Erg goed verzorgd spel - hele mooi graphics en audio en ook nog eens leuk om te spelen... Een aanrader dus!
Ik ben hem nu aan het downloaden, MAAR ZODRA HIJ IN NEDERLAND TE KOOP IS, GA IK HEM IN DE WINKEL HALEN!!
Dat heb ik met GTA3 ook gedaan
quote:Gta3 kun je 2d spelen
Op woensdag 28 augustus 2002 11:31 schreef existenz het volgende:
Het is net GTA3 en dat vond ik al een k*tspel, speelde niet lekker, deze speelde ietjes beter en had wel andere feeling. GTA moet 2d! Graphics waren kut, maar goed dan moet ik maar een 64mb videokaart kopen
[edit] Gta 3 liep bij mij ook al klote, dus ik ben benieuwd wat Mafia gaat doen.
Ik heb maar een GeForce2 MX [/edit]
Image upload staat in me sig
quote:Downloaden
Op woensdag 28 augustus 2002 13:31 schreef the_undertaker het volgende:
hoe kan je dat spel nou hebben als het nog niet eens te koop is
quote:Op www.gamers.nl worden iedere dag een hoop screens gepost van Mafia.
Op woensdag 28 augustus 2002 13:31 schreef MasterDisaster het volgende:
Wil iemand nog wat screenie's posten Lijkt me een vet spelImage upload staat in me sig
Denk het niet....
quote:yeah sure .. 2D. het veranderen van camerastandpunt veranderd niet de dimensie hoor O_o
Gta3 kun je 2d spelen
* koetjeboe is geduldig aan het wachten op mafia ...
hopenlijk wordt het net zo goed als het lijkt!
quote:sinds gister ?!?! volgens mij hebben ze die er pas vandaag op gezet! Posted: 28.08.2002 07:55:20 by Soopermike (sharereactor)
Op woensdag 28 augustus 2002 13:36 schreef ricost het volgende:heb het ook al sinds gister
erg cool spel - vandaag gespeeld - leuk gevarieerd, en mooie missies... zit zelfs een compleet race spel in.... so far vind ik 'm leuker dan GTA3, maar helaas ook nog met een aantal irritante bugs... maar ja, let's play on
Een van de eerste spellen in tijden die me voor meerdere uren van internet kon houden
Die gaan we dus asap kopen!
meest recent gekocht : warcraft 3 / gta3 / neverwinter nights / grand prix 4 en syberia (die laatste is goeie adventure, lekker oldschool)
quote:Haha 27th August 2002 22:33 (topsites noemen ze zoiets
Op woensdag 28 augustus 2002 16:10 schreef Da_Koen het volgende:[..]
sinds gister ?!?! volgens mij hebben ze die er pas vandaag op gezet! Posted: 28.08.2002 07:55:20 by Soopermike (sharereactor)
of haal jij ze ergens anders vandaan??
quote:ehmmmm dat het intens goed is?
Op woensdag 28 augustus 2002 17:21 schreef twi het volgende:
"Dit spel is zo intens goed, dat moet ik gewoon downloaden!"Wat klopt er niet aan deze regel?
* pmponer heeft het gister heel even gespeeld ik kan nog niet eens die lui afschudden in me taxi... oa vanwege de K*T besturing van die kl*te auto
Tis echt weer een spel om te shift+delet(en) van mijn hdd.
en snel weer achter een console te kruipen.
quote:Kun jij wel shift-deleten als je met je vingers niet eens de vier pijltjes kunt indrukken?
Op donderdag 29 augustus 2002 08:20 schreef pmponer het volgende:
* pmponer heeft het gister heel even gespeeld ik kan nog niet eens die lui afschudden in me taxi... oa vanwege de K*T besturing van die kl*te autoTis echt weer een spel om te shift+delet(en) van mijn hdd.
en snel weer achter een console te kruipen.
Ik vind dat er best goede video opties aan zitten.
Kwa besturing van de auto kan je allemaal instellen dus niet meteen zitten zeiken! Graphics zien er goed uit verder! Wel grappig spel! Ga hem zeker verder proberen!
Posted under GF Account!
M'n eerste indruk dus.
quote:zo denk ik er ook wel een beetje over maar heb het nogmaar heel even gezien dus er kan nog een hoop veranderen
Op zondag 01 september 2002 00:31 schreef RAiDEN het volgende:
Heb 'm net ff geprobeerd en ik werd er niet zo opgewonden van als ik er van verwacht had. Op 1024x768 met 2x FSAA draait ie moeilijk (1800+, GeForce4, 512MB). De auto vind ik kut besturen en aangezien er in die tijd geen snelle wagens waren is het rijden tegen het saaie aan. Grafisch vond ik ook niet superdeluxe. De auto's en vooral de gezichten zien er uitstekent uit, maar als je naar de weg kijkt...Dichtbij lekker scherp, iets verder supervaag. Beetje VoodooachtigZe hebben wel weer mooie schaduweffecten, maar dat is IMO van mindere prioriteit. De kracht die daarvoor nodig is om weer te geven konden ze beter ergens anders aan besteden.
M'n eerste indruk dus.
Het ziet er opzich kewl uit, ik gok op een verbeterde Q3 engine, kan da?
quote:Die snelheid komt nog wel hoor, naarmate het verhaal vordert ga je ook een aantal jaar vooruit in de tijd, en je leert op een gegeven moment sportauto's jatten
Op zondag 01 september 2002 00:31 schreef RAiDEN het volgende:
Heb 'm net ff geprobeerd en ik werd er niet zo opgewonden van als ik er van verwacht had. Op 1024x768 met 2x FSAA draait ie moeilijk (1800+, GeForce4, 512MB). De auto vind ik kut besturen en aangezien er in die tijd geen snelle wagens waren is het rijden tegen het saaie aan. Grafisch vond ik ook niet superdeluxe. De auto's en vooral de gezichten zien er uitstekent uit, maar als je naar de weg kijkt...Dichtbij lekker scherp, iets verder supervaag. Beetje VoodooachtigZe hebben wel weer mooie schaduweffecten, maar dat is IMO van mindere prioriteit. De kracht die daarvoor nodig is om weer te geven konden ze beter ergens anders aan besteden.
M'n eerste indruk dus.
Ik moet nu iemand (ik zeg niet wie, zou spoiler zijn ) vermoorden in een haven. De laatste loods is niet open, maar volgens mij moet ik het met die treinen doen.
Ik liet zo'n treinwagon tegen de deur aan rammen, was 'ie nog niet open. Daarna haalde ik het remblokje van de 2e wagon weg .. is de missie failed, omdat ik niet meer in zijn hideout kan komen .. waarna ik heel het level opnieuw kon gaan spelen (iedereen in de haven killen :/)
Iemand hier al geweest en de oplossing voor mij?
quote:never mind .. ben er al voorbij
Op zondag 01 september 2002 17:20 schreef Frggl het volgende:
Is iemand trouwens al voorbij de missie 'lucky bastard'?Ik moet nu iemand (ik zeg niet wie, zou spoiler zijn
) vermoorden in een haven. De laatste loods is niet open, maar volgens mij moet ik het met die treinen doen.
Ik liet zo'n treinwagon tegen de deur aan rammen, was 'ie nog niet open. Daarna haalde ik het remblokje van de 2e wagon weg .. is de missie failed, omdat ik niet meer in zijn hideout kan komen .. waarna ik heel het level opnieuw kon gaan spelen (iedereen in de haven killen :/)Iemand hier al geweest en de oplossing voor mij?
[Dit bericht is gewijzigd door serano op 01-09-2002 20:10]
Nu draai ik 'em in 800x600x16 met alles medium en zijn de problemen weg, het gaat nu supervloeiend en alles is prima bestuurbaar
Maaruh... ik heb een heel vaag probleem. Ik ben bij de missie Fair Play. Ik moet daarbij een racewagen jatten. Maar zodra ik erin ga zitten, willie niet wegrijden. Hij start wel, maar als ik gas geef, gaat 'ie niet vooruit
quote:Koppeling op laten komen
Op donderdag 05 september 2002 00:04 schreef Tijn het volgende:
Maaruh... ik heb een heel vaag probleem. Ik ben bij de missie Fair Play. Ik moet daarbij een racewagen jatten. Maar zodra ik erin ga zitten, willie niet wegrijden. Hij start wel, maar als ik gas geef, gaat 'ie niet vooruit
quote:Maar hij staat gewoon op automatic
Op donderdag 05 september 2002 00:10 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Koppeling op laten komen
(vind je gek dat je na 4 examens nog niet geslaagd bent
)
quote:Was sarcasme...sorry
Op donderdag 05 september 2002 00:13 schreef Tijn het volgende:[..]
Maar hij staat gewoon op automatic
Maar nu dus niet
Ik snap er echt geen hol van. Ik loop de garage in, ga in de race-auto zitten, start dat ding. En dan kan ik niks meer Bij alles wat ik indruk gebeurt gewoon niks
Hoe rij ik weg
Het bleek dat je naar de garage toe moest rijden. Ik was erheen gelopen. En dan snapt 'ie het niet meer.
Kzit nou op een boerderij wat Canadese Whiskey te beschermen
Hmmm... kheb idd 5 uur straight zitten Mafia'en. En daarvoor ook de tijd die nodig is om van het begin tot de racetrack te komen.
Als je vast zit is tweakers toch nog wel eens handig :
Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!
Anyway... ik zit nu vast in missie 12-02: die goeie whiskey-handel. Ik moet de parkeergarage in om ze ontmoeten, maar we worden dan aangevallen. Wat is de bedoeling? Je een weg naar buiten schieten of een auto jatten en scheuren?
Allebei de manieren lukken me niet trouwens... op zich zou het naar buiten schieten nog wel lukken, alleen die Paulie en Sam kunnen niet voor zichzelf zorgen en gaan altijd in mn range staan waardoor 1 van de 2 altijd vroegtijdig overlijdt
quote:AI is soms ver te zoeken ja. Ik ben ook weel eens door Sam neergeknuppeld
[b]
Allebei de manieren lukken me niet trouwens... op zich zou het naar buiten schieten nog wel lukken, alleen die Paulie en Sam kunnen niet voor zichzelf zorgen en gaan altijd in mn range staan waardoor 1 van de 2 altijd vroegtijdig overlijdt
quote:Lijkt me niet erg waarschijnlijk.
Op zondag 01 september 2002 12:54 schreef PuNkAnArChY het volgende:
Op een 1800+ GF4 Ti4200 werkt het hmm... goed, soms fps dropdown (zoals je dat noemt).Het ziet er opzich kewl uit, ik gok op een verbeterde Q3 engine, kan da?
quote:Nee, tis een eigen engine (je ziet de titel heel snel ff in je taskbar als je het opstart). Bovendien is het D3D en niet OpenGL, zoals Quake.
Op zondag 01 september 2002 12:54 schreef PuNkAnArChY het volgende:Het ziet er opzich kewl uit, ik gok op een verbeterde Q3 engine, kan da?
quote:Vertel
Op vrijdag 06 september 2002 03:28 schreef _Abu_ het volgende:[..]
AI is soms ver te zoeken ja. Ik ben ook weel eens door Sam neergeknuppeld
. Kan je helaas niet helpen want ik zit zelf vast...
quote:Na dat hotel met die bom en dat hoertje kom ik niet weg over het dak... loop tegen de politie op.
Op vrijdag 06 september 2002 03:34 schreef Tijn het volgende:[..]
Vertel
mzzlz
quote:Je moet hard rennen en mocht je politie tegenkomen gelijk dekking zoeken en ze rustig, mannetje voor mannetje, uitschakelen. Maar als je weg kunt rennen is dat handiger, je hebt je health & ammo later nog hard nodig. Het leven heet niet voor niets "rooftops" dus gebruik die dingen
Op vrijdag 06 september 2002 03:35 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Na dat hotel met die bom en dat hoertje kom ik niet weg over het dak... loop tegen de politie op.
quote:hier is ff een WAv filetje, opgenomen als een politie agent me aanhoudt en me een boet geeft Wav Filetje
Op vrijdag 06 september 2002 15:07 schreef Da_Koen het volgende:
kan iemand me met dit probleem helpen???
Alles loopt goed op het geluid na. Op zich doet het geluid het ook goed, maar soms hoor ik stemmen versneld(bv op de achtergrond), hoort dit zo???
zo nee wat kan ik er aan doen???
pc:
1800+ mhz
msiKT7 266 pro2 met onboard sound
geforce 4 mx 440
win XPmzzlz
En ik heb geeneens ruimte om het te installeren. Hm, dan The Sims maar eraf gooien.
quote:Het is een kwestie van concentratie. Je hoeft niet de hele tijd zo hard mogelijk te rijden, als je maar niet crasht, spint, of van de baan gaat. En tis ook een btje geluk hebben. Gewoon vaak doen
Op zaterdag 07 september 2002 13:35 schreef Ketel_1 het volgende:
Mooi spel, maar ik ben heel slecht in race-spellen... dus ik kan de fair play missie niet halen. Ik kan die race niet winnen
.
quote:Ja, makkelijker gezegd dat gedaan... Lig ik 3 ronden op kop ramt m'n tegenstander me opeens uit de baan, ik spin, land op m'n kop en het is over
Op zaterdag 07 september 2002 15:11 schreef Tijn het volgende:[..]
Het is een kwestie van concentratie. Je hoeft niet de hele tijd zo hard mogelijk te rijden, als je maar niet crasht, spint, of van de baan gaat. En tis ook een btje geluk hebben. Gewoon vaak doen
Misschien dat ik het eens met een sidewinder joystick moet proberen ofzo. Die is analoog, dus je kan je ook een beetje sturen ipv meteen het hele stuur om te gooien .
Ik heb trouwens ook geprobeerd om de auto's handgeschakeld te rijden, gaat ook perfect. Maar ik snap niet waar de knop voor de koppeling voor is, want die heb ik dus nog nooit gebruikt...
quote:Die koppeling vat ik ook niet helemaal.
Op zaterdag 07 september 2002 19:44 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ja, makkelijker gezegd dat gedaan... Lig ik 3 ronden op kop ramt m'n tegenstander me opeens uit de baan, ik spin, land op m'n kop en het is over
.
Misschien dat ik het eens met een sidewinder joystick moet proberen ofzo. Die is analoog, dus je kan je ook een beetje sturen ipv meteen het hele stuur om te gooien
.
Ik heb trouwens ook geprobeerd om de auto's handgeschakeld te rijden, gaat ook perfect. Maar ik snap niet waar de knop voor de koppeling voor is, want die heb ik dus nog nooit gebruikt...
Maaruh, wat het racen betreft: je kunt het hele parcours vol gas doen, als je maar zorgt dat je bij de scherpe bocht in het begin remt en het stuk na de s-bend (die je overigens rechtdoor kunt nemen). Dan bouw je een dusdanige voorsprong op dat er na 2 ronden niemand meer bij je in de buurt is
quote:[Besluit] Omtrend games En dit dan?
Op vrijdag 06 september 2002 16:47 schreef Thanos het volgende:
Mafia lijkt me een leuk spel. Maar ik ben eerst bezig om Icewind Dale II te downen.
Mafia komt later wel, dat kreng is trouwens ook 3 cds. Word weer een paar nachten werk denk ik.
Ik zit nu overigens in de Great Deal missie. Leuke missies allemaal, tot nu toe.
Wat is eigenlijk Free ride Extreme? Die is bij mij nog gelocked, maar ik ben benieuwd wat het is .
quote:Die unlockt zodra je het spel hebt uitgespeeld. Geen idee wat het is, maar ik hoef nog maar 1 missie en dan ben ik erachter
Op maandag 09 september 2002 18:27 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Wat is eigenlijk Free ride Extreme? Die is bij mij nog gelocked, maar ik ben benieuwd wat het is
.
(ik denk iig dat ik nog 1 missie moet, want deze heet "The Grand Finale" )
quote:Er zijn 20 missies in totaal, je kan bij je saved games zien hoe ver je bent
Op maandag 09 september 2002 18:28 schreef Tijn het volgende:[..]
Die unlockt zodra je het spel hebt uitgespeeld. Geen idee wat het is, maar ik hoef nog maar 1 missie en dan ben ik erachter
(ik denk iig dat ik nog 1 missie moet, want deze heet "The Grand Finale"
)
Ik vind de freeride extreme niet echt fantastisch .. je kan vrij door de stad scheuren net als in de normale FR, maar nu is er geen politie en kan je missies doen voor een aantal ventjes die in de stad verspreid staan. Daarmee unlock je bonusauto's, die je dan ook weer in de normale FR kan gebruiken.
Toch een stuk minder leuk dan de 'story mode', het verhaal is wel een van de beste elementen in het spel ..
De bonuscars zijn soms wel heel vet, passen eigenlijk niet in die tijd (maar who cares, is toch bonus), maar ik geloof dat er niet echt een manier is om ze goed te bewaren .. ze respawnen nergens dus als je ze kapot rijdt kan je loaden
quote:Sommige missies duren best lang hoor, maar inderdaad biedt het niet zo veel uren speelplezier, omdat je geen multiplayer hebt
Op zaterdag 07 september 2002 20:11 schreef gieling.com het volgende:
Is 20 missies niet een beetje saai?
Het lijk me dat je het dan zo snel uitgespeeld hebt!!!
quote:Nou, kheb er zeker een uur of 30 ingestopt voor ik bij missie 20-5 (waar ik nu ben) was hoor
Op maandag 09 september 2002 18:38 schreef Frggl het volgende:[..]
Sommige missies duren best lang hoor, maar inderdaad biedt het niet zo veel uren speelplezier, omdat je geen multiplayer hebt
.
Ik hoop dat er leuke mods/uitbreidingen uitkomen, anders is het erg zonde ..
Bij "normaal gebruik" doe je er dan ongeveer een maand mee. Het punt is alleen dat wij fanatieke gamers er 12 uur per dag op gaan zitten en het dan na 3 dagen hebben uitgespeeld
[edit] Oh ennuh, 20 missies zijn helemaal niet saai. Elke missie bestaat weer uit submissies en zijn bovendien heel verschillend.
quote:Wat is normaal gebruik?
Op maandag 09 september 2002 18:40 schreef Tijn het volgende:[..]
Bij "normaal gebruik" doe je er dan ongeveer een maand mee. Het punt is alleen dat wij fanatieke gamers er 12 uur per dag op gaan zitten en het dan na 3 dagen hebben uitgespeeld
[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 10-09-2002 15:24]
quote:ja bij 1 van die steegjes liep ik ook telkens dood op het begin, maar op de helft van dat steegje zit een klein wegje naar rechts, daar moet je in....
Op dinsdag 10 september 2002 15:13 schreef Tackleberry het volgende:
Jeez, ik voel me nu echt stom zeg... Ik kan die eerste mission na het taxirijden niet eens halen... De ene keer wordt ik voor het 2e steegje al neergeknald en de andere keer kom ik in het 2e steegje (maar dat loopt dood, tenminste dat denk ik)...
quote:Kun je dat iets gedetailleerder beschrijven?
Op dinsdag 10 september 2002 15:42 schreef Poogie het volgende:
ja bij 1 van die steegjes liep ik ook telkens dood op het begin, maar op de helft van dat steegje zit een klein wegje naar rechts, daar moet je in....
quote:neej sorry, heb die missie al lang gedaan, weet echt niet meer hoe je precies moest lopen...,
Op dinsdag 10 september 2002 15:44 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Kun je dat iets gedetailleerder beschrijven?
(thnx so far natuurlijk)
quote:Er staat een grote pijl in beeld die je de weg wijst
Op dinsdag 10 september 2002 15:44 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Kun je dat iets gedetailleerder beschrijven?
(thnx so far natuurlijk)
Gewoon rennen, springen, strafen & de grote pijl volgen (niet die pijl in de linkerbovenhoek, maar een grote die midden in beeld verschijnt).
quote:Dat begreep ik wel
Op dinsdag 10 september 2002 16:40 schreef Tijn het volgende:
Er staat een grote pijl in beeld die je de weg wijstGewoon rennen, springen, strafen & de grote pijl volgen (niet die pijl in de linkerbovenhoek, maar een grote die midden in beeld verschijnt).
Help
quote:Je moet 'em meer beschermen, niet in je eentje vooruit rennen
Op dinsdag 10 september 2002 19:18 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Dat begreep ik wel
Zag dat zijstraatje gewoonweg over het hoofd (tot 3 maal toe). Ben nu een heel eind verder (verslavend spel? hoezo?
) en kom nu niet verder bij dat Service Station bij Chinatown... Die handlanger moet gewoon afwachten, hij is bijna de pijp uit... Maar nee, hij gaat er als quasi-Rambo naar binnen... Zucht...
Help
quote:En ik stond elke keer met 3 van die gasten en hij met 1... Dacht dat dat de goede manier was...
Op dinsdag 10 september 2002 19:28 schreef Tijn het volgende:
Je moet 'em meer beschermen, niet in je eentje vooruit rennen
Naja, nog maar een keer (of 15) proberen dan...
quote:Wachten totdat de guard naar binnen gaat en dan bij de auto gaan staan en gewoon op de rechter muisknop drukken als er zo'n uitroeptekentje in het beeld staat.
Op dinsdag 10 september 2002 23:13 schreef FLIPNEUS het volgende:
Hoe de hel zet ik die bom op die auto in level 15?Ik kan hem niet selecteren vanuit het items menu.
Ik zit nu trouwens in de haven bij die Lukcy Bastard missie en ik ga telkens dood... er zijn gewoon teveel tegenstanders.
quote:Welke is dat? Die bij de haven?
Op dinsdag 10 september 2002 23:15 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik zit nu trouwens in de haven bij die Lukcy Bastard missie en ik ga telkens dood... er zijn gewoon teveel tegenstanders.
quote:Dat is die missie waar de aanslagen op die ene vent telkens mislukken en dat je uiteindelijk na een achtervolging met de auto bij een haven uitkomt (na een mislukte aanslag met een trein). En daar zijn opeens heel veel tegenstanders
Op dinsdag 10 september 2002 23:16 schreef Tijn het volgende:[..]
Welke is dat? Die bij de haven?
quote:Mijn tactiek was om eerst de mannetjes in de buurt neer te knallen, alle wapens te pikken en dan met een truck de rest over te rijden.
Op dinsdag 10 september 2002 23:26 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Dat is die missie waar de aanslagen op die ene vent telkens mislukken en dat je uiteindelijk na een achtervolging met de auto bij een haven uitkomt (na een mislukte aanslag met een trein). En daar zijn opeens heel veel tegenstanders
. Er is waarschijnlijk toch geen echte taktiek daar, het is gewoon 'goed vechten' en een beetje geluk hebben.
Ergens achter een deur (achterin de haven) zit een mannetje met een Rifle. Hiermee kun je de snipers in de torens uitschakelen.
quote:de snipers heb ik al met m'n COLT 1911 neergeschoten
Op dinsdag 10 september 2002 23:29 schreef Tijn het volgende:[..]
Mijn tactiek was om eerst de mannetjes in de buurt neer te knallen, alle wapens te pikken en dan met een truck de rest over te rijden.
Ergens achter een deur (achterin de haven) zit een mannetje met een Rifle. Hiermee kun je de snipers in de torens uitschakelen.
quote:Wat bij mij ook goed werkt is als ik goed bezig ben het spel ff met alt-tab te minimizen, dan wat eten & drinken en helemaal refreshed weer verder spelen
Op dinsdag 10 september 2002 23:30 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
de snipers heb ik al met m'n COLT 1911 neergeschoten
. Nou ja, dat had ik gedaan en aangezien je niet kan saven moet ik het nog een keer doen.
quote:Je kunt ook gewoon op ESC rammen en dan wat eten/drinken
Op dinsdag 10 september 2002 23:33 schreef Tijn het volgende:
Wat bij mij ook goed werkt is als ik goed bezig ben het spel ff met alt-tab te minimizen, dan wat eten & drinken en helemaal refreshed weer verder spelen
Ik zit me nu op te vreten in de dakmissie... Grmbl!
quote:Rennen, rennen en nog 'es rennen. Dan als je de cops tegenkomt op de trap bukken en om het hoekie schieten. Pas op, er zit er nog 1 om de hoek bij de deur. Dan rennen, rennen en nog 'es rennen tot je gasten op het dak ziet. Achter een muurtje schuilen en neerhalen. Dan rennen, rennen en nog 'es rennen en dan ben je er
Op woensdag 11 september 2002 00:03 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Ik zit me nu op te vreten in de dakmissie...
Grmbl!
quote:Ja idd, als je camera meedraait, kun je 'em niet meer rechtvooruit krijgen. Met GTA3 kon dat wel, maar met Mafia niet. Vind ik ook wel balen.
Op woensdag 11 september 2002 00:16 schreef Diepvriez het volgende:
Heb het ook al enkele dagen, alleen de camera werk vind ik af en toe een beetje irritant
quote:Dus een mix van 100 meter steeple chase en commando's
Op woensdag 11 september 2002 00:17 schreef Tijn het volgende:
Rennen, rennen en nog 'es rennen. Dan als je de cops tegenkomt op de trap bukken en om het hoekie schieten. Pas op, er zit er nog 1 om de hoek bij de deur. Dan rennen, rennen en nog 'es rennen tot je gasten op het dak ziet. Achter een muurtje schuilen en neerhalen. Dan rennen, rennen en nog 'es rennen en dan ben je er
Ik ga het vanavond eens ff proberen, ik moet gewoon de rest van het spel zien!
quote:Probeer wel zo zuinig mogelijk met je health te zijn, want je hebt het daarna nog hard genoeg nodig!
Op woensdag 11 september 2002 14:21 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Dus een mix van 100 meter steeple chase en commando's
Ik ga het vanavond eens ff proberen, ik moet gewoon de rest van het spel zien!
quote:je bent niet de enigste, ik krijg het ook niet voor elkaar
Op woensdag 11 september 2002 14:38 schreef Berretje het volgende:
Fok it!Ik ken maar nie 1e worden bij t racen
Heeft iemand de FLT- Filename?
Meestal iets van FLT-******
TNX!
quote:ja en neem bijvoorbeeld die S bocht gewoon vol gas dat scheelt ook heeeel wat.
Op woensdag 11 september 2002 16:32 schreef Tijn het volgende:
Dat racen is best te doen, het is alleen een kwestie van concentratie. Je moet niet proberen zo hard mogelijk te rijden, het is belangrijker dat je niet crasht/spint/ergens tegenaan beukt/van de baan gaat. Als je gewoon netjes blijft rijden en wel dat gaspedaal indrukt waar het kan, is het heel goed te doen
quote:Jup, maar daarna flink in de remmen voor het bos-stuk. Daarna kan het gas weer vol open voor de grote bocht richting finish, maar pas op, voor de 2e bocht na de finish moet je weer flink afremmen.
Op woensdag 11 september 2002 16:37 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
ja en neem bijvoorbeeld die S bocht gewoon vol gas dat scheelt ook heeeel wat.
quote:Dat merk ik ja... Moet nu met 57 aan health het opvolgende gedeelte doorlopen... Wordt een lastige klus...
Op woensdag 11 september 2002 14:37 schreef Tijn het volgende:
Probeer wel zo zuinig mogelijk met je health te zijn, want je hebt het daarna nog hard genoeg nodig!
quote:Ik ben de eerste race, inclusief zeker 6 spins, direct 1e geworden. Vond het veel te gemakkelijk.
En om 16:32 blaatte hij:
Dat racen is best te doen, het is alleen een kwestie van concentratie. Je moet niet proberen zo hard mogelijk te rijden, het is belangrijker dat je niet crasht/spint/ergens tegenaan beukt/van de baan gaat. Als je gewoon netjes blijft rijden en wel dat gaspedaal indrukt waar het kan, is het heel goed te doen
quote:Dat zijn inderdaad de tricky stukjes. Verder stelt het zeer weinig voor IMHO.
En om 16:41 riep hij:
Jup, maar daarna flink in de remmen voor het bos-stuk. Daarna kan het gas weer vol open voor de grote bocht richting finish, maar pas op, voor de 2e bocht na de finish moet je weer flink afremmen.
quote:Ik ben eerste geworden door rustig te rijden en geen enkele keer te spinnen.
Op woensdag 11 september 2002 21:34 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Ik ben de eerste race, inclusief zeker 6 spins, direct 1e geworden. Vond het veel te gemakkelijk.
Magoed, we zijn niet allemaal een klein Schumachertje he
Naja, na een paar keer proberen zal dat ook wel lukken...
Het is en blijft een heerlijk spel!
quote:Lijkt me slim ja, met 6 health
Op donderdag 12 september 2002 00:03 schreef Ketel_1 het volgende:
Nu ga ik nog ff langs Lucas Bertone voor een extra missie (en waarschijnlijk een nieuwe auto).
quote:- sorry, maar net zoals NFO's etc niet zijn toegestaan, zijn ook dit soort dingen niet de bedoeling -
Op woensdag 11 september 2002 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmmz..Gister had ik um 5 keer ge-dled op Kazaa en het was 5x wat anders.Heeft iemand de FLT- Filename?
TNX!
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 12-09-2002 16:47]
* Tijn is helemaal blij
Die extreme-mode die je unlockt vind ik alleen nogal suf eigenlijk... magoed, dat kan ook liggen aan het feit dat ik nog geen enkel mannetje heb kunnen vinden
quote:Tnx man..
Op donderdag 12 september 2002 15:25 schreef Poogie het volgende:[..]
- sorry, maar net zoals NFO's etc niet zijn toegestaan, zijn ook dit soort dingen niet de bedoeling -
quote:hmm... good point. Ik kan zeker nergens ff health halen, want ik wil wel graag alle missies (dus ook de optionele) doen.
Op donderdag 12 september 2002 14:51 schreef Tijn het volgende:[..]
Lijkt me slim ja, met 6 health
quote:Doe eens raar, betaal eens gewoon voor dit spel.
Op woensdag 11 september 2002 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmmz..Gister had ik um 5 keer ge-dled op Kazaa en het was 5x wat anders.Heeft iemand de FLT- Filename?
TNX!
quote:gek!!!!
Op vrijdag 13 september 2002 18:19 schreef Smots het volgende:[..]
Doe eens raar, betaal eens gewoon voor dit spel.
(zulke reacties krijg ik wel eens van bekenden als ik zo'n antwoord geef dat ze ook iets kunnen kopen......raar ofniet )
Tip: snel geld verdienen. rijd een paar keer op en neer van china town naar het ziekenhuis en terug over de brug! Perfect stuk om 70-80 te rijden . 1x heen en weer levert je al snel $1500 op.
Zorg natuurlijk wel voor een auto die zo hard kan.
Ik ga binnenkort de free ride extreme mode nog wel proberen, maar ik ga het eerst ff laten bezinken allemaal .
quote:Er schijnen van die zwaaiende mannetjes te zijn die je opdrachten geven.
Op zaterdag 14 september 2002 17:59 schreef caza het volgende:
HEt spel roeleert zeker. Heb hem ook uitgespeeld. Vind alleen de free ride en extreme ride zwaar tegen vallen. Het enige wat je kan is geld verdienen en verder niks of ik moet iets over het hoofd hebben gezien. Lijkt me wel vet namelijk als je daar ook bepaalde opdrachten heb. Nu rijdt je een beetje doelloos rond.Tip: snel geld verdienen. rijd een paar keer op en neer van china town naar het ziekenhuis en terug over de brug! Perfect stuk om 70-80 te rijden . 1x heen en weer levert je al snel $1500 op.
Zorg natuurlijk wel voor een auto die zo hard kan.
quote:Exactly the same here, ik was ook onder de indruk van het verhaal. Doet zeker niet onder voor een film, echt heel goed!
Op maandag 16 september 2002 21:49 schreef Ketel_1 het volgende:
Wat een geweldig einde... doet absoluut niet onder voor een goede maffia/gangster film. Tijdens het spel had ik vaak nog een losse missies gevoel, maar de laatste paar missies maakten het verhaal echt af en zorgden voor een goed geheel.Ik ga binnenkort de free ride extreme mode nog wel proberen, maar ik ga het eerst ff laten bezinken allemaal
.
quote:je 'm altijd in de winkel kopen
Op dinsdag 17 september 2002 18:01 schreef RaTz het volgende:
- voor warez is er op Fok! geen plaats -
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 17-09-2002 19:38]
De grens ligt ongeveer bij het punt waarop het niet meer over het bestandsformaat, de compressiemethode of wat dan ook gaat, maar puur de illegale inhoudt van zo'n bestand. Zo mag je bijvoorbeeld wèl vragen hoe je een divx afspeelt en hoe je een image maakt, maar nìet waarom CD2 van je illegale warez-pack niet werkt terwijl CD1 en CD3 het prima doen.
Helaas, je zult hiervoor op andere sites moeten zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 17-09-2002 19:46]
quote:Nounounounounounou, pak je die jongen niet wat al te hard aan?
Op dinsdag 17 september 2002 19:42 schreef Tijn het volgende:
RaTz, ik heb je reacties weggehaald omdat er voor warez-specifieke vragen geen plaats is op Fok!. Fok! is een legitieme site waarop illegale zaken niet thuishoren.De grens ligt ongeveer bij het punt waarop het niet meer over het bestandsformaat, de compressiemethode of wat dan ook gaat, maar puur de illegale inhoudt van zo'n bestand. Zo mag je bijvoorbeeld wèl vragen hoe je een divx afspeelt en hoe je een image maakt, maar nìet waarom CD2 van je illele warez-pack niet werkt terwijl CD1 en CD3 het prima doen.
Helaas, je zult hiervoor op andere sites moeten zijn.
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 19:44 schreef Smots het volgende:[..]
Nounounounounounou, pak je die jongen niet wat al te hard aan?
De toepassing of DLL-bestand ls3df.dll is geen geldige windows kopie. Controleer dit op uw installatie diskette.
Anybody knows what this means???
quote:Dat je hier moet wezen
Op dinsdag 17 september 2002 20:36 schreef RaTz het volgende:[..]
Precies, nu doet cd2 het wel (de officiele versie heb ik maar ff
gehaald in de winkel), alleen nu zegt ie als ik de game start...
De toepassing of DLL-bestand ls3df.dll is geen geldige windows kopie. Controleer dit op uw installatie diskette.
Anybody knows what this means???
Bij entree rechtdoor, linkerzijde gekozen. Die kerel de deur laten openen, door geluid komt bewaking... End of story.
Iemand tips? (heb vluchtig het topic doorgelezen, niets gevonden...)
quote:Dat is die missie waar je de safe moet kraken? Ik heb me toen eerst ff verstopt en 1 guard die langs komt lopen uitgeschakeld (linker kant van de tuin). Daarna heb ik via een switch het tuinlicht uitgedaan. Er komt dan een andere guard om het weer te fixen, die heb ik ook uitgeschakeld. Daarna naar het huis gelopen en naar binnen gegaan. Werkster neergeslagen en vervolgens ergens helemaal rechts in het huis een trap naar de eerste verdieping gevonden waar helemaal geen guards zijn
Op woensdag 18 september 2002 00:35 schreef Tackleberry het volgende:Klote villa
Bij entree rechtdoor, linkerzijde gekozen. Die kerel de deur laten openen, door geluid komt bewaking... End of story.
Iemand tips? (heb vluchtig het topic doorgelezen, niets gevonden...)
quote:Dat is dus die guard die om het eerste "blok" heenloopt?
Op woensdag 18 september 2002 09:41 schreef Ketel_1 het volgende:
Dat is die missie waar je de safe moet kraken? Ik heb me toen eerst ff verstopt en 1 guard die langs komt lopen uitgeschakeld (linker kant van de tuin).
quote:Ehm kan dat?
Daarna heb ik via een switch het tuinlicht uitgedaan. Er komt dan een andere guard om het weer te fixen, die heb ik ook uitgeschakeld.
quote:
Daarna naar het huis gelopen en naar binnen gegaan. Werkster neergeslagen en vervolgens ergens helemaal rechts in het huis een trap naar de eerste verdieping gevonden waar helemaal geen guards zijn.
quote:Zelfde guard die Ketel_1 bedoelt volgens mij:)
Op woensdag 18 september 2002 09:45 schreef Tijn het volgende:
De tuin/villa/safe-missie is juist gaaf!! Ik heb 'em zo gedaan: eerst met die gozer ergens de bosjes in gekropen en gezegd dat 'ie daar moest wachten. Toen omgelopen en de guard links/vooran neergeslagen.
quote:Bedankt voor de tips jullie beiden, ik ga vanavond eens kijken of het mij ook lukt...
Toen terug die gast gehaald en helemaal langs de linkerbuitenzijde gesneakt richting deur, open gemaakt, naar binnen gegaan, deur weer dicht en toen het huis door gesneakt. Kheb die vrouw en die werkster neergeslagen en ben naar de safe gegaan, gekraakt en toen weer naar buiten gesneakt zonder dat iemand me zag. In de tuin werd ik gezien, maar toen ben ik terug naar het hek gerend, in de auto gesprongen en de missie gehaald
Nu moet ik een bodyguard gaan omleggen... Bring 'em on!
quote:Alle missies zijn leuk
Op woensdag 18 september 2002 20:22 schreef Tackleberry het volgende:
Zooooo, villa voorbij...Achteraf gezien een hele leuke missie!
Nu moet ik een bodyguard gaan omleggen... Bring 'em on!
quote:Frank wordt toch gewoon in een auto gestopt en die auto rijdt dan weg. Gewoon kijken in wat voor soort auto ze stappen en die achtervolgen. Op de kaart zal je waarschijnlijk ook een blauw kruisje zien waar de auto is (TAB is kaart voor het geval je het nog niet wist
Op woensdag 18 september 2002 23:01 schreef Simmens het volgende:
weet iemand hoe je in die missie waar (ik geloof) Frank ontvoerd is je hem moet achtervolgen en papieren moet afpakken hoe / wie je moet achtervolgen? beetje vaag verhaal zo maar wel te begrijpen toch? Kom je daar aan waar die kerel in de wagen wordt gezet en dan moet je gaan achtervolgen....maar ik zie niemand????????
quote:Ik vond die taxi missies in het begin anders niet echt heel leuk, hoor
Op woensdag 18 september 2002 20:23 schreef Tijn het volgende:[..]
Alle missies zijn leuk
quote:ff door de zure appel heenbijten...
Op woensdag 18 september 2002 23:44 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik vond die taxi missies in het begin anders niet echt heel leuk, hoor.
Ik heb nu toch een leuk geweertje gekregen... Die gewerengozer heeft ff zitten knutselen... Gamma-geweertje zeg maar
Ik heb er alweer zin in, maar zometeen toch maar wat slapen...
quote:Druk 'es op enter
Op vrijdag 20 september 2002 01:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
He bah..Ik zit vast in een van de eerste missies..
Ik moet met een knuppel wat auto's mollen en ik moet die guard onopvallend te pakken krijgen..
MAAR IK KAN NIET EENS UITSTAPPEN! Hoe stap ik in godsnaam uit die auto?!
Tis trouwens wel handig om ff de controls door te nemen (staan in het options-scherm)
quote:Of twee keer op rechtermuisknop...
Op vrijdag 20 september 2002 03:39 schreef Tijn het volgende:
Druk 'es op enterTis trouwens wel handig om ff de controls door te nemen (staan in het options-scherm)
En idd de controls nalezen, is wel zo handig! Een aantal zul je zelden nodig hebben, handig als je ze dan al weet...
quote:Vreemd genoeg kon ik gister niets vinden in the options>>controls over uitstappen enzo..
Op vrijdag 20 september 2002 08:53 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Of twee keer op rechtermuisknop...
1e keer is auto uitzetten
2e keer is uitstappenEn idd de controls nalezen, is wel zo handig! Een aantal zul je zelden nodig hebben, handig als je ze dan al weet...
quote:Ja, gewoon een wapen selecteren via je inventory en dan op de linker muisknop drukken om het wapen uit het raam te houden. Je kan dan natuurlijk niet meer schakelen en minder goed rijden, bovendien kan je alleen uit het linker raam schieten.
Op vrijdag 20 september 2002 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Kan je trouwens een drive- by doen als je rijdt?!
quote:Idd heeeel lastig om dan ook nog even je auto goed op de weg te houden...
Op vrijdag 20 september 2002 10:17 schreef Ketel_1 het volgende:
Ja, gewoon een wapen selecteren via je inventory en dan op de linker muisknop drukken om het wapen uit het raam te houden. Je kan dan natuurlijk niet meer schakelen en minder goed rijden, bovendien kan je alleen uit het linker raam schieten.
Maar goed, dat mag de pret niet drukken! Game on!
Straks alleen nog even de laatste missie van GTA3 uitspelen.
quote:Hij's het dubbel en dwars waard! Veel plezier
Op vrijdag 20 september 2002 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem net gekocht. Ik ben benieuwd!
quote:Even?
Straks alleen nog even de laatste missie van GTA3 uitspelen.
quote:Ojee, is tíe zo moeilijk?
[b]Op vrijdag 20 september 2002 13:18 schreef Tijn het volgende
Even?
quote:Mwach... als je het eenmaal weet & kan, gaat het wel. Maar das met alles zo. Ik zou zeggen, stort je dr op en we horen het wel
Op vrijdag 20 september 2002 15:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ojee, is tíe zo moeilijk?
quote:Ach, ik kan het altijd tegelijk spelen, ik heb GTA3 op de PS2. Maar ik ben wel benieuwd naar Maffia! Ik heb er goede dingen over gehoord!
Op vrijdag 20 september 2002 15:05 schreef Tijn het volgende:
Mwach... als je het eenmaal weet & kan, gaat het wel. Maar das met alles zo. Ik zou zeggen, stort je dr op en we horen het wel
quote:Ik heb 1 over 40 min binnen.En cd 2 over een uur en de derde moet ik nog downloaden. Kan ik hem dan al spelen? Of heb ik ze meteen alle 3 nodig?
Op vrijdag 6 september 2002 17:11 schreef Thoor het volgende:
Ik heb nu cd 1 binnen. Nou nog cd 2 en 3. Mijn god, je moet wel geduld hebben.En ik heb geeneens ruimte om het te installeren. Hm, dan The Sims maar eraf gooien.
quote:Je hebt ze natuurlijk alle 3 nodig om de boel te installeren.
Op vrijdag 20 september 2002 18:12 schreef Nasawingman het volgende:[..]
Ik heb 1 over 40 min binnen.En cd 2 over een uur en de derde moet ik nog downloaden. Kan ik hem dan al spelen? Of heb ik ze meteen alle 3 nodig?
&&%%##!!!! moeilijk! Ik heb verdomme geen racespel gekocht!
quote:Dat race stuk vond ik echt het meest irritante stuk van het hele spel. Maar wees blij, als je er voorbij bent komt het NOOIT meer terug
Op zaterdag 21 september 2002 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu aan het racen!&&%%##!!!! moeilijk! Ik heb verdomme geen racespel gekocht!
De enige boeiende missie die ik tot nu heb gespeeld is in dat Hotel. Lekker schieten met een Tommy gun!
De rest van de missies zijn tot nu toe redelijk poep!
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop wel dat het snel leuker wordt!De enige boeiende missie die ik tot nu heb gespeeld is in dat Hotel. Lekker schieten met een Tommy gun!
De rest van de missies zijn tot nu toe redelijk poep!
quote:Motel bij Airport! Waar je die vent die op de WC zit overhoop kunt knallen!
Op zaterdag 21 september 2002 20:33 schreef Ketel_1 het volgende:Dat hotel komt toch na het racen?! Of bedoel je die missie bij het Motel ergens buiten de stad?
quote:Ja, dat was leuk!! Maar maak je geen zorgen, de missies worden steeds leuker (met ff een dipje bij het racen). In het begin vond ik het ook niet zo bijzonder, met die taxi-missies en dat rennen, maar het komt goed.
Op zaterdag 21 september 2002 20:36 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Motel bij Airport! Waar je die vent die op de WC zit overhoop kunt knallen!
quote:20? Een maat van me heeft al een stuk of 72 missie-savefiles
Op zaterdag 7 september 2002 20:11 schreef gieling.com het volgende:
Is 20 missies niet een beetje saai?
Het lijk me dat je het dan zo snel uitgespeeld hebt!!!
Gaaf spel trouwens, bij de meeste 3D spellen heb ik het na een paar minuten alweer bekeken maar dit is zekerweten een van de beste spellen die ik in de afgelopen 5 jaar gespeeld heb. Zwaar realistisch en tot in detail afgewerkt.
Je merkt gewoon dat er veel tijd ingestoken is, wat mij betreft is het nu al een klassieker
quote:Er zijn toch echt maar 20 missies, hoor
Op zondag 22 september 2002 11:39 schreef Beathoven het volgende:[..]
20? Een maat van me heeft al een stuk of 72 missie-savefiles
quote:Er zijn 20 missies met elk een aantal submissies...
Op zondag 22 september 2002 11:39 schreef Beathoven het volgende:
20? Een maat van me heeft al een stuk of 72 missie-savefiles
Ik snap nog steeds niet dat er mensen problemen hebben met die race... Ik heb hem in één keer (met 5 keer gespind te zijn) gewonnen... Het belangrijkste is om niet te snel te willen gaan. Je moet ook weten wanneer je moet inhouden in bochten...
quote:Mietjuh!
Op zondag 22 september 2002 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
effe een savegame gedownload voor na het racen!
quote:Als ik met oude ketels wil racen had ik Grand Prix Legens wel gekocht.
Op zondag 22 september 2002 21:31 schreef Tijn het volgende:
Mietjuh!
quote:Aan het begin van de missie zijn banden lekschieten! Scheelt een paar seconden en je heb iets meer tijd om rustig in te stappen. Eenmaal op weg (na het saven zijn) zijn zijn banden echter weer vol
Op zondag 22 september 2002 21:47 schreef Raven het volgende:
Die missie met dat Motel he.... daar moet je die gast redden, al die gasten afgemaakt daar binnen, dan rent er eentje naar buiten en die moet je tegen houden. Maar voordat ik die auto aan de praat heb, is die gast al weg... "he got away" en dan moet je weer dat hele huis door
Wat doe ik fout
Wat een gaaf spel. Wat it bij gta3 mis dat zit in dit spel, het slopen van de wagens met de wapens die je hebt en vooral met de baseballbat.
en wanneer komt er een multiplayer patch ?
quote:heb je al ff bij de grafische setup gekeken in de programmagroep van het spel? Verander eens wat instellingen en probeer het nog eens.
Op zondag 22 september 2002 21:06 schreef RaTz het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat ik geen textures heb? Het spel start wel gewoon, alleen ik heb geen textures? Best lastig spelen dus
Ik draai win Xp met een Geforce 4 Ti4200, en detonator 40.41 (de nieuwste schijnbaar)
ennu aub hondje niet aaien.......
quote:Voor zover ik me kan herinneren gaat die ene vent met het geld er in de gele auto vandoor, dus jij moet wel je eigen auto pakken
Op maandag 23 september 2002 20:28 schreef -CRASH- het volgende:
kan ik bij dat motel die gele wagen pakken of moet ik met m'n eige wage gaan...ennu aub hondje niet aaien.......
Grafisch gezien vind ik het allemaal erg grauw en levensloos, bij GTA3 had je tenminste nog wat kleur en iets om naar te kijken.
Verder wordt het heen en weer rijden naar missies na een tijdje behoorlijk irritant.
Sja, en de missies, erg eenvoudig. Bij Max Payne had je tenminste nog een uitdaging.
Snel uitspelen en dan weer doorverkopen.
quote:Waar zit je nu dan? Want de latere missies vond ik best wel uitdagend en ook een stuk spannender.
Op woensdag 25 september 2002 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind hem erg tegenvallen.Grafisch gezien vind ik het allemaal erg grauw en levensloos, bij GTA3 had je tenminste nog wat kleur en iets om naar te kijken.
Verder wordt het heen en weer rijden naar missies na een tijdje behoorlijk irritant.
Sja, en de missies, erg eenvoudig. Bij Max Payne had je tenminste nog een uitdaging.
Snel uitspelen en dan weer doorverkopen.
quote:Gewoon rustig aan doen en proberen niet te crashen. Het gaat een stuk beter als je het wat rustiger aan doet
Op dinsdag 24 september 2002 18:32 schreef Night-guardian het volgende:
Ik kom niet verder bij het race parcour, zou iemand aub een save game van na de race willen posten of mailen?
Cheaten of save-games van andere loaden verziekt imho het spel alleen maar, tis veel leuker als je het gewoon zelf kan
quote:Told ya!
Op woensdag 25 september 2002 20:10 schreef Night-guardian het volgende:
Tijn het is me gelukt!!nog met een grote voorsprong ook, gwoon ff rustig gereden ent lukte in 1 keer!
Way to go!
quote:Als je dit topic doorleest moet je het antwoord vinden..
Op zondag 6 oktober 2002 22:46 schreef Nasawingman het volgende:
Die haven missie waar je sergio moet vermoorden, hoe moet je die vermoorden en waar vindt je hem? K'heb de hele haven afgezocht maar zie hem niet.
quote:Je moet eerst alle mannetjes afknallen, daarna wat hendels overhalen bij de spoorbaan en dan het blokje weghalen onder de wielen van 1 van de tanker-wagons helemaal achterin het level.
Op zondag 6 oktober 2002 22:46 schreef Nasawingman het volgende:
Die haven missie waar je sergio moet vermoorden, hoe moet je die vermoorden en waar vindt je hem? K'heb de hele haven afgezocht maar zie hem niet.
Alvast bedankt
quote:Volgens mij gewoon met de knop voor de claxon... Anders ff in de options (controls) kijken...
Op maandag 7 oktober 2002 21:46 schreef Nasawingman het volgende:
Iemand enig idee of je de sirene van de polite/brandweer auto's aan kunt doen? En hoe?
quote:Voor hoeveel?
Op maandag 7 oktober 2002 17:34 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand behoefte om mijn (origineel) exemplaar van Mafia over te nemen?
quote:Nee de gewone claxon is het niet. Dan hoor je gewoon een claxon. En de controls staat het niet, dan zou je haast zeggen dat het niet kan. Maar dat zou wel een beetje zwak zijn.
Op dinsdag 8 oktober 2002 11:51 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Volgens mij gewoon met de knop voor de claxon... Anders ff in de options (controls) kijken...
quote:Dubbelklikken (
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:11 schreef Nasawingman het volgende:
Nee de gewone claxon is het niet. Dan hoor je gewoon een claxon. En de controls staat het niet, dan zou je haast zeggen dat het niet kan. Maar dat zou wel een beetje zwak zijn.
quote:Goed opletten als je na die groene pijl linksaf (verder het steegje in) gaat...
Op dinsdag 8 oktober 2002 21:22 schreef Schanulleke het volgende:
Heb het spel gisteren geïnstalleerd, maar begin er al behoorlijk gefrustreerd van te raken. Ziet er mooi uit enzo hoor, maar het speelt niet logisch voor mijn gevoel.
Dat ik in de eerste de beste missie vastzit zegt al genoeg. Ik las ergens dat je een klein straatje naar rechts inmoet, maar die kom ik echt niet tegen.
Als ik bij de grote groene pijl rechtsaf ga kan ik alleen maar links door de steeg en als ik daar uitkom is het game-over.
WTF?
kijk eens naar rechts bijvoorbeeld
quote:Ik let toch echt wel op, maar meer dan dichte deuren is er niet te zien. De brandtrap kan je niet echt op, daar blijf je steken op de 1ste, en dat witte kereltje dat probeert een deur te forceren kan je nog wel stukmeppen, maar zelfs met de knuppel die je dan hebt krijg je je 2 achtervolgers niet klein.
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:19 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Goed opletten als je na die groene pijl linksaf (verder het steegje in) gaat...
kijk eens naar rechts bijvoorbeeld
quote:Je moet je achtervolgers niet proberen in elkaar te slaan, je moet gewoon als een idioot wegrennen. Rechts het steegje in, en gewoon blijven rennen. Tis echt niet moeilijk, ik denk dat je het ingewikkelder wil maken dan het is.
Op woensdag 9 oktober 2002 12:24 schreef Schanulleke het volgende:[..]
Ik let toch echt wel op, maar meer dan dichte deuren is er niet te zien. De brandtrap kan je niet echt op, daar blijf je steken op de 1ste, en dat witte kereltje dat probeert een deur te forceren kan je nog wel stukmeppen, maar zelfs met de knuppel die je dan hebt krijg je je 2 achtervolgers niet klein.
Ziek word ik ervan.
Tot zover: 'money not well spent'
quote:Even namens Schanulleke:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:46 schreef Tijn het volgende:[..]
Je moet je achtervolgers niet proberen in elkaar te slaan, je moet gewoon als een idioot wegrennen. Rechts het steegje in, en gewoon blijven rennen. Tis echt niet moeilijk, ik denk dat je het ingewikkelder wil maken dan het is.
quote:Flink links & rechts strafen en springen enzo. Je moet natuurlijk proberen de kogels te vermijden. En verder is het een kwestie van snel rennen en op de verdere pijlen letten. Hoe ik het precies destijds gedaan heb weet ik niet meer, tis al een behoorlijk tijdje geleden, maar tis echt helemaal niet zo moeilijk.
Op woensdag 9 oktober 2002 13:10 schreef sjak het volgende:[..]
Even namens Schanulleke:
We rennen het steegje in, rennen het steegje na een tijdje weer uit en vallen dan toch dood neer. Ook als we niemand proberen neer te meppen.
Volgens ons zien we iets over het hoofd, maar we zien niet wat...
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:03 schreef Schanulleke het volgende:
Ik was al alle kanten ogeweest behalve de goeie kant.
Ben er inmiddels voorbij, bedankt.
Als je weer met iets zit moet je het misschien wat sneller vragen ipv je eerst helemaal te laten frusteren door zo'n spel
quote:Frusteren? Helemaaaaal niet...
Op woensdag 9 oktober 2002 14:27 schreef Tijn het volgende:
Als je weer met iets zit moet je het misschien wat sneller vragen ipv je eerst helemaal te laten frusteren door zo'n spel
quote:Als een gek naar beneden rennen, daar ergens (ik weet echt niet meer waar) staat er een bootje voor je klaar
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:06 schreef lachmetmij het volgende:
Weet iemand hoe ik levend van die boot af kan komen waar die man een toespraak houdt die je moet neer knallen. Als ik hem neer knal word ik elke keer vermoord door z'n bodyguards![]()
:?help
Niet proberen mensen dood te schieten, want dat heeft geen zin. Je hebt te weinig kogels en te weinig tijd daarvoor, gewoon rennen
quote:Het is iets van 20 stappen naar links vanaf de plek waar je die kerel neerschiet...
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:11 schreef Tijn het volgende:
Als een gek naar beneden rennen, daar ergens (ik weet echt niet meer waar) staat er een bootje voor je klaar
quote:Euhm... via 4-in-1-drivers, videodrivers, sounddrivers, updates, service packs, patches, directx etc etc etc allemaal al gechecked?
Op woensdag 16 oktober 2002 02:24 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Iemand bekend met dit probleem, vorigeweek is de computer opnieuw geinstalleerd en nu wilde ik Mafia weer gaan spelen maar tot mijn grote verbazing (jaja) klapt hij elke keer als ik net begonnen ben met spelen terug naar Window, heel erg irritant.
quote:via 4 in 1 - check
Op woensdag 16 oktober 2002 02:25 schreef Tijn het volgende:[..]
Euhm... via 4-in-1-drivers, videodrivers, sounddrivers, updates, service packs, patches, directx etc etc etc allemaal al gechecked?
hulp blijft welkom
quote:die heb ik net gehad, maar ik kon dus geen wapen vinden in de wc dus heb maar de emmer gepakt en die gast een paar keer op zn achterhoofd gebeukt
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:06 schreef lachmetmij het volgende:
Weet iemand hoe ik levend van die boot af kan komen waar die man een toespraak houdt die je moet neer knallen. Als ik hem neer knal word ik elke keer vermoord door z'n bodyguards![]()
:?help
quote:lol
Op zaterdag 2 november 2002 17:41 schreef Tackleberry het volgende:
Jaja, de demo is ook al uit...
Spoiler
ben net weer fijn bezig geweest kheb nu net dat vliegtuig met onze grote vriend erin neergehaald moet nu terug naar salieri maar dat doe ik strax wel ff
Eind Spoiler
Waar kan ik, in de Free Ride, Yellow Pete's Gunshop vinden?? Zeg nou niet dat dat bij Seliaro's ( OID ) bar is, want dat is niet zo.. Of wel?
Dankushon!
quote:Is deze het misschien?!?
Op donderdag 21 november 2002 19:13 schreef Camickaeze het volgende:
Ben ik weer..Waar kan ik, in de Free Ride, Yellow Pete's Gunshop vinden?? Zeg nou niet dat dat bij Seliaro's ( OID ) bar is, want dat is niet zo.. Of wel?
Dankushon!
(tijn heeft dit geschreven)
quote:
De gunshop zit bovenaan de trap, net buiten de auto-garage, in het steegje naar de straat toe. Als je naar binnenloopt, gaat de rest vanzelf
quote:NEE!!
Op donderdag 21 november 2002 19:16 schreef gieling.com het volgende:[..]
Is deze het misschien?!?
(tijn heeft dit geschreven)
[..]
quote:ja die zit in een oude bioscoop... maar je kan er tijdens freeride niet in.. ik niet tenminste , heb het spel alwel uitgespeeld
Op donderdag 21 november 2002 19:19 schreef Camickaeze het volgende:[..]
NEE!!
Das dus gewoon tijdens het spel, in de singleplayer mode zeg maar.. Maar tijdens de Free Ride word er verteld dat er ergens een Yellow Pete's gunshop zit..
Maar ik heb wel een leuke methode om hem gemakkelijk te halen! Begin met de race totdat je bij een afgesloten wegstuk kom. Je kan er toch langs aangezien er nog precies ruimte is. Rij deze weg uit en terwijl je dit doet zie je dat je verkeerd rijdt (wordt aangeven door waarschuwing). Als je nu vlak voor het stuk dat je weer op het juiste wegdek zit bent, moet je op die toets drukken dat je auto weer goed wordt rechtgezet. Je zult zien dat je nu vlak voor de finish mag beginnen en zo sta je opeens een ronde voor op de andere raceauto's. Dit kan je elke ronde doen en zo win je easy de race!!
Alleen bemerkt ik nu een technisch probleem, en dat is dat de stemmen die je in-game hoort, heel versnelt zijn. Stel je rijdt bv. iemand voor zijn sokken, dan schreeuwt ie wat naar je, maar dat klinkt super-versneld en heel hoog. Ken iemand dit probleem en weer iemand ook een antwoord hierop??
Verder is het echt een top-spel en ik ga zeker snel verder spelen
quote:Ik draai WinXP. Me geluidskaart is een 16-bits geintergreerde Avance AC'97. Verder heb ik een P4 2.4 Ghz en een 64 Mb Geforce2. Voor de rest heb ik ook geen problemen met het spelen, alleen dat versnelt praten is vervelend
Op zaterdag 23 november 2002 10:34 schreef gieling.com het volgende:
Kan dit iets met je geluids kaart te maken hebben???
I.v.m drivers, welk OS draai je???
quote:Download je ook altijd de nieuwste drivers??
Op zaterdag 23 november 2002 12:32 schreef The_Comeback-kid het volgende:[..]
Ik draai WinXP. Me geluidskaart is een 16-bits geintergreerde Avance AC'97. Verder heb ik een P4 2.4 Ghz en een 64 Mb Geforce2. Voor de rest heb ik ook geen problemen met het spelen, alleen dat versnelt praten is vervelend
quote:Deze computer is gloedje nieuw, maar verder heb ik met andere spellen geen problemen. Ik zal effe kijken voor een update. Alvast bedankt
Op zaterdag 23 november 2002 13:38 schreef gieling.com het volgende:[..]
Download je ook altijd de nieuwste drivers??
quote:Het probleem is opgelost. Ik heb effe gekeken bij het Forum van de mafia-site en er bleken meer mensen last van te hebben. De oplossing was om bij je DirectX-instelling de versnelling van het geluids-niveau naar 0 te brengen. Nu praat iedereen normaal in de game
Op zaterdag 23 november 2002 13:55 schreef gieling.com het volgende:
Graag gedaan, en staat er anders op hun site geen FAQ???
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 14:56 schreef The_Comeback-kid het volgende:[..]
Het probleem is opgelost. Ik heb effe gekeken bij het Forum van de mafia-site en er bleken meer mensen last van te hebben. De oplossing was om bij je DirectX-instelling de versnelling van het geluids-niveau naar 0 te brengen. Nu praat iedereen normaal in de game
quote:yellow's pete gunshop zit ergens in Hoboken...zit zon klein parkeerplaatsje naast. Kweet niet pcies meer waar...
Op donderdag 21 november 2002 19:19 schreef Camickaeze het volgende:[..]
NEE!!
Das dus gewoon tijdens het spel, in de singleplayer mode zeg maar.. Maar tijdens de Free Ride word er verteld dat er ergens een Yellow Pete's gunshop zit..
-edit-
Krijg je te horen tijdens een van de laatste missie's
quote:Hmmzz.. Kheb het spel toch echt al uitgespeeld.. Maargoed, Hoboken, dat scheelt alweer zoeken
Op zaterdag 23 november 2002 15:51 schreef SuperUli het volgende:[..]
yellow's pete gunshop zit ergens in Hoboken...zit zon klein parkeerplaatsje naast. Kweet niet pcies meer waar...
-edit-
Thnx..
quote:zoals ik dus zei :
Op zaterdag 23 november 2002 15:51 schreef SuperUli het volgende:[..]
yellow's pete gunshop zit ergens in Hoboken...zit zon klein parkeerplaatsje naast. Kweet niet pcies meer waar...
-edit-
quote:maar kan jij dr wel in dan (in freeride)?
ja die zit in een oude bioscoop... maar je kan er tijdens freeride niet in.. ik niet tenminste , heb het spel alwel uitgespeeld
quote:Op de site van de makers????
Op woensdag 11 december 2002 18:22 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Weet er iemand of de multiplayer-patch al uit is en waar ik hem eventueel kan downloaden?
Maar..... op de sitestaat niks,..... dus ga er maar van uit dat hij er nog niet is
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 12-12-2002 15:55]
ik kan de demo niet uit spelen! mijn partners gaan telkens dood! wat doe ik verkeerd!!!!
quote:is die er?!?
Op donderdag 12 december 2002 15:52 schreef flappiewappie het volgende:
wie kan me helpen!ik kan de demo niet uit spelen!
mijn partners gaan telkens dood! wat doe ik verkeerd!!!!
quote:waar heb je de demo gedownload eigenluk????
Op donderdag 12 december 2002 18:29 schreef flappiewappie het volgende:
laat maar, kheb het al uitgespeeld, is t alleen de laatste missie
Pas op hij is wel 230 mb.
During a conference yesterday, Take-Two Interactive announced that their action shooting game, Mafia will be released on Nintendo GameCube, Sony Playstation 2 and Microsoft Xbox in the year 2003. No other details have been given, but we do have some screenshots from the PC version of the game below:
quote:Dankje
Op donderdag 21 november 2002 21:23 schreef Knaller het volgende:
Heb hem ook 2 maandjes geleden uitgespeeld en heb me er aardig mee vermaakt...
Het ergste stukje van Mafia vond ik (en zo te zien ben ik niet de enige) het racen!!!Maar ik heb wel een leuke methode om hem gemakkelijk te halen! Begin met de race totdat je bij een afgesloten wegstuk kom. Je kan er toch langs aangezien er nog precies ruimte is. Rij deze weg uit en terwijl je dit doet zie je dat je verkeerd rijdt (wordt aangeven door waarschuwing). Als je nu vlak voor het stuk dat je weer op het juiste wegdek zit bent, moet je op die toets drukken dat je auto weer goed wordt rechtgezet. Je zult zien dat je nu vlak voor de finish mag beginnen en zo sta je opeens een ronde voor op de andere raceauto's. Dit kan je elke ronde doen en zo win je easy de race!!
quote:Ja ik heb hem al uitgespeeld, zeker een ruig spel. Het einde is echt super gemaakt
Op zondag 12 januari 2003 12:41 schreef Seal_force het volgende:
Het rachen bij mafia is het leuks maar ook best moelijk :d
Heb iemand hem al uitgespeelt:?
Hij is wel levens echt
* Dezz hoopt op een mafia 2, met een nog grotere stad
quote:Nee, dat kan niet! Er is wel een missie op een boot waar je iemand moet vermoorden en als je dat gedaan hebt dan vlucht je wel met een motorbootje... maar die kan je niet besturen!! Jammer...
Op donderdag 30 januari 2003 20:37 schreef KabelGast het volgende:
Kan je ook in een bootje varen? Zo ja, hoe?
quote:Klopt, maar toen in die missie dat je in de trein zit op weg om de bank uit te checken zag ik uit het raam een bootje liggen met een man erop. Dus ik snel uit die trein en onthouden waar dat was, maar toen ik er kwam was ie alweer weg
Op vrijdag 31 januari 2003 12:29 schreef Knaller het volgende:[..]
Nee, dat kan niet! Er is wel een missie op een boot waar je iemand moet vermoorden en als je dat gedaan hebt dan vlucht je wel met een motorbootje... maar die kan je niet besturen!! Jammer...
quote:Je moet meteen de kamer verlaten via de achteruitgang, dan in het steegje kerel met Thompson neerknallen, die pak je, en dan via de deur de gang in. Schiet er zoveel mogelijk af vanuit de gang. Daarna omlopen om vanaf de straathoek de rest nog af te knallen. Daarna zit er nog eentje boven in de gang waar je net was, die ook omleggen, makkelijkst met een pump-action shotgun vind ik.
Op woensdag 18 december 2002 16:12 schreef forza22 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe hij stage 13 gehaald heeft. Dit is in de pizzaria waar je salieri moet beschermen. Hij word meestal meteen doodgeschoten zodra ik de kamer verlaat.
hoe hou ik hem in leven?
Dan nu mijn eigen probleem, ik heb bovenstaande missie nu al een keer of 30 gehaald, maar bij het laden van de volgende crasht 'ie telkens naar desktop. Met meerdere instellingen, drivers, etc. geprobeerd, maar geen resultaat. Op de website van de maker al veel mensen tegengekomen die exact hetzelfde probleem hebben, maar Illusion voelt zich duidelijk niet geroepen om op die problemen in te gaan, noch om een patch uit te brengen.
Dus, dan maar een savegame downloaden die me wel bij missie 13-03 brengt, maar ik vind alleen dode links, of websites in talen die ik niet beheers, en ik wil het risico niet nemen met een savegame voor een niet nederlandse versie.
Zou dus wellicht iemand zo vriendelijk willen zijn mij een kopie toe te sturen van savegame 13-03? E-mail Gilles@planet.nl
Alvast bedankt, Schanul
quote:Als ik de file names goed begrijp heb ik de volgende savegames:
Op maandag 3 februari 2003 14:19 schreef Schanulleke het volgende:
Iemand? Savegame voor missie 13-03 please?
Als ik je hiermee kan helpen hoor ik het wel
quote:ik heb geen enkele mafia001 savegames alleen maar mafia001.nogwat heb alle save games in een rar zitten maar kan het op dit moment ff nergens kwijt
Op maandag 3 februari 2003 17:57 schreef Schanulleke het volgende:
Mafia001.315 is de laatste savegame die ik heb, dus de eerstvolgende zou me erg helpen.
quote:http://members.home.nl/bertje/mafia000.320
Op maandag 3 februari 2003 17:57 schreef Schanulleke het volgende:
Mafia001.315 is de laatste savegame die ik heb, dus de eerstvolgende zou me erg helpen.
Dat is de eerste savegame ná mafia000.315 (ik heb geen mafia001.xxx savegames)
quote:Ik ben onlangs opnieuw begonnen en ik heb nog steeds 000, maar misschien is dat ook omdat ik het de vorige keer heb uitgespeeld...
Op dinsdag 4 februari 2003 16:13 schreef Knaller het volgende:
Het verschil tussen de 000 en de 001 zit hem in de aantal nieuwe games die je hebt opgestart!!
Dus als je begint met NEW GAME terwijl je al een andere had staan dan krijg je dat volgens mij!
Ik ben bij de missie waar ik Frank naar het vliegveld " breng". (eigenlijk achtervolg. Alle baddies heb ik doodgeschoten en frank bij z'n vrouwtje en z'n kindje gebracht
daarna vraagt die gekke vogel of ik z'n tickets even kan zoeken... Ze moeten hier ergens in de buurt zijn... Dus ik: WTF ik ben een mafia dude geen ticketjoch. maar ok, ik zoeken zoeken zoeken.
NIET TE VINDEN!!!! waar kan ik de tickets vinden voor frank?
Bedankt :-)
Bij mij lukt het nie. Nou ja, dan maar free ride extreme. Begint ook al saai te worden.
quote:Nee het vliegveld is zelfs afgesloten!
Op dinsdag 11 februari 2003 13:16 schreef BLADEZZ het volgende:
kan je in free ride eigenlijk in een vliegtuig vliegen of varen of wat dan ook. Een maat van me zei dat ie had gevlogen maar ik twijfelBij mij lukt het nie. Nou ja, dan maar free ride extreme. Begint ook al saai te worden.
quote:Haven is even tricky ja
Op zaterdag 29 maart 2003 13:02 schreef Seal_force het volgende:
Komt iemand door de haven heen
Ik kom niet verder bij de haven is wel leuk maar moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |