abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2013 @ 20:16:58 #276
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121283733
Hoesje ga ik niet gebruiken, als een screen protector niet mat anti-glare en anti-fingerprint is, komt 'ie er bij mij niet op. Dus het is lief van ze, maar... :P

En ik had ze iets geïnstrueerd waar ze goed naar hebben geluisterd. O-)

Hier in Oostenrijk wordt trouwens niet echt gekeken naar of het gewicht, grootte en content overeenkomt met prijs en omschrijving, maar dat de custom declaration volledig is ingevuld. Ze doen hier alleen moeilijk als er een kruisje mist ofzo. :') _O- Briljant.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 7 januari 2013 @ 20:30:40 #277
388433 Blackart
Ik ben me er eentje
pi_121284572
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:14 schreef FreaZ het volgende:
Haha, hier ook in zo'n geweldig A4 envelop. Stond er bij jou ook dit op:
"MP4 Player, value 21,17 dollar" ? _O-

Oh, trouwens, oordopjes zaten er bij mij ook bij. En de rest kan me ook niet schelen eigenlijk. Screenprotector met gorilla glass? Hoesje voor een telefoon van 140 euro? Nee dank u!
hier ook zo'n envelop en idem tekst. Oordopjes zijn wel bagger
pi_121284789
Aan het rooten, spannond!
pi_121284921
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:16 schreef shiznuts het volgende:

En ik had ze iets geïnstrueerd waar ze goed naar hebben geluisterd. O-)

...zo maak je mensen nieuwsgierig dus nu moet je t ook vertellen :)
pi_121285058
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:30 schreef Blackart het volgende:

[..]

hier ook zo'n envelop en idem tekst. Oordopjes zijn wel bagger
Who cares? :9 Heb de telefoon eruit gepakt en de rest laten zitten ;)
pi_121285124
Jezus, dat rooten is echt simpel! duurde 5 minuten om te doen. Ik dank de programmeurs zeer!
Wat heb ik aan ClockWorkMod?
  maandag 7 januari 2013 @ 20:53:12 #282
388433 Blackart
Ik ben me er eentje
pi_121285956
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Who cares? :9 Heb de telefoon eruit gepakt en de rest laten zitten ;)
klopt, andere doppies klinken beter merkte ik
pi_121291773
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:14 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

heb je hier al mee getest?

heb zojuist speech enhancher aangezet :P kijken wat het uithaalt.

Ja, ik heb verschillende waardes ingevoerd en geprobeerd wat het effect was.
pi_121291867
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:39 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Jezus, dat rooten is echt simpel! duurde 5 minuten om te doen. Ik dank de programmeurs zeer!
Wat heb ik aan ClockWorkMod?
Door middel van ClockWorkMod kan je complete backups maken van je toestel en je kan hiermee nieuwe roms (software) op je telefoon zetten.
pi_121291911
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:53 schreef Blackart het volgende:

[..]

klopt, andere doppies klinken beter merkte ik
Welke oortjes gaat t hier over?
Ik heb zwarte oortjes en witte Apple-achtige Jiayu oortjes gekregen.
pi_121292075
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:44 schreef tharonny het volgende:

[..]

Door middel van ClockWorkMod kan je complete backups maken van je toestel en je kan hiermee nieuwe roms (software) op je telefoon zetten.
Pfff, dat Clockworkmod is moeilijk op te zetten... Volg handleiding stap voor stap maar ik loop vast.
Terug naar studeren want hier heb ik eigenlijk geen tijd voor :P
  maandag 7 januari 2013 @ 22:52:50 #287
388433 Blackart
Ik ben me er eentje
pi_121292214
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:45 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Welke oortjes gaat t hier over?
Ik heb zwarte oortjes en witte Apple-achtige Jiayu oortjes gekregen.
die standaard witte klinken niet best, dus gebruik lekker andere
pi_121292292
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:52 schreef Blackart het volgende:

[..]

die standaard witte klinken niet best, dus gebruik lekker andere
Ik heb zwarte in-ear headset gekregen van Samsung. Werkt niet samen met muziek applicatie, bellen nog niet geprobeerd maar ze klinken redelijk bagger.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:19:27 #289
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121293480
Ik volg met veel liefde dit topic al sinds het begin, heb ook de order gestopt bij Lightake, maar het gaat toch kriebelen. Mijn eigen Desire Z begint langzamerhand af te takelen naar een zeer traag apparaat, en is eigenlijk aan vervanging toe. Vind het scherm van de Neo een groot minpunt (de kijkhoek) en was benieuwd of de mensen die hem in het begin hebben gekocht (of al langer met de G3 rondlopen) nog steeds tevreden zijn.

Uiteraard heb ik gelezen over de GPS faal die op sommige toestellen schijnt te zitten, en de crappe camera, maar de camera doet me vrij weinig, maar ik wil wel dat de GPS binnen een seconde of 10 een fix heeft. Natuurlijk doet mijn Desire Z dat ook niet altijd, maar over het algemeen heeft die wel binnen een seconde of 10 een fix.

Dus, to the point: is de G3 nog aan te raden als 'nieuwe' telefoon en zitten er echt nog megagrote glitches/fails in dit niet te fixen zijn? Of moet ik wachten op 'the next big thing'?
Hier en daar wat tweaken, zoals rooten en roms flashen is geen probleem, maar ik wil deze telefoon wel een goeie anderhalf jaar minstens gaan gebruiken. :Y
Koekje d'r bij?
pi_121293677
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:19 schreef eleganza het volgende:
Ik volg met veel liefde dit topic al sinds het begin, heb ook de order gestopt bij Lightake, maar het gaat toch kriebelen. Mijn eigen Desire Z begint langzamerhand af te takelen naar een zeer traag apparaat, en is eigenlijk aan vervanging toe. Vind het scherm van de Neo een groot minpunt (de kijkhoek) en was benieuwd of de mensen die hem in het begin hebben gekocht (of al langer met de G3 rondlopen) nog steeds tevreden zijn.

Uiteraard heb ik gelezen over de GPS faal die op sommige toestellen schijnt te zitten, en de crappe camera, maar de camera doet me vrij weinig, maar ik wil wel dat de GPS binnen een seconde of 10 een fix heeft. Natuurlijk doet mijn Desire Z dat ook niet altijd, maar over het algemeen heeft die wel binnen een seconde of 10 een fix.

Dus, to the point: is de G3 nog aan te raden als 'nieuwe' telefoon en zitten er echt nog megagrote glitches/fails in dit niet te fixen zijn? Of moet ik wachten op 'the next big thing'?
Hier en daar wat tweaken, zoals rooten en roms flashen is geen probleem, maar ik wil deze telefoon wel een goeie anderhalf jaar minstens gaan gebruiken. :Y
Ik zeg doen! (ik kan uit je verhaal niet opmaken, waarom je hem niet nog zou moeten kopen, je kan er zeker nog wel 2 jaar mee doen)

ps. De Jiayu-G3 is voor mij nog onderweg, hoop dat hij binnenkort op mijn deurmat valt.
pi_121293746
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:56 schreef Blackart het volgende:
Eindelijk is de G3 binnen! Graties verzenden, duurde slechts 2 weken zonder leveringskosten!
1e indruk: plastiek gevoel en totaal niet zwaar en heul groot scherm.
2e indruk: mooi helder scherm, in huis keken we onze ogen uit
heb zelf iphone 4s zakelijk, die voelt wel erg zwaar nu haha
Enige nadeel tot zover is dat ik hem direct moest afstaan aan mijn vrouw lol
Screenprotector moet ik nog ergens bestellen
Screenprotector zou ik niet aanraden want je scherm is een gorilla glas, die heeft geen screenprotector nodig
  maandag 7 januari 2013 @ 23:37:58 #292
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121294274
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:23 schreef Catdogsf het volgende:

[..]

Ik zeg doen! (ik kan uit je verhaal niet opmaken, waarom je hem niet nog zou moeten kopen, je kan er zeker nog wel 2 jaar mee doen)

ps. De Jiayu-G3 is voor mij nog onderweg, hoop dat hij binnenkort op mijn deurmat valt.
Ik heb een Neo N02-M voor mn zusje gehaald, werkt wel, maar niet goed genoeg voor mij. Werkt nét niet goed genoeg, en de kijkhoek is frustrerend. Mensen die er al langer mee rondlopen weten exact alle schoonheidsfoutjes in roms en van het toestel. Ik kwam ooit van een HTC Tytn, toen naar een HD2 gegaan, maar verkocht omdat ik niet zonder toetsenbord kon, overgegaan naar de Desire Z, maar er zijn nu geen aardige toestellen met toetsenbord zonder touchscreen (blackberry :'( - NEVER) of van die brakke goedkope toestellen waar je twee apps kunt installeren en je interne geheugen vol zit :')

Point being, het moet gewoon een écht goed toestel zijn, en het waard zijn om mijn toetsenbordje in te leveren. Dus het moet goed werken :9

Heb bij Banggood idd het toestel voor ~190$ gezien, aliexpress is ie alweer duurder, lightake zit op 203$, als ik m haal wil ik wel het 'epische plastic doosje' ( :7 ) waar hij in geleverd wordt erbij, weet iemand of ze die wel of niet meeshippen bij banggood? Uit de reacties kon ik dat niet opmaken O-) (klonk alsof ze gewoon de telefoon in een bubbelenvelop hadden gegooid :') :
Koekje d'r bij?
pi_121294667
ja banggood levert het met de plastic doosje :)
pi_121295219
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:37 schreef eleganza het volgende:

[..]

Ik heb een Neo N02-M voor mn zusje gehaald, werkt wel, maar niet goed genoeg voor mij. Werkt nét niet goed genoeg, en de kijkhoek is frustrerend. Mensen die er al langer mee rondlopen weten exact alle schoonheidsfoutjes in roms en van het toestel. Ik kwam ooit van een HTC Tytn, toen naar een HD2 gegaan, maar verkocht omdat ik niet zonder toetsenbord kon, overgegaan naar de Desire Z, maar er zijn nu geen aardige toestellen met toetsenbord zonder touchscreen (blackberry :'( - NEVER) of van die brakke goedkope toestellen waar je twee apps kunt installeren en je interne geheugen vol zit :')

Point being, het moet gewoon een écht goed toestel zijn, en het waard zijn om mijn toetsenbordje in te leveren. Dus het moet goed werken :9

Heb bij Banggood idd het toestel voor ~190$ gezien, aliexpress is ie alweer duurder, lightake zit op 203$, als ik m haal wil ik wel het 'epische plastic doosje' ( :7 ) waar hij in geleverd wordt erbij, weet iemand of ze die wel of niet meeshippen bij banggood? Uit de reacties kon ik dat niet opmaken O-) (klonk alsof ze gewoon de telefoon in een bubbelenvelop hadden gegooid :') :
Banggood vind ik een aanrader! Paypal, gratis shipping en zoals je ziet, verkleinde kans op invoerkosten.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:40:31 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121297658
Zit in een plastic tupperware-achtige lunchbox met kartonnetje eromheen geschoven inderdaad. :P
Banggood verder erg goede ervaringen mee, contact, promptheid, prijzen, diversiteit webshopaanbod. _O_

Hey. Maare... eleganza hè, als je zo graag je Desire Z hebt, maar 'em te traag vindt, waarom niet de laatste custom firmware ROMS erop mikken en hem een tweede leven gunnen?
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef Roolio het volgende:
Heb nu Android 4.2 op mijn Desire Z staan 8-)
Ik was tevreden over 4.0.4, daarna had ik 4.1, maar die vond ik te langzaam. Nu dus 4.2 (met CM 10.1), en die loopt weer als een zonnetje! En het is pas build 2 dus het wordt alleen nog maar beter :)

[..]
Zelf kom ik trouwens ook van een Desire Z, maar liep altijd met twee phones rond, die en een Sony Walkman, dualSIM-oplossing bevalt me beter en mis het tobo eigenlijk niet heel erg. De N002 (N02-M) heeft inderdaad wat teleurstellende kijkhoeken (boven en onder), maar is wel lekker ergonomisch, voelt fijn aan, maar de G3 heeft het enorm fijne beeldscherm. Er is wel een N002i met IPS-scherm, btw. In vergelijking met de G3 mist 'ie dan wel een 720p scherm en is de N002i 1850mAh en de G3 2750mAh, hoewel je met beide wel de dag door komt hoor.

Zelf zou ik de quadcores afwachten als ik er nog zeker anderhalf jaar mee zou willen doen. Maar dan wil je waarschijnlijk eerst de ervaringen afwachten en zien wat de support doet en het is nog vrij pril, dat budget segment.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121297863
Je moet gewoon kijken waarvoor je de GSM gebruikt. Voor een beetje surfen en whatsappen heb je geen quadcore nodig. Maar neem ook de prijzen in gedachte. De Newman N2 (quadcore) kost momenteel $300 wat best redelijk is geprijsd. Als je 1080p videos en grafisch intense games wilt spelen dan zou ik voor de quadcore gaan. Zelf heb ik geen gps of bluetooth etc. nodig. Wel wil ik een groot en 720p scherm.
pi_121302347
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:42 schreef Mehari het volgende:

[..]

Ja, ik heb verschillende waardes ingevoerd en geprobeerd wat het effect was.
En?
:P
pi_121302394
Dan kan je de gevoeligheid van de microfoon instellen bij verschillende functies.
Kan handig zijn als je klachten krijgt over het volume bij bellen of opname met de camera.
pi_121302444
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:46 schreef Mehari het volgende:
Dan kan je de gevoeligheid van de microfoon instellen bij verschillende functies.
Kan handig zijn als je klachten krijgt over het volume bij bellen of opname met de camera.
Ik snap het. Maar je zegt ik heb getest met verschillende waardes, maar het werkt dus goed?
Dan hoeven wij al die waardes niet uit te proberen :)
pi_121302493
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:58 schreef Diablo_GT het volgende:
- Touchscreen, deze reageert niet altijd even goed. Laatste weken denkt de G3 dat ik mijn vinger op het scherm heb en tovert een submenu tevoorschijn terwijl dat niet de bedoeling is.

Heb ik helaasch ook last van. Hij 'klikt' rechtsonderin :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')