SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens de moeite nemen om je woorden na te komenquote:Op zondag 23 december 2012 00:02 schreef Turquaz52 het volgende:
nog niet eens de moeite er voor nemen om een tt te bedenken
Pardon? Het is niet aan mij lieve schat, yatak ac bana gelimquote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet eens de moeite nemen om je woorden na te komen![]()
Dus daarom --> blablablablablabla.
Dit wist je toen toch ook of niet?quote:Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pardon? Het is niet aan mij lieve schat, yatak ac bana gelim
Als je nog mee terug rijdt, ik kan het niet zo laat maken.quote:Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef xminator het volgende:
Wat we gisteren deden toen een vriend van iets verder kwam was uitgaan tot de eerste trein weer ging..
Maar rotterdam is zo een dooie stad dat dat niet eens mogelijk is (denk ik dan??)
Dat zouden we kunnen doen.
Nee..quote:Op zondag 23 december 2012 00:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit wist je toen toch ook of niet?
Tamam bakariz komt goed.quote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je nog mee terug rijdt, ik kan het niet zo laat maken.
Cool! Toch nog biosje pakken dus!quote:Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam bakariz komt goed.
Wie weet is het zo saai dat we eerder gaan :p
Oke, dan zeg ik niets.quote:
Wel een rare stad qua uitgaan.quote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Rdam is totaaal geen dooie stad.
Hmm, de personen die ik ken en die uit rotterdam kwamen wilden zsm weer weg uit rotterdam en naar amsterdam. Dooie werkersstad zonder sfeer volgens hun.quote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Rdam is totaaal geen dooie stad.
Werden erg lastiggevallen door Marokkanen. Ik bedoel dan niet zoals ze normaal doen, maar echt dat ze gewoon ruzie met je gaan maken, je uitschelden voor hoer, je de auto willen meenemen etc.quote:
Dit klopt wel.quote:Op zondag 23 december 2012 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Werden erg lastiggevallen door Marokkanen. Ik bedoel dan niet zoals ze normaal doen, maar echt dat ze gewoon ruzie met je gaan maken, je uitschelden voor hoer, je de auto willen meenemen etc.
Was erg verbaasd.. In Amsterdam zijn ze netter.quote:Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit klopt wel.
Ik hou wel een beetje van Rdam. Ook al ga ik niet uit.
Ja dat ook, marocs daaro zijn zelfs extremer dan de marocs in amsterdam.quote:Op zondag 23 december 2012 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Werden erg lastiggevallen door Marokkanen. Ik bedoel dan niet zoals ze normaal doen, maar echt dat ze gewoon ruzie met je gaan maken, je uitschelden voor hoer, je de auto willen meenemen etc.
Als het Groningen geweest zou zijn, zou ik met je tot 07.00 blijven zelfs.. Rotterdam sluit alles zeker rond 03.00/04.00quote:Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef Turquaz52 het volgende:
10 voor 6 rijdt de eerste trein richting Venlo vanuit Rdam. Wie blijft er tot de morgen in de stad hangen..?
Hoezo denk je dat X?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Acikcasi heb ik het idee dat xaban wel eens naar pavyon is geweest en vast ook naar de ramen ( no offence ). Doen de meeste Turken..
Mwah, 7 jaar op en neer gereisd naar Rotterdam. Marokkanen zijn overal zo heeft weinig met Rotterdam te maken toch?quote:Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit klopt wel.
Ik hou wel een beetje van Rdam. Ook al ga ik niet uit.
Wat is een typische Turk in jouw ogen? Gewoon serieusquote:Op zondag 23 december 2012 00:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Nebilim, jij lijkt op de typische Turk qua praten en doen vandaar. En? Heb ik gelijk?
Bullshit. In Amsterdam zijn ze netter..quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mwah, 7 jaar op en neer gereisd naar Rotterdam. Marokkanen zijn overal zo heeft weinig met Rotterdam te maken toch?
Zoek maar naar random ankara oyun havalari, allemaal pavyon filmpjes.quote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bullshit. In Amsterdam zijn ze netter..
Heb eens gegoogled op Ankara en pavyon op youtube... Filmpje plaatsen yapim dedim, maar is best ayip...:@ Bu ne yahu.
Turq wat vind je van een E30 touring? Met de juiste velgen etc. Beetje aan onderdelen te komen of zeer zeldzaam?quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Yaa siktir it bee.. laat zitten, ik kom niet naar de meet, hierbij mijn excuses, ama het is niet mijn schuld.
Ik ken je niet en kan alleen op gevoel oordelen op basis van je posts maar denk bijvoorbeeld aan je gescheld en qua denken over koerden. Doet me denken aan kiros die meestal hoerenlopers zijn vandaar.quote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat is een typische Turk in jouw ogen? Gewoon serieus
quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zoek maar naar random ankara oyun havalari, allemaal pavyon filmpjes.
Amsterdam bedoel je centrum neem ik aan?
En door ditquote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Turq wat vind je van een E30 touring? Met de juiste velgen etc. Beetje aan onderdelen te komen of zeer zeldzaam?
Verglijkbaar met een Mk2 Golf: leuke wagens, veel onderdelen te krijgen en veel uitwisselbaar met de E34 5-serie.quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Turq wat vind je van een E30 touring? Met de juiste velgen etc. Beetje aan onderdelen te komen of zeer zeldzaam?
Gescheld? Post er eens een paar, ciddi merak ediyorum wat jij als gescheld ziet.quote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ken je niet en kan alleen op gevoel oordelen op basis van je posts maar denk bijvoorbeeld aan je gescheld en qua denken over koerden. Doet me denken aan kiros die meestal hoerenlopers zijn vandaar.
Dit is niet een aanval op je hoor, ik zeg alleen maar wat ik denk en het hoeft niet te kloppen ofzo.
Nogmaals gevoel en heb geen zin om het op te zoeken en kan er dus ook naast zitten. Maar klopt het wat ik gezegd heb?quote:Op zondag 23 december 2012 00:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gescheld? Post er eens een paar, ciddi merak ediyorum wat jij als gescheld ziet.
Hoe ik over koerden denk is meer persoonlijk. Ik heb eerder al aangegeven dat ik niet alle koerden over 1 kam scheet, dat mijn kapper bijvoorbeeld 1 is waar ik heel goed mee kan opschieten. Het is wel makkelijker voor mij om ze over 1 kam te scheren, omdat er maar enkelingen zien die wel oke lijken te zijn.
E39 en die ombouwen naar facelift, kwestie van ff een setje kop/achter lampen en bumpersetje overzetten.quote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef xaban06 het volgende:
Veya als je de keuze zou hebben tussen pre-facelift E39 en een E30 touring, voor woon-werk verkeer, hangisini alirdin?
1989, niet belastingvrij volgens mij. Honingraat velgen, helaas geen style 5, die zijn niet te betalen.quote:Op zondag 23 december 2012 00:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
E39 en die ombouwen naar facelift, kwestie van ff een setje kop/achter lampen en bumpersetje overzetten.
Tenzij de E30 belastingvrij is en op de OEM Style 5 velgen staat..
E39 dan..quote:Op zondag 23 december 2012 00:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
1989, niet belastingvrij volgens mij. Honingraat velgen, helaas geen style 5, die zijn niet te betalen.
Dat het een bmw is zegt voldoendequote:Op zondag 23 december 2012 00:35 schreef xaban06 het volgende:
Alle Turken rijden rond in een E36/E46/E39/E60. In een E30 kom je ze nooit tegen, ne konusuyosun X?
Doe het dan ook niet, je slaat de plank namelijk totaal mis.quote:Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat het een bmw is zegt voldoende, neyse heb niets met oto's dus kan daar niet over praten.
Kom op vriend, reed jij geen Compact?quote:Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef xaban06 het volgende:
X, dat je niet weet dat Turken niet in een E30 rijden, kan best. Ik rij zelf in een E46, maakt dat mij een typische turk? Beetje vooroordelen felan.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ken je niet en kan alleen op gevoel oordelen op basis van je posts maar denk bijvoorbeeld aan je gescheld en qua denken over koerden. Doet me denken aan kiros die meestal hoerenlopers zijn vandaar.
Dit is niet een aanval op je hoor, ik zeg alleen maar wat ik denk en het hoeft niet te kloppen ofzo.
Sorry hoor, maar X heeft hierin gelijk. Jij bent terbiyesiz. De wijze, waarop jij met mensen communiceert is enorm kaba. Je hebt mij zelfs een keer ezelskind genoemd, als ik het goed heb. Ik wil best zoeken naar die quote als je wil.quote:Op zondag 23 december 2012 00:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gescheld? Post er eens een paar, ciddi merak ediyorum wat jij als gescheld ziet.
Hoe ik over koerden denk is meer persoonlijk. Ik heb eerder al aangegeven dat ik niet alle koerden over 1 kam scheet, dat mijn kapper bijvoorbeeld 1 is waar ik heel goed mee kan opschieten. Het is wel makkelijker voor mij om ze over 1 kam te scheren, omdat er maar enkelingen zien die wel oke lijken te zijn.
Sende ama uzattin.. Je kon ook zeggen je zit er naast en was het klaar.quote:Op zondag 23 december 2012 00:38 schreef xaban06 het volgende:
X, dat je niet weet dat Turken niet in een E30 rijden, kan best. Ik rij zelf in een E46, maakt dat mij een typische turk? Beetje vooroordelen felan.
Ik rij er nog steeds in.quote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom op vriend, reed jij geen Compact?
Ik beweer ook nergens dat ik een typische Turken bak wel of niet rij. Ik stel een vraag over een BMW, X noemt het typisch en mede daardoor trekt hij zijn conclusies.quote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Dan rij jij een on-turkische auto, een BMW e46,5..![]()
Ja, tja.. als je mercedes zou rijden zou je een typische cingene zijn geweest denk ik..quote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat ik een typische Turken bak wel of niet rij. Ik stel een vraag over een BMW, X noemt het typisch en mede daardoor trekt hij zijn conclusies.
Ja en bmw vind ik nog steeds typische turkenbakken net zoals een mercedes. Dat zal ik ook zo blijven zienquote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat ik een typische Turken bak wel of niet rij. Ik stel een vraag over een BMW, X noemt het typisch en mede daardoor trekt hij zijn conclusies.
Evet, ik heb je essoguluessek genoemd, je was net een dag of 2 gestopt met roken en zei dat je peukjes zou gaan halen, iets in die richting, waarop mijn reactie essoguluessek var. Wat ik daarmee bedoelde was 'foei, niet doenquote:Op zondag 23 december 2012 00:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar X heeft hierin gelijk. Jij bent terbiyesiz. De wijze, waarop jij met mensen communiceert is enorm kaba. Je hebt mij zelfs een keer ezelskind genoemd, als ik het goed heb. Ik wil best zoeken naar die quote als je wil.
O zaman buyude oyle gel, 40dkm+ per jaar, dan neig jij ook naar een BMW/Mercedes/Audi.quote:Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja en bmw vind ik nog steeds typische turkenbakken net zoals een mercedes. Dat zal ik ook zo blijven zien
Audi mooie bakken, maar mij boeit het totaal niet wat voor auto ik heb en wat voor velgen die heeftquote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
O zaman buyude oyle gel, 40dkm+ per jaar, dan neig jij ook naar een BMW/Mercedes/Audi.
Ya.. Allahina.. Serieus?! Snap jij niet hoe bepaalde woorden hier over kunnen komen... Je klaagt tegen mij, wat ik in jouw ogen allemaal wel niet verkeerd doe, maar kijk hoe je je zit te verdedigen hier.quote:Op zondag 23 december 2012 00:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Evet, ik heb je essoguluessek genoemd, je was net een dag of 2 gestopt met roken en zei dat je peukjes zou gaan halen, iets in die richting, waarop mijn reactie essoguluessek var. Wat ik daarmee bedoelde was 'foei, niet doen'. Zeg mij niet dat je dit niet zo begrepen had.
Please.. Dan neig je naar een Audi/Volkswagen/BMW. Met BMW bedoel ik auto's die de niet-Turken rijden...quote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
O zaman buyude oyle gel, 40dkm+ per jaar, dan neig jij ook naar een BMW/Mercedes/Audi.
En bij 40dkm wil je een stevige bak met turbo, waardoor je al snel naar de bovengenoemde merken neigt.quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Audi mooie bakken, maar mij boeit het totaal niet wat voor auto ik heb en wat voor velgen die heeft.
Als die maar goed rijdt.
Het is totaal niet als verdediging bedoelt, ik reageer op de reacties, volkomen normaal, niet? Dat ik in jouw ogen mogelijk verkeerd ben/zit, neemt niet weg dat ik je een zeikwijf vind die iedere dag wel iets te klagen heeft.quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ya.. Allahina.. Serieus?! Snap jij niet hoe bepaalde woorden hier over kunnen komen... Je klaagt tegen mij, wat ik in jouw ogen allemaal wel niet verkeerd doe, maar kijk hoe je je zit te verdedigen hier.
Lees het eens rustig door eerst.
En nee, esseogluessek is niet motiverend. Het is een belediging.
Opbouwend kritiek is altijd welkom. En niet bijvoorbeeld een opmerking maken over auto's waarmee je de plank totaal mis slaat en vervolgens aangeven dat je toch niks weet van auto's.quote:Op zondag 23 december 2012 00:49 schreef Ambipur het volgende:
Xaban, iets voor volgend jaar.. Werken aan het accepteren van "kritiek"?
Top, want jouw reacties bevestigen mijn beeld dat je een kiro eerste klasse bent. Je reageert ook op elke post van mij met je kiro reacties. Waarom doe je dat eigenlijkquote:Op zondag 23 december 2012 00:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is totaal niet als verdediging bedoelt, ik reageer op de reacties, volkomen normaal, niet? Dat ik in jouw ogen mogelijk verkeerd ben/zit, neemt niet weg dat ik je een zeikwijf vind die iedere dag wel iets te klagen heeft.
Ja, maar hiervoor plaatste hij nog een reactie, het is niet dat hij één reactie heeft geplaatst, waarin hij alleen jouw lelijke BMW heeft benoemd.quote:Op zondag 23 december 2012 00:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Opbouwend kritiek is altijd welkom. En niet bijvoorbeeld een opmerking maken over auto's waarmee je de plank totaal mis slaat en vervolgens aangeven dat je toch niks weet van auto's.
Lees eens terug, zijn reactie was op een vraag over een E30.quote:Op zondag 23 december 2012 00:53 schreef Ambipur het volgende:
BTW, hij slaat de plank niet mis.. Bepaalde BMW modellen worden bereden door een type volk.. Ik zit vaak op de weg en het zijn altijd dezelfde types
Je reageert best wel aggressief, heeft net iets weg van een relmarokkaan.quote:Op zondag 23 december 2012 00:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is totaal niet als verdediging bedoelt, ik reageer op de reacties, volkomen normaal, niet? Dat ik in jouw ogen mogelijk verkeerd ben/zit, neemt niet weg dat ik je een zeikwijf vind die iedere dag wel iets te klagen heeft.
Wederom, Turkenbakken, Mocrobakken en Tokkiesbakken is wat ik op de weg zie...quote:Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lees eens terug, zijn reactie was op een vraag over een E30.
E30 zijn liefhebber auto's, heeft verder weinig met Turken/allochtonen te maken.
Je houding staat mij niet aan, je bent iedereens ablasi, je bent de langste wat zowat iedere dag wordt herhaald. Je weet heel goed waat ik het over heb, zG heeft je hier al eens eerder op gewezen.quote:Op zondag 23 december 2012 00:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Top, want jouw reacties bevestigen mijn beeld dat je een kiro eerste klasse bent. Je reageert ook op elke post van mij met je kiro reacties. Waarom doe je dat eigenlijk
Yani? Dan is het maar goed dat hij uit zijn nek lult, waar gaat het dan nog over?quote:Ja, maar hiervoor plaatste hij nog een reactie, het is niet dat hij één reactie heeft geplaatst, waarin hij alleen jouw lelijke BMW heeft benoemd.
Benmi anlatamiyorum senmi anlamiyosun? Weet je wel wat een E30 is? Waar jij het over hebt is E36 of E46.quote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wederom, Turkenbakken, Mocrobakken en Tokkiesbakken is wat ik op de weg zie...
Ja, ook zakenmannen, vooral Nederlandse, rijden rond in een BMW, maar dan ééntje, die de gemiddelde Nederlander niet kan betalen.
Wat verdedig jij jezelf, ey. Zeg gewoon ja en klaar.
Heb trouwens wel lol om die Ankara pavyon filmpjes.
Jouw mening en gezien jij mij vrij weinig interesseert: Het is goed, mag jij denken. Ik vind het best vermakelijk, dat je op zowat al mijn post reageert.quote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je houding staat mij niet aan, je bent iedereens ablasi, je bent de langste wat zowat iedere dag wordt herhaald. Je weet heel goed waat ik het over heb, zG heeft je hier al eens eerder op gewezen.
[..]
Yani? Dan is het maar goed dat hij uit zijn nek lult, waar gaat het dan nog over?
Dit heeft weer een beetje iets weg van jaloeziequote:[b]Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef xaban06 je bent iedereens ablasi, je bent de langste wat zowat iedere dag wordt herhaald.
X, deze reacties ben ik niet gewend te lezen van je. Kom eens met inhoud. Ben tanimadigim kadinin nesini kiskanayimquote:Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit heeft weer een beetje iets weg van jaloezie
Als je het zo vermakelijk vind moet je misschien minder klagen kan je er meer van genieten. Win win situatie.quote:Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jouw mening en gezien jij mij vrij weinig interesseert: Het is goed, mag jij denken. Ik vind het best vermakelijk, dat je op zowat al mijn post reageert.
Ik klaag wanneer ik wil, hoe ik wil. Als het je niet bevalt, lees je het niet. Zijn we snel klaarquote:Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als je het zo vermakelijk vind moet je misschien minder klagen kan je er meer van genieten. Win win situatie.
Uiteraard, net zoals iedereen, het was maar ook een tip, niet zo snel geirriteerd rakenquote:Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik klaag wanneer ik wil, hoe ik wil. Als het je niet bevalt, lees je het niet. Zijn we snel klaar
Xaban, doktora gorunsene? Waarom neem jij alles serieus? Lighten up, man.quote:Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef xaban06 het volgende:
Garip degilmi X, tanimadigim kadinin ben nesini ve neden kiskanayim? Leg eens uit.
Nee, vallahi ben niet geirriteerd.quote:Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Uiteraard, net zoals iedereen, het was maar ook een tip, niet zo snel geirriteerd raken
Doeeiiiiiiiii! Ik vermaak me alleen wel hierquote:Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef xaban06 het volgende:
Neyse cocuklar, ben kacar, morgen vroeg op. Have phun
Lees die zinnen die ik gequote heb.quote:Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
X, deze reacties ben ik niet gewend te lezen van je. Kom eens met inhoud. Ben tanimadigim kadinin nesini kiskanayimIk gun jullie allemaal miljoenen en een heel gezond leven, hani anlamadim hoe je zoiets kan denken. Isterse 2,20metre olsun, daar gaat het niet om.
Elke nacht is tot nu toe 2 maal. Nee, druk met verbouwen en verhuizen. En nog steeds durf ik het eigenlijk niet echt, yazik kiz belki kendisini nasil hisseder.quote:Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Xaban, doktora gorunsene? Waarom neem jij alles serieus? Lighten up, man.![]()
Vertel, hoe is het met je buurmeisje? Je klaagt daar zowat elke nacht over, heb je het briefje al gepost?
Lees jij maar reacties dan nog maar eens na x. Ik gun het haar van harte dat ze langste, oudste, rijkste, whatever is. Het is de houding. Er is niks negatiefs aan dat ze dat allemaal is, dat zeg ik ook niet. Aklin nerde bu gece x?quote:Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Lees die zinnen die ik gequote heb.
Wat is er negatief aan het feit dat ze iedereens ablasi is? Of dat ze de langste is? Als dat volgens jou een reden is om iemands houding niet aan te staan noem ik dat jaloezie, ja.
Dat is net zo iets als een rijke persoon niet mogen omdat die rijk is, jaloezie dus.
Xaban, wat is er met mijn houding? Heb jij je eigen zeikhouding wel eens gezien?quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lees jij maar reacties dan nog maar eens na x. Ik gun het haar van harte dat ze langste, oudste, rijkste, whatever is. Het is de houding. Er is niks negatiefs aan dat ze dat allemaal is, dat zeg ik ook niet. Aklin nerde bu gece x?
Nee meid, niet gezien, anlat hele.quote:Op zondag 23 december 2012 01:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Xaban, wat is er met mijn houding? Heb jij je eigen zeikhouding wel eens gezien?![]()
Je doet nu waarvan je mij beschuldigt.
Hoe kom je erbij dat dit mij zal ergerenquote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
Hooopppaaaaaaaaaaaaa...
Alinma Xaban, deze is niet om jou te ergeren, vind het leuke muziek en die chicks best leuk dansen.
Je gaat te lang door om iets simpels echt, maar dus je bent nooit naar een hoer gegaan?quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lees jij maar reacties dan nog maar eens na x. Ik gun het haar van harte dat ze langste, oudste, rijkste, whatever is. Het is de houding. Er is niks negatiefs aan dat ze dat allemaal is, dat zeg ik ook niet. Aklin nerde bu gece x?
Alsof ie dat toegeeft!quote:Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef xminator het volgende:
dus je bent nooit naar een hoer gegaan?
Nee, nog nooit. Twee keer langsgelopen bij de wallen. Een keer met een collega uit het buitenland en een keer met mijn vrouw toen we in het centrum waren. Beide waren geïnteresseerde hoe het er allemaal uitziet felan.quote:Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Je gaat te lang door om iets simpels echt, maar dus je bent nooit naar een hoer gegaan?
Peki neden alinma diyosun, anlamadim yani, waarom zou ik denken dat je het doet om mij te ergeren. Waarom zou het mij uberhaupt ergeren?quote:Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef Ambipur het volgende:
Nee, yemin olsun. Voel me goed, heb een topdag achter de rug en vind deze filmpjes vermakelijk.
Ik vind je zeiken. Takdin bana, hoewel ik mij logischerwijze vereerd voel door jouw aandacht + opmerkingen continu, er zijn hier ook andere posters. Geef die ook wat aandacht, joh.
quote:Op zondag 23 december 2012 01:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Peki neden alinma diyosun, anlamadim yani, waarom zou ik denken dat je het doet om mij te ergeren. Waarom zou het mij uberhaupt ergeren?
Ambi, serieus, ben je dronken?
Weet je zeker dat het geen pooier of loverboy was?quote:Op zondag 23 december 2012 01:14 schreef Ambipur het volgende:
Ik ken een Turkse jongen, die een relatie had met een prostituee. Cok guldum desem.
Was het geen sex buddy? Relatie lijkt mij sterk, althans zou een doorsnee Turk niet zo snel doen.quote:Op zondag 23 december 2012 01:14 schreef Ambipur het volgende:
Ik ken een Turkse jongen, die een relatie had met een prostituee. Cok guldum desem.
Al twee stel ik je de vraag waar je blijkbaar geen antwoord hebt. Jammer meid.quote:
Geen zin in. Het begint te vervelen.quote:Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Al twee stel ik je de vraag waar je blijkbaar geen antwoord hebt. Jammer meid.
Maar het is laat, ik moet er vandoor.
Hayirli geceler herkeze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |