Nee, ik zit in Hulst, alwaar het al 3 dagen achtereen regentquote:Op zondag 23 december 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
Jij bent overduidelijk niet in Enschede.
En waarheid voor wat betreft Valentijnsdag.
Hier ook, hoor. Hoewel, het is nu al 1,5 uur droogquote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik zit in Hulst, alwaar het al 3 dagen achtereen regent
Teunquote:
ja, ik heb 'm gekochtquote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouter
heb je die Polo al gekocht?
ik zal van de week wat foto's maken.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 18:49 schreef ACT-F het volgende:
Geniaal![]()
http://www57.zippyshare.com/v/33684135/file.html
ja, goed hoor! lekker vakantie, leuk weekend tot nu toe en zin aan Kerstquote:
Weer beter. Heb de afgelopen 4 dagen last gehad van buikgriep en ben blij dat het over isquote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, goed hoor! lekker vakantie, leuk weekend tot nu toe en zin aan Kerst
en met jou?
quote:Op zondag 23 december 2012 19:44 schreef norich het volgende:
[..]
Weer beter. Heb de afgelopen 4 dagen last gehad van buikgriep en ben blij dat het over is
Heb ook zin in kerst!
Rattlequote:
Wel goed hoor.quote:
Kusje op je buikquote:Op zondag 23 december 2012 19:44 schreef norich het volgende:
[..]
Weer beter. Heb de afgelopen 4 dagen last gehad van buikgriep en ben blij dat het over is
Heb ook zin in kerst!
Mooi zoquote:Op zondag 23 december 2012 20:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel goed hoor.Zin in kerst want 2e kerstdag ben ik bij mijn zussen en aanhang. Ben benieuwd of we wel allemaal in de huiskamer van zus Sabien passen.
mooi warkquote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Hehe uur plat proatn int gloazn huus! Onmeunig mooi!
quote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Hehe uur plat proatn int gloazn huus! Onmeunig mooi!
Dat ook.quote:
Morgen (straks) werken.quote:Op maandag 24 december 2012 00:23 schreef Redbaron het volgende:
Morgen kerstmiddag in Hengeloooo, biertjes drinken dus
Kats maar één mail.quote:
Leavequote:Op maandag 24 december 2012 02:37 schreef Sylvana het volgende:
Lol, Ilse wil met het koor allerlei kerstliedjes gaan zingen. Maar zoveel kan ze er niet doen als ze "Oh Denneboom" ook wil doen, want als Almeloër duurt dat nummer minstens 10 minuten langer"Ooooooooooooh Denneboooooooooom"
Hoi, trouwens.quote:Op maandag 24 december 2012 08:46 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh
Ik lag er om 4 uur in en was om 8 uur weer klaarwakker
quote:Op maandag 24 december 2012 09:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Denken dat het rustig is op 't werk. Is 't gewoon nog druk ook. Krijg je als je met 2 (lopende) mensen zit en 2 aan de telefoon. Nouja dan gaat de dag iig wel snel
quote:Op maandag 24 december 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb m'n laptop ook weer aan moeten slingeren, maar gelukkig wel vanuit bed
Nice.quote:Op maandag 24 december 2012 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tukker, 8 jan komt de Chocoladeshake terug
Jij had al die vakanties onlangs.. mag ik best wel een dagje in bed blijvenquote:Op maandag 24 december 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het lag zóóóóóó fijn vanmorgen.
Ik durf niet te zeggen hoelang die blijft, maar je weet in ieder geval dat 'ie weer komtquote:Op maandag 24 december 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.Maar weinig kans dat ik op korte termijn zo'n ding ga scoren met deze erbarmelijke temperaturen.
Ben je nog ziek?
Ik gun het je ook wel hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij had al die vakanties onlangs.. mag ik best wel een dagje in bed blijven
Gelukkigquote:Op maandag 24 december 2012 09:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik gun het je ook wel hoor.![]()
Heb het gevoel dat ik hier al 5 uur zit.
Ik doe changemanagement dus loop een beetje door het bedrijf. Spring ook wel bij in de telefoondienst als ik op m'n plek zit. Maar daar sta ik dan als 3e in de rij.quote:Op maandag 24 december 2012 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Loop of zit je vandaag?
Voor mij wordt het een erg lange zit, vrees ik.
Misschien vanmiddag maar eens lunchen bij de Mix.
Ik mag toch hopen dat jij niet in de buurt van het eten komtquote:Op maandag 24 december 2012 09:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen hoelang die blijft, maar je weet in ieder geval dat 'ie weer komt![]()
Ik ben weer zo goed als beter. Ik ben weer gewoon aan het werk. Ik loop alleen nog als een verkouden hond te snotteren en slijm op te hoesten. Maar verder wel beter![]()
Alleen de fitheid is er een beetje uit
Herkenbaar. Loop ook al een week met een schuurpapieren strot en sinds twee dagen ook flink te snotteren.quote:Op maandag 24 december 2012 09:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen hoelang die blijft, maar je weet in ieder geval dat 'ie weer komt![]()
Ik ben weer zo goed als beter. Ik ben weer gewoon aan het werk. Ik loop alleen nog als een verkouden hond te snotteren en slijm op te hoesten. Maar verder wel beter![]()
Alleen de fitheid is er een beetje uit
Ja, ik ook. 9 dagen, vanaf gisteren, achter elkaar werken. Met alleen morgen vrij.quote:Op maandag 24 december 2012 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Herkenbaar. Loop ook al een week met een schuurpapieren strot en sinds twee dagen ook flink te snotteren.Gelukkig heb ik thuis nog anta-flu snoepjes.
Maar ben natuurlijk wel hardcore aan het 'werk'!!!VOC-mentaliteit en zo.
Dat is wel chill, beetje zeuren met mensen.quote:Op maandag 24 december 2012 09:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik doe changemanagement dus loop een beetje door het bedrijf. Spring ook wel bij in de telefoondienst als ik op m'n plek zit. Maar daar sta ik dan als 3e in de rij.
Bij de Mac?quote:Op maandag 24 december 2012 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ook. 9 dagen, vanaf gisteren, achter elkaar werken. Met alleen morgen vrij.
Jep, bij de Mc.quote:Op maandag 24 december 2012 09:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij de Mac?
Sterkte.
Ach, eigenlijk vind ik het best relax, weinig mails/belletjes en zo. De tijd kruipt alleen zo.
En ik zie er vandaag uit als een dakloze.Hoodie en een 7-dagen baard.
Ja, maar dan enkel Dreddquote:Op maandag 24 december 2012 09:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Judge Dredd?
Ik zal eens even kijken...
De remake ia bloederig. Niet heel goed. Wel bruut.quote:Op maandag 24 december 2012 09:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Judge Dredd?
Ik zal eens even kijken...
Hoofdkantoor van GDF Suez (Electrabel) in Zwolle.quote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is wel chill, beetje zeuren met mensen.Groot bedrijf waar je werkt? Vast wel ergens een koffiehoekje waar je ongezien een uurtje kan chillen.
HEhe geniet ervanquote:Op maandag 24 december 2012 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met grote slokken koffie.
En af en toe een choco om de keel te smeren.
Min of meer. Tis meer een 3d versie met een ander verhaal. Wel veel hersens en kapotgeschoten gezichten.quote:
Me like blood.quote:Op maandag 24 december 2012 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
De remake ia bloederig. Niet heel goed. Wel bruut.
De hele dag Sundae's proeven.quote:Op maandag 24 december 2012 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep, bij de Mc.
Alleen vandaag nog extreem druk en dan 2e kerstdag genieten van 150% uitbetaald krijgen en vrijwel niets doen
Ehh.. Had gewoon normale versie. Alleen 1 dingejte in het begin was verkeerd ondertiteld.quote:Op maandag 24 december 2012 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Me like blood.
Alleen maar rips met Koreaanse ondertiteling te vinden.Ik wacht nog heel even...
Daar kan je nog wel een beetje verdwalen lijkt me.quote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoofdkantoor van GDF Suez (Electrabel) in Zwolle.
19 verdiepingen, stuk of 1200 werkplekken gok ik. Stuk of 800 werknemers op het hoofdkantoor denk ik.
Oh, niet van The Pirate Bay ge-neerlaad?quote:Op maandag 24 december 2012 10:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ehh.. Had gewoon normale versie. Alleen 1 dingejte in het begin was verkeerd ondertiteld.
Dan heb je ook na je eerste hap een op staande voet ontslagquote:Op maandag 24 december 2012 10:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De hele dag Sundae's proeven.How 'bout that! Is maar goed dat ik daar niet werk. Eéntje voor de klant, ééntje voor mij was dan het devies...
Ja gewoon de meest gedownloade.quote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, niet van The Pirate Bay ge-neerlaad?
Oh valt wel meequote:Op maandag 24 december 2012 10:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar kan je nog wel een beetje verdwalen lijkt me.
Dan kun je beter bij de Ola werkenquote:Op maandag 24 december 2012 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je ook na je eerste hap een op staande voet ontslag
Ik hou niet van ijs.quote:Op maandag 24 december 2012 10:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan kun je beter bij de Ola werkenHapje hier, hapje daar.
Ik ook niet hoor. Bij de ola soms een x om te proberen.quote:
Hoe is het met de pens?quote:Op maandag 24 december 2012 10:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Bij de ola soms een x om te proberen.
De toevoegingen, die waren wel lekker. B.v bij hertog stroopwafel ijs. Die koekkies in een bakkie en dat mee naar de kantine.
Says no.quote:Op maandag 24 december 2012 10:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké.
*klik*
Nog zin in een lekker gebakken visje straks?
Nu wel goed. Zoveel ijs of van die toevoegingen at ik niet hoor... Carbsquote:
Nee, ik ga zo. Nog even naar de sieradenwinkel en dan naar huis. Visjes voeren, douchen en klaarmaken en zoquote:Op maandag 24 december 2012 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké.
Ik ben er rond een uur of 12:00. Kan ik jou nog wat meenemen? Chicken hotwings of zo?
Maar je bent al zo'n juweeltjequote:Op maandag 24 december 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo. Nog even naar de sieradenwinkel en dan naar huis. Visjes voeren, douchen en klaarmaken en zo.
Het is beter voor mezelf dat ik niet in dergelijke toko's werk.quote:Op maandag 24 december 2012 11:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nu wel goed. Zoveel ijs of van die toevoegingen at ik niet hoor... CarbsHet enige waar ik een zwak voor had was Hertog Yoghurt Bosvruchten.
Wat lief.quote:Op maandag 24 december 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
10 jaar na het overlijden van m'n oma krijg ik alsnog een sieraad van haar
Is het druk in de stad?quote:Op maandag 24 december 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo. Nog even naar de sieradenwinkel en dan naar huis. Visjes voeren, douchen en klaarmaken en zo.
M'n nicht die morgen langskomt dacht eraan blijkbaar. Die heeft ooit twee ringen gekregen en wil er eentje afstaan aan mijquote:
Attent van haar.quote:Op maandag 24 december 2012 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
M'n nicht die morgen langskomt dacht eraan blijkbaar. Die heeft ooit twee ringen gekregen en wil er eentje afstaan aan mij
Volgens mij heb ik vroeger gezegd dat ik haar sieraden niet hoefde.. tja puber van 15![]()
Maar achteraf gezien slechte keuze.. mocht ik dat gezegd hebben.
Zeker!quote:Op maandag 24 december 2012 11:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Attent van haar.Altijd goed, zo'n fysieke herinnering.
U srs?quote:Op maandag 24 december 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker!
Ja zal er ook zeker blij mee zijn. Daarom morgen ook naar het zwanenmeer met m'n nicht. M'n oma heeft vroeger aan ballet gedaan (en ik in m'n hele jonge jaren ook een mislukte poging)
Tja, toch soort van herinnering. En helemaal geweldig dat m'n nicht meegaat. Eerste keer sinds uhm nouja ever.. dat we iets samen doen haha.
En uiteindelijk zou m'n oom ook komen om daarna hapje te eten. En nu gaan we zelsf bij m'n vader eten met kerst.
Voor alles een eerste keer
Haha nicequote:Op maandag 24 december 2012 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
U srs?
Miss Tuk gaat daar morgen ook heen met haar moeder.
Hoezo is het apart om bij je vader te eten?
Niet een al te beste relatie met hem of zo? Nou ja, wordt vast wel gezellig.quote:Op maandag 24 december 2012 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha nice
Nou eerder dat sinds de scheiding ik niet meer met kerst bij hem ben geweest. Laat staan met nog extra familieleden
10 jaar terug met kerst m'n oma overleden. Vorig jaar kerst m'n opa gecremeerd. Dus er zit wel soort van familietraditie rond de kerst
Ow dat welquote:Op maandag 24 december 2012 12:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Niet een al te beste relatie met hem of zo? Nou ja, wordt vast wel gezellig.
In ieder geval een leuk gebaar van hem om een kerstdiner te organiseren. Hopen dat ie een beetje kan koken.quote:Op maandag 24 december 2012 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat wel
We bellen elkaar elke 2/3 weken ofzo een keer. Maar gezellig op bezoek gaan bij elkaar doen we eigenlijk nooit. Enkel als we iets nodig hebben
hehequote:Op maandag 24 december 2012 12:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In ieder geval een leuk gebaar van hem om een kerstdiner te organiseren. Hopen dat ie een beetje kan koken.
Ik ben woensdag 'de sjaak' met een kerstdiner.quote:
Sterkte! haha.quote:Op maandag 24 december 2012 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben woensdag 'de sjaak' met een kerstdiner.Dan komen m'n ouders bij mij. Maar ik hou het lekker simpel.
Morgen diner bij de ouders van Miss Tuk met haar zus en vriend. Dat is altijd een hele happening daar. Echt van die 'hoe verzin je het'-gerechten met 8 uur voorbereiding en zo.
Ik moet wel helpen met de voorbereiding.quote:Op maandag 24 december 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sterkte! haha.
Zolang zij maar die 8 uur voorbereiding doen, dan is het geen probleem lijkt me
Kutik verpest net paar uur werk van collega's van mij
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 13:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik moet wel helpen met de voorbereiding.
Maar eerst de stad in met schoonpa als de dames bij het Zwanenmeer zitten.![]()
What did you do?
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ze hangen er met de benen uit man!
Ik was net even bij de Dagmarkt maar daar is het best druk.quote:Op maandag 24 december 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Serieus? Ik was rond elf uur in de stad en het was mooi rustig. Ik doe het beter dan jij
.
Really? Oké.quote:Op maandag 24 december 2012 13:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik was net even bij de Dagmarkt maar daar is het best druk.Misschien was het m'n eau-de-toilette en m'n wicked 7-dagen baard.
Whutquote:Op maandag 24 december 2012 13:24 schreef 100% Tukker het volgende:
En nog even een stuk kibbeling bij Krea ín de brievenbus gelegd.
Moehahahahahaha!
quote:Op maandag 24 december 2012 13:24 schreef 100% Tukker het volgende:
En nog even een stuk kibbeling bij Krea ín de brievenbus gelegd.
Moehahahahahaha!
Wel met pink bij de mond he!quote:Op maandag 24 december 2012 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker stinken met de kerst!
[Dr. Evil]Moehahahahahahahahaha[/Dr. Evil]
Klote voor jequote:Op maandag 24 december 2012 13:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik moet wel helpen met de voorbereiding.
Maar eerst de stad in met schoonpa als de dames bij het Zwanenmeer zitten.![]()
What did you do?
Hij zal het stukje kibbeling inderdaad nooit vindenquote:Op maandag 24 december 2012 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker stinken met de kerst!
[Dr. Evil]Moehahahahahahahahaha[/Dr. Evil]
Nee, dat is echt niks voor mij.quote:Op maandag 24 december 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klote voor je
Je wou niet mee?
Een proces niet stopzetten
EN JE HOUDT JE MOND HÈ!quote:Op maandag 24 december 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zal het stukje kibbeling inderdaad nooit vinden.
Je kan het, Cue_! Geloof in jezelf!quote:Op maandag 24 december 2012 15:05 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. problemen op het werk.. moet ik nog nadenken ook
Het lukt nog niet echtquote:Op maandag 24 december 2012 15:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Je kan het, Cue_! Geloof in jezelf!
Jazzquote:Op maandag 24 december 2012 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, dat is echt niks voor mij.Doe mij maar wat oudbollige rock of jazz met een pint Guinness en een sigaret/sigaar.
Je zegt het zelf al: nog niet!quote:Op maandag 24 december 2012 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het lukt nog niet echt![]()
Stomme foutmelding op plek dat ik nog niet eerder gehad heb
Chill.quote:Op maandag 24 december 2012 15:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
JazzOf Jazz icm Rainymood.
ICM
www.rainymood.com
Leuk album.quote:Op maandag 24 december 2012 15:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: nog niet!
[..]
Chill.
* 100% Tukker knikt koelbloedig richting Jeff
Gelukkig werkt Krea hier niet meer. Kan ik tenminste rustig jazz draaien...
Nee ik luisterde dat ook altijd via youtube. Daar staan meeste wel op.quote:
Dat heb ik niet.quote:Op maandag 24 december 2012 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vast wel op Soulseek te vinden.
quote:Op maandag 24 december 2012 15:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk heb jij het opgelost!
[ afbeelding ]
haha nee, ondertussen ben ik daar al uit wegquote:Op maandag 24 december 2012 15:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
[ afbeelding ]
Lig je nog steeds in bed?
Gaan we installeren!quote:Op maandag 24 december 2012 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://www.soulseekqt.net/news/node/1
Great.quote:Op maandag 24 december 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
Men net hebben ze even laten zien hoe druk t is op het van heekplein
Niet normaal meer!!! staat echt letterlijk helemaaaaaaal vol!
Maar ik wil/moet nog wat lekkers halen voor vanavond.quote:Op maandag 24 december 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou allse eromheen vermijden
tis echt niet normaal.
Grumbl nog meer ellende. nog snel even oplossen
Dan zou ik dat niet in de stad doenquote:Op maandag 24 december 2012 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar ik wil/moet nog wat lekkers halen voor vanavond.
Ben je een beetje laat meequote:Op maandag 24 december 2012 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar ik wil/moet nog wat lekkers halen voor vanavond.
Gewoon een keer hard schreeuwen middenin het publiek. De van Heek-schreeuwer! Dat wordt het woord van 2013!quote:
Beelden van SR tv. Dusja dan krijg je wel een goed beeldquote:Op maandag 24 december 2012 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik loop wel om via de Oldenzaalsestraat of zo.
Maar ze Whatsappten je een foto of zo?
Da's een flinke straatquote:Op maandag 24 december 2012 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik loop wel om via de Oldenzaalsestraat of zo.
Maar ze Whatsappten je een foto of zo?
Ma vroeg net of ik mee wil naar het Van Heekplein. Nee, dank je. Ik leef graag wat langer.quote:Op maandag 24 december 2012 16:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon een keer hard schreeuwen middenin het publiek. De van Heek-schreeuwer! Dat wordt het woord van 2013!
Daar is ze een beetje laat meequote:Op maandag 24 december 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ma vroeg net of ik mee wil naar het Van Heekplein. Nee, dank je. Ik leef graag wat langer.
quote:Op maandag 24 december 2012 16:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Tukker. Ik vind je lief en leuk enzo hoor. Maar als je Emiel Ratelband gaat posten ben ik er snel klaar mee. Da's mijn nummer 1 deelnemer als "Sterren springen voor de trein" ooit op tv komt.
Maar das Steenwijk e.o. Das Oaveriessel.quote:
Ok. Dankjewelquote:
Ik vroeg jaren geleden eens om een of ander witbiertje, kwam ze me 5 min later vertellen dat er 's zomers geen glühwein is.quote:Op maandag 24 december 2012 18:51 schreef rulerofdeath het volgende:
vraag ik om een herfstbok, krijg ik een kanon
"Doe dan maar een croissantje alstublieft"...quote:Op maandag 24 december 2012 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vroeg jaren geleden eens om een of ander witbiertje, kwam ze me 5 min later vertellen dat er 's zomers geen glühwein is.
"U wilde mij in jarretels zien?"quote:Op maandag 24 december 2012 18:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
"Doe dan maar een croissantje alstublieft"...
quote:Op maandag 24 december 2012 19:39 schreef Daywalk3r het volgende:
M'n pa ook een keer in een restaurant.
Ober "wat wilt u drinken?"
Pa "Doe maar een grolsch"
Ober "Sorry we hebben Heineken en jupiler"
Pa "doet u maar een cola"
Toen viel ik bijna van m'n stoel.quote:
Jawel. Een koude Heineken bij t eten ook wel. Zolang het geen oranjebocht is.....quote:Op maandag 24 december 2012 19:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een Sjuupke is anders ook best te drinken hoor
Heinekenquote:Op maandag 24 december 2012 19:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jawel. Een koude Heineken bij t eten ook wel. Zolang het geen oranjebocht is.....
Idd.quote:Op maandag 24 december 2012 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heineken
Gelukiig is Oranjeboom al jaren weg.
Nee bij Rode Kruis wordt elke euro verantwoord! Is niet zo dat er van alles aan de strijkstok blijft hangen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kan de directie weer lekker op vakantie enzo
quote:Op maandag 24 december 2012 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kan de directie weer lekker op vakantie enzo
Ik hoop tquote:Op maandag 24 december 2012 21:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee bij Rode Kruis wordt elke euro verantwoord! Is niet zo dat er van alles aan de strijkstok blijft hangen.
3 maanden voor het nieuwe glazen huis begint kun je op site verantwoording lezen van afgelopen jaar.quote:
Als het maar smaaktquote:Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Ben misselijk van het gourmetten maar het was wel heel lekker en gezellig.
Mooi zo, dat is he still belangrijkst! Volgens mij had je die misselijkheid vorig jaar ook alquote:Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Ben misselijk van het gourmetten maar het was wel heel lekker en gezellig.
quote:
Ik ben zo vaak misselijk geweest van het proppen. Holle bolle Gijs is er niks bij.quote:Op maandag 24 december 2012 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooi zo, dat is he still belangrijkst! Volgens mij had je die misselijkheid vorig jaar ook al
Wehe. Kameraad heeft een x zoveel gehad dat hij moest kotsen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ben zo vaak misselijk geweest van het proppen. Holle bolle Gijs is er niks bij.
Herkenbaar.quote:Op maandag 24 december 2012 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wehe. Kameraad heeft een x zoveel gehad dat hij moest kotsen.
Ik ben enorm dik, dus ik mag dat zeggen.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben enorm dik, dus ik mag dat zeggen.
Donders! Dikzak...quote:Op maandag 24 december 2012 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben enorm dik, dus ik mag dat zeggen.
quote:Op maandag 24 december 2012 16:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Tukker. Ik vind je lief en leuk enzo hoor. Maar als je Emiel Ratelband gaat posten ben ik er snel klaar mee. Da's mijn nummer 1 deelnemer als "Sterren springen voor de trein" ooit op tv komt.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:44 schreef Samzz het volgende:
Fijne kerst, Tukkertjes.
Nieuwe schilderopdracht gekregen.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verwen m maar goed!
Robert Schilder. Sorry ben een beetje flauw.quote:
Vanwege Ronaldo offeuh...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Gister was er een programma op tv over ronaldo en allerlei test die ze hem lieten doen om te kijken hoe t komt dat ie zo goed is. Best leuk.om te zien
*sopsopsop*quote:
Ooit al eens op discovery geweestquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Gister was er een programma op tv over ronaldo en allerlei test die ze hem lieten doen om te kijken hoe t komt dat ie zo goed is. Best leuk.om te zien
Voor de 5e keerquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Waarom doe je dat dan ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vanavond weer gourmetten gedaan, ditmaal bij vriendin R, heel gezellig, en wéér zit ik prop en propvol en ben misselijk.
Morgen naar brabant naar mijn zus en dan gaan we steengrillen. Maar ik probeer me morgen te beheersen zodat ik niet misselijk word. Gulzigheid wordt altijd afgestraft. Ik hoef daarna voorlopig geen vlees (kipfilet), saus, stokbrood en andere hapjes meer te zien en te proeven.
Vraag ik me ook altijd af als ik weer eens heb zitten bunkeren.quote:
Nog twee, je kan het! Succesquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben bij gang 5 van 7. Zit voooool
Boh. Als jullie een knal horen, dan ben ik ontploft.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vraag ik me ook altijd af als ik weer eens heb zitten bunkeren.
[..]
Nog twee, je kan het! Succes
Vond het wel een leuke progquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ooit al eens op discovery geweest
Ho Ho Ho!quote:
Have fun! Niet teveel eten hèquote:Op woensdag 26 december 2012 11:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen
Zometeen douchen, tas inpakken en dan wachten op Kim en haar vriend om naar brabant te gaan.
Heb er zin in.
Ja die docu heb ik ook eens gezien, niks mis mee met die jongenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Tested to the limit?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:51 schreef Sylvana het volgende:
kroamschudd'n in Mariaparochie met Herman Finkers
ik heb die dvd-box "Tot nu toe..." van hem, ge-wel-digquote:Op woensdag 26 december 2012 21:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb degene met Macbeth erachteraan op de pc staan, die is ook goed
Vriendlief had alle shows van hem op de PC staan, maar die zijn bij een crash verloren gegaanquote:Op woensdag 26 december 2012 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb die dvd-box "Tot nu toe..." van hem, ge-wel-digen MacBeth is zeker goed
Ja ik kon ook met 120 naar Zwolle. 2 keer vol in de ankers voor een flitspaal waar ik niet aan dacht.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:08 schreef Kreator het volgende:
tis hier net zo druk als op de weg vanmorgen.
Ik heb niet 1 dag gegourmet.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen
Er is nog zoveel vlees en hapjes over dat we vanavond wéér gaan gourmetten en steengrillen.
Vier dagen is echt teveel. Wat eens straf.
Je zit samen met de matties vandaag?quote:Op donderdag 27 december 2012 09:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemiddag.
Net toch maar even een uurtje langer in bed blijven liggen.
Yes. 'Warm eten' is er...quote:Op donderdag 27 december 2012 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zit samen met de matties vandaag?
Je mag gerust wat langsbrengen.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen
Er is nog zoveel vlees en hapjes over dat we vanavond wéér gaan gourmetten en steengrillen.
Vier dagen is echt teveel. Wat eens straf.
Stuur Teun een PM met het verzoek die dingen af te fakkelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik kon ook met 120 naar Zwolle. 2 keer vol in de ankers voor een flitspaal waar ik niet aan dacht.
Dan mag je nog wel ff in Zwolle. Even de Tuf Tuf club optrommelen?quote:Op donderdag 27 december 2012 09:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Stuur Teun een PM met het verzoek die dingen af te fakkelen.
Zou ik niet doen. Voor je het weet word je 800x voor het gerecht gesleept door KooSS SSpee...quote:Op donderdag 27 december 2012 11:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Even de Tuf Tuf club optrommelen?
Die voel je vandaag wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Yes. 'Warm eten' is er...
Gisteren kwam Drinksy om 22:00 nog even langs. Fles wijn ging op... en toen nog een fles... en om 2:00 lag ik er eindelijk in.
Grolsch.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die voel je vandaag wel.
'warm eten' kan Grolsch zijn. Of vega-hippie-herkauwer. Of Siemens..
Alleen op je werk? Feestje feestje feestje!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Grolsch.
Volgende week zit ik de hele weekalleen.
Heerlijk.
Ik heb altijd feest, je weet toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen op je werk? Feestje feestje feestje!
Jij welquote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb altijd feest, je weet toch?
Dan fakkelen we kooSSie toch ook gewoon af. Branden zal diequote:Op donderdag 27 december 2012 11:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Voor je het weet word je 800x voor het gerecht gesleept door KooSS SSpee...
Pas maar op dat ie niet meeleest.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan fakkelen we kooSSie toch ook gewoon af. Branden zal die
Het is best leuk joh!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:26 schreef Kreator het volgende:
Ik ben in mijn 33 jaar en 364 dagen nog nooit met mijn vriendin de stad ingeweest om lingerie voor haar uit te zoeken.
Ik drink gemiddeld genomen best wel veel wijn...quote:Op donderdag 27 december 2012 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe komt dat, Samzz? Drink je misschien te weinig wijn?
Wat wilt ze da?!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Pas maar op dat ie niet meeleest.
[..]
Het is best leuk joh!Met de juiste vrouw dan.
Ik loop meteen richting het rek met de 'hoerenlijn'. Van dat spul waarvan een doorgewinterde slet nog zou zeggen "nou, dat is best een sletterig setje!" Maar dan krijg ik altijd te horen dat ze "geen 16 meer is." No shit, was je dat maar.
Dus het zal wel weer zo'n suf burgerlijk setje worden...
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:24 schreef Sylvana het volgende:
Lingeriesetjes koop ik gewoon zelf, sowieso winkel ik het liefst in mijn eentje, mooi rustig, geen gejengel aan de kop. Alleen als we op zaterdag samen de stad in gaan en ik weet al precies wat ik wil hebben dan gaan we wel eem samen een winkel in. Kleding kopen voor vriendlief doen we wel altijd samen, maar dat vind ik geen probleem
Oh, ik zie het nu pas.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet Koos met een lingeriesetje?
Dubbelquote dan niet joh!quote:Op donderdag 27 december 2012 13:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, ik zie het nu pas.Quote dan ook normaal man!
Ben er vandaag niet helemaal bij.
Ik vind het op zich wel leuk, samen lingerie kopen.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:24 schreef Sylvana het volgende:
Lingeriesetjes koop ik gewoon zelf, sowieso winkel ik het liefst in mijn eentje, mooi rustig, geen gejengel aan de kop. Alleen als we op zaterdag samen de stad in gaan en ik weet al precies wat ik wil hebben dan gaan we wel eem samen een winkel in. Kleding kopen voor vriendlief doen we wel altijd samen, maar dat vind ik geen probleem
Grote Voort 291 in Zwolle. Bring it on.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te lui om de quote op te ruimen.![]()
Moet ik je anders even komen opzoeken of zo?
Als je allebei op één lijn ligt qua smaak kan dat best leuk zijn ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel leuk, samen lingerie kopen.
*noteert*quote:Op donderdag 27 december 2012 13:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Grote Voort 291 in Zwolle. Bring it on.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
*noteert*
Ik kom er nu aan!
[ afbeelding ]
Dat zijn idd mijn dagtaken jaquote:Op donderdag 27 december 2012 13:26 schreef Kreator het volgende:
En daarna de keuken in uiteraard. Dan stofzuigen en wasjes draaien. En onbaatzuchtig pijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |