abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2013 @ 13:48:06 #201
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121149744
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef Mehari het volgende:
Gistermorgen is bij mij het promo pakketje aan gekomen met zo'n hoesje.
Het geeft de achterkant wat tekening, het glaasje voor de cameralens steekt niet meer zo uit
en beschermt het hele ding wat tegen stoten en zo.
Het voegt wel wat volume toe natuurlijk maar bij mij is dit wel een blijvertje.
De oortelefoontjes bij dat pakket vallen mij niet eens echt tegen, daar heb ik al veel slechtere van gehad,
ook betere natuurlijk maar dat was een Sennheiser bij een MP3 speler.
Verder gisteren bij experimenten met allerlei camera apps toch 1 spontane reboot gehad.
Verder voegen ze helemaal niets toe, anders dan de interface, dus alles weer verwijderd.
Met voorsprong de beste foto's levert Mobile uncle met de JPG die samen met de RAW wordt opgeslagen.
Zolang ik nog niet een goed profiel heb voor bewerking van de RAW is die JPG het beste.
Direct toegang tot de app vanaf je homescreen zou wel prettig zijn. Elke keer die app opstarten is zo lastig.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121150652
Een work-around kan zijn opstarten van de camera functie van mobileuncle en afsluiten met de home toets.
Wil je een foto maken, dan hoef je het alleen te selecteren uit de lijst geopende apps door de home toets
langer vasthouden, kom je direct in het camera optie menuutje
pi_121151556
Eergisteren accessoire-pakket ontvangen, wel leuk pakketje op zich. Gele hardcover, zwarte silicone hoes, batterij en 2 screenprotectors. Heb de zwarte silicone hoes nu in gebruik en die bevalt goed. :)
pi_121153557
Pakketje van Banggood is ook gister aangekomen in Nederland. Wachten wachten...
pi_121158810
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Duurt nog wel even verwacht ik :')
Hoe lang nog?Ik wil het wel bestellen,hopelijk deze kwartaal.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:48:23 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121160216
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:20 schreef gz_robert het volgende:

[..]

Nou, ik weet het niet. Zou kunnen dat het nog een paar maanden duurt, maar aangezien er al foto's op internet rondslingeren van een toestel dat er redelijk productieklaar uitziet, zou het wel eens snel kunnen gaan...
Je weet ook dat er een maand of drie van tevoren beelden waren van een G3, hè? En toen waren er telkens weer excuses en werd de daadwerkelijke release opgeschoven. Toen was het eigen online store only en retailers kregen niks. Pas veel later werden ze een beetje aardig verkrijgbaar tegen normale prijzen.

Dus, hope for the best, but prepare voor de worst. :P
Ff sites als www.mtksj.com in de gaten blijven houden de komende tijd in ieder geval.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121161155
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je weet ook dat er een maand of drie van tevoren beelden waren van een G3, hè? En toen waren er telkens weer excuses en werd de daadwerkelijke release opgeschoven. Toen was het eigen online store only en retailers kregen niks. Pas veel later werden ze een beetje aardig verkrijgbaar tegen normale prijzen.

Dus, hope for the best, but prepare voor de worst. :P
Ff sites als www.mtksj.com in de gaten blijven houden de komende tijd in ieder geval.
G4 verkoop is dus in ~6 maanden?Gaat zeker $250 kosten inclusief verzendkosten. _O-
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:39:51 #208
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_121161873
Hmm ik heb ook een kleine barst in het camera glaasje aan de achterkant :(

Misschien is wat mensen mailen in China of er ook nieuwe te kopen zijn..

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:29 schreef Mandra het volgende:
Eergisteren accessoire-pakket ontvangen, wel leuk pakketje op zich. Gele hardcover, zwarte silicone hoes, batterij en 2 screenprotectors. Heb de zwarte silicone hoes nu in gebruik en die bevalt goed.
Had je die hardcover er los bij besteld? want die zat er bij mij namelijk niet bij...
pi_121161948
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:39 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Had je die hardcover er los bij besteld? want die zat er bij mij namelijk niet bij...
Als je goed zoekt,heb je wat extra opties bij meeste bedrijven.
pi_121162010
quote:

[..]

Heb ik ook, al heel lang.
Laat me weten als je de oplossing hebt :P
pi_121163190
Lekker, pakketje van Jiayumobileshop is tegengehouden door de douane...
pi_121163421
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:11 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Lekker, pakketje van Jiayumobileshop is tegengehouden door de douane...
Dan zit er vast een telefoon in :D
pi_121168679
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef gz_robert het volgende:
Wat ik wel merk is dat de achterkant erg krasgevoelig is. Ik ben vrij voorzichtig, maar toch zitten er al krasjes op de achterkant. Gelukkig kun je op Aliexpress voor rond de 9 dollar een originele nieuwe achterkant kopen, wat ik misschien wel een keer ga doen. En dan misschien maar zo'n siliconen Jiayu-hoesje erbij. Mijn vrouw heeft er zo een en die is best mooi.

Ik denk dat ik sowieso de JiaYu G4 ga kopen zodra die verkrijgbaar is...
Bij mij zit er ook al een klein krasje op de achterkant, maar als ik naar mijn hoesje kijk, zie ik daar ook al krasjes op zitten. De variatie dat je soms een andere kleur hebt is wel leuk. :P

Ik ga 'm zeker ook bestellen, maar zit nog wel te twijfelen over welke versie. Ik merk met de G3 dat 2750 mAh 'te veel' is voor mij en hoewel ik de G3 niet dik vind, zou een dunnere versie wel welkom zijn. 1800 mAH lijkt mij dan weer net wat te weinig, maar misschien bestel ik een extra batterij erbij. Voorlopig deze twijfel opzij zetten en plezier beleveren met de G3. :)
pi_121169962
Ik vind het juist erg prettig dat ik me helemaal geen zorgen hoef te maken over de batterij van de G3.
Ook met behoorlijk intensief gebruik aan het eind van de avond nog 50% over is fijn.
Een Lipo batterij houd niet van ver ontladen.
pi_121176188
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:12 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Bij mij zit er ook al een klein krasje op de achterkant, maar als ik naar mijn hoesje kijk, zie ik daar ook al krasjes op zitten. De variatie dat je soms een andere kleur hebt is wel leuk. :P

Ik ga 'm zeker ook bestellen, maar zit nog wel te twijfelen over welke versie. Ik merk met de G3 dat 2750 mAh 'te veel' is voor mij en hoewel ik de G3 niet dik vind, zou een dunnere versie wel welkom zijn. 1800 mAH lijkt mij dan weer net wat te weinig, maar misschien bestel ik een extra batterij erbij. Voorlopig deze twijfel opzij zetten en plezier beleveren met de G3. :)
G2s heeft dan weer 2050 mah... misschien is dat wat voor je?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_121179216
Heb het toestel nu bijna twee maanden, als vervanger van mijn HD2. Een aantal dingen die mij opgevallen zijn:

- GPS, de GPS ontvanger is erg zwak vind ik. Rijdend een fix krijgen is bijna onmogelijk, ik moet de auto aan de kant zetten of veel geduld hebben en als ik een fix heb raak ik het kwijt zodra ik het van de dashboard weg haal. GPS-conf is aangepast naar NL.
- Touchscreen, deze reageert niet altijd even goed. Laatste weken denkt de G3 dat ik mijn vinger op het scherm heb en tovert een submenu tevoorschijn terwijl dat niet de bedoeling is.
- Microfoon, aantal keer klachten van gesprekspartners gehad dat ik vaag klonk of bijna niet te verstaan ben.
-Proximity sensor, deze is erg raar gepositioneerd vind ik. Bijna in het hoek van het toestel :? , in plaats van de led-light zou het logischer zijn.
- Bouwkwaliteit, niet goed, maar ook niet slecht. Binnen anderhalf maand was de Proximity sensor bedekt met stof waardoor het scherm altijd uit ging tijdens een gesprek. Ook als ik het niet tegen mijn oor had. Irritand als je wilt ophangen en dit niet lukt. HD2 was beter terwijl die al meer dan drie jaar op de markt is.

Ongewild voicemails van anderen inspreken deed mij besluiten het toestel uit elkaar te schroeven. Hieronder een aantal foto's van de binnenkant.

Hij gaat binnenkort in de verkoop en stap over op de Lumia 920.
pi_121187684
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:50 schreef Marvelous het volgende:

[..]

G2s heeft dan weer 2050 mah... misschien is dat wat voor je?
G2s is toch wel een downgrade vergeleken met een G3.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:58 schreef Diablo_GT het volgende:
Ongewild voicemails van anderen inspreken deed mij besluiten het toestel uit elkaar te schroeven.
Was het daarmee opgelost? :?
pi_121189106
Ik denk dat ik mijn Jiayu te koop ga zetten...
Het gebeurt me zo vaak dat ik de telefoon bijna laat vallen omdat die te groot is. Ik zal er later wel over nadenken om weer te switchen naar 4.5+ inch telefoons maar voor nu maar weer terug naar m'n Xperia P.
Iemand trouwens interesse? Ik keek zo op marktplaats en zie allemaal 200-260 euro Jiayus. Dat vind ik wat oplichterij. Dus zal waarschijnlijk ergens tussen 180-200 vragen zelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Creqaw op 05-01-2013 13:44:43 ]
pi_121189753
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:34 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

[..]

Ja, heb er nu geen last meer van.
pi_121192163
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:34 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

[..]

Kleiner scherm, batterij... maar volgens mij wel snellere processor?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_121192727
Yeah, telefoon van Banggood is binnengekomen. Alleen hebben ze me koffiebruin hoesje gegeven ipv een zwarte :{
pi_121194386
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:58 schreef Diablo_GT het volgende:
Heb het toestel nu bijna twee maanden, als vervanger van mijn HD2. Een aantal dingen die mij opgevallen zijn:

- GPS, de GPS ontvanger is erg zwak vind ik. Rijdend een fix krijgen is bijna onmogelijk, ik moet de auto aan de kant zetten of veel geduld hebben en als ik een fix heb raak ik het kwijt zodra ik het van de dashboard weg haal. GPS-conf is aangepast naar NL.
- Touchscreen, deze reageert niet altijd even goed. Laatste weken denkt de G3 dat ik mijn vinger op het scherm heb en tovert een submenu tevoorschijn terwijl dat niet de bedoeling is.
- Microfoon, aantal keer klachten van gesprekspartners gehad dat ik vaag klonk of bijna niet te verstaan ben.
-Proximity sensor, deze is erg raar gepositioneerd vind ik. Bijna in het hoek van het toestel :? , in plaats van de led-light zou het logischer zijn.
- Bouwkwaliteit, niet goed, maar ook niet slecht. Binnen anderhalf maand was de Proximity sensor bedekt met stof waardoor het scherm altijd uit ging tijdens een gesprek. Ook als ik het niet tegen mijn oor had. Irritand als je wilt ophangen en dit niet lukt. HD2 was beter terwijl die al meer dan drie jaar op de markt is.

Ongewild voicemails van anderen inspreken deed mij besluiten het toestel uit elkaar te schroeven. Hieronder een aantal foto's van de binnenkant.
Hij gaat binnenkort in de verkoop en stap over op de Lumia 920.
Bij toegankelijkheid kan je instellen "oproep beeindigen met aan/uit" heeft zelfs mijn voorkeur.
HTC HD2 was ook aanmerkelijk duurder toendertijd en had een gekend batterijduur probleem.
Lumia 920 is ook een stuk duurder dan de G3.
Zie het als een leer proces, met dit soort omwegen leer je dingen waarderen.
pi_121195046
G3 prijzen zijn echt ingestort op taobao.com, net een paar dagen nadat de mijne via mistertao geshipped is!
Mijne stond voor 180$ op taobao, nu staan ze er voor 155-165$.
pi_121197429
quote:

[..]

Nee zat in het pakket.
pi_121197892
Geïnspireerd door de geopende G3 ook mijne maar even open gemaakt.
Het telefoon geluid was namelijk best wel vervormd en klonk alsof het speakertje stuk was.
Dit speakertje vervangen door dat van mijn toch al defecte B63M en het is echt veel duidelijker geworden.
Nu was ik over het geluid van die B63M ook niet echt tevreden maar dat was omdat het klonk als door een buisje,
dat doet het nog steeds maar zonder vervorming en een hoger volume.
Later wel eens kijken voor een betere.
Ik heb ook nog ergens een oud Samsungetje, kon ik alleen niet vinden.
Overigens vind ik de bouwkwaliteit van de G3 echt wel beter dan de vrijwel gelijk geprijsde B63M.
Natuurlijk zal een 2x zo dure HTC beter geconstrueerd zijn maar ik voel me nog steeds niet bekocht.
Het viel mij op dat er een duidelijke insluiting in de behuizing is voor de oortelefoon aansluiting en verwacht dan ook minder problemen met loskomende soldeer aansluitingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')