quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:32 schreef Frishe het volgende:
Ik wordt, jij word, wij allemaal worten wel eens faut gekiekt.
Was jij die gast van die ei-pet grap?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef Jahr00n het volgende:
zo hekel heb ik daar aan he
was laatst bij thunderdome komt er zo camera man aan
ging ie mij en me crew filmen ik wil niet bekend worden weetje
nee man ik had een rond brilletje opquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Was jij die gast van die ei-pet grap?
Dit ben ik op Decibel was biertje aan het bestellen: http://www.dumpert.nl/med(...)_in_een_biertje.html
Zo zie je maar wat een bazen daar toch ook komenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Was jij die gast van die ei-pet grap?
Dit ben ik op Decibel was biertje aan het bestellen: http://www.dumpert.nl/med(...)_in_een_biertje.html
Heerlijke gastenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:46 schreef mrazura het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat een bazen daar toch ook komen
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja godver, klik ik op dit topic om partypics te bekijken van geile neukbare jonge dames ... blijkt het een kuttopic te zijn
Die laatste fotoquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar het is wel te zien dat dit een 'all ages' feest was.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is een bekende sfeerimpressie van mooie feesten
Ik niet persoonlijk, maar ik snap je wel hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die losbandige slet op de bovenste foto zou ik ook wel geven.
Die sma die sjipsjap aan het schuren is ook welquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die losbandige slet op de bovenste foto zou ik ook wel geven.
Weet ikquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die gast dan met die Italiaanse vlag op z'n shirtje en staartje
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:04 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die sma die sjipsjap aan het schuren is ook wel
Hij heeft zijn uiterlijk ook wel mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is wel een eersteklas hosselaar dat zie je z
Ja klopt vaak top lui.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heerlijke gasten
Niet te vergelijken met het uitgaansleven in het centrum
Defqon.1 loopt meer paupervolk rond dan Decibel Outdoor hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:18 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ja klopt vaak top lui.Al ben ik wel van mening dat er bij decibel meer pauper volk rond loopt dan een gemiddeld festival.
En deze dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Mensen die 1 van die chicks op de foto's zouden doen na minder dan 3 flessen strohrum gezopen te hebben.
Mijn ervaring is andersquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Defqon.1 loopt meer paupervolk rond dan Decibel Outdoor hoor
Mooie potentieeltjes ja. Die chick van sjappie op de eerste pagina ook wel trouwens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En deze dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nachtmerrie voor menig vader lijkt me dat, om je dochter zo terug te zien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En deze dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga later voor de strenge aanpak. Alle jongens moeten eerst mee eten onder hele strikte omstandigheden en protocollen. En eventueel een Meet the Fokkers leugendetector erbijquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nachtmerrie voor menig vader lijkt me dat, om je dochter zo terug te zien.
Ik wil alleen maar zonen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nachtmerrie voor menig vader lijkt me dat, om je dochter zo terug te zien.
Dan laat je het vol trots zien aan andere vaders van zonen.quote:
Jezus die benenquote:
Alvast hossels zetten voor de fissa ernaquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:28 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
is ze ondertussen ook aan het bellen
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jezus die benen![]()
![]()
Dus dit soort chicks komen in de Hollywood in Rotterdam? Brb onderweg naar Roffa.
WTF!! zijn die gasten in Godshemelsnaam aan het doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En deze dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |