Ja maar jij bent dan ook een autist die niet beter weetquote:Op zondag 23 december 2012 13:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik haat ook op christenen. Terechte klacht.
Ok.quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een autist die niet beter weet
quote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef Akantha het volgende:
Onterechte klacht. De Heer is er voor iedereen ook voor kinderen en dat vieren we door bij kruistochten miljoenen onschuldige mensen te vermoorden
Een kerstboom is christelijk?quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die haten op christenen maar zich wel een kerstboom kopen en de hele dag volvreten met allerlei rotzooi.
Christelijk feest jij ontwetende.quote:
dus elk obesitas dikkerdje is een christenen?quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die haten op christenen maar zich wel een kerstboom kopen en de hele dag volvreten met allerlei rotzooi.
quote:Op zondag 23 december 2012 13:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Echt dat er nog zulke idioten bestaan die dat niet eens weten.
Jahr00n wel maar Akantha is gewoon psychisch niet helemaal lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef SpecialK het volgende:
Akantha en Jahrh00n zijn dus troll buddies.
In een ander topic zat jahr00n af te geven op Christenen, ik snap er niks meer vanquote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef SpecialK het volgende:
Akantha en Jahrh00n zijn dus troll buddies.
1Luister naar de woorden die de HEER tot jullie spreekt, volk van Israėl.quote:
Ik ben Katholiek en bid dagelijks.quote:Op zondag 23 december 2012 14:01 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
In een ander topic zat jahr00n af te geven op Christenen, ik snap er niks meer van
Akantha komt over als een genuine Christen
Maar ondanks dat heb je je nooit ingelezen in waar het symbool de kerstboom vandaan komt?quote:Op zondag 23 december 2012 14:03 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik ben Katholiek en bid dagelijks.
Ik vier kerst als een christelijk feest, de rest boeit me niet.quote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Maar ondanks dat heb je je nooit ingelezen in waar het symbool de kerstboom vandaan komt?
Dus dan ben jij je recht kwijt om andere mensen onwetende te noemen. Je hebt immers totaal geen interesse om iets te leren over de manier waarop je eigen religie wordt gevierd.quote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik vier kerst als een christelijk feest, de rest boeit me niet.
Ik doe dan deze hoorquote:Op zondag 23 december 2012 13:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik zing dit wel eens:
Ben ik nu ook stom?
Dit, Akantha is een nep-gelovigequote:Op zondag 23 december 2012 14:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus dan ben jij je recht kwijt om andere mensen onwetende te noemen. Je hebt immers totaal geen interesse om iets te leren over de manier waarop je eigen religie wordt gevierd.
Kerst heeft ook helemaal niets meer met Christus te maken maar is commercieel geworden. Het gaat alleen nog maar om de cadeau's, het diner en het geforceerd gezellig doen met je familie en schoonfamilie.quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef Jahr00n het volgende:
Heb nog wel een boek voor je liggen over 2000 jaar christendom. Bij interesse PM mij. Aardig dikke pil.quote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik vier kerst als een christelijk feest, de rest boeit me niet.
quote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef Uni4-Corn4 het volgende:
Beter zingen dan een maand niet eten...
Ben je pedofiel en kinderverkrachterquote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef rosepetals het volgende:
Ben je groot of ben je klein
of ergens tussen in
God houdt van jou!
Ben je dik of ben je dun
of ergens tussen in
God houdt van jou!
Louter onzin wat u hier typt.quote:Op zondag 23 december 2012 14:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je pedofiel en kinderverkrachter
God houdt van jou!
Ben je massamoordenaar, genocide oorlog veroorzaker
God houdt van jou!
Mits je vergeving vraagt. Wel de kleine lettertjes lezen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je pedofiel en kinderverkrachter
God houdt van jou!
Ben je massamoordenaar, genocide oorlog veroorzaker
God houdt van jou!
Ze hadden ook rekening mee kunnen houden dat, indien een trein bij een station stopt, er mensen in en uit moeten stappen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef Jellereppe het volgende:
Mwah, vond het wel wat hebben toen een heel stoet kinderen door de trein liep en over Jezus zong. Wel een paar minuten vertraging en mijn verbinding gemist, maar daar doe je dan weinig tegenaan. Het was voor een goed doel. Als het kinderen betreft, dan doet dat half uur mij weinig.
Ze lieten eerst de mensen uitstappen en instappen. Daarna kwamen die kinderen en wat begeleiders de trein in. Vond het wel wat hebben. Het is origineel. Je maakt het niet elke dag mee. Wel een half uur later thuis, maar ach. Je kunt niet alles hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 14:10 schreef HSG het volgende:
[..]
Ze hadden ook rekening mee kunnen houden dat, indien een trein bij een station stopt, er mensen in en uit moeten stappen.
Iemand smeken om jouw leven beter te makenquote:Op zondag 23 december 2012 14:03 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik ben Katholiek en bid dagelijks.
ze kregen 10 extra godpuntenquote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef Jellereppe het volgende:
Mwah, vond het wel wat hebben toen een heel stoet kinderen door de trein liep en over Jezus zong. Wel een paar minuten vertraging en mijn verbinding gemist, maar daar doe je dan weinig tegenaan. Het was voor een goed doel. Als het kinderen betreft, dan doet dat half uur mij weinig.
Dat zou ik ze wel gunnen. Het was op het oog wel met passie gezongen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze kregen 10 extra godpunten
Het is van oorsprong een christelijk feest en dat zal ook altijd blijven. Ik ben christus eeuwig dankbaar dat hij mij deze dagen heeft geschonken.quote:Op zondag 23 december 2012 14:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kerst heeft ook helemaal niets meer met Christus te maken maar is commercieel geworden. Het gaat alleen nog maar om de cadeau's, het diner en het geforceerd gezellig doen met je familie en schoonfamilie.
"Is dit hoe jullie aan de armen denken, extra veel vreten, extra veel schenken?"quote:Op zondag 23 december 2012 14:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kerst heeft ook helemaal niets meer met Christus te maken maar is commercieel geworden. Het gaat alleen nog maar om de cadeau's, het diner en het geforceerd gezellig doen met je familie en schoonfamilie.
God houdt toch van iedereen?quote:Op zondag 23 december 2012 14:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mits je vergeving vraagt. Wel de kleine lettertjes lezen.
Jij gaat ook naar de kerk met kerst?quote:Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het is van oorsprong een christelijk feest en dat zal ook altijd blijven. Ik ben christus eeuwig dankbaar dat hij mij deze dagen heeft geschonken.
Door geboren te wordenquote:Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het is van oorsprong een christelijk feest en dat zal ook altijd blijven. Ik ben christus eeuwig dankbaar dat hij mij deze dagen heeft geschonken.
Niet bashen op Gary. Hater.quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een autist die niet beter weet
Nee, het is van oorsprong juist een niet-christelijk feest, wat tijdens de bekering/vervolgingen omgebouwd is in een christelijk feest om zo de net bekeerden wat te vriend te houden..quote:Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef rosepetals het volgende:
of ergens tussen in
God houdt van jou!
Ben je dik of ben je dun
of ergens tussen in
God houdt van jou!
'De' ook met hoofdletter schrijvenquote:Op zondag 23 december 2012 14:15 schreef Ricardo1989 het volgende:
Ik heb even een aantal posts gereport, want ik vind dat er met TE weinig respect over De Heer wordt gesproken.
Ik vier authentiek kerst en ik ben dit jaar één van de koningen. Mijn vader is uitgekozen om jezus te spelen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nee, het is van oorsprong juist een niet-christelijk feest, wat tijdens de bekering/vervolgingen omgebouwd is in een christelijk feest om zo de net bekeerden wat te vriend te houden..
Afgezien van de nacht is is er qua rituelen en ornamenten weinig christelijk aan onze kerst.
DMXquote:Op zondag 23 december 2012 13:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik zing dit wel eens:
Ben ik nu ook stom?
behalve als je op geert wilders stemt, Dan houdt God niet meer van je!quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef rosepetals het volgende:
of ergens tussen in
God houdt van jou!
Ben je dik of ben je dun
of ergens tussen in
God houdt van jou!
Het enige wat ik ooit in een kersttoneelstuk heb gespeelt is één van de fans van een popartiest die duivels was i.v.m. songteksten. Later kwam jezus haar bekeren en mij ook.quote:Op zondag 23 december 2012 14:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vier authentiek kerst en ik ben dit jaar één van de koningen. Mijn vader is uitgekozen om jezus te spelen.
Tenzij je vergeving vraagtquote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
behalve als je op geert wilders stemt, Dan houdt God niet meer van je!
[ afbeelding ]
Over kerst en DMX gesproken:quote:
Heb ik niet gedaanquote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
God houdt van iedereen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor zo'n zulk erge zonde, kan zelfs God geen vergeving bieden, Of met veel moite i.v.g.quote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tenzij je vergeving vraagt
Ik vind niet dat je kan zeggen over een ander persoon.quote:Op zondag 23 december 2012 14:21 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
Behalve geertje!![]()
[ afbeelding ]
Jij viert het christelijk kerstfeest, maar weet dat het kerstfeest an sich niet ontstaan is met de bijbel, slechts de naam veranderde en er werden wat aanpassingen opgelegd.quote:Op zondag 23 december 2012 14:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vier authentiek kerst en ik ben dit jaar één van de koningen. Mijn vader is uitgekozen om jezus te spelen.
Mensen geloven niet zo snel als ze nog nooit een tegenslag hebben gehad in het leven en daar goed uit zijn gekomen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:23 schreef rosepetals het volgende:
Hij kent je als je blij bent;
Hij kent je als je baalt.
Hij kent je als je droevig bent;
Hij kent je als je straalt.
Het geeft niet of je knap bent;
het geeft niet wat je doet.
God houdt van jou.
Hij is vol liefde.
God houdt van jou!
Dan moet je het evangelie gaan uitdragen ofzoquote:Op zondag 23 december 2012 14:21 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
voor zo'n zulk erge zonde, kan zelfs God geen vergeving bieden, Of met veel moite i.v.g.
Dat nummer kllinkt nog best chillquote:Op zondag 23 december 2012 14:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel ik zo atheļstisch als wat ben zie ik dat zelfs nog liever - hoewel het een kiezen tussen twee kwaden is - dan dit.
Jezus is niet met kerst geboren.quote:Op zondag 23 december 2012 14:31 schreef The_stranger het volgende:
Waarom wordt eigenlijk de geboorte van christus gevierd? Maria was natuurlijk wel 9 maanden zwanger en de kerk zegt ons dat het leven begint bij de verwekking. Met andere woorden, jezus leefde al vanaf de romantische avond ergens in (waarschijnlijk) maart.
Zouden we kerstmis dan niet in maart moeten vieren?
ik kan alles, zelfs op een zondagquote:Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je kan zeggen over een ander persoon.
Vooral niet op een zondag.
Zelfs God vergeeft jou voor jouw uitspraken, dusquote:Op zondag 23 december 2012 14:48 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
ik kan alles, zelfs op een zondag
Voor de mensen waarvan de liefde niet wederzijds is denk ik.quote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als god van iedereen houdt... waarom is er dan een hel?
We vieren wel zijn geboorte, ongeacht de exacte datum. Daar gaat het om, waarom een geboorte vieren als het leven begint bij het klaarkomen?quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus is niet met kerst geboren.
En hier staat een kerkkoor van vrouwen te zingen. Dan liever de filmpjes in de OP, die kan ik negeren.
Wij vieren onze verjaardag toch ook niet op de dag van de coitus. Het is meestal niet helemaal duidelijk precies wįneer de zaadcel precies zijn doel bereikt.quote:Op zondag 23 december 2012 14:56 schreef The_stranger het volgende:
[..]
We vieren wel zijn geboorte, ongeacht de exacte datum. Daar gaat het om, waarom een geboorte vieren als het leven begint bij het klaarkomen?
Het lag natuurlijk allemaal een stuk genuanceerder en ook zonder de christenlijke god waren er hoogstwaarschijnlijk dergelijke kruistochten geweest. Alleen dan onder een ander labeltje.quote:
Who cares? Als mensen erin willen geloven, laat ze lekker.quote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als god van iedereen houdt... waarom is er dan een hel?
Dat is maar helemaal de vraag en hangt af van wat er voor het Christendom in de plaats kwam. Als het "Romeinse" geloof in meerdere goden in stand gehouden was, dan denk ik dat er geen kruistochten geweest waren.quote:Op zondag 23 december 2012 15:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het lag natuurlijk allemaal een stuk genuanceerder en ook zonder de christenlijke god waren er hoogstwaarschijnlijk dergelijke kruistochten geweest. Alleen dan onder een ander labeltje.
Ik vind het stomquote:Op zondag 23 december 2012 15:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Who cares? Als mensen erin willen geloven, laat ze lekker.
Wat is jouw probleem nou precies met die zingende kinderen?
Kinderen krijgen een hersenspoeling. Dat is toch vrij problematisch.quote:Op zondag 23 december 2012 15:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Who cares? Als mensen erin willen geloven, laat ze lekker.
Wat is jouw probleem nou precies met die zingende kinderen?
Wat is daar zo problematisch aan? Kinderen krijgen altijd een hersenspoeling. Dat is wat opvoeding voor het grootste deel inhoudt. Alleen wanneer het overeenkomt met jouw opvattingen (bijvoorbeeld de huidige meest gedeelde waarden en normen in het land) valt het minder op omdat je het als normaal ziet.quote:Op zondag 23 december 2012 16:26 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Kinderen krijgen een hersenspoeling. Dat is toch vrij problematisch.
Ouders mogen zeker zelf bepalen hoe ze hun kinderen willen opvoeden. Het is alleen treurig dat veel ouders vaak over een tunnelvisie beschikken. Veel beter zou zijn wanneer ze de bijbel als informatief boek zouden meenemen in de opvoeding ipv de absolute waarheid die er nu vaak aan wordt gekoppeld.quote:Op zondag 23 december 2012 16:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is daar zo problematisch aan? Kinderen krijgen altijd een hersenspoeling. Dat is wat opvoeding voor het grootste deel inhoudt. Alleen wanneer het overeenkomt met jouw opvattingen (bijvoorbeeld de huidige meest gedeelde waarden en normen in het land) valt het minder op omdat je het als normaal ziet.
Laat ouders even lekker zelf bepalen hoe ze hun kind opvoeden. Ik vind het eigenlijk veel gevaarlijker wanneer anderen zouden kunnen bepalen hoe ouders hun kinderen opvoeden op dit gebied. Dus geen liedjes met bepaalde strekking mogen zingen, etc.
Kinderen lijden er niet om, jij denkt dat ja. Maar ik heb er nooit last aan ondervonden, behalve dat ik teveel geld uitgeef aan christelijke bedeltjes.quote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef sinepedraap het volgende:
Erg zielig dat ouders die kinderen dat aandoen.
Ze hebben echt geen idee hoeveel leed ze bezorgen met die gekke waanideeėn.
Ja is toch zielig man, ook gewoon dat gevoel van schaamte, stomheid en medelijden met je ouders dat je je leven blijft achtervolgen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef Akantha het volgende:
[..]
Kinderen lijden er niet om, jij denkt dat ja. Maar ik heb er nooit last aan ondervonden, behalve dat ik teveel geld uitgeef aan christelijke bedeltjes.
Maar dat geldt met wel meer ouders. Wel meer ouders zijn erg bekrompen wanneer het gaat over visies die afwijken van hun visie. Zelfs wanneer het geen betrekking heeft op religie.quote:Op zondag 23 december 2012 16:43 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ouders mogen zeker zelf bepalen hoe ze hun kinderen willen opvoeden. Het is alleen treurig dat veel ouders vaak over een tunnelvisie beschikken. Veel beter zou zijn wanneer ze de bijbel als informatief boek zouden meenemen in de opvoeding ipv de absolute waarheid die er nu vaak aan wordt gekoppeld.
Ik heb hetzelfde gezeik meegemaakt over Jezus, god en hun liefde. Echter als je een andere mening hierover ontwikkeld is de tolerantie ver te zoeken bij gelovigen. Dergelijke ouders hebben dan het gevoel dat ze gefaald hebben, omdat het voor hen ondenkbaar is dat hun bloedeigen kind het geloof als iets onzinnigs bestempelt.
Klinkt een beetje als een trauma... spreek je nu uit eigen ervaring?quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja is toch zielig man, ook gewoon dat gevoel van schaamte, stomheid en medelijden met je ouders dat je je leven blijft achtervolgen.
Ik spreek over wat ik zie en geconstateerd heb, en als je dit niet gelooft heeft God het me verteld dus back offquote:Op zondag 23 december 2012 16:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een trauma... spreek je nu uit eigen ervaring?
En welk gevoel van schaamte, stomheid en medelijden heb je het precies over?
Nee onterecht klopt niets van, leugens.quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja is toch zielig man, ook gewoon dat gevoel van schaamte, stomheid en medelijden met je ouders dat je je leven blijft achtervolgen.
Ik ben niet religies, dus dat god het je verteld heeft zal me verder een worst wezen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik spreek over wat ik zie en geconstateerd heb, en als je dit niet gelooft heeft God het me verteld dus back off
Dat zeg je alleen omdat je er niet mee kan leven omdat je al zo lang zo dom bentquote:Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee onterecht klopt niets van, leugens.
Zuid Nederlandquote:Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ben niet religies, dus dat god het je verteld heeft zal me verder een worst wezen.
Wellicht kom jij uit een andere omgeving dan ik. Uit welke omgeving kom jij?
Daar klopt niets van. Want ik ben slim zat. Holla mijn boi Jezus, hij beschermd me. Wie zich schaamt voor de Heer is de Heer niet waard.quote:Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je er niet mee kan leven omdat je al zo lang zo dom bent
De Heer nodig hebbenquote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef Akantha het volgende:
[..]
Daar klopt niets van. Want ik ben slim zat. Holla mijn boi Jezus, hij beschermd me. Wie zich schaamt voor de Heer is de Heer niet waard.
Jij snapt er niets van, daarom zul je het ook nooit beseffen en of het geluk vinden.quote:Op zondag 23 december 2012 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De Heer nodig hebbenDenk je dat hij je gemaakt heeft om je je hele leven aan de riem te laten?
Toevallig uit een zwaar gelovig gebied ofzo?quote:Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je er niet mee kan leven omdat je al zo lang zo dom bent
[..]
Zuid Nederland
Ah jij zoekt het geluk nog? En denkt dat zoiets simpels als in een sprookje geloven je dat opeens hebt?quote:Op zondag 23 december 2012 16:53 schreef Akantha het volgende:
[..]
Jij snapt er niets van, daarom zul je het ook nooit beseffen en of het geluk vinden.
brb.quote:Op zondag 23 december 2012 16:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ah jij zoekt het geluk nog? En denkt dat zoiets simpels als in een sprookje geloven je dat opeens hebt?
Hou toch op menskequote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef rosepetals het volgende:
of ergens tussen in
God houdt van jou!
Ben je dik of ben je dun
of ergens tussen in
God houdt van jou!
quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef Loll het volgende:
Beter haat je niet op christenen maar op moslims
Dit is ook behoorlijk balen ja...quote:Op zondag 23 december 2012 17:10 schreef Loll het volgende:
Beter haat je niet op christenen maar op moslims
nog slechter als lees je bijbel bid elke dagquote:Op zondag 23 december 2012 17:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is ook behoorlijk balen ja...
quote:Op maandag 24 december 2012 20:58 schreef flowjob het volgende:
commentaar hebben op gelovigen en dan allemaal samen lekker geforceerd kerstmis gaan vieren
hoewel het tegenwoordig ook totaal niks meer met geloof heeft te maken maar toch..
hypocriete samenleving
Ik haat christenen, heb ook geen kerstboom, en heb geen kerst nodig om vleesch te eten.quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef Jahr00n het volgende:
Juist de boom kun je wel nemen, de bijbel is tegen de boom...quote:Op maandag 24 december 2012 21:53 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Ik haat christenen, heb ook geen kerstboom, en heb geen kerst nodig om vleesch te eten.
JEREMĶA 10:2-4quote:."Zo zegt de HEERE: Leert den weg der heidenen niet ... Want de inzettingen der volken, zijn ijdelheid; want het is hout, dat men uit het woud gehouwen heeft, een werk van des werkmeesters handen met de bijl. Men pronkt het op met zilver en met goud; zij hechten ze met nagelen en met hameren, opdat het niet waggele."
Fixedquote:Op zondag 23 december 2012 14:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jahr00n wel maar Akantha is gewoon een autist
Touchequote:Op dinsdag 25 december 2012 16:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Autisten zijn intelligenter en duidelijker dan normale mensen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |