Zat te denken aan de witte (super clean). Maar wit is zo... Wit. Moet ze eens aantrekken om te zien hoe ze staanquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:48 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand hier eigenlijk die Nike Lunar Force 1 ge-copped?
zal wel een halve maat omhoog moeten want vulc zool. Maar is het niet beter om ergens te passen?quote:
heb zo'n site die wel betrouwbaar is, maar er staan geen halve maten op. Heb nou Nike High Dunks mt 42,5 dus 43 dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zal wel een halve maat omhoog moeten want vulc zool. Maar is het niet beter om ergens te passen?
Fingercroxx x New Balance MT580
[ afbeelding ]
New Balance 576 Vintage ‘Navy’
[ afbeelding ]
ja, dat zou ik doen. Schoenen die ik nog niet heb, koop ik vaak een halve maat groter (tenzij ik zeker weet dat ze ruim zitten). Anders gewoon eigen maat aanhouden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
heb zo'n site die wel betrouwbaar is, maar er staan geen halve maten op. Heb nou Nike High Dunks mt 42,5 dus 43 dan?
ligt eraan waarmee je het vergelijkt. Als 80% van je schoenen Nike's zijn, dan hou je dat aan als reference.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef artelligence het volgende:
Nike valt altijd halve maat tot een maat kleiner toch? Bij mij in ieder geval.
hoe zie je dat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:05 schreef SHOOOTO het volgende:
ja, al die Vaiders zijn fake.
[..]
ligt eraan waarmee je het vergelijkt. Als 80% van je schoenen Nike's zijn, dan hou je dat aan als reference.
shape van de schoen, hoe het op de foto is gezet (standaard bij fake schoenen), de prijzen en (vaak) volledige maatserie, een duidelijk signaal dat het om fakes gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
hoe zie je dat?
ff video opgezocht en weet het al
me maat had het gekocht net ff gechecked en ja zijn idd fakes wel jammerquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:36 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
shape van de schoen, hoe het op de foto is gezet (standaard bij fake schoenen), de prijzen en (vaak) volledige maatserie, een duidelijk signaal dat het om fakes gaat.
Ga je ze alsnog kopenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
me maat had het gekocht net ff gechecked en ja zijn idd fakes wel jammer. ey maar welke kleur past nou ca. bij alles? die zwarte/goud of die bruine?
Die zijn erg Nice.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:00 schreef Bajskorv het volgende:
En we worden weer wakker met Asics fever...
[ afbeelding ]
Zo zo.. Jij en red wing.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:08 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb als extra winterschoenen een paar redwings gekocht. Moeten nog flink ingelopen worden maar ik vind ze best cool.
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik een kleine maat waardoor de bulkyness nog enigszins meevalt.
Dat zeg ik ook niet. Zag je er gewoon niet echt mee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:36 schreef Atta-boy het volgende:
Heb ook nog timberlands staan als winterschoenen. Bazendingen zijn dat imo.
Hoezo is dat raar don?![]()
Voor zo'n 75 euro kon ik ze niet laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |