SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2013 Ladbrokes World Darts Championship
Speelschema
Vrijdag 14 December
1x Preliminary Round, 4x First Round
20.10pm Robert Thornton v Magnus Caris 3-0
21.15pm Andree Welge v Leung Chun Nam (P) 1-4
22.00pm Paul Nicholson v Co Stompe 3-0
23.00pm Adrian Lewis v Gino Vos 3-1
00.00am Kevin Painter v Leung Chun Nam 3-0
Saturday December 15
Afternoon Session
13.10pm Wayne Jones v Jerry Hendriks 0-3
14.15pm Daryl Gurney v Robert Marijanovic (P) 4-3
15.00pm Richie Burnett v James Hubbard 3-2
16.00pm Terry Jenkins v Steve Brown 3-0
17.00pm Andy Smith v Daryl Gurney 1-3
Evening Session
20.10pm Dave Chisnall v Shane Tichowitsch 3-0
21.15pm Max Hopp v Charl Pietersen (P) 4-1
22.00pm John Part v Joe Cullen 3-0
23.00pm Phil Taylor v Michael Mansell 3-0
00.00am Denis Ovens v Max Hopp 3-2
Sunday December 16
20.10pm Brendan Dolan v Mark Jones 3-0
21.15pm Jarkko Komula v Jani Haavisto (P) 2-4
22.00pm Andy Hamilton v James Richardson 3-1
23.00pm Raymond van Barneveld v Michael Smith 3-0
00.00am Gary Anderson v Jani Haavisto 3-1
Monday December 17
20.10pm Peter Wright v Arron Monk 3-0
21.15pm Carlos Rodriguez v John Bowles (P) 2-4
22.00pm Mark Webster v Ian White 3-1
23.00pm James Wade v Peter Hudson 3-0
00.00apm Jamie Caven v John Bowles 2-3
Tuesday December 18
20.10pm Steve Beaton v Kyle Anderson 3-0
21.15pm Lourence Ilagan v Jamie Lewis (P) 4-3
22.00pm Wes Newton v Johnny Haines 3-0
23.00pm Mervyn King v Dean Winstanley 2-3
00.00am Colin Osborne v Lourence Ilagan 3-0
Wednesday December 19
20.10pm Justin Pipe v Andy Jenkins 3-0
21.15pm Haruki Muramatsu v Dave Harrington (P) 4-0
22.00pm Ronnie Baxter v Dennis Priestley 3-1
23.00pm Colin Lloyd v Darin Young 3-2
00.00am Simon Whitlock v Haruki Muramatsu 3-0
Thursday December 20
20.10pm Mark Walsh v Darren Webster 3-1
21.15pm Paul Lim v Mohd Latif Sapup (P) 4-1
22.00pm Kim Huybrechts v Scott Rand 2-3
23.00pm Vincent van der Voort v Stuart Kellett 3-0
00.00am Michael van Gerwen v Paul Lim 3-0
Friday December 21
Afternoon Session
3x Second Round
14.40pm Andy Hamilton v Richie Burnett 4-1
15.00pm Dave Chisnall v Daryl Gurney 4-1
16.20pm Gary Anderson v John Bowles 4-3
Evening Session
3x Second Round
20.10pm Terry Jenkins v John Part 4-1
21.30pm Paul Nicholson v Robert Thornton
22.50pm Phil Taylor v Jerry Hendriks
Saturday December 22
Afternoon Session
3x Second Round
13.40pm Kevin Painter v Ronnie Baxter
15.00pm Mark Webster v Colin Lloyd
16.20pm Raymond van Barneveld v Brendan Dolan
Evening Session
3x Second Round
20.10pm Wes Newton v Scott Rand
21.30pm Simon Whitlock v Colin Osborne
22.50pm Adrian Lewis v Denis Ovens
Sunday December 23
Afternoon Session
3x Second Round
13.40pm Justin Pipe v Mark Walsh
15.00pm Dean Winstanley v Vincent van der Voort
16.20pm James Wade v Steve Beaton
Evening Session
1x Second Round, 2x Third Round
20.10pm Michael van Gerwen v Peter Wright
21.30pm Andy Hamilton v Terry Jenkins
22.50pm Taylor/Hendriks v Nicholson/Thornton
Thursday December 27
Afternoon Session
3x Third Round
13.40pm Whitlock/Osborne v Dave Chisnall
15.00pm Gary Anderson v van Barneveld/Dolan
16.20pm Newton/Huybrechts/Rand v Pipe/Walsh
Evening Session
3x Third Round
20.10pm van Gerwen/Lim/Sapup/Wright v M Webster/Lloyd
21.30pm A Lewis/Ovens v Painter/Baxter
22.50pm Wade/Beaton v Winstanley/van der Voort/Kellett
Bracket Kwartfinales
Taylor/Hendriks/Nicholson/Thornton - Hamilton/Jenkins
Whitlock/Osborne/Chizzy - Anderson/vanBarneveld/Dolan
--------------------------------------------------
Lewis/Ovens/Painter/Baxter - VanGerwen/Wright/Webster/Lloyd
Wade/Beaton/Winstanley/Voort/Kellett - Newton/Rand/Pipe/Walsh
Ronde 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 2![]()
Nee joh.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:07 schreef THEFXR het volgende:
hebben ze geen last van die hooligan liederen?
Niet overdrijven, dacht je echt dat ie ging verliezen van die Dolan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Pfoeh, hij lijkt zichzelf weer te hervinden. Ging ff kut.
Neequote:Op zaterdag 22 december 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet overdrijven, dacht je echt dat ie ging verliezen van die Dolan?
zet zo wel frombar aan, want dit is vreselijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:10 schreef danos het volgende:
Wat is dit voor stemmingmakerij, het staat 1-0, 2-1, ze staan te praten alsof Barney 4-0 achter staat..
Nee, maar wel van zichzelfquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet overdrijven, dacht je echt dat ie ging verliezen van die Dolan?
Ha dank!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Toppie.
Stuk of 25?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:12 schreef wdn het volgende:
Iemand bijgehouden hoeveel dubbels Dolan nou al gemist heeft?
Ah zo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, maar wel van zichzelfEn deze partij pakt hij wel maar als hij met een kutgevoel Anderson moet pakken wordt het een ander verhaal.
Tegenstander helpt wel heel erg hequote:Op zaterdag 22 december 2012 17:14 schreef wdn het volgende:
Simpel: Een kampioen wint ook sets die niet lopen.
heel erg,jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegenstander helpt wel heel erg he
Doen ze al de hele weekquote:
Vind je?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:24 schreef Shreyas het volgende:
Die Van Barneveld is wel fors slechter dan een aantal jaar terug
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:28 schreef danos het volgende:
Barney loopt weer als een zak aardappelen over het podium, kom op man, voor de wedstrijd zo'n grote waffel dan laat je je na een paar verloren legjes toch niet in de hoek drijven. Slappe hap.
Ik heb daar ook geen twijfel over.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Barneveld wint de wedstrijd wel
Dat is ook zijn probleem. Als het tegenzit gelijk weer met zijn kop schudden en met een jankmuil verder gooien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:28 schreef danos het volgende:
Barney loopt weer als een zak aardappelen over het podium, kom op man, voor de wedstrijd zo'n grote waffel dan laat je je na een paar verloren legjes toch niet in de hoek drijven. Slappe hap.
Ga maar weer terug naar VBLquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:29 schreef Shreyas het volgende:
Dolan is een zeer matige speler. Dus als Barney wint komt het puur door zijn zwakke opponent. Tegen elke andere speler van naam was hij allang de boot in gegaan
Dolan kan het wel hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:29 schreef Shreyas het volgende:
Dolan is een zeer matige speler. Dus als Barney wint komt het puur door zijn zwakke opponent. Tegen elke andere speler van naam was hij allang de boot in gegaan
Vanavond weer, er worden nu niet echt interessante wedstrijden gespeeld mangquote:
Hij straalt dan ook altijd uit alsof het hem weer moet overkomen, altijd pechquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is ook zijn probleem. Als het tegenzit gelijk weer met zijn kop schudden en met een jankmuil verder gooien.
Kap toch eens met dat negatieve gedoe. Hij heeft wel vaker flink achter gestaan maar toch gewonnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:31 schreef danos het volgende:
[..]
Hij straalt dan ook altijd uit alsof het hem weer moet overkomen, altijd pech
Oke, probeer dan in ieder geval iets minder onzin uit te kramen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vanavond weer, er worden nu niet echt interessante wedstrijden gespeeld mang
Ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke, probeer dan in ieder geval iets minder onzin uit te kramen.
Logisch dan ook.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Jacques staat me weer een pot negatief te brullen. Als Barneveld tien negendarters op rij gooit, is het sperma niet van de microfoon af te krijgen
Hij lult helemaal niet negatief. Jij wilt alleen maar horen dat Barney zo geweldig is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Jacques staat me weer een pot negatief te brullen. Als Barneveld tien negendarters op rij gooit, is het sperma niet van de microfoon af te krijgen
Misschien is mijn stellling wat overdreven, maar er wordt gedaan alsof Barneveld net Jerry Hendriks is.quote:
Picsquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doe mij die dame van Painter maar. De dame van Huybrechts is helaas er niet meer.
Die heeft hij vast ontmoet toen ze bij een van zijn kinderen in de klas zat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doe mij die dame van Painter maar. De dame van Huybrechts is helaas er niet meer.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
Die heeft hij vast ontmoet toen ze bij een van zijn kinderen in de klas zat.
Beppiequote:Op zaterdag 22 december 2012 17:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe ze heet?
Alleen de Ruiter en Nieuwlaat zijn digbaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Alert Mantingh vind ik ook zo'n drama.
Idd. Barney trouwens weer zo wisselvallig als het weer. Zou nooit gel op hem inzetten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen de Ruiter en Nieuwlaat zijn digbaar
De analyses van Mantingh zijn om te huilen inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Alert Mantingh vind ik ook zo'n drama.
Vorige was raak dacht ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:48 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk hoe slecht hij zijn dubbel 18's gooit
Gaat ie gewoon op trainen als ie morgen weer thuis is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:48 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk hoe slecht hij zijn dubbel 18's gooit
Hij had moeite met het tempo van Dolan denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat was zwaar in het midden. Vooral met zichzelf. Goed, liever nu dan tegen Anderson want daar zou hij er met dit spel heel hard af gaan.
Wat dat betreft is Anderson een perfecte tegenstander.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had moeite met het tempo van Dolan denk ik.
Zeker weten, 2 jaar geleden helaas een 1-5 nederlaag in de kwartfinale...quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Anderson een perfecte tegenstander.
Uitgooipercentage is ook prima verzorgd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
Gemiddelde valt me nog mee eigenlijk.
Ja dik gelul. Na al die jaren weet je dat wel een keer. Maarja hun kruipen diep in het hol van Barney en zijn nooit kritische op hem.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:54 schreef danos het volgende:
Wat is het toch voor een gezeik over dat ritme en snelheid? Barney oefent daar toch gewoon op neem ik aan? Je zet een willekeurige wedstrijd van Dolan aan, gaat voor het dartbord staan en gaat trainen hoe je daar mee omgaat.
Echt een 50-50 wedstrijd. barney op de dubbels veel sterker en Anderson scorend sterker.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, 2 jaar geleden helaas een 1-5 nederlaag in de kwartfinale...
Maar Anderson zit ook wel met zichzelf na die wake-up tegen Bowles.
Ligt er natuurlijk aan, van Barneveld kan lekker het tempo bepalen, want Anderson gooit natuurlijk nog iets sneller dan Rayquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt een 50-50 wedstrijd. barney op de dubbels veel sterker en Anderson scorend sterker.
Knarrenveld is helaas een emotioneel wrak dus die kan elke ronde eruit vliegen als het even tegenzitquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dik gelul. Na al die jaren weet je dat wel een keer. Maarja hun kruipen diep in het hol van Barney en zijn nooit kritische op hem.
Dat klopt, maar die 180 van Anderson is echt ongekend. Tegen Bowles was dat echt geweldig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan, van Barneveld kan lekker het tempo bepalen, want Anderson gooit natuurlijk nog iets sneller dan Ray
Jeb dat klopt. Hij is niet iemand op wie je kunt bouwen. Maar dat hebben alle Nederlanders eigenlijk. Alleen Van Gerwen is mentaal geen pannekoek. Die blijft altijd gaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Knarrenveld is helaas een emotioneel wrak dus die kan elke ronde eruit vliegen als het even tegenzit
De vraag is of jij wel alle toernooien volgt. Players Championship Finals was gewoon 5x boven de 100 gemiddeld. World matchplay ook een paar keer boven de 100 gemiddeld en toernooigemiddelde van boven de 100. Hadden we ook nog de Championship League of Darts waar Taylor een paar belachelijk goede potten speelde, net als dus de eerder gememoreerde Premier League.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat praat je nou voor onzin. Hij heeft geen enkel tournooi gemiddeldes van 100 + genoteerd. EC was nog wel het meest dramatisch. Zo gooit die nu ook trouwens op dat niveau. Volg je alle tournooien wel?
Van Gerwen heeft geen gevoel of hersens . Wel lekker simpel voor als je darts speeltquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb dat klopt. Hij is niet iemand op wie je kunt bouwen. Maar dat hebben alle Nederlanders eigenlijk. Alleen Van Gerwen is mentaal geen pannekoek. Die blijft altijd gaan.
The Tegelzetterquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft geen gevoel of hersens . Wel lekker simpel voor als je darts speelt
Matig voor Taylor. Das minder dan de jaren ervoor, maag nog steeds goed, maar zie betere spelers. Maar hij is niet meer de baas op het podium zoals vroeger wel het geal was. En op elk tournooi kan hij er nu wel uitgegooid worden vroeg in het tournooi wat eerder niet ht geval was. Zie hem ook nooit het WK winnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
De vraag is of jij wel alle toernooien volgt. Players Championship Finals was gewoon 5x boven de 100 gemiddeld. World matchplay ook een paar keer boven de 100 gemiddeld en toernooigemiddelde van boven de 100. Hadden we ook nog de Championship League of Darts waar Taylor een paar belachelijk goede potten speelde, net als dus de eerder gememoreerde Premier League.
Ja leek erger dan het was. Komt door Dolan. Net als met Pipe daar lijkt een negen darter zelfs niet mooi denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dat is nog niet eens slecht. Ruim 30 per pijl en 50% finishes.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja leek erger dan het was. Komt door Dolan. Net als met Pipe daar lijkt een negen darter zelfs niet mooi denk ik.
En als Rand wint zou het niet eens een stunt zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot nu toe alles volgens plan/verwachting eigenlijk.
Ik zie vanavond alleen kansen voor Rand om te stunten.
leek een homotrekje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:11 schreef Szura het volgende:
Wat doet die Rand nou weer dan, bij Newton
Mafketel
Vooral van dartwonder Coquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:42 schreef DeeBee het volgende:
Die analyses in de studio, hooo, wat een genot!
Wikipedia ftwquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:54 schreef IbanMayo het volgende:
Waarom heet die Osborne ook The Wizard eigenlijk? Minst passende bijnaam ooit voor een darter.
The Heat gaat het vuur aan de schenen leggenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop dat Lewis - Ovens net zo een kraker wordt als dit![]()
Lewis - Ovens wordt ook spannend...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Wat een spannende wedstrijden heb ik gemist zo te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei toch niet letterlijk elke wedstrijd? Heb tot nu toe in elk geval zat mooie wedstrijden gezien alquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:31 schreef Nober het volgende:
Ja Roland krakers van wedstrijden, 4-0 Whitlock en zometeen 4-0 Lewis.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis - Ovens wordt ook spannend...Ik hoop het, 4-0 zou het kerstdiner betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Lewis wint gemakkelijk net als Whitlock en Van Barneveld en Taylor... ik ga naar bed, morgenavond maar weer als er nog maar 16 over zijn want Van Gerwen en Winstanley winnen ook wel al zou die Wright nog wel kunnen verrassen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zei toch niet letterlijk elke wedstrijd? Heb tot nu toe in elk geval zat mooie wedstrijden gezien al
Oh ik bedoelde ook niet dat ik van Lewis - Ovens wel veel verwachtquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Lewis wint gemakkelijk net als Whitlock en Van Barneveld en Taylor... ik ga naar bed, morgenavond maar weer als er nog maar 16 over zijn want Van Gerwen en Winstanley winnen ook wel al zou die Wright nog wel kunnen verrassen.
Haha me 2. Als het 2-0 is dan ga ik pitten. Mis helaas morgenmiddag, maar morgenavond is het lekkerste programma tot nu toe van dit WK. Kijk ik echt naar uit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde ook niet dat ik van Lewis - Ovens wel veel verwacht
Het is dat ik bang ben iets te missen, anders zou ik ook gaan slapen
Ik heb wel echt zin in Hamilton - Jenkins en Taylor - Thornton
is zoquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Lewis lijkt een stuk zwaarder dan vorig jaar. Of lijkt dat maar zo?
met z'n pruikquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Ovens altijd zo'n vies oud mannetje, zo een die een kleine camera heeft geïnstalleerd op de meisjes-WC![]()
Zo ziet 'ie eruit iddquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Ovens altijd zo'n vies oud mannetje, zo een die een kleine camera heeft geïnstalleerd op de meisjes-WC![]()
En die "kom jij maar eens even lekker bij Ome Denis" uitdrukkingquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En die "kom jij maar eens even lekker bij Ome Denis" uitdrukking
Idd stuntjes zijn leuk, maar niet van Ovens. Zulke spelers moeten er meteen uit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voor het toernooi is het hopen van niet. En Ovens - Painter verheug ik me ook niet.
Zie je Ovens al winnen van Lewis, en dan Painter er uit gooien en in de kwartfinale van Michael winnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Idd stuntjes zijn leuk, maar niet van Ovens. Zulke spelers moeten er meteen uit.
Ovens gaat de wijken in met Joop.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef heywoodu het volgende:
Ovens is voorman in de bouw. Wedden dat ie vooral scholen bouwt?
Dan kijk ik nooit meer naar darten en kijkt er geen hond meer naar RTL en verdwijnt darts van tv. Dus Ovens oprotten!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie je Ovens al winnen van Lewis, en dan Painter er uit gooien en in de kwartfinale van Michael winnen
Lewis zit op een kwart.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kijk ik nooit meer naar darten en kijkt er geen hond meer naar RTL en verdwijnt darts van tv. Dus Ovens oprotten!
Op de geschoonde wereldranglijstquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef hafcfan het volgende:
Ovens is volgend jaar wel uit de top 32. 100 %
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Deano haalt sowieso de halve finale dus die wandelt dan de top 32 binnen.
Ik weet niet wat Ovens in de voorkamer met hem gedaan heeft...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:03 schreef luckass het volgende:
Maat van me whatsappt net dat de ogen van Lewis ook niet echt lekker staan.
Geniaal, geef me z'n nummer!1!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:03 schreef luckass het volgende:
Maat van me whatsappt net dat de ogen van Lewis ook niet echt lekker staan.
Ik denk dat Lewis met de bacotrein is gekomen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Ovens in de voorkamer met hem gedaan heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |