Leo zal ons met open armen ontvangen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:23 schreef pullup het volgende:
ik snap trouwens niet waarom hij denkt dat we Leo gaan lastigvallen. We hebben gewoon van alles besteld voor de avond bij opa.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op zondag 23 december 2012 18:23 schreef pullup het volgende:
ik snap trouwens niet waarom hij denkt dat we Leo gaan lastigvallen. We hebben gewoon van alles besteld voor de avond bij opa.
"Als je even zegt hoe laat je komt, ontvangen we je met open armen. Ken je zo de vriezer in!", aldus Oopquote:Op zondag 23 december 2012 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leo zal ons met open armen ontvangen.
Je kan dat nu wel weer neerzetten maar over 2 minuten is die Darwinreject het toch weer vergeten.quote:Op zondag 23 december 2012 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa kan ook echt niet lezen, hè? 17.00 uur, heikneuter!
Gelukkig is oma wat scherper dan hij.quote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is wat in verwarring. Hij dacht een lekker wijf op tv te zien maar dat blijkt een kerel te zijn.
En dat terwijl ik dacht dat oma een kerel was toen ik haar voor het eerst op de stream zagquote:Op zondag 23 december 2012 18:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig is oma wat scherper dan hij.
Ik sluit die mogelijkheid nog steeds niet uitquote:Op zondag 23 december 2012 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat terwijl ik dacht dat oma een kerel was toen ik haar voor het eerst op de stream zag
Eén van ons moet tijdens de kerst direct na haar naar de wc gaan om te kijken of de bril omhoog staat.quote:Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sluit die mogelijkheid nog steeds niet uit
Utrecht - Ajax .....sollyquote:Op zondag 23 december 2012 19:02 schreef pullup het volgende:
Opa gaat nog maar eens naar Ajax - Utrecht kijken in de hoop dat ze nu wel winnen.
quote:
Die Kopiekut kan ook echt niet luisteren! Groentesoep was het!quote:Op zondag 23 december 2012 19:08 schreef Copycat het volgende:
Alsof zo'n misogynist met een vrouw kan samenleven.
Die luistert niet zei ze zelf al, die leestquote:Op zondag 23 december 2012 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Kopiekut kan ook echt niet luisteren! Groentesoep was het!
quote:Op zondag 23 december 2012 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Kopiekut kan ook echt niet luisteren! Groentesoep was het!
Nee, ik reageerde even in zijn naam. Dat mag ik omdat ik zijn beste vriend ben.quote:Op zondag 23 december 2012 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die man denkt nog steeds dat ik stream?
Dat verdwalen op weg naar het podium vind ik zo grappig.quote:Heb net Spinal Tap weer eens gekeken. Blijft écht leuk.
Opa gebruikt gelukkig alleen maar goedkope woorden.quote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef pullup het volgende:
Opa vond dat die kopiekut intelligent probeerde te doen door dure woorden te gebruiken
Hij is even pissen met de deur open, hij doet ons dus een plezier.quote:Op zondag 23 december 2012 19:55 schreef Jian het volgende:
Oh, hij zit weer in whisper-modus met het geluid uit![]()
Ik snap niet dat ie geheimen heeft voor zijn vrienden ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |