Ik heb precies hetzelfde. Preloader drivers zijn, bij mij, geinstalleerd want in apparaatbeheer geen geel driehoekje. Wel krijg ik een fout melding dat de USB niet is verbonden??quote:Op zondag 6 januari 2013 15:32 schreef remcom00 het volgende:
Ik probeer CWM te installeren (via de guide op Tweakers), ben nu bij deze stap:
- Er verschijnt vrij snel een rode lijn onderaan het scherm. Dan mag je de knop loslaten
- Daarna verschijnt er een blauwe balk totdat je melding van succes krijgt en ben je klaar
Als ik de telefoon verbind hoor ik een geluidje dat ie verbonden is, vrij kort daarna hoor ik weer een geluidje dat ie losgekoppeld is en soms gebeurt dat een aantal keer achter elkaar.
Al op m'n laptop (W7 64-bit) en desktop (W8 64-bit) geprobeerd, zelfde probleem.
Ik kan ook niet in de standaard recovery komen, dan krijg ik een raar tekentje met een uitroepteken ernaast.
Nou, ik had dit dit probleem:quote:Op zondag 6 januari 2013 15:33 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Heb je de preloader drivers geïnstaleerd?
Werkt prima. Playstore staat er op en misschien dat je de taal een keer moet instellen. Ik heb overigs wel een update geïnstalleerd, maar dat was een zipje downloaden en openen in Android.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ff een vraagje voor mensen die het toestel hebben:
Hoe bevalt hij, onder de gewone stock rom? Mijn vriendin wil een nieuwe telefoon namelijk... Maar ze wil geen dingen aan hoeven passen oid en ik heb ook weinig zin omdat voor haar te moeten doen.
Na 1 dag helemaal tevreden over allesquote:Op zondag 6 januari 2013 20:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe bevalt hij, onder de gewone stock rom? Mijn vriendin wil een nieuwe telefoon namelijk... Maar ze wil geen dingen aan hoeven passen oid en ik heb ook weinig zin omdat voor haar te moeten doen.
Geen idee waarom, maar het werkte allemaal wel gewoon op m'n Windows XP desktop...quote:Op zondag 6 januari 2013 17:57 schreef MrJLJL het volgende:
[..]
Nou, ik had dit dit probleem:
- PDAnet succesvol geïnstalleerd
- USB-driver ook gewoon werkend
Toen ik dus de Preloaders wilde installeren, door middel van dus naar device manager(apparaatbeheer) te gaan wanneer je hem insteekt (als hij uitstaat), kwam hij maar heel even tevoorschijn, kun ik hem gewoon rechtermuisklikken, en de driver bijwerken, maar kon toch niet de recovery flashen.
Ik kreeg dus de error dat de COM-poort niet geopend kon worden, wat blijkbaar duidt op het verkeerd installeren van de Preloader...
Nadat ik hem dus weer (uitgezet) instak, kreeg ik gwn het 'verbonden' geluidje en bijna gelijk daarna het 'verbinding verbroken' geluidje, waardoor hij dus helemaal niet meer verscheen in apparaatbeheer.
Probeerde het op alle andere USB-poorten, maar steeds herhaalde dit zich...
Voor de duidelijkheid, deze foutmelding:
BROM_ERROR: S_COM_PORT_OPEN_FAIL (1013)
[COM] Failed to open COM 3
[HINT}:
Possible Reason:1. If you use UART1 to download DA, please make sure that you have selected the correct UART1 COM port first! 2. USB driver is abnormal, please restore them, and then try again.
Waren dat 14 werkdagen? Heb de mijne de 21e december besteld...hoop datie deze week komt...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:10 schreef FreaZ het volgende:
Nee, niet om gevraagd. Of ze dit standaard doen durf ik niet te zeggen. Ik heb gewoon voor free shipping gekozen. Zelfs met kerst en oud en nieuw er tussen heeft dit slechts 14 dagen geduurd.
Ik draai nog steeds de stock rom (nou ja, wel de update van 29-11, maar die zit er nu waarschijnlijk al standaard op). Ik ben er helemaal tevreden mee. GPS krijgt wel wat lastiger een fix, maar dat is makkelijk te verhelpen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
heb je hier al mee getest?quote:Op zondag 6 januari 2013 15:19 schreef Mehari het volgende:
Naar aanleiding van klachten van iemand hier op het g3 forum over de microfoon, wat aan het experimenteren
gegaan met de audio instellingen in Mobileuncle/engineering mode.
Gevonden dat het microfoon nivo voor telefonie ingesteld kan worden met "mic" level4 en nivo voor camera en audio opname met "mic" level3.
Eerst natuurlijk gegoogled maar dat levert bijzonder weinig informatie op.
nereller heb je binnen 20 min een prepaid cc (viritueel) en opwaderen kan via ideal.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef tharonny het volgende:
Dat is inderdaad een zeer nette prijs. Waarom heb ik geen credit card... Had LT laatst nog een mailtje gestuurd of ik de telefoon niet voor 165,77 (oude fok prijs) kon krijgen. Maar dat ging niet zeiden ze
Extra kosten?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
nereller heb je binnen 20 min een prepaid cc (viritueel) en opwaderen kan via ideal.
koers, maar dat heb je overalquote:
Laat je een paar cent op staanquote:Op maandag 7 januari 2013 19:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
koers, maar dat heb je overal
Alleen als je er een (half?) jaar zonder gebruik geld op laat staan rekenen ze een fee (tot het op is)
Wanneer kocht je het bij BG? Heb de 22e mijn bestelling gedaan maar nog geen teken van een pakketjequote:Op maandag 7 januari 2013 19:19 schreef shiznuts het volgende:
Heb net m'n 2e G3 afgehaald van het postkantoor (remember the 1st?). Zweedse post daadwerkelijk.Lol. Zat nog een sticker op met 'Waren, die nicht die Voraussetzungen der Artikel 9 und 10 des Vertrages zur Gründung der Europäischen Wirtschaftsgemeinschaft erfüllen'. Geen idee wat dat nu weer moet voorstellen, maar hij kwam 'Abgabefrei' natuurlijk, dus da's mooi.
Kocht 'em bij Banggood omdat 'ie met kerst -7% was en daarmee op 187.86 USD uitkwam. Da's een toffe prijs voor een reseller/webshop. Alleen via Taobao (MisterTao i.v.m. 10% first deposit bonus en recommenderkorting) zou 'ie goedkoper zijn geweest. Kon de deal niet aan m'n neus voorbij laten gaan.
Screenprotector, felgroen silicone hoesje en oordopjes zaten erbij al.Is volgens mij niet standaard in de package. Scherm is toch wel erg nice moet ik zeggen, nu ik er weer eens naar kijk.
17.12 besteld, 19.12 verstuurd, 04.01 gepoogd te leveren, vandaag opgehaald.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:50 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wanneer kocht je het bij BG? Heb de 22e mijn bestelling gedaan maar nog geen teken van een pakketje
Ik kreeg alleen een EU adapterquote:Op maandag 7 januari 2013 19:19 schreef shiznuts het volgende:
Heb net m'n 2e G3 afgehaald van het postkantoor (remember the 1st?). Zweedse post daadwerkelijk.Lol. Zat nog een sticker op met 'Waren, die nicht die Voraussetzungen der Artikel 9 und 10 des Vertrages zur Gründung der Europäischen Wirtschaftsgemeinschaft erfüllen'. Geen idee wat dat nu weer moet voorstellen, maar hij kwam 'Abgabefrei' natuurlijk, dus da's mooi.
Kocht 'em bij Banggood omdat 'ie met kerst -7% was en daarmee op 187.86 USD uitkwam. Da's een toffe prijs voor een reseller/webshop. Alleen via Taobao (MisterTao i.v.m. 10% first deposit bonus en recommenderkorting) zou 'ie goedkoper zijn geweest. Kon de deal niet aan m'n neus voorbij laten gaan.
Screenprotector, felgroen silicone hoesje en oordopjes zaten erbij al.Is volgens mij niet standaard in de package. Scherm is toch wel erg nice moet ik zeggen, nu ik er weer eens naar kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |