abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2013 @ 13:48:06 #201
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121149744
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef Mehari het volgende:
Gistermorgen is bij mij het promo pakketje aan gekomen met zo'n hoesje.
Het geeft de achterkant wat tekening, het glaasje voor de cameralens steekt niet meer zo uit
en beschermt het hele ding wat tegen stoten en zo.
Het voegt wel wat volume toe natuurlijk maar bij mij is dit wel een blijvertje.
De oortelefoontjes bij dat pakket vallen mij niet eens echt tegen, daar heb ik al veel slechtere van gehad,
ook betere natuurlijk maar dat was een Sennheiser bij een MP3 speler.
Verder gisteren bij experimenten met allerlei camera apps toch 1 spontane reboot gehad.
Verder voegen ze helemaal niets toe, anders dan de interface, dus alles weer verwijderd.
Met voorsprong de beste foto's levert Mobile uncle met de JPG die samen met de RAW wordt opgeslagen.
Zolang ik nog niet een goed profiel heb voor bewerking van de RAW is die JPG het beste.
Direct toegang tot de app vanaf je homescreen zou wel prettig zijn. Elke keer die app opstarten is zo lastig.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121150652
Een work-around kan zijn opstarten van de camera functie van mobileuncle en afsluiten met de home toets.
Wil je een foto maken, dan hoef je het alleen te selecteren uit de lijst geopende apps door de home toets
langer vasthouden, kom je direct in het camera optie menuutje
pi_121151556
Eergisteren accessoire-pakket ontvangen, wel leuk pakketje op zich. Gele hardcover, zwarte silicone hoes, batterij en 2 screenprotectors. Heb de zwarte silicone hoes nu in gebruik en die bevalt goed. :)
pi_121153557
Pakketje van Banggood is ook gister aangekomen in Nederland. Wachten wachten...
pi_121158810
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Duurt nog wel even verwacht ik :')
Hoe lang nog?Ik wil het wel bestellen,hopelijk deze kwartaal.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:48:23 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121160216
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:20 schreef gz_robert het volgende:

[..]

Nou, ik weet het niet. Zou kunnen dat het nog een paar maanden duurt, maar aangezien er al foto's op internet rondslingeren van een toestel dat er redelijk productieklaar uitziet, zou het wel eens snel kunnen gaan...
Je weet ook dat er een maand of drie van tevoren beelden waren van een G3, hè? En toen waren er telkens weer excuses en werd de daadwerkelijke release opgeschoven. Toen was het eigen online store only en retailers kregen niks. Pas veel later werden ze een beetje aardig verkrijgbaar tegen normale prijzen.

Dus, hope for the best, but prepare voor de worst. :P
Ff sites als www.mtksj.com in de gaten blijven houden de komende tijd in ieder geval.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121161155
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je weet ook dat er een maand of drie van tevoren beelden waren van een G3, hè? En toen waren er telkens weer excuses en werd de daadwerkelijke release opgeschoven. Toen was het eigen online store only en retailers kregen niks. Pas veel later werden ze een beetje aardig verkrijgbaar tegen normale prijzen.

Dus, hope for the best, but prepare voor de worst. :P
Ff sites als www.mtksj.com in de gaten blijven houden de komende tijd in ieder geval.
G4 verkoop is dus in ~6 maanden?Gaat zeker $250 kosten inclusief verzendkosten. _O-
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:39:51 #208
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_121161873
Hmm ik heb ook een kleine barst in het camera glaasje aan de achterkant :(

Misschien is wat mensen mailen in China of er ook nieuwe te kopen zijn..

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:29 schreef Mandra het volgende:
Eergisteren accessoire-pakket ontvangen, wel leuk pakketje op zich. Gele hardcover, zwarte silicone hoes, batterij en 2 screenprotectors. Heb de zwarte silicone hoes nu in gebruik en die bevalt goed.
Had je die hardcover er los bij besteld? want die zat er bij mij namelijk niet bij...
pi_121161948
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:39 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Had je die hardcover er los bij besteld? want die zat er bij mij namelijk niet bij...
Als je goed zoekt,heb je wat extra opties bij meeste bedrijven.
pi_121162010
quote:

[..]

Heb ik ook, al heel lang.
Laat me weten als je de oplossing hebt :P
pi_121163190
Lekker, pakketje van Jiayumobileshop is tegengehouden door de douane...
pi_121163421
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:11 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Lekker, pakketje van Jiayumobileshop is tegengehouden door de douane...
Dan zit er vast een telefoon in :D
pi_121168679
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef gz_robert het volgende:
Wat ik wel merk is dat de achterkant erg krasgevoelig is. Ik ben vrij voorzichtig, maar toch zitten er al krasjes op de achterkant. Gelukkig kun je op Aliexpress voor rond de 9 dollar een originele nieuwe achterkant kopen, wat ik misschien wel een keer ga doen. En dan misschien maar zo'n siliconen Jiayu-hoesje erbij. Mijn vrouw heeft er zo een en die is best mooi.

Ik denk dat ik sowieso de JiaYu G4 ga kopen zodra die verkrijgbaar is...
Bij mij zit er ook al een klein krasje op de achterkant, maar als ik naar mijn hoesje kijk, zie ik daar ook al krasjes op zitten. De variatie dat je soms een andere kleur hebt is wel leuk. :P

Ik ga 'm zeker ook bestellen, maar zit nog wel te twijfelen over welke versie. Ik merk met de G3 dat 2750 mAh 'te veel' is voor mij en hoewel ik de G3 niet dik vind, zou een dunnere versie wel welkom zijn. 1800 mAH lijkt mij dan weer net wat te weinig, maar misschien bestel ik een extra batterij erbij. Voorlopig deze twijfel opzij zetten en plezier beleveren met de G3. :)
pi_121169962
Ik vind het juist erg prettig dat ik me helemaal geen zorgen hoef te maken over de batterij van de G3.
Ook met behoorlijk intensief gebruik aan het eind van de avond nog 50% over is fijn.
Een Lipo batterij houd niet van ver ontladen.
pi_121176188
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:12 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Bij mij zit er ook al een klein krasje op de achterkant, maar als ik naar mijn hoesje kijk, zie ik daar ook al krasjes op zitten. De variatie dat je soms een andere kleur hebt is wel leuk. :P

Ik ga 'm zeker ook bestellen, maar zit nog wel te twijfelen over welke versie. Ik merk met de G3 dat 2750 mAh 'te veel' is voor mij en hoewel ik de G3 niet dik vind, zou een dunnere versie wel welkom zijn. 1800 mAH lijkt mij dan weer net wat te weinig, maar misschien bestel ik een extra batterij erbij. Voorlopig deze twijfel opzij zetten en plezier beleveren met de G3. :)
G2s heeft dan weer 2050 mah... misschien is dat wat voor je?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_121179216
Heb het toestel nu bijna twee maanden, als vervanger van mijn HD2. Een aantal dingen die mij opgevallen zijn:

- GPS, de GPS ontvanger is erg zwak vind ik. Rijdend een fix krijgen is bijna onmogelijk, ik moet de auto aan de kant zetten of veel geduld hebben en als ik een fix heb raak ik het kwijt zodra ik het van de dashboard weg haal. GPS-conf is aangepast naar NL.
- Touchscreen, deze reageert niet altijd even goed. Laatste weken denkt de G3 dat ik mijn vinger op het scherm heb en tovert een submenu tevoorschijn terwijl dat niet de bedoeling is.
- Microfoon, aantal keer klachten van gesprekspartners gehad dat ik vaag klonk of bijna niet te verstaan ben.
-Proximity sensor, deze is erg raar gepositioneerd vind ik. Bijna in het hoek van het toestel :? , in plaats van de led-light zou het logischer zijn.
- Bouwkwaliteit, niet goed, maar ook niet slecht. Binnen anderhalf maand was de Proximity sensor bedekt met stof waardoor het scherm altijd uit ging tijdens een gesprek. Ook als ik het niet tegen mijn oor had. Irritand als je wilt ophangen en dit niet lukt. HD2 was beter terwijl die al meer dan drie jaar op de markt is.

Ongewild voicemails van anderen inspreken deed mij besluiten het toestel uit elkaar te schroeven. Hieronder een aantal foto's van de binnenkant.

Hij gaat binnenkort in de verkoop en stap over op de Lumia 920.
pi_121187684
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:50 schreef Marvelous het volgende:

[..]

G2s heeft dan weer 2050 mah... misschien is dat wat voor je?
G2s is toch wel een downgrade vergeleken met een G3.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:58 schreef Diablo_GT het volgende:
Ongewild voicemails van anderen inspreken deed mij besluiten het toestel uit elkaar te schroeven.
Was het daarmee opgelost? :?
pi_121189106
Ik denk dat ik mijn Jiayu te koop ga zetten...
Het gebeurt me zo vaak dat ik de telefoon bijna laat vallen omdat die te groot is. Ik zal er later wel over nadenken om weer te switchen naar 4.5+ inch telefoons maar voor nu maar weer terug naar m'n Xperia P.
Iemand trouwens interesse? Ik keek zo op marktplaats en zie allemaal 200-260 euro Jiayus. Dat vind ik wat oplichterij. Dus zal waarschijnlijk ergens tussen 180-200 vragen zelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Creqaw op 05-01-2013 13:44:43 ]
pi_121189753
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:34 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

[..]

Ja, heb er nu geen last meer van.
pi_121192163
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:34 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

[..]

Kleiner scherm, batterij... maar volgens mij wel snellere processor?
pi_121192727
Yeah, telefoon van Banggood is binnengekomen. Alleen hebben ze me koffiebruin hoesje gegeven ipv een zwarte :{
pi_121194386
quote:
Heb het toestel nu bijna twee maanden, als vervanger van mijn HD2. Een aantal dingen die mij opgevallen zijn:

- GPS, de GPS ontvanger is erg zwak vind ik. Rijdend een fix krijgen is bijna onmogelijk, ik moet de auto aan de kant zetten of veel geduld hebben en als ik een fix heb raak ik het kwijt zodra ik het van de dashboard weg haal. GPS-conf is aangepast naar NL.
- Touchscreen, deze reageert niet altijd even goed. Laatste weken denkt de G3 dat ik mijn vinger op het scherm heb en tovert een submenu tevoorschijn terwijl dat niet de bedoeling is.
- Microfoon, aantal keer klachten van gesprekspartners gehad dat ik vaag klonk of bijna niet te verstaan ben.
-Proximity sensor, deze is erg raar gepositioneerd vind ik. Bijna in het hoek van het toestel :? , in plaats van de led-light zou het logischer zijn.
- Bouwkwaliteit, niet goed, maar ook niet slecht. Binnen anderhalf maand was de Proximity sensor bedekt met stof waardoor het scherm altijd uit ging tijdens een gesprek. Ook als ik het niet tegen mijn oor had. Irritand als je wilt ophangen en dit niet lukt. HD2 was beter terwijl die al meer dan drie jaar op de markt is.

Ongewild voicemails van anderen inspreken deed mij besluiten het toestel uit elkaar te schroeven. Hieronder een aantal foto's van de binnenkant.
Hij gaat binnenkort in de verkoop en stap over op de Lumia 920.
Bij toegankelijkheid kan je instellen "oproep beeindigen met aan/uit" heeft zelfs mijn voorkeur.
HTC HD2 was ook aanmerkelijk duurder toendertijd en had een gekend batterijduur probleem.
Lumia 920 is ook een stuk duurder dan de G3.
Zie het als een leer proces, met dit soort omwegen leer je dingen waarderen.
pi_121195046
G3 prijzen zijn echt ingestort op taobao.com, net een paar dagen nadat de mijne via mistertao geshipped is!
Mijne stond voor 180$ op taobao, nu staan ze er voor 155-165$.
pi_121197429
quote:

[..]

Nee zat in het pakket.
pi_121197892
Geïnspireerd door de geopende G3 ook mijne maar even open gemaakt.
Het telefoon geluid was namelijk best wel vervormd en klonk alsof het speakertje stuk was.
Dit speakertje vervangen door dat van mijn toch al defecte B63M en het is echt veel duidelijker geworden.
Nu was ik over het geluid van die B63M ook niet echt tevreden maar dat was omdat het klonk als door een buisje,
dat doet het nog steeds maar zonder vervorming en een hoger volume.
Later wel eens kijken voor een betere.
Ik heb ook nog ergens een oud Samsungetje, kon ik alleen niet vinden.
Overigens vind ik de bouwkwaliteit van de G3 echt wel beter dan de vrijwel gelijk geprijsde B63M.
Natuurlijk zal een 2x zo dure HTC beter geconstrueerd zijn maar ik voel me nog steeds niet bekocht.
Het viel mij op dat er een duidelijke insluiting in de behuizing is voor de oortelefoon aansluiting en verwacht dan ook minder problemen met loskomende soldeer aansluitingen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:51:41 #226
308819 remcom00
รр&#35
pi_121198202
Telefoon vanmiddag binnengekregen, tof toestel :).

Heb alleen een probleem, als ik met WIFI verbind (WEP beveiliging) valt ie na een aantal seconden opeens weer weg :(.
Heb gewoon 2 streepjes.
pi_121198210
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:31 schreef Riot- het volgende:
G3 prijzen zijn echt ingestort op taobao.com, net een paar dagen nadat de mijne via mistertao geshipped is!
Mijne stond voor 180$ op taobao, nu staan ze er voor 155-165$.
Kan je me er een beetje mee helpen? Ik heb wel is vaker op taobao gekeken, maar kan er niet echt veel wijs uit. Alle prijzen staan in Yen, en ik lees dat je via een taobao agent wel met paypal kan betalen? Enige uitleg hoe dit zit?
pi_121199418
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef tharonny het volgende:

[..]

Kan je me er een beetje mee helpen? Ik heb wel is vaker op taobao gekeken, maar kan er niet echt veel wijs uit. Alle prijzen staan in Yen, en ik lees dat je via een taobao agent wel met paypal kan betalen? Enige uitleg hoe dit zit?
Zoeken naar de goedkoopste via http://goo.gl/GXvxr
Dan link pasten op mistertaobao, de verzendkosten/fee krijg je terug door de 10% first deposit bonus en referral te gebruiken; Brawl.
pi_121201124
Hier is de G3 ook vandaag gearriveerd :)

Geen bijkomende kosten.
Telefoon zat in een grote bubbel envelop, verder niet extra ingepakt.
MP4 player met 21,17 dollar waarde :9
Ziet er erg goed uit zo'n zwarte versie! Hangt nu aan de lader, straks even spelen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 19:05:59 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121201231
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef tharonny het volgende:

[..]

Moet je ff in de OP (OpeningsPost) kijken, staat een heel stuk over 'Bestellen via MisterTao'. ;)

Ik had ook van Banggood de -7% kerstkorting G3 gekocht. Volgens mij heb ik die gisteren gemist. Kom ik maandag wel achter. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121201465
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef FreaZ het volgende:

Geen bijkomende kosten.
Ziet er erg goed uit zo'n zwarte versie! Hangt nu aan de lader, straks even spelen.
Nice. Via waar?
pi_121201547
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef kloetzak het volgende:

[..]

Nice. Via waar?
Banggood. Zat nog een eu adapter bij, maar verder geen hoes ofzo :(
pi_121203506
quote:

Geen bijkomende kosten.
Heb je dit expliciet gevraagd? Of doen ze dit gewoon standaard?
En welke shipping heb je gekozen?
pi_121204090
Nee, niet om gevraagd. Of ze dit standaard doen durf ik niet te zeggen. Ik heb gewoon voor free shipping gekozen. Zelfs met kerst en oud en nieuw er tussen heeft dit slechts 14 dagen geduurd.
pi_121204647
De mijne is ook binnen via Mistertao. Ook geen extra kosten. Ben alleen op zoek naar een handleiding. En dan niet de Chinese!
pi_121204691
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef cillin het volgende:

[..]

Heb je dit expliciet gevraagd? Of doen ze dit gewoon standaard?
En welke shipping heb je gekozen?
Zo doet banggood het altijd.. dit is met gratis verzending dus
pi_121205715
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Zo doet banggood het altijd.. dit is met gratis verzending dus
En wat met de andere verzendingsopties?
pi_121207238
quote:

Geen bijkomende kosten.
Haha, bij mij ook. Wel met hoes maar lelijke kleur.
Die prutsers van jiayumobileshop hebben waarschijnlijk weer geen waarde opgezet...
pi_121207647
Heheh, headset die ik erbij kreeg is van Samsung:P

Kreeg ook een screenprotector erbij, duurde maar 3 kwartier en 2 meter plakband om dat ding er goed op te zetten. Nog steeds niet perfect want er zit een klein vuiltje op die ik maar niet kan verwijderen...
pi_121207948
Ja, is best wel gepruts om dat er op te krijgen.
De eerste keer zit het fantastisch strak op het scherm maar niet recht.
Bij elke volgende poging komen er meer belletjes en vuil tussen.
pi_121210205
What the heck, zo te zien zit ik vast aan m'n G3. Al mijn Titanium restorede apps force closen ineens op Xperia P. Ik heb echt van alles geprobeerd maar het werkt gewoon niet.

//edit Als dit gebeurt moet je de volgende stappen nemen om het werkend te krijgen:
Restore met Titanium Backup
Manage apps -> app -> clear data
Open app -> doe wat (bij spel bijvoorbeeld even spelen)
Titanium Backup -> app -> restore -> data only
Repeat for all

Met andere woorden; Jiayu weer te koop.

[ Bericht 26% gewijzigd door Creqaw op 06-01-2013 10:40:50 ]
pi_121210223
android.process.acore is gestopt.

probeerde via titanium mijn backup van contacten terug te zetten. Nu deze melding. Wat nu?

fabrieksinstellingen teruggezet. Toch maar even wat meer verdiepen in dat titanium programma... lijkt zo makkelijk allemaal

[ Bericht 36% gewijzigd door FreaZ op 05-01-2013 22:44:44 ]
pi_121216394
Even getest, met bellen kan ik de ander goed verstaan en de ander mij ook. Geen wifi problemen maar G3 nog niet getest.

Wat mij wel opmerkt is dat de vibratie van de G3 niet helemaal lekker klinkt. Het is iets te hard en lijkt net of er iets los zit in het apparaat.
  zondag 6 januari 2013 @ 11:15:35 #244
393038 RC1979
N00b sinds 1979
pi_121222157
Heb net de G3 binnen (2-stuks) en eentje is al kaduuk... LCD kapot, display werkt wel maar met witte lijnen die met de graphics meebewegen (ineens tijdens het browsen begonnen, niet gevallen)

Lijkt er op dat het toestel te warm is geworden in het leren hoesje dat ik er bij heb besteld. Ik was er al enige tijd mee aan het spelen terwijl het toestel aan het laden was. Zou kunnen dat de beeldschermcontroller overhit is geraakt of dat er iets los is gekomen door de warmte (?).

Geen idee wat de return policy is bij Mixeshop.com, staat niet op de website vermeld...

Leuk toestel, zolang het scherm werkt dan...
ERROR 0001: incompetent user, please replace user and press F1 to continue
  zondag 6 januari 2013 @ 14:19:24 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121227883

De G5 gaat hem niet worden :P G4 ziet er wel ok uit (mits zwarte versie).
pi_121228845
Ik dacht gelijk Samsung om de een of andere reden.
  zondag 6 januari 2013 @ 14:55:11 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121229354
Het model zelf (G5) eerder de iPhone 5. De wallpaper is als vaak gebruikt in Samsung reclames op de Galaxy III.
pi_121229899
Naar aanleiding van klachten van iemand hier op het g3 forum over de microfoon, wat aan het experimenteren
gegaan met de audio instellingen in Mobileuncle/engineering mode.
Gevonden dat het microfoon nivo voor telefonie ingesteld kan worden met "mic" level4 en nivo voor camera en audio opname met "mic" level3.
Eerst natuurlijk gegoogled maar dat levert bijzonder weinig informatie op.
  zondag 6 januari 2013 @ 15:32:01 #249
308819 remcom00
รр&#35
pi_121229950
Ik probeer CWM te installeren (via de guide op Tweakers), ben nu bij deze stap:
- Er verschijnt vrij snel een rode lijn onderaan het scherm. Dan mag je de knop loslaten
- Daarna verschijnt er een blauwe balk totdat je melding van succes krijgt en ben je klaar

Als ik de telefoon verbind hoor ik een geluidje dat ie verbonden is, vrij kort daarna hoor ik weer een geluidje dat ie losgekoppeld is en soms gebeurt dat een aantal keer achter elkaar.
Al op m'n laptop (W7 64-bit) en desktop (W8 64-bit) geprobeerd, zelfde probleem.
Ik kan ook niet in de standaard recovery komen, dan krijg ik een raar tekentje met een uitroepteken ernaast.
pi_121229955
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 15:32 schreef remcom00 het volgende:
- Er verschijnt vrij snel een rode lijn onderaan het scherm. Dan mag je de knop loslaten
- Daarna verschijnt er een blauwe balk totdat je melding van succes krijgt en ben je klaar

Als ik de telefoon verbind hoor ik een geluidje dat ie verbonden is, vrij kort daarna hoor ik weer een geluidje dat ie losgekoppeld is en soms gebeurt dat een aantal keer achter elkaar.
Al op m'n laptop (W7 64-bit) en desktop (W8 64-bit) geprobeerd, zelfde probleem.
Ik kan ook niet in de standaard recovery komen, dan krijg ik een raar tekentje met een uitroepteken ernaast.
Heb je de preloader drivers geïnstaleerd?
pi_121231212
Waarom moet Jiayu nou beginnen met zulke knockoffs en die wallpaper? :r
pi_121232947
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 15:32 schreef remcom00 het volgende:

Ik heb precies hetzelfde. Preloader drivers zijn, bij mij, geinstalleerd want in apparaatbeheer geen geel driehoekje. Wel krijg ik een fout melding dat de USB niet is verbonden??
  zondag 6 januari 2013 @ 17:57:03 #253
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_121233120
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 15:33 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Heb je de preloader drivers geïnstaleerd?
Nou, ik had dit dit probleem:
- PDAnet succesvol geïnstalleerd
- USB-driver ook gewoon werkend

Toen ik dus de Preloaders wilde installeren, door middel van dus naar device manager(apparaatbeheer) te gaan wanneer je hem insteekt (als hij uitstaat), kwam hij maar heel even tevoorschijn, kun ik hem gewoon rechtermuisklikken, en de driver bijwerken, maar kon toch niet de recovery flashen.

Ik kreeg dus de error dat de COM-poort niet geopend kon worden, wat blijkbaar duidt op het verkeerd installeren van de Preloader...
Nadat ik hem dus weer (uitgezet) instak, kreeg ik gwn het 'verbonden' geluidje en bijna gelijk daarna het 'verbinding verbroken' geluidje, waardoor hij dus helemaal niet meer verscheen in apparaatbeheer.

Probeerde het op alle andere USB-poorten, maar steeds herhaalde dit zich...

Voor de duidelijkheid, deze foutmelding:
BROM_ERROR: S_COM_PORT_OPEN_FAIL (1013)

[COM] Failed to open COM 3

[HINT}:
Possible Reason:1. If you use UART1 to download DA, please make sure that you have selected the correct UART1 COM port first! 2. USB driver is abnormal, please restore them, and then try again.

[ Bericht 5% gewijzigd door MrJLJL op 06-01-2013 19:02:19 ]
  FOK!fotograaf zondag 6 januari 2013 @ 20:32:56 #254
245494 Peter_Aragorn
pi_121241248
Ff een vraagje voor mensen die het toestel hebben:

Hoe bevalt hij, onder de gewone stock rom? Mijn vriendin wil een nieuwe telefoon namelijk... Maar ze wil geen dingen aan hoeven passen oid en ik heb ook weinig zin omdat voor haar te moeten doen.
pi_121241377
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:

Hoe bevalt hij, onder de gewone stock rom? Mijn vriendin wil een nieuwe telefoon namelijk... Maar ze wil geen dingen aan hoeven passen oid en ik heb ook weinig zin omdat voor haar te moeten doen.
Werkt prima. Playstore staat er op en misschien dat je de taal een keer moet instellen. Ik heb overigs wel een update geïnstalleerd, maar dat was een zipje downloaden en openen in Android.
pi_121241705
quote:

Na 1 dag helemaal tevreden over alles :) behalve de gps... die doet 't niet. Binnen helemaal niks en buiten vindt ie zo af en toe een satelliet. Daarstraks maar liefst 4 voor een paar seconden.

Oh, en de camera is het donker geheel onbruikbaar. Of hij flitst te vroeg of het bereik van de led is gewoon onvoldoende.
pi_121245520
Ik gebruik hem nu een paar weken met de stock rom.
Alles werkt, wel een probleempje met het telefoon luidsprekertje waarvoor je normaal garantie zou claimen.
Heb ik zelf opgelost door een ander luidsprekertje te installeren.
De gps werkt wel, niet bijzonder gevoelig nee maar doet het wel, navigatie is mogelijk.
Binnen doet ook mijn Garmin navigatie systeem het niet, en aan de andere kant van de wereld had dit systeem zelfs 20 minuten nodig voor de eerste fix.
Geef de gps meer tijd voor een fix, na de eerste is de volgende sneller.
Ook de camera doet het echt wel in het donker, gebruik de scene modes die de instelling bied.
Het scheelt echt.
Zelfs video doet het niet onaardig, ook op 1280X720 en in het donker bied ook de video een nacht mode.
Gebruik voor video een snelle micro-sd dan hapert het niet.
  maandag 7 januari 2013 @ 01:16:49 #258
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_121256787
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:57 schreef MrJLJL het volgende:

[..]

Nou, ik had dit dit probleem:
- PDAnet succesvol geïnstalleerd
- USB-driver ook gewoon werkend

Toen ik dus de Preloaders wilde installeren, door middel van dus naar device manager(apparaatbeheer) te gaan wanneer je hem insteekt (als hij uitstaat), kwam hij maar heel even tevoorschijn, kun ik hem gewoon rechtermuisklikken, en de driver bijwerken, maar kon toch niet de recovery flashen.

Ik kreeg dus de error dat de COM-poort niet geopend kon worden, wat blijkbaar duidt op het verkeerd installeren van de Preloader...
Nadat ik hem dus weer (uitgezet) instak, kreeg ik gwn het 'verbonden' geluidje en bijna gelijk daarna het 'verbinding verbroken' geluidje, waardoor hij dus helemaal niet meer verscheen in apparaatbeheer.

Probeerde het op alle andere USB-poorten, maar steeds herhaalde dit zich...

Voor de duidelijkheid, deze foutmelding:
BROM_ERROR: S_COM_PORT_OPEN_FAIL (1013)

[COM] Failed to open COM 3

[HINT}:
Possible Reason:1. If you use UART1 to download DA, please make sure that you have selected the correct UART1 COM port first! 2. USB driver is abnormal, please restore them, and then try again.
Geen idee waarom, maar het werkte allemaal wel gewoon op m'n Windows XP desktop...
Vermoed dat de Preloader dan toch verkeerd geinstalleerd was...
Moest alleen met batterij in beginnen, en direct nadat het balkje rood is eruit halen.
Recovery: check
pi_121257132
GPS doet kut, ga mijn Jiayu rooten maar niet nu. Dingen "even" snel doen gaat nooit goed :P
pi_121259177
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:10 schreef FreaZ het volgende:
Nee, niet om gevraagd. Of ze dit standaard doen durf ik niet te zeggen. Ik heb gewoon voor free shipping gekozen. Zelfs met kerst en oud en nieuw er tussen heeft dit slechts 14 dagen geduurd.
Waren dat 14 werkdagen? Heb de mijne de 21e december besteld...hoop datie deze week komt...
Love is in the air!
  maandag 7 januari 2013 @ 08:45:12 #261
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_121260239
quote:

Ik draai nog steeds de stock rom (nou ja, wel de update van 29-11, maar die zit er nu waarschijnlijk al standaard op). Ik ben er helemaal tevreden mee. GPS krijgt wel wat lastiger een fix, maar dat is makkelijk te verhelpen.

En wie interesse heeft, MisterTao stuurde me een mail waarin ze aangeven dat hier voorraad is. Ze gaven niet aan welke kleur, maar daar is snel genoeg achter te komen. En de prijs is ook goed, nog geen $163.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_121277163
Dat is inderdaad een zeer nette prijs. Waarom heb ik geen credit card... Had LT laatst nog een mailtje gestuurd of ik de telefoon niet voor 165,77 (oude fok prijs) kon krijgen. Maar dat ging niet zeiden ze :{w
pi_121277647
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 15:19 schreef Mehari het volgende:
Naar aanleiding van klachten van iemand hier op het g3 forum over de microfoon, wat aan het experimenteren
gegaan met de audio instellingen in Mobileuncle/engineering mode.
Gevonden dat het microfoon nivo voor telefonie ingesteld kan worden met "mic" level4 en nivo voor camera en audio opname met "mic" level3.
Eerst natuurlijk gegoogled maar dat levert bijzonder weinig informatie op.
heb je hier al mee getest?

heb zojuist speech enhancher aangezet :P kijken wat het uithaalt.
  maandag 7 januari 2013 @ 18:15:03 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121277654
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef tharonny het volgende:
Dat is inderdaad een zeer nette prijs. Waarom heb ik geen credit card... Had LT laatst nog een mailtje gestuurd of ik de telefoon niet voor 165,77 (oude fok prijs) kon krijgen. Maar dat ging niet zeiden ze :{w
nereller heb je binnen 20 min een prepaid cc (viritueel) en opwaderen kan via ideal.
pi_121278654
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

nereller heb je binnen 20 min een prepaid cc (viritueel) en opwaderen kan via ideal.
Extra kosten?
  maandag 7 januari 2013 @ 19:00:12 #266
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121279579
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:39 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Extra kosten?
koers, maar dat heb je overal ;)

Alleen als je er een (half?) jaar zonder gebruik geld op laat staan rekenen ze een fee (tot het op is)
pi_121279672
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

koers, maar dat heb je overal ;)

Alleen als je er een (half?) jaar zonder gebruik geld op laat staan rekenen ze een fee (tot het op is)
Laat je een paar cent op staan :P en als het bijna 6 maanden is een lullig goodie uit China laten komen.
pi_121279846
Nou stel ik koop die telefoon. Stort 130 euro? word omgetovert tot zo'n 170 dollar. Dan kost het me dus niks extra's om gebruik te maken van hun dienst? En het geld dat overblijft, kan je dat niet gewoon terugboeken naar je paypal/rekening?
  maandag 7 januari 2013 @ 19:19:15 #269
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121280531
Heb net m'n 2e G3 afgehaald van het postkantoor (remember the 1st?). Zweedse post daadwerkelijk. _O- Lol. Zat nog een sticker op met 'Waren, die nicht die Voraussetzungen der Artikel 9 und 10 des Vertrages zur Gründung der Europäischen Wirtschaftsgemeinschaft erfüllen'. Geen idee wat dat nu weer moet voorstellen, maar hij kwam 'Abgabefrei' natuurlijk, dus da's mooi. :D

Kocht 'em bij Banggood omdat 'ie met kerst -7% was en daarmee op 187.86 USD uitkwam. Da's een toffe prijs voor een reseller/webshop. Alleen via Taobao (MisterTao i.v.m. 10% first deposit bonus en recommenderkorting) zou 'ie goedkoper zijn geweest. Kon de deal niet aan m'n neus voorbij laten gaan. :@

Screenprotector, felgroen silicone hoesje en oordopjes zaten erbij al. :) Is volgens mij niet standaard in de package. Scherm is toch wel erg nice moet ik zeggen, nu ik er weer eens naar kijk.
pi_121282167
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:19 schreef shiznuts het volgende:
Heb net m'n 2e G3 afgehaald van het postkantoor (remember the 1st?). Zweedse post daadwerkelijk. _O- Lol. Zat nog een sticker op met 'Waren, die nicht die Voraussetzungen der Artikel 9 und 10 des Vertrages zur Gründung der Europäischen Wirtschaftsgemeinschaft erfüllen'. Geen idee wat dat nu weer moet voorstellen, maar hij kwam 'Abgabefrei' natuurlijk, dus da's mooi. :D

Kocht 'em bij Banggood omdat 'ie met kerst -7% was en daarmee op 187.86 USD uitkwam. Da's een toffe prijs voor een reseller/webshop. Alleen via Taobao (MisterTao i.v.m. 10% first deposit bonus en recommenderkorting) zou 'ie goedkoper zijn geweest. Kon de deal niet aan m'n neus voorbij laten gaan. :@

Screenprotector, felgroen silicone hoesje en oordopjes zaten erbij al. :) Is volgens mij niet standaard in de package. Scherm is toch wel erg nice moet ik zeggen, nu ik er weer eens naar kijk.
Wanneer kocht je het bij BG? Heb de 22e mijn bestelling gedaan maar nog geen teken van een pakketje :')
Love is in the air!
  maandag 7 januari 2013 @ 19:56:29 #271
388433 Blackart
Ik ben me er eentje
pi_121282480
Eindelijk is de G3 binnen! Graties verzenden, duurde slechts 2 weken zonder leveringskosten!
1e indruk: plastiek gevoel en totaal niet zwaar en heul groot scherm.
2e indruk: mooi helder scherm, in huis keken we onze ogen uit
heb zelf iphone 4s zakelijk, die voelt wel erg zwaar nu haha
Enige nadeel tot zover is dat ik hem direct moest afstaan aan mijn vrouw lol
Screenprotector moet ik nog ergens bestellen
  maandag 7 januari 2013 @ 19:58:44 #272
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121282620
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:50 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wanneer kocht je het bij BG? Heb de 22e mijn bestelling gedaan maar nog geen teken van een pakketje :')
17.12 besteld, 19.12 verstuurd, 04.01 gepoogd te leveren, vandaag opgehaald.
pi_121283256
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:19 schreef shiznuts het volgende:

Ik kreeg alleen een EU adapter :(

Die tekst stond er bij mij ook op :P Hoe was de telefoon verpakt?
  maandag 7 januari 2013 @ 20:11:23 #274
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121283357
In een flabberdewapski bubbel-envelop. :')
Gelukkig is de verpakking van de G3 zelf goed en stevig.
Zat trouwens wel een EU adapter bij. :Y
pi_121283543
Haha, hier ook in zo'n geweldig A4 envelop. Stond er bij jou ook dit op:
"MP4 Player, value 21,17 dollar" ? _O-

Oh, trouwens, oordopjes zaten er bij mij ook bij. En de rest kan me ook niet schelen eigenlijk. Screenprotector met gorilla glass? Hoesje voor een telefoon van 140 euro? Nee dank u!
  maandag 7 januari 2013 @ 20:16:58 #276
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121283733
Hoesje ga ik niet gebruiken, als een screen protector niet mat anti-glare en anti-fingerprint is, komt 'ie er bij mij niet op. Dus het is lief van ze, maar... :P

En ik had ze iets geïnstrueerd waar ze goed naar hebben geluisterd. O-)

Hier in Oostenrijk wordt trouwens niet echt gekeken naar of het gewicht, grootte en content overeenkomt met prijs en omschrijving, maar dat de custom declaration volledig is ingevuld. Ze doen hier alleen moeilijk als er een kruisje mist ofzo. :') _O- Briljant.
  maandag 7 januari 2013 @ 20:30:40 #277
388433 Blackart
Ik ben me er eentje
pi_121284572
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:14 schreef FreaZ het volgende:
Haha, hier ook in zo'n geweldig A4 envelop. Stond er bij jou ook dit op:
"MP4 Player, value 21,17 dollar" ? _O-

Oh, trouwens, oordopjes zaten er bij mij ook bij. En de rest kan me ook niet schelen eigenlijk. Screenprotector met gorilla glass? Hoesje voor een telefoon van 140 euro? Nee dank u!
hier ook zo'n envelop en idem tekst. Oordopjes zijn wel bagger
pi_121284789
Aan het rooten, spannond!
pi_121284921
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:16 schreef shiznuts het volgende:

En ik had ze iets geïnstrueerd waar ze goed naar hebben geluisterd. O-)

...zo maak je mensen nieuwsgierig dus nu moet je t ook vertellen :)
pi_121285058
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:30 schreef Blackart het volgende:

[..]

hier ook zo'n envelop en idem tekst. Oordopjes zijn wel bagger
Who cares? :9 Heb de telefoon eruit gepakt en de rest laten zitten ;)
pi_121285124
Jezus, dat rooten is echt simpel! duurde 5 minuten om te doen. Ik dank de programmeurs zeer!
Wat heb ik aan ClockWorkMod?
  maandag 7 januari 2013 @ 20:53:12 #282
388433 Blackart
Ik ben me er eentje
pi_121285956
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Who cares? :9 Heb de telefoon eruit gepakt en de rest laten zitten ;)
klopt, andere doppies klinken beter merkte ik
pi_121291773
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:14 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

heb je hier al mee getest?

heb zojuist speech enhancher aangezet :P kijken wat het uithaalt.

Ja, ik heb verschillende waardes ingevoerd en geprobeerd wat het effect was.
pi_121291867
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:39 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Jezus, dat rooten is echt simpel! duurde 5 minuten om te doen. Ik dank de programmeurs zeer!
Wat heb ik aan ClockWorkMod?
Door middel van ClockWorkMod kan je complete backups maken van je toestel en je kan hiermee nieuwe roms (software) op je telefoon zetten.
pi_121291911
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:53 schreef Blackart het volgende:

[..]

klopt, andere doppies klinken beter merkte ik
Welke oortjes gaat t hier over?
Ik heb zwarte oortjes en witte Apple-achtige Jiayu oortjes gekregen.
pi_121292075
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:44 schreef tharonny het volgende:

[..]

Door middel van ClockWorkMod kan je complete backups maken van je toestel en je kan hiermee nieuwe roms (software) op je telefoon zetten.
Pfff, dat Clockworkmod is moeilijk op te zetten... Volg handleiding stap voor stap maar ik loop vast.
Terug naar studeren want hier heb ik eigenlijk geen tijd voor :P
  maandag 7 januari 2013 @ 22:52:50 #287
388433 Blackart
Ik ben me er eentje
pi_121292214
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:45 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Welke oortjes gaat t hier over?
Ik heb zwarte oortjes en witte Apple-achtige Jiayu oortjes gekregen.
die standaard witte klinken niet best, dus gebruik lekker andere
pi_121292292
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:52 schreef Blackart het volgende:

[..]

die standaard witte klinken niet best, dus gebruik lekker andere
Ik heb zwarte in-ear headset gekregen van Samsung. Werkt niet samen met muziek applicatie, bellen nog niet geprobeerd maar ze klinken redelijk bagger.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:19:27 #289
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121293480
Ik volg met veel liefde dit topic al sinds het begin, heb ook de order gestopt bij Lightake, maar het gaat toch kriebelen. Mijn eigen Desire Z begint langzamerhand af te takelen naar een zeer traag apparaat, en is eigenlijk aan vervanging toe. Vind het scherm van de Neo een groot minpunt (de kijkhoek) en was benieuwd of de mensen die hem in het begin hebben gekocht (of al langer met de G3 rondlopen) nog steeds tevreden zijn.

Uiteraard heb ik gelezen over de GPS faal die op sommige toestellen schijnt te zitten, en de crappe camera, maar de camera doet me vrij weinig, maar ik wil wel dat de GPS binnen een seconde of 10 een fix heeft. Natuurlijk doet mijn Desire Z dat ook niet altijd, maar over het algemeen heeft die wel binnen een seconde of 10 een fix.

Dus, to the point: is de G3 nog aan te raden als 'nieuwe' telefoon en zitten er echt nog megagrote glitches/fails in dit niet te fixen zijn? Of moet ik wachten op 'the next big thing'?
Hier en daar wat tweaken, zoals rooten en roms flashen is geen probleem, maar ik wil deze telefoon wel een goeie anderhalf jaar minstens gaan gebruiken. :Y
Koekje d'r bij?
pi_121293677
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:19 schreef eleganza het volgende:
Ik volg met veel liefde dit topic al sinds het begin, heb ook de order gestopt bij Lightake, maar het gaat toch kriebelen. Mijn eigen Desire Z begint langzamerhand af te takelen naar een zeer traag apparaat, en is eigenlijk aan vervanging toe. Vind het scherm van de Neo een groot minpunt (de kijkhoek) en was benieuwd of de mensen die hem in het begin hebben gekocht (of al langer met de G3 rondlopen) nog steeds tevreden zijn.

Uiteraard heb ik gelezen over de GPS faal die op sommige toestellen schijnt te zitten, en de crappe camera, maar de camera doet me vrij weinig, maar ik wil wel dat de GPS binnen een seconde of 10 een fix heeft. Natuurlijk doet mijn Desire Z dat ook niet altijd, maar over het algemeen heeft die wel binnen een seconde of 10 een fix.

Dus, to the point: is de G3 nog aan te raden als 'nieuwe' telefoon en zitten er echt nog megagrote glitches/fails in dit niet te fixen zijn? Of moet ik wachten op 'the next big thing'?
Hier en daar wat tweaken, zoals rooten en roms flashen is geen probleem, maar ik wil deze telefoon wel een goeie anderhalf jaar minstens gaan gebruiken. :Y
Ik zeg doen! (ik kan uit je verhaal niet opmaken, waarom je hem niet nog zou moeten kopen, je kan er zeker nog wel 2 jaar mee doen)

ps. De Jiayu-G3 is voor mij nog onderweg, hoop dat hij binnenkort op mijn deurmat valt.
pi_121293746
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:56 schreef Blackart het volgende:
Eindelijk is de G3 binnen! Graties verzenden, duurde slechts 2 weken zonder leveringskosten!
1e indruk: plastiek gevoel en totaal niet zwaar en heul groot scherm.
2e indruk: mooi helder scherm, in huis keken we onze ogen uit
heb zelf iphone 4s zakelijk, die voelt wel erg zwaar nu haha
Enige nadeel tot zover is dat ik hem direct moest afstaan aan mijn vrouw lol
Screenprotector moet ik nog ergens bestellen
Screenprotector zou ik niet aanraden want je scherm is een gorilla glas, die heeft geen screenprotector nodig
  maandag 7 januari 2013 @ 23:37:58 #292
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121294274
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:23 schreef Catdogsf het volgende:

[..]

Ik zeg doen! (ik kan uit je verhaal niet opmaken, waarom je hem niet nog zou moeten kopen, je kan er zeker nog wel 2 jaar mee doen)

ps. De Jiayu-G3 is voor mij nog onderweg, hoop dat hij binnenkort op mijn deurmat valt.
Ik heb een Neo N02-M voor mn zusje gehaald, werkt wel, maar niet goed genoeg voor mij. Werkt nét niet goed genoeg, en de kijkhoek is frustrerend. Mensen die er al langer mee rondlopen weten exact alle schoonheidsfoutjes in roms en van het toestel. Ik kwam ooit van een HTC Tytn, toen naar een HD2 gegaan, maar verkocht omdat ik niet zonder toetsenbord kon, overgegaan naar de Desire Z, maar er zijn nu geen aardige toestellen met toetsenbord zonder touchscreen (blackberry :'( - NEVER) of van die brakke goedkope toestellen waar je twee apps kunt installeren en je interne geheugen vol zit :')

Point being, het moet gewoon een écht goed toestel zijn, en het waard zijn om mijn toetsenbordje in te leveren. Dus het moet goed werken :9

Heb bij Banggood idd het toestel voor ~190$ gezien, aliexpress is ie alweer duurder, lightake zit op 203$, als ik m haal wil ik wel het 'epische plastic doosje' ( :7 ) waar hij in geleverd wordt erbij, weet iemand of ze die wel of niet meeshippen bij banggood? Uit de reacties kon ik dat niet opmaken O-) (klonk alsof ze gewoon de telefoon in een bubbelenvelop hadden gegooid :') :
Koekje d'r bij?
pi_121294667
ja banggood levert het met de plastic doosje :)
pi_121295219
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:37 schreef eleganza het volgende:

[..]

Ik heb een Neo N02-M voor mn zusje gehaald, werkt wel, maar niet goed genoeg voor mij. Werkt nét niet goed genoeg, en de kijkhoek is frustrerend. Mensen die er al langer mee rondlopen weten exact alle schoonheidsfoutjes in roms en van het toestel. Ik kwam ooit van een HTC Tytn, toen naar een HD2 gegaan, maar verkocht omdat ik niet zonder toetsenbord kon, overgegaan naar de Desire Z, maar er zijn nu geen aardige toestellen met toetsenbord zonder touchscreen (blackberry :'( - NEVER) of van die brakke goedkope toestellen waar je twee apps kunt installeren en je interne geheugen vol zit :')

Point being, het moet gewoon een écht goed toestel zijn, en het waard zijn om mijn toetsenbordje in te leveren. Dus het moet goed werken :9

Heb bij Banggood idd het toestel voor ~190$ gezien, aliexpress is ie alweer duurder, lightake zit op 203$, als ik m haal wil ik wel het 'epische plastic doosje' ( :7 ) waar hij in geleverd wordt erbij, weet iemand of ze die wel of niet meeshippen bij banggood? Uit de reacties kon ik dat niet opmaken O-) (klonk alsof ze gewoon de telefoon in een bubbelenvelop hadden gegooid :') :
Banggood vind ik een aanrader! Paypal, gratis shipping en zoals je ziet, verkleinde kans op invoerkosten.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:40:31 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121297658
Zit in een plastic tupperware-achtige lunchbox met kartonnetje eromheen geschoven inderdaad. :P
Banggood verder erg goede ervaringen mee, contact, promptheid, prijzen, diversiteit webshopaanbod. _O_

Hey. Maare... eleganza hè, als je zo graag je Desire Z hebt, maar 'em te traag vindt, waarom niet de laatste custom firmware ROMS erop mikken en hem een tweede leven gunnen?
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef Roolio het volgende:
Heb nu Android 4.2 op mijn Desire Z staan 8-)
Ik was tevreden over 4.0.4, daarna had ik 4.1, maar die vond ik te langzaam. Nu dus 4.2 (met CM 10.1), en die loopt weer als een zonnetje! En het is pas build 2 dus het wordt alleen nog maar beter :)

[..]
Zelf kom ik trouwens ook van een Desire Z, maar liep altijd met twee phones rond, die en een Sony Walkman, dualSIM-oplossing bevalt me beter en mis het tobo eigenlijk niet heel erg. De N002 (N02-M) heeft inderdaad wat teleurstellende kijkhoeken (boven en onder), maar is wel lekker ergonomisch, voelt fijn aan, maar de G3 heeft het enorm fijne beeldscherm. Er is wel een N002i met IPS-scherm, btw. In vergelijking met de G3 mist 'ie dan wel een 720p scherm en is de N002i 1850mAh en de G3 2750mAh, hoewel je met beide wel de dag door komt hoor.

Zelf zou ik de quadcores afwachten als ik er nog zeker anderhalf jaar mee zou willen doen. Maar dan wil je waarschijnlijk eerst de ervaringen afwachten en zien wat de support doet en het is nog vrij pril, dat budget segment.
pi_121297863
Je moet gewoon kijken waarvoor je de GSM gebruikt. Voor een beetje surfen en whatsappen heb je geen quadcore nodig. Maar neem ook de prijzen in gedachte. De Newman N2 (quadcore) kost momenteel $300 wat best redelijk is geprijsd. Als je 1080p videos en grafisch intense games wilt spelen dan zou ik voor de quadcore gaan. Zelf heb ik geen gps of bluetooth etc. nodig. Wel wil ik een groot en 720p scherm.
pi_121302347
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:42 schreef Mehari het volgende:

[..]

Ja, ik heb verschillende waardes ingevoerd en geprobeerd wat het effect was.
En?
:P
pi_121302394
Dan kan je de gevoeligheid van de microfoon instellen bij verschillende functies.
Kan handig zijn als je klachten krijgt over het volume bij bellen of opname met de camera.
pi_121302444
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:46 schreef Mehari het volgende:
Dan kan je de gevoeligheid van de microfoon instellen bij verschillende functies.
Kan handig zijn als je klachten krijgt over het volume bij bellen of opname met de camera.
Ik snap het. Maar je zegt ik heb getest met verschillende waardes, maar het werkt dus goed?
Dan hoeven wij al die waardes niet uit te proberen :)
pi_121302493
quote:

Heb ik helaasch ook last van. Hij 'klikt' rechtsonderin :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')