abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120717295
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:18 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nee, maar jij zegt dat hij beter is dan Eriksen en ook nog eens meer potentie heeft. Terwijl Eriksen zich al heeft bewezen op het hoogste niveau (Champions League). Dus je slaat de Zweedse competitie hoger aan dan de CL en de Eredivisie want daar vergelijk je het mee.
Maar goed, Hiljemark speelt natuurlijk binnenkort bij PSV dus moet hij in jouw ogen wel goed zijn :Y
Ik zeg alleen dat ik Hiljemark in de wedstrijden en samenvattingen die ik heb gezien veel constanter vindt en daardoor meer potentie zie. Ik vind Eriksen bij vlagen geniaal, maar voornamelijk heel erg niet zijn belofte inlossen. Ik vind hem een zwaar overhypte veredelde jeugdspeler met een zeer matige instelling. Op talent is hij verreweg de beste speler van Ajax, maar hij doet er maar zelden iets mee.

Zo dat is er uit, laten we het nu weer over Hiljemark hebben.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Forum Admin maandag 24 december 2012 @ 14:20:49 #27
35723 crew  GGMM
pi_120717299
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Het is wel een leuk talent maar om nou nu al te zeggen dat hij meer potentie heeft als Eriksen en Toiboy vind ik gewaagd.
Ronduit krankzinnig. Op basis van wat een of andere vriend heeft gezegd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120717324
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ronduit krankzinnig. Op basis van wat een of andere vriend heeft gezegd.
Nee, dan heb je niet goed gelezen. Ik heb hem ook vaak genoeg zelf zien spelen. Maar goed, over een jaartje weer lekker kijken, dan hebben we het er weer over.
pi_120717340
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:20 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat ik Hiljemark in de wedstrijden en samenvattingen die ik heb gezien veel constanter vindt en daardoor meer potentie zie. Ik vind Eriksen bij vlagen geniaal, maar voornamelijk heel erg niet zijn belofte inlossen. Ik vind hem een zwaar overhypte veredelde jeugdspeler met een zeer matige instelling. Op talent is hij verreweg de beste speler van Ajax, maar hij doet er maar zelden iets mee.

Ja, wedstrijden in de Zweedse competitie, waar het niveau nog een klasse of 6 lager is dan de Eredivisie.
En Eriksen een matige instelling? Wat is dat nou weer voor een onzin. Dat hij flegmatiek overkomt wil niet zeggen dat hij een matige instelling heeft.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Forum Admin maandag 24 december 2012 @ 14:22:56 #30
35723 crew  GGMM
pi_120717362
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:21 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee, dan heb je niet goed gelezen. Ik heb hem ook vaak genoeg zelf zien spelen. Maar goed, over een jaartje weer lekker kijken, dan hebben we het er weer over.
Dat zeker, ja.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120717389
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 14:22 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja, wedstrijden in de Zweedse competitie, waar het niveau nog een klasse of 6 lager is dan de Eredivisie.
En Eriksen een matige instelling? Wat is dat nou weer voor een onzin. Dat hij flegmatiek overkomt wil niet zeggen dat hij een matige instelling heeft.
Ik denk dat je de eredivisie een beetje overschat. Zweedse competitie is natuurlijk minder, maar zo groot is het verschil nou ook weer niet.
pi_120717450
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:23 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik denk dat je de eredivisie een beetje overschat. Zweedse competitie is natuurlijk minder, maar zo groot is het verschil nou ook weer niet.
Jij als kenner van de Zweedse competitie zal dat inderdaad wel beter kunnen inschatten.
Maar als je de CV's van beide spelers bekijkt zegt het mij genoeg dat Eriksen op dit moment een heel stuk verder is dan Hiljemark. Niet alleen in aantal wedstrijden maar ook in het niveau van wedstrijden gespeeld.
pi_120717463
Jullie zijn nu al aan het discussiëren wie er een groter talent is. En dan moet dat talent er uberhaupt ook nog uitkomen hé?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_120717480
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2012 14:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat zeker, ja.
Het is niet voor niets dan Inter Milan hem ook graag wilde hebben. Ik ben blij dat hij voor zijn kansen bij PSV kiest.
pi_120717514
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:26 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het is niet voor niets dan Inter Milan hem ook graag wilde hebben. Ik ben blij dat hij voor zijn kansen bij PSV kiest.
Inter dat ook Castaignos koopt?
En zullen we het rijtje eens opnoemen dat Eriksen wilde hebben, als je dat toch als referentiekader wil gebruiken.
  Forum Admin maandag 24 december 2012 @ 14:28:40 #36
35723 crew  GGMM
pi_120717576
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jullie zijn nu al aan het discussiëren wie er een groter talent is. En dan moet dat talent er uberhaupt ook nog uitkomen hé?
Dat zal ongetwijfeld de reden zijn volgens jaar.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120717578
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:27 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Inter dat ook Castaignos koopt?
En zullen we het rijtje eens opnoemen dat Eriksen wilde hebben, als je dat toch als referentiekader wil gebruiken.
Ach, Castaignos is gewoon ook een groot talent. Alleen heeft hij de verkeerde beslissing genomen. Dat zegt ook veel over een speler. Als Castaignos gewoon in Nederland was gebleven, dan was hij nu een (voor eredivisiebegrippen) topspits geweest. Nu heeft hij een jaar stilgestaan, en stilstand is achteruitgang op die leeftijd.
pi_120717735
Wat een kut discussie man. Komt allemaal door Davy. :r
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu al beter dan Eriksen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_120717825
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:33 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ach, hij kiest voor PSV, in dat opzicht is hij sowieso al de allerbeste.
  maandag 24 december 2012 @ 14:38:27 #40
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120717905
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:28 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach, Castaignos is gewoon ook een groot talent. Alleen heeft hij de verkeerde beslissing genomen. Dat zegt ook veel over een speler. Als Castaignos gewoon in Nederland was gebleven, dan was hij nu een (voor eredivisiebegrippen) topspits geweest. Nu heeft hij een jaar stilgestaan, en stilstand is achteruitgang op die leeftijd.
Castaignos is geen bijzondere speler en zal dat ook nooit worden. De enige reden dat Inter hem haalde was omdat hij zowat gratis was en ze hem weer voor meer konden verkopen.
pi_120718151
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:20 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Je vindt hem constanter? Hij speelt in de Zweedse competitie, zelfs Enoh zou daar constant de beste zijn.
pi_120718284
:D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_120718461
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:33 schreef mrstylo het volgende:

[..]

:D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120720178
Niemand heeft deze man zien spelen, dus hij is nu al beter als Ronaldo en Messi bij elkaar..
pi_120720897
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 15:41 schreef Doublepain het volgende:
Niemand heeft deze man zien spelen, dus hij is nu al beter als Ronaldo en Messi bij elkaar..
Die mogen zijn veters niet eens bekijken man. Het is hoe dan ook leuk om die Eriksen-freaks een beetje te stangen. Prutser.
pi_120721089
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 15:59 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Die mogen zijn veters niet eens bekijken man. Het is hoe dan ook leuk om die Eriksen-freaks een beetje te stangen. Prutser.
Wie is een prutser :?

Eriksen is idd een prutser ja, kan er niks van
pi_120721173
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wie is een prutser :?

Eriksen is idd een prutser ja, kan er niks van
Dat bedoelde ik ook. Natuurlijk scheld ik jou niet uit he. Jij hebt duidelijk wel verstand van voetbal.

Overigens vind ik de vergelijking met Eriksen bij nader inzien ook belachelijk. Die discussie eindigt toch nooit. Zelfs als Hiljemark fantastisch blijkt te zijn zullen ze hem toch afkraken, net als met de Stroot.
  Forum Admin maandag 24 december 2012 @ 16:21:05 #48
35723 crew  GGMM
pi_120721828
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:05 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook. Natuurlijk scheld ik jou niet uit he. Jij hebt duidelijk wel verstand van voetbal.

Overigens vind ik de vergelijking met Eriksen bij nader inzien ook belachelijk. Die discussie eindigt toch nooit. Zelfs als Hiljemark fantastisch blijkt te zijn zullen ze hem toch afkraken, net als met de Stroot.
Er zijn genoeg mensen - waaronder ik- die Strootman een prima voetballer vinden.

Het is z'n onprofessionele schreeuw-gedrag dat hem wmb geen topper maakt.

Arrogant trouwens om het als een feit te zien dat Strootman zo goed is dat niemand hem zou kunnen afkraken.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120722062
Strootman is een prima voetballer. Alleen zie ik niet in hem die toekomstige wereldtopper die sommige PSVers wel zien. Heeft nog een hele hoop tekortkomingen waarvan ik zelf denkt dat hij die nooit helemaal uit zijn spel zal krijgen. Hij zou niet misstaan in de PL, maar de top zal voor hem te hoog zijn. Lekker fysiek beuken, rennen als een gek en met mooie lange passen strooien. Zijn ze helemaal gek op daarginder aan de andere kant van het kanaal. Ik blijf erbij dat Strootman een jonge Theo Janssen is met een betere mentaliteit.
pi_120724000
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 16:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Strootman is een prima voetballer. Alleen zie ik niet in hem die toekomstige wereldtopper die sommige PSVers wel zien. Heeft nog een hele hoop tekortkomingen waarvan ik zelf denkt dat hij die nooit helemaal uit zijn spel zal krijgen. Hij zou niet misstaan in de PL, maar de top zal voor hem te hoog zijn. Lekker fysiek beuken, rennen als een gek en met mooie lange passen strooien. Zijn ze helemaal gek op daarginder aan de andere kant van het kanaal. Ik blijf erbij dat Strootman een jonge Theo Janssen is met een betere mentaliteit.
Dat laatste ben ik met je eens. Ik denk alleen dat Theo Janssen met een betere mentaliteit direct ook een betere techniek, conditie en spelinzicht had ontwikkeld. En dan had hij de top gehaald, daar ben ik van overtuigd.

Strootman heeft die betere mentaliteit en ik denk dan ook dat hij de top wel gaat halen. Top 3 PL moet haalbaar zijn voor hem, maar ook de top in Italië kan hij over 2 a 3 jaar gewoon aan. Barca zal hij niet halen en Real ook niet, maar daar is hij ook niet het type voetballer voor. In elk opzicht is hij Janssen nu al voorbij en hij is nog hartstikke jong. In ieder geval gaat hij het niveau van Van Bommel halen. Of dat de absolute top is, dat kun je je afvragen, maar de top is het zeker.

En Hiljemark, want daar gaat dit topic over, is nu verder als Stroot toen hij 20 was. Nou zegt dat niets, want niet iedere speler ontwikkeld zich hetzelfde, maar bakken potentie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')