Whihihi en nu net wakker?quote:Op zondag 23 december 2012 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen. Vannacht achter de laptop in slaap gevallen....
Nou wel vannacht.. om naar bed te gaan. daarna uurtje geleden, maar nog even in bed blijven kijken.quote:
Ik was gisteravond TE moe ...quote:Op zondag 23 december 2012 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou wel vannacht.. om naar bed te gaan. daarna uurtje geleden, maar nog even in bed blijven kijken.
Ja, ik kan me er iets bij voorstellen.quote:
Het was wel erg drukquote:Op zondag 23 december 2012 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er iets bij voorstellen.
Wij zijn nog wel even de stad in geweest.
Het was nog wel te doen. Alleen zag je niets door alle paraplu's.quote:
hopelijk vloekend de kerk uit gegaanquote:Op zondag 23 december 2012 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was nog wel te doen. Alleen zag je niets door alle paraplu's.
We zijn ook even de kerk in geweest.
Het is wel prutweer jaquote:Op zondag 23 december 2012 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was nog wel te doen. Alleen zag je niets door alle paraplu's.
We zijn ook even de kerk in geweest.
Nee hoor. Heel rustig. Leuke uitleg gehad over de kerk.quote:Op zondag 23 december 2012 09:08 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
hopelijk vloekend de kerk uit gegaan
Hier ook.. Hopelijk wordt het zoiets droger.. We willen nog gaan.quote:Op zondag 23 december 2012 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is wel prutweer ja
Hier harde wind en veel regen.
Maar niet koud 9.5 graden
Tot zover Lola's weerbericht...
Ik ga aankleden en beginnen aan een taartje die ik dinsdag moet afleveren
quote:Op zondag 23 december 2012 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier ook.. Hopelijk wordt het zoiets droger.. We willen nog gaan.
Succes!
Niet veel aan tho.quote:
Over een uurtje lijkt het wel droger te zijn!quote:Op zondag 23 december 2012 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhm ik hoop het ook
Pino!!! Zojuist een aanvraagje voor Zombie Nation gehadquote:
Tja, alles helpt zeggen we dan maarquote:Op zondag 23 december 2012 09:57 schreef Ambrosius het volgende:
Schiet toch niet op, op Texel zo'n huis.
Jaaaaaaquote:Op zondag 23 december 2012 09:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Pino!!! Zojuist een aanvraagje voor Zombie Nation gehadik werd helemaal enthousiast tegen die mevrouw hahaha
Voorlopig komt die denk ik niet, net nog geweest.quote:Op zondag 23 december 2012 09:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Pino!!! Zojuist een aanvraagje voor Zombie Nation gehadik werd helemaal enthousiast tegen die mevrouw hahaha
haha ze vond t wel grappigquote:Op zondag 23 december 2012 10:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Haha wat was haar reactie?
Baas.quote:Op zondag 23 december 2012 10:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
haha ze vond t wel grappig
T was voor dr kinderen en zodat ze lekker konden springen op t plein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |