okquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
* Mexicanobakker heeft honger
Dan bak je toch een Mexicano?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was echt gaaf om te doen! 8 uur is lang, maar het was leuk!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Houdoe! Hoe was het?
Is Zombie Nation nog een beetje veel aangevraagd?
Toeter ff als je hier langskomtquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mint!
Net weer over de grens bij Hardenberg
Goed plan.quote:
wel met pindasaus hmquote:
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:43 schreef iBenny het volgende:
Is dit nou de eerste editie zonder sneeuw?
neequote:Op zaterdag 22 december 2012 17:43 schreef iBenny het volgende:
Is dit nou de eerste editie zonder sneeuw?
Curry mijn besten rolfjen.quote:
Hoooi rolfjenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef wolfrolf het volgende:
hoi pinootje
Alles lekker in duitsland
Hier ook, maar dan worst in plaats van een bal. Mooi op tijd, ik hou ervanquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef Cee het volgende:
[..]
* Cee heeft net een vol bord met stamppot en een gehaktbal naar binnen geschoven.
* iFok. denkt : 'waarom gaat Mexicanobakker niet naar de Mexicaanse bakker om iets te eten?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit een prachtige quote.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan worst in plaats van een bal. Mooi op tijd, ik hou ervan
ook verrukkelijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Curry mijn besten rolfjen.
Haha tof! Lijkt mij ook wel wat voor volgend jaar oid.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Het was echt gaaf om te doen! 8 uur is lang, maar het was leuk!Veel verschillende verhalen; lieve kinderen die zelf acties hebben gedaan, moeders met miskramen etc. en zelfs boze mensen die kwaad waren omdat hun verzoekje van 6 uur geleden nog niet aangevraagd was
![]()
En NUL keerIk heb hem wel zelf aangevraagd
Haha ik belde vanuit het callcenter (via mn mobiele telefoon) naar een collega
Ik heb sowieso eigenlijk maar weinig nummers uit de top 10 aangevraagd gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |