PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Nee, heb maar 1 accountquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
IK SNAP ER NIKS VAN
[ afbeelding ]
Volgens mij koop je je eigen spelers ofzo
Die woordgrap was wel goed toch.quote:
Eindelijk, hopelijk als CFquote:
Staat RWquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eindelijk, hopelijk als CFhij moet sowieso een UP krijgen, net als El Shaarawy
quote:
WIe, Geert den Ouden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:23 schreef Maver24 het volgende:
Hoe heet die lange gozer ook alweer bij die benefietwedstrijd
Achterin de Fiat Multipla op ski vakantie!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Zometeen de grens over. NOU DAAAAAG!1!1!!1
Hyundai skklquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Achterin de Fiat Multipla op ski vakantie!
Ga hem ook kopen denk ik, als ie nog een beetje daalt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef Thorb het volgende:
Gister van Kevin verliezen en vandaag titel in divisie 1 winnen.
7-0-1
Taarabt in die 8 potjes 16 goals
je vergeet te vermelden dat je met dat team nog hebt gewonnen daarna.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef Thorb het volgende:
Gister van Kevin verliezen en vandaag titel in divisie 1 winnen.
7-0-1
Taarabt in die 8 potjes 16 goals
CF.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
[..]
Ga hem ook kopen denk ik, als ie nog een beetje daalt.
Heb je hem als CF of als SP?
Screen van je team?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
CF.
Speelt echt lekker 4231 met Sessegnon - Taarabt en Cazorla.
quote:
Ruffier is ook een erg goede keeper, kan eventueel ook op goal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kaboul 7 chem dus moet denk ik even Clichy LB zetten. Had eerst IF Kos en IF Gibbs maar IF Kos is gewoon niet goed genoeg, Baines is een baas dus wel jammer dat ik zo niet genoeg chem heb.
Cisse 4* weak foot en skill
Sessegnon 5-4
Cazorla 5-4
Taarabt 5-5
LLoris kan ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ruffier is ook een erg goede keeper, kan eventueel ook op goal.
Die nr. 1 wtffquote:
En weerquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Beetje bieden in de laatste seconde he vdm
Nu welquote:
We waren maar naar Taken 2 gegaan. Wel oke maar deel 1>>2. 6.5 oidquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
We waren maar naar Taken 2 gegaan. Wel oke maar deel 1>>2. 6.5 oid
klootzakje ben jijquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand gaat niet blij worden
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand gaat niet blij worden
Hij staat geen schaak en als hij nu beweegt loopt hij zichzelf schaak, dan is het gelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben een totale n00b, maar zit nu tegen de CPU te spelen in dat standaard bij windows geleverde spelletje.
[ afbeelding ]
Heb de CPU helemaal afgeslacht, maar bij elke beweging die ik doe eindigt de wedstrijd plots in een gelijkspel i.p.v. dat ik win terwijl hij geen kant meer op kan. Wtf ?
Ik dacht dat dat alleen met dammen wasquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:54 schreef DutchSL het volgende:
Pion naar de overkant gebracht, dan mag ik hem upgraden naar een koningin
Dat heet de patstelling mijnheerquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben een totale n00b, maar zit nu tegen de CPU te spelen in dat standaard bij windows geleverde spelletje.
[ afbeelding ]
Heb de CPU helemaal afgeslacht, maar bij elke beweging die ik doe eindigt de wedstrijd plots in een gelijkspel i.p.v. dat ik win terwijl hij geen kant meer op kan. Wtf ?
Dafuq, dat is niet eerlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij staat geen schaak en als hij nu beweegt loopt hij zichzelf schaak, dan is het gelijk.
Nee, daar krijg je geen koninginnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:54 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen met dammen was
Je moet dus zorgen dat hij schaak staat en bij elke mogelijke beweging weer schaak staat. Dan is het schaakmat en heb je gewonnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dafuq, dat is niet eerlijk![]()
Dus ik moet hem zelf schaak zetten like this:
[ afbeelding ]
1e keer gewonnen na 13 pogingen
Ga jij maar spelen met Paint, Henk.quote:Op zondag 23 december 2012 00:08 schreef tochweerhenk het volgende:
ja leuk heb ik geen schaken op mij computer
quote:Op zondag 23 december 2012 00:08 schreef tochweerhenk het volgende:
ja leuk heb ik geen schaken op mij computer
quote:Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet deze dan als achtergrond op je computer.
Dessenaquote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/132/639/4530 Welke van de drie op CDM in 352?
Hangt er van af wie je er naast hebt.quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/132/639/4530 Welke van de drie op CDM in 352?
Greco staat er naast. Kone IF wordt hem ff niet dus moest een vervangerquote:Op zondag 23 december 2012 00:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hangt er van af wie je er naast hebt.
ps. deze twee zou ik nemen als Italianen (al is Greco wel uit de Griekse competitie)
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/2194/3328
Seth Rogen?quote:Op zondag 23 december 2012 00:41 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ] Die gaat zo een piercing nemen bij SR
jaquote:Op zondag 23 december 2012 00:25 schreef vandermar het volgende:
TIIIHIIIIM, heb je hem al verkocht?????
Kijk, weer 2 verkocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Biondini want meeste pace en high/high work rates wat ik altijd wel fijn vind voor een CDM/CM, hij heeft wel veruit de slechtste shooting on-card, maar in game heeft hij 74 long shots en 73 shot powerquote:Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Greco staat er naast. Kone IF wordt hem ff niet dus moest een vervanger
Die twee had ik in mn team maar speelde totaal niet lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 00:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hangt er van af wie je er naast hebt.
ps. deze twee zou ik nemen als Italianen (al is Greco wel uit de Griekse competitie)
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/2194/3328
quote:Op zondag 23 december 2012 03:10 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Tamperen bij SR. Beetje jammer dit
In dit topic is het wel grappig. Maar beetje dat ze het bij deze actie doen is beetje respectloosquote:Op zondag 23 december 2012 03:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit toch wel heel erg grappig.![]()
Nou...quote:Op zondag 23 december 2012 03:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Foto met handtekening van Lucille Werner.
Who the fuck wilt dat nou hebben.
Die moet je een beetje scheef ophanwen, anders staat ze niet rechtopquote:Op zondag 23 december 2012 03:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Foto met handtekening van Lucille Werner.
Who the fuck wilt dat nou hebben.
Beugeltje nemen?quote:Op zondag 23 december 2012 03:22 schreef BDIL het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH![]()
Die gozer scoorde net 3x tegen mij op een belachelijke manier. Misschien wel een leuke CAM voor m'n BPL team in 3-5-2.quote:
misschien misschien misschien?quote:Op zondag 23 december 2012 04:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gozer scoorde net 3x tegen mij op een belachelijke manier. Misschien wel een leuke CAM voor m'n BPL team in 3-5-2.
15 miljoenquote:Op zondag 23 december 2012 08:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
misschien misschien misschien?
beste speler in het spel
Sturridge naar LFC waarschijnlijk.
Guten smorgens!quote:
Oke blablabla dus... En dan deze zin:quote:Toen Louis van Gaal na het EK 2012 in dienst trad als bondscoach van Nederland, voerde hij al vrij snel een gesprek met zijn spitsen. Aan Klaas-Jan Huntelaar vertelde hij dat die zijn eerste spits zou worden en aan Robin van Persie dat hij in principe moest knokken voor een basisplaats. De Rotterdammer antwoordde dat hij dat zou doen en het gesprek dat zich daarna ontvouwde, roemde Van Gaal als één van zijn beste ooit met een speler. In de Daily Mirror legt hij nu meer uit over Van Persie.
“Van Persie wordt beter en beter, het is ongelooflijk. Hij is een super professionele speler die echt weet wat hij wil en hoe hij dat moet bereiken”, zegt Van Gaal vol lof. “Ik heb nog nooit een speler gezien op zijn leeftijd die zich nog altijd verbetert. Zijn transfer naar Manchester United is goed voor hem geweest, en ook goed voor Oranje. Ik had nog nooit met hem gewerkt en het eerste wat hij tegen me zei, was dat als ik hem op de bank zou zetten, hij nog harder zou werken om mijn ongelijk te bewijzen.”
“Hij zei me dat hij nooit bij het Nederlands elftal zou weglopen. En dat vond ik werkelijk waar geweldig aan hem”, aldus Van Gaal. Volgens de bondscoach is het Van Persies aandacht voor detail dat hem zo uniek maakt. “Robin weet welke werkwijze hem het best past en wat hij moet doen om het beste uit zichzelf naar boven te halen. Hij heeft zo’n sterk karakter.
quote:Hij is niet arrogant, sterker nog: hij doet me denken aan mijzelf.”
Waarom Biabiany?quote:Op zondag 23 december 2012 11:30 schreef Tim86 het volgende:
Vraagje: stonden die workrate kleurtjes er al langer bij op Futhead of zijn die nieuw? Vallen me ineens op namelijk
[ afbeelding ]
Denk dat ik dit team ga maken..misschien met andere spitsen maar wil ook wel met Balo en Kun spelen een keer.
Goede vraag. Vond hem in een eerder team wel fijn (Frankrijk/België hybrid) maar nu kan ik eigenlijk iedere BPL RM kwijt, dus denk ook wel dat ik hem nog ga vervangen.quote:
Een bulut is toch zo'n foetus ei?quote:Op zondag 23 december 2012 11:44 schreef strakkeman het volgende:
Jongens deze jongen is echt geweldig. Het is niet omdat ik een GS supporter ben maar dankzij hem heb ik 2x die silver balls gewonnen. Hij scoorde in 8 wedstrijden 16 keer
[ afbeelding ]
en dit is het team waarin hij functioneert.
[ afbeelding ]
Valencia, 5* skillsquote:Op zondag 23 december 2012 11:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede vraag. Vond hem in een eerder team wel fijn (Frankrijk/België hybrid) maar nu kan ik eigenlijk iedere BPL RM kwijt, dus denk ook wel dat ik hem nog ga vervangen.
Nope, Barfa wel.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 12:11 schreef Rijst het volgende:
Aguero is dit jaar echt fucking goed pff
Is Aykut nou weg of niet?quote:Op zondag 23 december 2012 12:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
Podolski - Aguero
------ Rooney ------
Volgens mij heeft de selectie hem overgehaald om toch te blijven.quote:
Niet zeuren, en spelen!quote:
Goeien telephonquote:Op zondag 23 december 2012 12:15 schreef Revontulet het volgende:
Goeiesmorreges, eerste post vanaf mn nieuwe S3, helemaal heppie
Ik heb hem opgeslagen..misschien is dat het idd. Wel handig..stuk subtieler dan bij futwizquote:Op zondag 23 december 2012 12:45 schreef Thorb het volgende:
Tim heeft een premium futhead account.
Misschien had jij hem nog niet opgeslagen (of andersom)?
Waarschijnlijk een oud team op een forum.quote:Op zondag 23 december 2012 12:43 schreef Tim86 het volgende:
Hoe kan het nou dat bij jullie de workrates niet op het plaatje staan bij futhead?
Echt al megaveel gele kaarten door die nieuwe regelquote:Op zondag 23 december 2012 12:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Boerrigter mist grote kans alleen voor keeper en De Jong gaat gelijk op hem bekken. Heerlijk
Oh ja en geel voor iemand van Utrecht voor protest.
Ja natuurlijk, ze mogen nu opeens iets helemaal niet meer doen, is wennen en zal over een jaar nog steeds gebeuren.quote:Op zondag 23 december 2012 12:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt al megaveel gele kaarten door die nieuwe regel
Na de winterstop is de arbitrage dit alweer vergeten..zo gaat het iedere keer.quote:Op zondag 23 december 2012 12:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ze mogen nu opeens iets helemaal niet meer doen, is wennen en zal over een jaar nog steeds gebeuren.
Geen van beide.quote:
Ze kunnen alle 3quote:Op zondag 23 december 2012 12:51 schreef Thorb het volgende:
Als ik die coach van Wigan, Martinez, gister bezig zag mogen ze er lekker veel wegsturen.
Zet gewoon Taarabt op CAM
Regel 12 van het boekje zegt:quote:Op zondag 23 december 2012 12:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na de winterstop is de arbitrage dit alweer vergeten..zo gaat het iedere keer.
Sure, en iedere tackle van achteren of met gestrekt been is rood. Probleem is dat arbitrage nergens consequent is en dan krijg je dit soort dingen.quote:Op zondag 23 december 2012 12:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Regel 12 van het boekje zegt:
Het in woord of gebaar kenbaar maken het niet eens te zijn met een beslissing
van de scheidsrechter
Een speler die zich hieraan schuldig maakt door te protesteren (verbaal of non-verbaal)
tegen de beslissing van een scheidsrechter moet een waarschuwing ontvangen.
Dus ik snap wel dat er veel gele kaarten nu vallen, want dat moest altijd al zo.
Ik moet toch wat tegen die 5atb counter gappies.quote:Op zondag 23 december 2012 12:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
uitloggen
[..]
Taarabt want dribbelaartje + longshots
Wij spelen daar toch ook tegenquote:Op zondag 23 december 2012 13:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik moet toch wat tegen die 5atb counter gappies.
Dat zeg ik toch niet. Ik vind dat je er toch niet mee eens mag zijn met de beslissing van de scheids. Als profvoetballer mag je toch wel een beetje emotie tonen. Het is niet zo dat ze daar ook iemand van de arbitrage gaan doodtrappen.quote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Scheidsrechter uitschelden om je eigen frustratie te uiten hoort erbij?
Met van Bommel weet je het nooitquote:Op zondag 23 december 2012 13:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Ik vind dat je er toch niet mee eens mag zijn met de beslissing van de scheids. Als profvoetballer mag je toch wel een beetje emotie tonen. Het is niet zo dat ze daar ook iemand van de arbitrage gaan doodtrappen.
Die krijgt sowieso iedere wedstrijd al geel.quote:Op zondag 23 december 2012 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met van Bommel weet je het nooit
Ben ook in korte tijd van -90k naar de plus gegaanquote:Op zondag 23 december 2012 13:18 schreef Ajacied7 het volgende:
In 3 dagen van 50 naar 220k op mijn trade-account.
4,4 miljoenquote:Op zondag 23 december 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben ook in korte tijd van -90k naar de plus gegaan
[ afbeelding ]
Niet normaal profit van Tim trouwens![]()
Tim met zijn profit.quote:Op zondag 23 december 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zegt hij dat hij bijna nooit handeltquote:Op zondag 23 december 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
autobuyer isg een handelen togquote:Op zondag 23 december 2012 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan zegt hij dat hij bijna nooit handelt
Doe ik ook niet, alleen afgelopen 2 weken weer wat meer en dan pak ik meteen 100k per dag. Anderhalve week terug was het nog een miljoen minderquote:Op zondag 23 december 2012 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan zegt hij dat hij bijna nooit handelt
Ik heb wel echt kansloos veel gespeeld, maar het scheelt idd wel veel dat ik alleen FUT speel en geen andere games of clubsquote:Op zondag 23 december 2012 13:23 schreef Rijst het volgende:
WL Ratio is ook netjes
[ afbeelding ]
Als ik de clubpotjes meetel dan heb ik nog veel meer gespeeld dan hem
Volgens mij ben jij net zoals confetti alleen jij verbergt jezelf goed en doet je voor als heilig boontje.quote:Op zondag 23 december 2012 13:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, alleen afgelopen 2 weken weer wat meer en dan pak ik meteen 100k per dag. Anderhalve week terug was het nog een miljoen minder
neeee haal weg rik is overalquote:Op zondag 23 december 2012 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij net zoals confetti alleen jij verbergt jezelf goed en doet je voor als heilig boontje.
Siske de ratquote:
Dat dacht ik ook al heb ik nog een 2e account waar ik 736k trade profit heb.quote:Op zondag 23 december 2012 13:28 schreef Ajacied7 het volgende:
En ik maar denken dat ik veel coins had.
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je in totaal?quote:Op zondag 23 december 2012 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al heb ik nog een 2e account waar ik 736k trade profit heb.
quote:Op zondag 23 december 2012 13:32 schreef Tim86 het volgende:
kutttttttt Duplan komt erin, die scoort altijd tegen Ajax
Wie allemaal? Guzman, Pers, Buttner (?quote:Op zondag 23 december 2012 13:42 schreef Tim86 het volgende:
4 Nederlanders in de basis bij Man U - Swansea
Buttner op de bank?quote:Op zondag 23 december 2012 13:44 schreef Tim86 het volgende:
5 zelfs..Agustien, Vorm, Tiendalli, De Guzman en RvP
Had al 0-4 moeten zijn eigenlijk, maar na rust komt Utrecht er wel een stuk beter uit. Zijn nu pas wakker lijkt het.quote:
met pasta in den buik is t nooit leuk voetball'n.quote:Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had al 0-4 moeten zijn eigenlijk, maar na rust komt Utrecht er wel een stuk beter uit. Zijn nu pas wakker lijkt het.
Ik heb in het begin getrade en dat ging easy. Nu doe ik miss 1x in de week, eigenlijk niet echt zin meerquote:Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef Fuszy het volgende:
Hoe krijgen jullie zoveel coins? Elke dag nolife traden?
Oh en kan bestquote:Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had al 0-4 moeten zijn eigenlijk, maar na rust komt Utrecht er wel een stuk beter uit. Zijn nu pas wakker lijkt het.
IF's opkopen, paar weken in de club en dan weer voorverkopen. En af en toe een beetje traden..vooral gebruik maken van mensen die niet doorhebben dat ze een LM voor de prijs van een LW erop zetten, CM ipv CAM, dat soort dingen.quote:Op zondag 23 december 2012 13:51 schreef Fuszy het volgende:
Hoe krijgen jullie zoveel coins? Elke dag nolife traden?
Oh ik heb 3kquote:Op zondag 23 december 2012 13:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF's opkopen, paar weken in de club en dan weer voorverkopen. En af en toe een beetje traden..vooral gebruik maken van mensen die niet doorhebben dat ze een LM voor de prijs van een LW erop zetten, CM ipv CAM, dat soort dingen.
Mensen die een speler in CM voor de prijs van de CAM-versie erop zettenquote:Op zondag 23 december 2012 13:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF's opkopen, paar weken in de club en dan weer voorverkopen. En af en toe een beetje traden..vooral gebruik maken van mensen die niet doorhebben dat ze een LM voor de prijs van een LW erop zetten, CM ipv CAM, dat soort dingen.
die mensenquote:Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen die een speler in CM voor de prijs van de CAM-versie erop zetten
RKC matig vandaag zeg..heb hem hier ook opstaan op mijn 2e scherm, maar er gebeurt weinig..en dat tegen 10 Willem II'ersquote:Op zondag 23 december 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh en kan best. Ben zelf RKC - stillem 2 aan t kijken
Als Ajax verliest wel, anders staan we vierde toch? (doelsaldo als het gelijk wordt)quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Feyenoord na vanmiddag derde.
![]()
Ja best welquote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
RKC matig vandaag zeg..heb hem hier ook opstaan op mijn 2e scherm, maar er gebeurt weinig..en dat tegen 10 Willem II'ers
Ja, maar puntverlies Ajax had ik al meegerekend.quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als Ajax verliest wel, anders staan we vierde toch? (doelsaldo als het gelijk wordt)
quote:Op zondag 23 december 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Na 5" in-game 1-0, quit 'ie meteen
wtf dat meen je nietquote:Op zondag 23 december 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 23 december 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heerenveenquote:Op zondag 23 december 2012 14:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
't zal overigens wel weer typisch Feyenoord zijn om niet te profiteren van de misstap van Vitesse.
Jammer dat ik vrij ben tot donderdag, ik kan niet wachten dit verhaal aan mijn collega's te vertellenquote:
Niet dat ik weet, ben sowieso niet goed in gezichten, namen en vriendinnenquote:
Die kale links weet ik niet, de rest is idd de Ridder, Nordfeldt en Marco Pappa.quote:Op zondag 23 december 2012 14:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ben sowieso niet goed in gezichten, namen en vriendinnen
Nee manquote:Op zondag 23 december 2012 14:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Goede pot ja. Tegen Feyenoord had H'veen ook meer verdiend.
Vond ik ook niet echt nee. Er had wel meer ingezeten, maar of dat verdiend was geweest..niet echt. Ze werden pas echt goed bij 1-2 achter eigenlijk en in de verlenging kakte het weer in. Tegen Vitesse was het wel dikverdiend..had ook 5-0 kunnen zijnquote:
Fixedquote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond ik ook niet echt nee. Er had wel meer ingezeten, maar of dat verdiend was geweest..niet echt. Ze werden pas echt goed bij 1-2 achter eigenlijk en in de verlenging kakte het weer in. Tegen Vitesse was het wel dikverdiend..had ook 5-0 moeten zijn
quote:Op zondag 23 december 2012 14:16 schreef Tim86 het volgende:
Rood Bulthuis. Misschien Ruiter een IF..is ook MOTM
Tegen Groningen punten verspelen thuis? Kleine kans..quote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Feyenoord gaat ook punten verspelen. Ajax speelde zoals ik bij FIFA, zoveel kansen maar geen goals
Taarabt op 10 zou ik doenquote:
Grunn is/was de angstgegner van Fey, maar die tijd zit er een beetje op geloof ik. Dit Groningen is wel zo matig..quote:Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tegen Groningen punten verspelen thuis? Kleine kans..
De spelers van Feyenoord zijn nog moe van de wedstrijd van woensdagquote:Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tegen Groningen punten verspelen thuis? Kleine kans..
Taarabt heeft hogere att stats dan creater. En met RVP is het makkelijker om een hybrid te maken.quote:
Uit is groningen altijd lastig, maar het is al heel lang geleden dat Feyenoord verloor van groningen thuis. Had ik ergens gelezen vandaagquote:Op zondag 23 december 2012 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Grunn is/was de angstgegner van Fey, maar die tijd zit er een beetje op geloof ik. Dit Groningen is wel zo matig..
True 73 short passing en 69 long passing is best matigquote:Op zondag 23 december 2012 14:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Taarabt heeft hogere att stats dan creater. En met RVP is het makkelijker om een hybrid te maken.
Ik ben heel erg oud, en ik kan het me niet herinneren. Het wordt denk ik een eenvoudige 3-0. Als FC Groningen een hele goede dag heeft 3-1.quote:Op zondag 23 december 2012 14:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Uit is groningen altijd lastig, maar het is al heel lang geleden dat Feyenoord verloor van groningen thuis. Had ik ergens gelezen vandaag
Fair enoughquote:Op zondag 23 december 2012 14:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Taarabt heeft hogere att stats dan creater. En met RVP is het makkelijker om een hybrid te maken.
Kiev vergeten?quote:Op zondag 23 december 2012 14:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als Feyenoord dit wint niet verliest is het heel 2012 ongeslagen in de Kuip.
quote:Op zondag 23 december 2012 14:28 schreef Lindgren. het volgende:
Boerrigter.Tsjezus. Die vrije trap. Op zo'n moment. Vanaf die plek.
Echt.. Au.
Iddquote:Op zondag 23 december 2012 14:28 schreef Lindgren. het volgende:
Echt.. Au.
Iedereen die in de 1e helft kansen mistequote:Op zondag 23 december 2012 14:28 schreef Lindgren. het volgende:
Echt.. Au.
Uit wel, thuis niet.quote:Op zondag 23 december 2012 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Grunn is/was de angstgegner van Fey, maar die tijd zit er een beetje op geloof ik. Dit Groningen is wel zo matig..
quote:Op zondag 23 december 2012 14:33 schreef Tim86 het volgende:
Marcus Berg verkozen tot slechtste speler van de bundesliga
Moeilijk te zien ja?quote:Op zondag 23 december 2012 14:37 schreef Rijst het volgende:
Wejooo Ik dacht even Henry maar dat is Tiendalli
jupquote:
schotje van 35 meterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 december 2012 14:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
schotje van 35 meterVeeg. Me. Op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee..
He likes to arrivéquote:Op zondag 23 december 2012 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sinds Buttner er is scoort Evra ineens terwijl hij anders nooit scoort
quote:Op zondag 23 december 2012 15:00 schreef wieisboos het volgende:
Match of the day op Sport1 is een fucking Belgische wedstrijdwie kijkt daar nou naar
De Guzman mist alleen voor de keeper, hij had de reboundquote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kut was even drinken halen, mooie goal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |