Dat was over het niveau op die chat, dat is ook om te jankenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zat toen anders wel te huilen in mijn DM, Jian.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat was over het niveau op die chat, dat is ook om te janken
Het is jou wel geluk dan om op Opa's chat te komen? Ik wil graag weten hoe dat lukt danquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat was over het niveau op die chat, dat is ook om te janken
Ach daar hoe ik wel van, het is de pure dommigheid die ik maar moeilijk kan verkroppenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Vooral die platvloersheid stond me erg tegen.
Waarom, echte Fokkers willen niet op de Opa-chat, dat heb ik toch al gezegdquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:04 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het is jou wel geluk dan om op Opa's chat te komen? Ik wil graag weten hoe dat lukt dan
Ik ben gelukkig zelf een enorme randdebiel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach daar hoe ik wel van, het is de pure dommigheid die ik maar moeilijk kan verkroppen
Ow suggereer dan niet dat je er zelf bij zitquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, echte Fokkers willen niet op de Opa-chat, dat heb ik toch al gezegd
Jij was weg en zonder jou vind ie er niks aan zei ie .....quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom is opa eigenlijk offline? Hebben jullie 'm weggepest?
Dat zat er in nu jij weer mee postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |