Over tien jaar krijg je de uitslag.quote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud je bent maar als je maar lang genoeg vrijgezel bent kom je ze wel tegen...meestal als je een tijdje in de dertig bent en de vrouw ook.
Aha, je bent nog gewoon te jong dus.quote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef erikkll het volgende:
[..]
Over tien jaar krijg je de uitslag.
Wanhopige vrouwen? Die bestaan zeker wel, eigen ervaringquote:Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef erikkll het volgende:
[..]
Andersom? Wanhopige vrouw? Die ben ik nog nooit tegengekomenWel onzekere vrouwen.
Moet je wel eerst zo lang vrijgezel blijven of het zo timen dat je het tegen die tijd bentquote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef erikkll het volgende:
[..]
Over tien jaar krijg je de uitslag.
Nog geen eindje in de dertig nee.quote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Aha, je bent nog gewoon te jong dus.
Bindingsangst is my middle name dus wie weetquote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je wel eerst zo lang vrijgezel blijven of het zo timen dat je het tegen die tijd bent
LOL, ik wacht in spanning afquote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef erikkll het volgende:
[..]
Bindingsangst is my middle name dus wie weet
Weet je nu wat je te wachten staat.quote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef erikkll het volgende:
[..]
Bindingsangst is my middle name dus wie weet
Ik zit al 9,5 jaar op fok dus no worriesquote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LOL, ik wacht in spanning af![]()
(duurt wel lang trouwens, 10 jaar)
Ik zal zien wat ik kan doen.quote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet je nu wat je te wachten staat.
Ik hoor het wel een keer.quote:
Weet je wat, Ik zet een afspraak in mn agenda met de url van dit topic. Met een beetje mazzel heb ik tegen die tijd nog steeds een android versie 86 mobiel met mijn huidige agendaquote:
Ik echter nietquote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik zit al 9,5 jaar op fok dus no worries
Inderdaad. Zoals ik al zei: dan gaat TS toch gewoon naar een andere stad?quote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef erikkll het volgende:
TS, waarom wil je eigenlijk niet uitgaan? Dat lijkt me op je 18e toch echt dé manier om een chicky te scoren
Het hoeft toch niet persé met de stad te maken te hebben. Misschien houdt ie wel niet van harde muziek of heeft een trauma met betrekking tot dronken mensen. Ik probeer ook maar wat te verzinnenquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoals ik al zei: dan gaat TS toch gewoon naar een andere stad?
Dat klopt, dat hoeft niet persé. Maar omdat TS daar geen info over geeft ga ik ook maar wat gissenquote:Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef erikkll het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet persé met de stad te maken te hebben. Misschien houdt ie wel niet van harde muziek of heeft een trauma met betrekking tot dronken mensen. Ik probeer ook maar wat te verzinnen
Natuurlijk is dat hetquote:Op zondag 23 december 2012 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al begin ik me af te vragen of dit niet gewoon een verkapt "ik ben nog maagd en wil eindelijk eens neuken"-topic is..
Natuurlijk is dat het NIET. Ik vroeg alleen on tips hoe ik het zou moeten aanpakken. En wat betreft uitgaan, ik vind het maar niks en ik ben geen drinker en ik ben ook niet van plan om iets tegen mijn zin te doen.quote:Op zondag 23 december 2012 05:03 schreef Perico het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat het.. TS is gewoon opzichtig aan het hengelen en denkt in zijn desperate naiviteit dat hij nu een DM krijgt van een meisje met een voorstel voor geyle nueckseks.
Rare vriendengroep als dit echt zo is. Maar denk eerder dat jouw idee mis is. Ze praten misschien vooral over negatieve zaken van hun vriendin omdat dat soms meer opvalt en beter past in sommige vriendengroepen dan 'ze was zo lief voor me gister met de film e.d.'. Ze hebben de ervaring, er plezier aan gehad en ook de negatieve zaken meegemaakt. En ja vaak gaat dat uit als je nog maar 18 bent... maar hen hebben het wel gepresteert al. Als je het leuk hebt met je vriendin zijn er niet zoveel verplichtingen... het meeste doe je gewoon samen op een leuke manier... jij zou een dagje winkelen misschien zien als een verplichting omdat je het niet leuk vindt. Andere jongens zitten dan te denken van in wat voor mooie pakjes ze hun vriendin kunnen krijgen. Groot verschil in mindset en ervaring.quote:Op zondag 23 december 2012 11:16 schreef QBay het volgende:
Ik had hetzelfde gevoel als TS toen ik 18 was: mensen om mij heen kregen relaties (waarvan er nu inmiddels al weer veel totaal vernietigd zijn![]()
) en ik had nooit echt contact met meisjes/vrouwen. In die tijd had ik daar ook 'problemen' mee, maar nu vier jaar later boeit het mij niks meer. Ik heb nog steeds geen vriendin gehad, maar het boeit mij ook niet meer. Als ik zie hoe moeilijk vrienden het hebben met hun relatie, dan ben ik blij dat ik gewoon alles kan doen wat ik wil en niet tot dingen 'verplicht' wordt door een relatie.
Kortom: je leert er mee omgaan en forceren heeft echt geen zin.
Het is echt zo helaas. Die 'vrienden' (inmiddels zijn veel verwaterd) waren elk weekend bij hun vriendin.quote:Op zondag 23 december 2012 11:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Rare vriendengroep als dit echt zo is. Maar denk eerder dat jouw idee mis is. Ze praten misschien vooral over negatieve zaken van hun vriendin omdat dat soms meer opvalt en beter past in sommige vriendengroepen dan 'ze was zo lief voor me gister met de film e.d.'. Ze hebben de ervaring, er plezier aan gehad en ook de negatieve zaken meegemaakt. En ja vaak gaat dat uit als je nog maar 18 bent... maar hen hebben het wel gepresteert al. Als je het leuk hebt met je vriendin zijn er niet zoveel verplichtingen... het meeste doe je gewoon samen op een leuke manier... jij zou een dagje winkelen misschien zien als een verplichting omdat je het niet leuk vindt. Andere jongens zitten dan te denken van in wat voor mooie pakjes ze hun vriendin kunnen krijgen. Groot verschil in mindset en ervaring.
Waar dan?quote:Op zondag 23 december 2012 14:45 schreef Panzermaus het volgende:
Als je een beetje grappig kunt doen, durft en er niet geheel onaardig uit ziet kun je elke avond wel iemand vinden om te neuken. Begin eens met proberen en bouw op die manier je eigenwaarde en durf op. Je kunt nu ook niet te kieskeurig zijn.
quote:Op zondag 23 december 2012 16:28 schreef erikkll het volgende:
WTF, alle topics in de posthistory van TS gaan hierover en dit topic heeft zelfs nagenoeg dezelfde OP: R&P / Nog steeds geen vriendin.
Het uitgaansleven van een willekeurige studentenstad, probeer een donderdag- of zaterdagavond.quote:
Joehoe, lees mijn berichten 'ns terug.quote:Op zondag 23 december 2012 21:17 schreef Socializer het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik zit thuis atm met de stress om wat te doen. Ik wil zo graag succesvol zijn met meisjes.
Dat vind ik lastig omdat ik mezelf niet sociaal genoeg vind. Als ik bv. naar uitzendingen van Tom Gorny kijk, dan vind ik mezelf niet sociaal sterk als het erop aankomt om met mensen en met name meisjes te praten.quote:Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Joehoe, lees mijn berichten 'ns terug.
Gewoon niks doen en gelukkig zijn met dat je op deze jonge leeftijd nog kan genieten van je vrijheid. Op het moment dat je die wanhopigheid ditcht en vervangt voor zelfverzekerdheid en zelfvertrouwen, komen ze vanzelf. En dan gáát het ook als vanzelf, niet zo geforceerd
Hier heb ik wat aan. Top! Alleen ik voel me eenzaam aangezien ik ook vele dagen thuis zit en niks weet te doen om nieuwe vrienden te maken. Ik ben daar ook niet zo goed in. Ik kan moeilijk zomaar om numners vragen om te wappen. En omdat ik niet uitga weet ik ook niks anders..quote:Op zondag 23 december 2012 21:41 schreef Henk1056 het volgende:
Laat je niet beïnvloeden door wat andere jongeren doen, hoe lastig dat ook is. Veel van hen doen het ook maar omdat ze erbij willen horen. Men begint tegenwoordig steeds vroeger aan seks e.d. Ik heb het echt te doen met mensen van jouw leeftijd (in deze tijd), waarbij alles maar om seks draait en als je dat nog niet gehad hebt ben je niet cool genoeg of een loser. Fuck die shit, het is oppervlakkig. Als je op je 18e of 20e nog maagd bent is dat volstrekt normaal, ook al lijkt het soms van niet met de geluiden die je om je heen hoort. Maar let wel dat die geluiden komen van kortzichtige pubers die stoer willen doen en erbij willen horen. Vraag het een ouder iemand en je zal negen van de tien keer horen dat je je nergens druk om hoeft te maken.
Even goed is het normaal dat je de godganse dag supergeil bent en je pik in ieder gaatje wilt proppen. Veel rukken dus, zodat je geen dames aanrandt en je niet enkel geleid door je lul gaat communiceren met vrouwen, want dan kom je wanhopig over.
Logisch dat je een chick wilt, dat willen de meeste mannen wel, maar wanhopig hoef je niet te zijn. Het komt vanzelf (meestal juist als je er niet mee bezig bent) en tot die tijd geniet van de vrijheid die je hebt!
Verder gewoon oprechte interesse tonen en je niet anders voordoen dan je bent. Kom op voor je eigen mening en laat niet over je heen lopen.
Forceer het dan ook niet. Gewoon ophouden met proberen.quote:Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef Socializer het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig omdat ik mezelf niet sociaal genoeg vind. Als ik bv. naar uitzendingen van Tom Gorny kijk, dan vind ik mezelf niet sociaal sterk als het erop aankomt om met mensen en met name meisjes te praten.
Ik hoop het!quote:Op zondag 23 december 2012 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Forceer het dan ook niet. Gewoon ophouden met proberen.
Op ieder potje past een dekseltje, ook voor jou komt er eentje voorbij bij wie alles natuurlijk gaat, als vanzelf, zonder er moeite voor te hoeven doen. Zodra je weer gewoon lekker in je vel zit en tevreden bent met jezelf
Gewoon een beetje vertrouwen hebben in jezelfquote:
Bij het uitgaan is er volgens mij zover ik weet drugs. En daar hou ik altijd zo veel mogelijk afstand van.quote:Op maandag 24 december 2012 08:34 schreef Panthera1984 het volgende:
Het argument om niet uit te gaan is dat je niet van drinken houdt. *newsflash* ze verkopen ook non-alcohol in plekken waar je uit kunt gaan.
Mijn ex ging altijd.mee uit (sinds zijn 15e) en begon pas 10 jaar later aan zijn eerste alcoholische drankje.
Tip : doe je PC eens uit en ga naar buiten, je zult zien dat veel van je vooroordelen niet waar zijn...quote:Op maandag 24 december 2012 09:45 schreef Socializer het volgende:
[..]
Bij het uitgaan is er volgens mij zover ik weet drugs. En daar hou ik altijd zo veel mogelijk afstand van.
Wowquote:Op maandag 24 december 2012 09:45 schreef Socializer het volgende:
[..]
Bij het uitgaan is er volgens mij zover ik weet drugs. En daar hou ik altijd zo veel mogelijk afstand van.
Misschien dat TS is de film "the thruman show" moet gaan kijken...quote:Op maandag 24 december 2012 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tip : doe je PC eens uit en ga naar buiten, je zult zien dat veel van je vooroordelen niet waar zijn...
Ik denk dan dat ik liever uitga. Alleen ik ben nooit uitgegaan en ik kan niet dansen en toch wil ik nieuwe mensen leren kennen. Dus moet ik alleen uitgaan of met iemand?quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef GlenSpey het volgende:
Heeft TS zich al eens aangemeld op een datingsite? Veel mensen roepen altijd wel dat dat niet werkt, maar als je er een beetje je best voor doet en niet te hoge eisen stelt dan heb je binnen no-time prijs
Dus maak een leuk profiel aan en pomp er wat berichten uit. Laat in ieder geval niet doorschemeren dat je wanhopig bent en dat je nog nooit iemand gehad hebt. Zorg dat je zelfverzekerd overkomt en speel op een persoonlijke manier op het profiel van je target in. Leer iemand een beetje kennen (bij voorkeur via mailcontact) en als het je enigszins aanspreekt probeer dan z.s.m. met haar af te spreken voor een date. Tijdens een date leer je iemand pas echt kennen dus je moet ook weer niet te lang achter de PC blijven hangen.
De datingsite bied je de toegang, de rest doe je zelfsucces TS!
Eerst wou je perse niet uitgaan en nu wel?quote:Op maandag 24 december 2012 11:07 schreef Socializer het volgende:
[..]
Ik denk dan dat ik liever uitga. Alleen ik ben nooit uitgegaan en ik kan niet dansen en toch wil ik nieuwe mensen leren kennen. Dus moet ik alleen uitgaan of met iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |