Omdat ik er geen bal aan vindt. Details zal ik je besparen maar als je het aan wilt horen dan wil ik het je met liefde uitleggen.quote:
Ik kan beter aan jou vragen wat daar vreemd aan is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:02 schreef Bitterlemon het volgende:
hoe kan je de Nuketown 2025 DLC hebben als je hem gister hebt aangeschaft?
Nee, dan moet ik 'm uit de vuilnisbak vissen en dat ga ik niet doen. Ik kan je wel vertellen waar ik het spel gekocht heb maar daar heb je niet veel aan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef Foxconn het volgende:
Geen bon of locatie waar te controleren is wanneer het desbetreffende artikel is aangeschaft?
Je krijgt de DLC alleen bij een pre-order.quote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Ik kan beter aan jou vragen wat daar vreemd aan is.
Precies.quote:Op zondag 23 december 2012 12:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je krijgt de DLC alleen bij een pre-order.
Dan blijft nog de vraag als hij echt niet gebruikt is. TS maak even beweis foto als je de code hebt ingevoerd dat hij je vraagt te bevestigen dan gewoon weer anuleren,quote:Op zondag 23 december 2012 12:38 schreef Fruitsalade het volgende:
Wellicht heeft iemand zijn pre-order niet opgehaald bij een winkel of heeft de winkel extra codes gekregen ofzo. Lekker boeiend zeg, wees juist blij dat hij er bij zit.
Haha google even op google HK, hehe wij nederlanders staan bekend als kanibaalen whaahahquote:Op zondag 23 december 2012 12:56 schreef Housekeeper het volgende:
Het zou toch wel fijn zijn als er gewoon op wordt vertrouwd dat de code in orde is. Je mag het ophalen, weet met wie je zaken doet, er is positieve feedback. Kom op zeg.![]()
Ik vind de constructie dat TS mogelijk niet de volledige waarheid spreekt, tenzij het tegendeel bewezen is, haaks staan op de manier hoe we hier graag zaken doen met elkaar. Dat heeft juist alles met vertrouwen te maken. Dus de insinuaties mogen wat mij betreft achterwege blijven. Dat is killing voor V&A in het algemeen.
Mocht je het persoonlijk niet vertrouwen: blijf hier dan weg en laat de suggesties achterwege.Eenieder kan zelf een inschatting maken of het in de haak is, of niet.
. We zitten hier niet in een of andere bananenrepubliek met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |