Absoluut. Mijn burgundy wtaps vans komen daar vandaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Is de site www.specialmilano.com legit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:23 schreef Sokz het volgende:
Kun je in-store nog ergens die good ol' black/white roshes krijgen?
^ vind die mesh (?) te shiny. Liever Coves maar die zijn weer zo duur.
Nee, hoewel er geruchten gaan dat de zwart/witte in de lente worden gerestocked samen met twee nieuwe CW's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:23 schreef Sokz het volgende:
Kun je in-store nog ergens die good ol' black/white roshes krijgen?
^ vind die mesh (?) te shiny. Liever Coves maar die zijn weer zo duur.
Volgens mij niet, mijn paartje ligt nog ongedragen in Amsterdam... Die coves zijn dope, maar duur. Deze Lyte Speed is wel wat shinny, maar voor een goed prijsje een lekker beater.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Geen fan van de roshe run?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:33 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Volgens mij niet, mijn paartje ligt nog ongedragen in Amsterdam... Die coves zijn dope, maar duur. Deze Lyte Speed is wel wat shinny, maar voor een goed prijsje een lekker beater.
Jawel, maar vooral in de zomer. Heb de zwarte en rode, die laatste heb ik veel gedragen. Sommige dingen blijven gewoon in de kast in Amsterdam liggen omdat ik er te weinig ben...quote:
Damn you, schoenen die op mijn lijstje staan heb jij gewoon ongedragen in de kast liggenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:33 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Volgens mij niet, mijn paartje ligt nog ongedragen in Amsterdam... Die coves zijn dope, maar duur. Deze Lyte Speed is wel wat shinny, maar voor een goed prijsje een lekker beater.
Goed punt, maar deze vind ik wel degelijk dope, ook al zal ik ze beaten. Kijk wel wat ze kosten, voor 50e laat ik ze niet lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:50 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Damn you, schoenen die op mijn lijstje staan heb jij gewoon ongedragen in de kast liggen.
Trouwens, new years resolutions waren toch om alleen nog maar dingen te kopen die je echt wilt? "Iets te shiny dus dan maar beaters" valt daar niet onderMaar jouw geld, jouw keuze natuurlijk, slechts een reminder.
Ik niet, al wil ik ze wel graag een keer passen. Vind ze zeker dope.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:48 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand hier eigenlijk die Nike Lunar Force 1 ge-copped?
Hier hetzelfde. Was er eerst niet kapot van, maar ben inmiddels over mijn AF vrees heen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik niet, al wil ik ze wel graag een keer passen. Vind ze zeker dope.
De tech doet het em zeker. Ik ben inmiddels wel weer wat gewend aan af1 met m'n yotd paar. Daar ben ik erg blij mee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Was er eerst niet kapot van, maar ben inmiddels over mijn AF vrees heen...
Dat was mijn probleem altijd, maar die Lunar zool heeft de toe iets "kleiner" gemaakt, lijkt het. Wil het een keer proberen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef Sokz het volgende:
Vind ze zo lomp, helemaal met mijn toch al niet al te bescheiden schoenmaat.Bang dat ik ze niet weet te rocken.
waar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:13 schreef iRemco het volgende:
[ afbeelding ]
Opgepikt voor 30 euro, kon ze voor die prijs niet laten liggen
Hahah ik heb er "gewoon" een korte broek bij aan hoor.quote:
Maar warm dat ze zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hahah ik heb er "gewoon" een korte broek bij aan hoor.alleen zo'n ding ziet er niet uit imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |