Inderdaad zegquote:
Opstelling RTL Sterrenteamquote:Jan van Halst, Jochem van Gelder, Go Back To The Zoo, Andy vd Meyde, Youri Mulder en Ulrich van Gobbel
quote:John Williams, Bas Muijs, Ben Saunders, Michael Mols, Baas B, Pieter Collen, Koert-Jan de Bruijn, Regillio Vrede, Yes-R, Humberto Tan, Jody Bernal en Charly Luske
Yes-Rquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
Opstelling team Coen en Sander:
[..]
Opstelling RTL Sterrenteam
[..]
Baas B?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Jochem van Gelderquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
wij welquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:56 schreef JaneDoe het volgende:
zit iedereen nu naar die wedstrijd te kijken
Simultaan luisteren en kijken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:56 schreef JaneDoe het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:56 schreef JaneDoe het volgende:
Hij duurt maar een half uur.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:57 schreef Mirjam het volgende:
Gaan ze nou die hele westrijd uitzenden op 101?...
Er is iets als een FM-radio of een andere livestream.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:57 schreef Mirjam het volgende:
Gaan ze nou die hele westrijd uitzenden op 101?...
Nee, ik weigerquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:56 schreef JaneDoe het volgende:
Jaquote:
Da's geen vrouw..quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
er rent ook een vrouw rond op het veld voor team 3fm wie is dat?
ja, op de pc, ik zit op de bank voor de beeldbuisquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:57 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Er is iets als een FM-radio of een andere livestream.
Die van het Ajax vrouwenteamquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Lantinga?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ook, maar veel plezier aan de mensen die wel kijkenquote:
Er doen twee dames mee van het vrouwenelftal van Ajax.quote:
op de beeldbuis kan je meestal ook schakelen naar radioquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, op de pc, ik zit op de bank voor de beeldbuis
Oh? Met dat donkere haar? Dacht dat dat dreads waren van een neger ofzo. Maar heb geen bril op dus dat zal het zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Er doen twee dames mee van het vrouwenelftal van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |