Goh, dat had vast niemand in de gaten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:00 schreef Coos het volgende:
Ok ok, ik zal eerlijk opbiechten, ik heb Coos`laptop gepikt en de mannen zitten in een diepgaand gesprek.
Wel insert vraagtekens en haakjes om dingen, ik kan de leestekens hier niet vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goh, dat had vast niemand in de gaten.
Hij heeft nog wel even de tijd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, het is meer omdat Coos niet zo'n giechelkont is. Bij je eerste post was het dus al duidelijk.
Ontopic: Opa had z'n nagels nog willen lakken maar hij is z'n potje lak kwijt.
We komen binnenkort wel eens zomaar eens aanwaaien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor, hij staat pas rond het middaguur op. Z'n dagen zijn zo om.
Dat was Coos weer hoor!quote:
Pics or it didn't happenquote:
We bezoeken onder andere Leo.quote:
Opa zegt dat jullie van harte welkom zijn. Het huisnummer is 75.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
We bezoeken onder andere Leo.~
Maar jij gaat toch ook mee=
Ik ga zo nog lekker een paar uurtjes met mijn vriending op stap. En niet naar Leoquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
We bezoeken onder andere Leo.~
Maar jij gaat toch ook mee=
Tof.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa zegt dat jullie van harte welkom zijn. Het huisnummer is 75.
Kortom .. je verveelt jequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Tof.
Ik ben weer aan de eettafel gaan zitten, ik kom er gewoon niet tussen, kletskouzen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |