Nee, ik zit in Hulst, alwaar het al 3 dagen achtereen regentquote:Op zondag 23 december 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
Jij bent overduidelijk niet in Enschede.
En waarheid voor wat betreft Valentijnsdag.
Hier ook, hoor. Hoewel, het is nu al 1,5 uur droogquote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik zit in Hulst, alwaar het al 3 dagen achtereen regent
Teunquote:
ja, ik heb 'm gekochtquote:Op zondag 23 december 2012 17:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouter
heb je die Polo al gekocht?
ik zal van de week wat foto's maken.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 18:49 schreef ACT-F het volgende:
Geniaal![]()
http://www57.zippyshare.com/v/33684135/file.html
ja, goed hoor! lekker vakantie, leuk weekend tot nu toe en zin aan Kerstquote:
Weer beter. Heb de afgelopen 4 dagen last gehad van buikgriep en ben blij dat het over isquote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, goed hoor! lekker vakantie, leuk weekend tot nu toe en zin aan Kerst
en met jou?
quote:Op zondag 23 december 2012 19:44 schreef norich het volgende:
[..]
Weer beter. Heb de afgelopen 4 dagen last gehad van buikgriep en ben blij dat het over is
Heb ook zin in kerst!
Rattlequote:
Wel goed hoor.quote:
Kusje op je buikquote:Op zondag 23 december 2012 19:44 schreef norich het volgende:
[..]
Weer beter. Heb de afgelopen 4 dagen last gehad van buikgriep en ben blij dat het over is
Heb ook zin in kerst!
Mooi zoquote:Op zondag 23 december 2012 20:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel goed hoor.Zin in kerst want 2e kerstdag ben ik bij mijn zussen en aanhang. Ben benieuwd of we wel allemaal in de huiskamer van zus Sabien passen.
mooi warkquote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Hehe uur plat proatn int gloazn huus! Onmeunig mooi!
quote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Hehe uur plat proatn int gloazn huus! Onmeunig mooi!
Dat ook.quote:
Morgen (straks) werken.quote:Op maandag 24 december 2012 00:23 schreef Redbaron het volgende:
Morgen kerstmiddag in Hengeloooo, biertjes drinken dus
Kats maar één mail.quote:
Leavequote:Op maandag 24 december 2012 02:37 schreef Sylvana het volgende:
Lol, Ilse wil met het koor allerlei kerstliedjes gaan zingen. Maar zoveel kan ze er niet doen als ze "Oh Denneboom" ook wil doen, want als Almeloër duurt dat nummer minstens 10 minuten langer"Ooooooooooooh Denneboooooooooom"
Hoi, trouwens.quote:Op maandag 24 december 2012 08:46 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh
Ik lag er om 4 uur in en was om 8 uur weer klaarwakker
quote:Op maandag 24 december 2012 09:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Denken dat het rustig is op 't werk. Is 't gewoon nog druk ook. Krijg je als je met 2 (lopende) mensen zit en 2 aan de telefoon. Nouja dan gaat de dag iig wel snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |