Idd...quote:Op maandag 24 december 2012 03:07 schreef mrstylo het volgende:
Ik zie die Michu echt voor 30 miljoen naar Liverpool gaan ofzo.![]()
Nieuwe Carroll is geboren.
quote:FA laat schot van Williams op hoofd Van Persie onbestraft
Maandag, 24 december 2012 om 14:10
Ashley Williams ging zondagmiddag zijn boekje te buiten door in de wedstrijd Swansea City-Manchester United de bal hard tegen het hoofd van Robin van Persie te trappen. De Nederlander lag op de grond toen de bal eraan kwam, werd geraakt en sprong boos overeind om de discussie met zijn tegenstander aan te gaan. De rel werd gesust, maar een staartje krijgt het voorval niet.
De Engelse bond (FA) heeft maandag namelijk besloten geen onderzoek in te stellen naar wat zich allemaal afspeelde in het Liberty Stadium. Dat schrijft de Daily Mail. De aankondiging is een streep door de rekening van Sir Alex Ferguson, die zondag juist riep om een stevige schorsing voor Williams. “Hij had Van Persie dood kunnen maken. Dit is het gevaarlijkste wat ik in de afgelopen jaren op de velden heb gezien.”
“Ik denk dat hij heel lang geschorst moet worden, dit was een schandalige actie”, sprak Ferguson woedend. De FA hanteert echter de regel dat het niets doet met incidenten die gewoon door de arbitrage waargenomen zijn en beoordeeld. Had de scheidsrechter het niet gezien, dan had de FA in actie kunnen komen. De bond doet overigens ook niets met de opmerkingen die Ferguson na de wedstrijd maakte.
Het gerucht gaat hè, lijkt me sterk, al is het natuurlijk een stuk beter dan de huidige situatie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2012 10:28 schreef Tarado het volgende:
Dan kan je niet anders concluderen dan dat hij iedere keer een stapje terug gaat in zijn carrière Ajax, Real, Inter, SpursMet Inter heeft hij nog alles gewonnen wat er te winnen viel, dus van een stap terug zou ik niet willen spreken. Een overgang naar de Spurs zou wel een flinke stap terug betekenen wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |