Ja moest ff omrekenen kom je uit op 73 voor royal blue en 78 voor navy beide incl. verzendkosten. Die navy wil ik wel is sickquote:
Je weet het hé, als je ooit iets wilt verkopen <3quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:45 schreef Atta-boy het volgende:
Goede pickups vault!
Heb ziek veel pickups gedaan deze maand, vooral qua kleding.
Van de schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op een of andere manier lijkt dat paar redwings bijna 2 keer zo groot als m'n breds terwijl het dezelfde maat is
Mooie collecties hebben wequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:22 schreef Atta-boy het volgende:
Haha ja![]()
Geld voor jou ook bij het meeste van je spul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Grachtenpinguin op 10-01-2013 17:54:57 (In een spoiler voor mobiele mensen) ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:38 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Spotte dit zojuist op de doos van mijn puma's, kon er wel om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Dibs op de vansquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:07 schreef Atta-boy het volgende:
Ik had per ongeluk 2 keer dezelfde foto gedaanandere was deze
[ afbeelding ]
Die zijn nice!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:00 schreef Bajskorv het volgende:
En we worden weer wakker met Asics fever...
[ afbeelding ]
Die vond ik er zelf te fruitig uitzien. Moet steeds aan citroen en limoen denken bij die schoenen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef acbs2 het volgende:
[..]
Die zijn nice!
Krijg je het hier ook warm van Bajs?
[ link | afbeelding ]
composit3 by acbs2, on Flickr
[ link | afbeelding ]
laterale-lacci by acbs2, on Flickr
[ link | afbeelding ]
sopra-e-sotto by acbs2, on Flickr
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:38 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Spotte dit zojuist op de doos van mijn puma's, kon er wel om lachenDie laatste foto, echt zo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
#FREEBAJSKORV
Weet je wel waar je die vans koopt? vind ik echt sick.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef Nashje het volgende:
Iemand enig idee waar ik onderstaande veters kan bestellen? Heb zelf geen idee waar ik deze kan kopen. In de standaard sneakerwinkels krijg ik ze namelijk niet gevonden.
[ afbeelding ]
uhm, britain?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef Nooxx het volgende:
[..]
Weet je wel waar je die vans koopt? vind ik echt sick.
Messi editiequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef Bajskorv het volgende:
Wat doen ze met die Roshe...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben trouwens nu ook al wovens
#FREEBAJSKORV
Holy shitquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:08 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb als extra winterschoenen een paar redwings gekocht. Moeten nog flink ingelopen worden maar ik vind ze best cool.
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik een kleine maat waardoor de bulkyness nog enigszins meevalt.
Nice! Ben alleen geen fan van Vans ivm pasvorm (platvoeten!!) en vulcan zool. Heb original mid's en era's gehad jaren geleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |