee?
75ste voor een eerste keer. Maar heb al wel geleerd dat op 1 paard wedden een beetje fatalistisch kan zijn, somsquote:
Lol, dacht je echt dat ik dat zou doen?quote:Op maandag 24 december 2012 08:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Verder heb ik geen zin om vi hier over te e-mailen zoals een Snuggle.
Ik heb dat wel eens gedaan hoor haha.quote:Op maandag 24 december 2012 17:16 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Lol, dacht je echt dat ik dat zou doen?
Aan je fanatisme te zien vermoed ik van wel.quote:Op maandag 24 december 2012 17:16 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Lol, dacht je echt dat ik dat zou doen?
Smolov hèquote:Op maandag 24 december 2012 17:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan hoor haha.
Dude, weet jij dat nog? (ik zou het niet meer weten eerlijk gezegd, maar ook met profcoach meerdere keren gedaan hoor zulke dingen). Kleine moeite en kan net het verschil betekenen.quote:
Ik was die andere ouwehoer, doelpuntenmaker op het wedstrijdformulier werd terzijde geschoven door de Fokcrew.quote:Op maandag 24 december 2012 17:27 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dude, weet jij dat nog? (ik zou het niet meer weten eerlijk gezegd, maar ook met profcoach meerdere keren gedaan hoor zulke dingen). Kleine moeite en kan net het verschil betekenen.
Wat dat betreft zijn ze dit jaar heel redelijk toch? Indi, Otsu.quote:Op maandag 24 december 2012 17:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik was die andere ouwehoer, doelpuntenmaker op het wedstrijdformulier werd terzijde geschoven door de Fokcrew.
Hah dat dan weer niet.quote:Op maandag 24 december 2012 17:21 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Aan je fanatisme te zien vermoed ik van wel.![]()
Gefeliciteerd trouwens met de wintertitel, voorheen werd daarvoor nog weleens een prijs voor gegeven op fok. Ooit een keer een Footballmanager spel voor de PSP mogen ontvangen.
Zuurkool op?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HOOP DAT HET EEN ZUUR JAAR VOOR JOU WORDT
Toemaar, wat een haat en nijd. Complexje?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HOOP DAT HET EEN ZUUR JAAR VOOR JOU WORDT
Mijn beslissing om voor PSV te kiezen was een puike.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:13 schreef SnuggLe het volgende:
Geniaal dit! Dat was bar-, en barslecht!
Extra zuur.... Otsu mist penaltyquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:03 schreef SnuggLe het volgende:
Mijn beslissing om op het laatste moment Kakuta/Kalas te wisselen voor Marcelo/Otsu was een puike
Kalas doet het nu ook weer niet al te best, maar Kakuta pakte mooi een goaltje. Jammer dat ik had gemist dat Finn geblesseerd isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:03 schreef SnuggLe het volgende:
Mijn beslissing om op het laatste moment Kakuta/Kalas te wisselen voor Marcelo/Otsu was een puike
...dit wel. Dit kost me nu de eerste plek.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:12 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Extra zuur.... Otsu mist penalty
Ha, same here. Maar als Feyenoord wint (ongeacht hoeveel punten ik daarmee haal) is mijn weekend helemaal top!quote:Op zondag 20 januari 2013 12:03 schreef Bayswater het volgende:
Ik kijk niet meer, wat een dramaronde.
Jij gaat stijgen dan tov de rest.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zonde van de tegengoal van az.
12 hele puntenquote:Bony -
Chevalier -
Pelle 2
Immers 2
Van Ginkel 2
Holla 3
Achenteh 8
Kalas -2
Kashia -2
Joppen 1
Velthuizen -2
Je vergeet er 3 af te halen bij Immersquote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, eens even tellen
[..]
12 hele punten
Ik kwam er idd net achterquote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Je vergeet er 3 af te halen bij Immers
Wees blij dat je Wormgoor niet hebt!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:10 schreef SnuggLe het volgende:
Manfred kiest alles goed, ik alles slecht. Denk dat ik wellicht plaats 2 zelfs kwijt ga raken....
Is altijd goed hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat Ajax verliest is op zich wel goed voor mijn manager en de competitie.
Het moet zelfs -6 zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 02:06 schreef DeVinger het volgende:
Heeft Wormgoor niet -4 ipv -5 deze ronde?
Dit weekend 2-2, een gele kaart en een directe rode kaart
2 + 1 - 2 - 2 - 5 = -6
Vorige week 1-1
2 + 1 - 1 = 2
Maakt -4 totaal en niet -5 toch?
Had die prutser zelf ookquote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef DeVinger het volgende:
Ach, speel toch al geen rol van betekenis meer
Haha :-)quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:04 schreef Sjaan-P het volgende:
De strijd om plek 2 is geopend! Zonder wissels heb ik al een beter team dan Snuggle en maar 17 punten achterstand.
Nu slim wisselen..
Ik wil best na elke ronde mijn team posten. Maar omdat ik vaak vroeg moet wisselen (geen tijd op donderdag/vrijdag) wil ik niet álles weggeven..quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Haha :-)
Open je team dan ook, netzoals de rest van de top 7!
Ik heb ook niet echt goede wissels gedaan, helaas. Ben bang dat ik teveel geld ben kwijtgeraakt met de wissels die ik wel gedaan heb.
Maar beter team...dat kan je pas na de volgende ronde weer zeggen.
Toch dus ja. Hmmm. Verder puzzelen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef Bontekoe1982 het volgende:
moisander is dit weekend geschorst
Dit ligt er net aan of die speler past in mijn visie van de langere termijn. Als ik die speler toch al wil wisselen, dan kun je het in mijn ogen dan net zo goed meteen doen. Immers en Moisander laat ik gewoon staan omdat ze in mijn elftal die ik nastreef een plek in de basis zouden hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef Bontekoe1982 het volgende:
haal je een speler die 1 wedstrijd mist er uit?
Ben je al voor geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
ik zal voor 13.00 uur de laatste transfers nog even doorvoeren
Peterselieman schijnt niet zo moeilijk te zijn als je die 353 euro naar zijn bankrekeningnummer overmaakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 04:02 schreef Sjaan-P het volgende:
Ik kom 353 euro te kort voor mijn droomwissels!
Ik had ook bijna Zoet gekozen..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oef, ik had bijna Zoet gekozen als goalieMazzeltje dit.
Ik twijfelde ook enorm, maar heb uiteindelijk Ten Rouwelaar op doel gezetquote:
Zag het mazzelpikkie, pech alleen dat Gouweleeuw nu geschorst is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ben blij met nordfeld, gouweleeuw, kums, djuricic en finbogason.
Nee. Principekwestie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:04 schreef Sjaan-P het volgende:
Geen Ajacieden gekocht mensen? Hebben jullie hun programma niet gezien?
Oh toch Zoetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook enorm, maar heb uiteindelijk Ten Rouwelaar op doel gezet
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh toch ZoetIk dacht dat ik toch echt Ruiter had gekocht..
![]()
Nu hopen dat Fischer, Pelle en Altidore compenseren
Alleen Moisander overwogen, de rest was te duur.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:04 schreef Sjaan-P het volgende:
Geen Ajacieden gekocht mensen? Hebben jullie hun programma niet gezien?
21 met nog 5 spelers te gaan...quote:Finnbogason 5
Van Duinen 2
Holla 2
Achenteh 2
Gilano Wijnaldum -
Ten Rouwelaar 10
Fuck yeah Ten Rouwelaarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:14 schreef SnuggLe het volgende:
... En gvd gvd NAC die het dan weer WEL goed doet, waardoor Manfred verder uitloopt. Sh*t.
quote:Vandaag:
Van Ginkel 2
Kalas 1
Nog bezig:
Pelle
Immers
BMI
Nog meer minpunten voor de koplopersquote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef SnuggLe het volgende:
Ik neem aan van niet als de scheidsrechter Mathijssen aanwijst![]()
Voor de gele kaart wel, veroorzaker van een penalty wordt daar niet op vermeld.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wedstrijdformulier geldt toch neem ik aan?
Dus geen straf voor de mensen die BMI hebben?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Voor de gele kaart wel, veroorzaker van een penalty wordt daar niet op vermeld.
Ja bedoelde voor de gele kaart.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Voor de gele kaart wel, veroorzaker van een penalty wordt daar niet op vermeld.
Lijkt me wel. Hij veroorzaakte immers de pingel, dat kon een blinde nog zien.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus geen straf voor de mensen die BMI hebben?
Uiteraard een -3 voor deze collegiale Indi. Het is altijd wat met die vent hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus geen straf voor de mensen die BMI hebben?
Jeuj, een heel puntje van BMIquote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Uiteraard een -3 voor deze collegiale Indi. Het is altijd wat met die vent hier.![]()
Volgensmij sta je nog op plaat 3 ;-)quote:Op maandag 4 februari 2013 01:03 schreef Sjaan-P het volgende:
Zoals voorspeld ga ik volgend weekend opschuiven naar plek 2!
Nee toch? Ze vergelijk het alleen met Mathijssen, die van Van Rhijn werd 2 weken geleden niet geseponeerd terwijl de KNVB daarvan ook zei dat de kaart niet terecht was.quote:
38 met Achenteh nog te gaan.quote:Van Duinen 7
Finnbogason 6
Pelle 7
Immers 3
Van Ginkel 3
Holla 8
Achenteh (nu bezig)
Wijnaldum -2
BMI 5
Kalas 1
Ten Rouwelaar 0
Onze dank!quote:Op zondag 10 februari 2013 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
zometeen zijn de wedstrijden van gister in de punten terug te zien
41 punten. Heuj.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga eens even tellen...
[..]
38 met Achenteh nog te gaan.
Top! Ondanks de rare twee weken plek 2 gepakt én 1 punt ingelopen op de ongenaakbare katipunan2013.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
zo. Alles zit er weer in en hopelijk kloppen alle punten weer
Eh, je staat 6e?!?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef Sjaan-P het volgende:
[..]
Top! Ondanks de rare twee weken plek 2 gepakt én 1 punt ingelopen op de ongenaakbare katipunan2013.
Ah. Dan was Twente nog niet ingevoerd denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:51 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Eh, je staat 6e?!?
Zie ineens een hele rare stand. Die gast op nr2 ken ikniet eens.
En plek 2 tm 6 staat ERRUG dicht bij elkaar, cool.
Verschil is wel erg groot.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:15 schreef Sjaan-P het volgende:
[..]
Ah. Dan was Twente nog niet ingevoerd denk ik.
Morgen maar eens gaan natellen.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:56 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Verschil is wel erg groot.
Maar ik had geen Twente, maar sta ineens wel boven je. Raar.
Doet me denken aan vorig seizoen waar ik 2 ronden lang een volledig NEC-elftal opgesteld hadquote:
nee, is nog niet gebeurdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:07 schreef Bayswater het volgende:
Mmm, weer te laat voor de wissels. Dacht dat het ondertussen al met een uurtje was verlengd.
Dat NAC dan maar weer de draad gaat oppakken.
Prima zaak, want waarschijnlijk had ik er wel wat NEC ingezet.quote:
Oei, je team wordt gemaakt of gekraakt door AZ....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:27 schreef Sjaan-P het volgende:
Ik heb maar eens een gokje gedaan voor de komende vier weken, eens kijken of ik hiermee een verschil kan maken:
Graziano Pellè
Jean-Paul Boëtius
Jonathan Reis
Georginio Wijnaldum
Kevin Strootman
Siem de Jong
Dirk Marcellis
Donny Gorter
Etiënne Reijnen
Ricardo van Rhijn
Esteban Alvarado
58 punten, ik ben tevreden!quote:Bony 7
Finnbogason 0
Van Duinen 5
Van Ginkel 5
Holla 7
Toornstra 2
Achenteh 5
Kalas 9
Van Aanholt 9
Janmaat -1
Velthuizen 10
Omdat de Boer hem niet wil overbelasten.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef Cornelis83 het volgende:
Waarom speelt Fisscher eigenlijk niet?
Alleen vi. Het is wel genoeg zo voor die Moisander, vind je niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:38 schreef Bontekoe1982 het volgende:
voor het toekennen van doelpunten en assist word dan alleen vi.nl gebruikt of meerdere bronnen.
yepquote:Op zondag 17 februari 2013 20:57 schreef Bontekoe1982 het volgende:
dus die andere site's snappen niet wat een assist is alleen vi.
Lolquote:
35 punten van 5 spelers. Finnbogason, Van Duinen, Toornstra, Holla en Janmaat moeten nog spelen en Achenteh is nu bezig.quote:Bony 13
Van Ginkel 13
Kalas 3
Van Aanholt 3
Velthuizen 3
63 puntenquote:Bony 13
Finnbogason 8
Van Duinen 2
Van Ginkel 13
Toornstra 8
Holla 3
Achenteh 2
Kalas 3
Van Aanholt 3
Janmaat 5
Velthuizen 3
Niet slecht inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
63 punten
58 + 63 is een fantastische ronde voor mij121 punten!
goed gedaanquote:Op maandag 25 februari 2013 08:17 schreef NikeyAjax het volgende:
136 punten, de beste van ronde 12. *geef mezelf een schouderklopje*
Heb de beelden gezien, en het enige wat ik kan bedenken waarom vi 'm niet geeft is dat bal onderweg geraakt wordt door één van de willem 2 verdedigers....quote:Op zondag 24 februari 2013 13:36 schreef Bontekoe1982 het volgende:
is de bal van amieux op platje geen assist. weer geeft iedereen hem de assist behalve vi.
Kijk anders ff de beelden dat het wel een assist is.
Vanavond deden ze het prima.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:01 schreef Sjaan-P het volgende:
Mijn all-in AZ tactiek functioneerde niet kan ik jullie vertellen.
Tot nu toe dus 31 punten van deze 6 spelers... morgen en overmorgen mogen Finnbogason, Pelle, Holla, Linssen en Janmaat nog wat extra punten voor me binnensprokkelenquote:Bony 8
Van Ginkel 5
Toornstra 0
Kalas 9
Van Aanholt 9
Ruiter 0
Daar moet je de Snor voor bellen. Het is net als penalty's met scheidsrechters, de ene keer krijg je hem wel de andere keer niet.Persoonlijk vind ik een assist alleen een pass waardoor een doelpuntrijke kans ontstaat, vi is daar meestal het strengste in. Dit keer blijkbaar niet zo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 06:47 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ibarra wel een assist krijgt voor de bal op bony. en moisander 2 weken geleden niet. qua doelpunt toch bijna het zelfde. zowel bony als eriksen maken een lange dribbel met de bal voor ze scoren. alleen krijgt ibarra de assist wel van vi en moisander niet.
58 punten met Holla nog te gaan. Topweekend.quote:Bony 8
Pelle 10
Finnbogason 8
Holla -
Linssen 0
Van Ginkel 5
Toornstra -
Janmaat 9
Kalas 9
Van Aanholt 9
Ruiter 0
Klopt. Relativeerbaar is het zeker. Maar ik heb dan ook geen gokjes.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef SnuggLe het volgende:
...zoals bijna iedereen een lekker weekend heeft gehad.
De rest speelt morgen nogquote:Finnbogason 5
Holla 6
Linssen 2
Totaalscore van 30 met nog 6 spelers te gaanquote:Pelle 8
Finnbogason 5
Holla 6
Linssen 2
Janmaat 9
76 puntenquote:Pelle 8
Finnbogason 5
Bony 8
Holla 6
Linssen 2
Van Ginkel 5
Toornstra 5
Kalas 9
Janmaat 9
Van Aanholt 9
Ruiter 10
Dat laatste had ik nou met Feyenoord.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:34 schreef shinji_united het volgende:
Kom op 162 totaal, jammer dat Nelom niet nog een minuutje mee mocht doen.... En verder jammer dat Vitesse en 020 ook de nul houden/winnen. Had nog mooier kunnen zijn
quote:Op maandag 11 maart 2013 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe kan het dat ik zelf op 134 uitkom, en de manager op maar 103?
edit: ah, Vitesse is nog niet ingevoerd. Daar komen exact die 31 punten verschil vandaan
Die wedstrijd is alsnog ingevoerd en verwerkt; excuses voor het ongemakquote:Op maandag 11 maart 2013 08:28 schreef ntrx het volgende:
Wel raar, nog niet alle punten zijn ingevoerd maar budgetten zijn wel verwerkt en nieuwe speelronde is begonnen...zal wel wat fout zijn gegaan
Ik zie het; in de wedstrijd HA - NEC miste Koolwijk de basisplaats. Bijgewerktquote:Op maandag 11 maart 2013 09:12 schreef ntrx het volgende:
Heb de wedstrijden van NEC niet gezien maar waarom heeft koolwijk maar 2 punten gekregen?
Hij zou toch 2x basis = 4 punten moeten hebben of heb ik dus iets gemist?
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:00 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
Die wedstrijd is alsnog ingevoerd en verwerkt; excuses voor het ongemak
75 punten al, morgen moeten Pelle en Toornstra nog in actie komen. Ik ben zeer tevredenquote:Bony 13
Finnbogason 8
Van Ginkel 15
Holla 2
Duarte -
Kalas 9
Kashia 9
Van Aanholt 9
Velthuizen 10
Totaalscore van 83 punten dit weekendquote:Pelle 6
Toornstra 2
Heb je geen Bony dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:09 schreef SnuggLe het volgende:
Hmm...Pelle geschorst en Mertens ook waarschijnlijk. Shit.
Ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef SnuggLe het volgende:
Jawel. Maar toch; 2 van de 3 spitsen (zeker goed voor toch samen minimaal 10 punten per ronde) die er niet bij zijn. But then again; 4 van de 5 mensen hebben 1 of beiden.
37 punten dus.quote:Bony 8
Finnbogason 8
Pelle -
Van Ginkel 5
Holla 0
Duarte 2
Toornstra 5
Kalas 3
Kashia 3
Van Aanholt -
Velthuizen 3
je staat deze ronde zelfs op 128 puntenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens m'n totaalscore heb ik 98 punten, wat zou betekenen dat ik dit weekend maar 15 punten heb gescoord
Eens rekenen:
[..]
37 punten dus.
De laatste keer rekenen leverde 83 punten op, dus zou ik nu toch 120 moeten hebben ipv 98?
edit: heel Vitesse + Duarte zijn nog niet meegeteld zie ik, maar dan zit er alsnog iets mis, want als ik die samen optel kom ik op 24, wat dus op 122 terecht komt. Dan zal ik met 83 wel mis zitten
Whoppa!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je staat deze ronde zelfs op 128 punten
Clasie is geschorst, daarom heb ik hem ook uit mijn team gehaald.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu even bedenken wie ik ga wisselen. Ik zit te denken aan Clasie, maar het kan ook misschien Chery worden.
v Aanholt is geblesseerd he?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Duarte <-> Toivonen
Holla <-> Duplan
Twee wissels en daar hou ik het bij
Bony - Pelle - Finnbogason
Toivonen - Duplan - Toornstra - Van Ginkel
Van Aanholt - Kalas - Kashia
Velthuizen
Middelmatige gok dus, dat kan erg zuur worden als je vorige team meer punten binnen zou harkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |