Je staat op de reserve lijst, ik had ook al een prive berichtje binnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Valt Rotterdam-alexander voor jou in omgeving Vlaardingen? Lijkt ij namelijk super handig, we hebben niet zoveel kastruimte dus alles valt er nu iedere keer uit.
Oke, super dan wacht ik het afquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:33 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je staat op de reserve lijst, ik had ook al een prive berichtje binnen.
Mocht die persoon afhaken (die moet eerst overleggen), dan vinden wij het geen probleem om hem te brengen.
Ik ben de DM'er en haak af. Ik vind het een leuk en handig ding, maar behoor eigenlijk niet tot de fhf doelgroep. En ik heb genoeg kastruimtequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oke, super dan wacht ik het af
Mooi zo! Anders sta ik daar met m'n trolley voor paal...quote:Op maandag 24 december 2012 12:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Doe rustig aan! Eerst de feestdagen enz Ik loop niet weg
Nee hoor de trolley is hier hardstikke welkom, Zeker nadat vriendlief gisteren een deel van de voorraad op zn knar kreeg omdat het uit de kast vielquote:Op maandag 24 december 2012 13:37 schreef kahlie het volgende:
[..]
Mooi zo! Anders sta ik daar met m'n trolley voor paal...
Arme vriend. Hmm... ja zoiets hebben wij hier ook gehad. Alleen kwam het toen van een plankje afzetten. Dat was ook niet zo handig. Ik heb je een PM-gestuurd met een datum/tijd voorstel.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee hoor de trolley is hier hardstikke welkom, Zeker nadat vriendlief gisteren een deel van de voorraad op zn knar kreeg omdat het uit de kast viel
Sorry, maar ik heb hem gisteren bij gewoonmezelf87 langsgebracht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |