Ik kan het niet meer aan, word over anderhalve maand 22 en ben nu al vernietigd. Gisteren weer eens te diep in het glaasje gekeken, en ook echt veel te diep dit keer. Tegenwoordig heb ik van 8 bier al een forse kater, belachelijk triest. Dus je kan je voorstellen dat ik mezelf een ontzettend mietje vind. En dan bedoel ik niet alleen (forse) hoofdpijn, maar hoofdpijn, misselijk, ziek, zwak alles. De tijden dat ik een grote fles sterke drank opdronken en nergens last van had, zijn allang vervlogen helaas.
Maar goed, wat ik dus wil vertellen is dat ik vannacht het halve huis heb ondergekotst, wat begon in de wasbak van de keuken en eindigde in de wc. Het vieste was nog wel dat de wasbak verstopt raakte, en dat terwijl er een gigantische lading kots in lag van zeker enkele centimeters hoog. Dit heb ik dus met een beker of emmer en met een vaatdoek of zo “overgeschept” naar de wc, want het ging gewoon echt het afvoerputje van de wasbak niet door. Sta je dan met je handen in je eigen kots bad. Dit heb ik overigens al eens eerder gehad, en het is echt vies werk om te doen, je eigen kots van de wasbak naar de wc brengen.
Ik heb daarnaast de woonkamer gigantisch ondergekotst. Mijn moeder is echt laaiend. DIT KAN VOLLEDIG UIT DE HAND LOPEN!!!11 EINZEINZ1!1 (

)
Dit topic zou natuurlijk geniaal zijn met foto’s, iets waar ik ook aan dacht tijdens het kotsen. Echt kankerzielig, ben ik aan het kotsen, voel me doodziek, en dan denk ik aan foto’s maken omdat dat dit topic kracht zou bijzetten en foto’s in deze natuurlijk fantastisch zouden zijn. Maar nee ik zag er van af want dan zou ik mezelf echt een trieste motherfucker vinden. Terwijl ik dronken lig te kotsen, denken aan foto’s maken zodat ik ze heldhaftig op FOK! Kan plaatsen. Bridge too far. Daarnaast is het natuurlijk eng om je eigen woonhuis te fotograferen, straks herkent iemand het nog en komt FOK! tot de (schokkende?) ontdekking dat ik in plaats van een 10/10 een dikke puisterige nerd ben. Neen, dat mag niet gebeuren.
De woonkamer stinkt overigens een uur in de wind naar mijn kots maar de ramen staan of stonden inmiddels al een tijd wijd open enzo, mijn moeder is echt gierend gek.
[ Bericht 2% gewijzigd door ikjijallebei op 23-12-2012 14:18:17 ]