quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn eigen! Babykamer Emiel was het, crème mdf met glas in lood raampjes
(Ik heb 5 jaar bij babydump gewerkt!!)
Mijn positiebroek zakt steeds van mijn kont af, die buikband wordt te krap waardoor ie heel charmant onder mijn buik kruipt en mijn broek dus zakkende is..... FWPquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was vast bééldig meid
Mijn broeken, tja.. Ik heb nog trainingsbroekendat wordt een glorieus kerstfeest als ik nog niet gebaard heb
oh, al eventjes hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:25 schreef milka82 het volgende:
En Skjoe die begint te rammelen... Daawwwww
30 geweest hè, het verval.....quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, al eventjes hoor
Vooral fysiek en onderbewust, dat wel
Hou op! Ik wil het nog niet... Mijn baby....quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
Straks krijgt ze haar, nou dan is t af met je kindje, dan heb je een volwaardige stinkpubert
Sterkte.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:46 schreef Incantrix het volgende:
Those who are about to die salute you.
huh... hoezo vragen ze dat... zijn ze debiel of zo?quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:54 schreef megamandy het volgende:
Gister was het veel drukker in de stadvandaag kan ik de mensen zelfs helpen.
Met de eeuwige vraag van mannen: "Hoe moet ik de broek bij deze schoenen dragen?"
en eerste en tweede dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga voor 'derde' kerstdag sowieso varkenshaasspiesjes (De spies is dan rozemarijn) met salie en pancetta maken
1e kerstdag bij brum thuis, 2e kerstdag soep met broodje kroket omdat zeikmensen die niks lustenquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en eerste en tweede dan?
WAT?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1e kerstdag bij brum thuis, 2e kerstdag soep met broodje kroket omdat zeikmensen die niks lusten
Dan maar 3e kerstdag lekker eten
Ja verhaal heb ik al een paar x gepost.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAT?
je gaat soep met brood eten?
Samenvatting ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja verhaal heb ik al een paar x gepost.
bij wie ga je dan eten?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
1 jaar moeite gedaan om lekker te koken -> niemand vrat t terwijl het niet eens 'raar' was.
Dit jaar idee om samen te koken, dus ieder een gang. Willen ze niet want teveel moeite ofzo'het maakt niet uit wat we eten, gaat om de gezelligheid'
Mama wilde niet meer gourmetten want dat doen we ALTIJD. En wij blijven met de zooi en stank zittendus hadden we bedacht: als het toch niet uitmaakt wat we eten dan maar zo
quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:36 schreef milka82 het volgende:
Jup, ik ben al langer moeder, hehehehe. Wanneer ik met mini alleen loop geloven mensen dat nog wel, maar wanneer midi ook naast me huppelt dan zie je ze toch even denken, hahaha! Moet er zelfs soms ook even aan wennen, een tiener, kwam er van de week achter, ow shock, dat ze niet meer helemaal 'plat' is....
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:06 schreef Lindytje het volgende:
Ik zie net iemand hier 2 autobanden lek steken omdat iemand voor de garage van desbetreffende persoon heeft geparkeerd![]()
Ja.... Ik heb nu een beetje last van mijn geweten... Politie bellen durf ik niet, want wij zijn zo ongeveer het enige huis dat er zicht op kan hebbenquote:
Ja. straks heb je er zelf trammelant mee...quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... Ik heb nu een beetje last van mijn geweten... Politie bellen durf ik niet, want wij zijn zo ongeveer het enige huis dat er zicht op kan hebben
Precies. Ik ben toch zo'n heldquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja. straks heb je er zelf trammelant mee...
quote:
Een voorbijganger kan toch ook gebeld hebben?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... Ik heb nu een beetje last van mijn geweten... Politie bellen durf ik niet, want wij zijn zo ongeveer het enige huis dat er zicht op kan hebben
Ja, preciesquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Maar goed, wat schiet hij er ook mee op banden lek te steken? Nu blijft die auto er nog langer staan.
Da's het punt, hij keek goed om zich heen of er niemand keek...quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een voorbijganger kan toch ook gebeld hebben?
Terechtquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Lego kerstdorp scoort altijd velen punten
dat is echt fakking irritant zegquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:19 schreef Incantrix het volgende:
En jah, het pleintje waarop onze carport uitkomt is eigen terrein, er komen 8 carports op uit en nog 8 a 10 tuinen hebben er recht van overpad. Al deze mensen vinden dus dat het ook 'hun' plein is en sommigen laten hun bezoek er parkeren als het druk is, of zetten er zelf hun auto 'even' neer. Het plein is alleen niet zo groot, dus er is zodoende altijd wel íemand die je blokkeert en vaak zijn wij dat dus, omdat wij een afgesloten port hebben en het dus minder opvalt dat onze auto daar staat. Ik vind het zó aso alleen, ik heb wel eens bij 6 buren aan moeten bellen eer ik degene had die de auto daar had staan en dan komt de stoom dus echt wel uit mijn oren. De twee die ons het vaakst blokkeerden doen het ondertussen niet meer want die zijn ons gezeik zat en 1 daarvan ontwijkt ons nu en zegt ook geen gedag meer
Dat!!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is echt fakking irritant zeg
Echt he? In het begin kun je er nog wel begrip voor opbrengen, maar wat die mensen niet door hebben is dat als élke 'pleinbewoner' ons 1x in het jaar blokkeert, we nog steeds fokking vaak moeten vragen of we alsjeblieft onze auto mogen gebruikenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is echt fakking irritant zeg
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien wel goed, als ze hormonzilla een keer ontmoeten durven ze nooit meer
Jottem, 6 dagen van tevoren inzagequote:Op zaterdag 22 december 2012 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
15 januari 16.30 geloof ik
Naar de inzage -> alles opschrijven -> dag vantevoren beginnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:46 schreef Lindytje het volgende:
Net of ik meer dan een dag van tevoren iets ga doen
Goeden ideequote:Op zaterdag 22 december 2012 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naar de inzage -> alles opschrijven -> dag vantevoren beginnen
T is niet alsof het brandt hoorquote:
oh okee!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
T is niet alsof het brandt hoorGewoon, zoals wanneer je je haar verft
quote:
Niet voor zover ik weetquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heeft je roze prinses al neiging er uit te poppen??
IK BEN ZO NIEUWSGIERIG NAAR DE ROZE PRINSES!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niet voor zover ik weetOf ze komt in stealth mode, of het duurt nog wel ff
Hehe, ik ben ook wel heel benieuwdquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
IK BEN ZO NIEUWSGIERIG NAAR DE ROZE PRINSES!!!!!!!!!!!
straks is het een lilleke scheve derpquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
IK BEN ZO NIEUWSGIERIG NAAR DE ROZE PRINSES!!!!!!!!!!!
sekreet santaquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik heb kadootje van Sekreet santa![]()
![]()
Best kans ja, de eerste was al verdacht goed geluktquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
straks is het een lilleke scheve derp
Jepquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
Oranjemaar nog een keer bleken nu?
Jouw haar gaat zo beaus op je worden!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:21 schreef Lindytje het volgende:
Tussenstand!!
[ afbeelding ]
Droogfohnen en nog een keer blondeer over de lengtes heen zetten
ERMAGERD LAAT HET ZOquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:21 schreef Lindytje het volgende:
Tussenstand!!
[ afbeelding ]
Droogfohnen en nog een keer blondeer over de lengtes heen zetten
geen glorix?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep
Kon volgens de kapper tot 3-4 keer.
Bleek maar met 6%, dus is niet heel erg schadelijk gelukkig!
Vel rood <3quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jouw haar gaat zo beaus op je worden!Wat voor kleur ga je uiteindelijk er overheen gooien?
is dat die blurple?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vreselijke knurft ben ik ook
Maar ies wel heul mooi ja
Yup! Had 'm irl gezien in de Sephora en nu is 'ie in mijn hoofd blijven hangenquote:
Als je het even wilt proberen zou ik met wat hightlights beginnen, dan oogt het geheel al een stuk lichter en kun je wennenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik durf best veel qua kapsel, maar blonderen? Nooit gedaan! Misschien na de bruiloft
Stoer welquote:
oh, DAT heb ik al vaak gehad... Maar wil eigenlijk 1 keer in mijn leven Marilyn gaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als je het even wilt proberen zou ik met wat hightlights beginnen, dan oogt het geheel al een stuk lichter en kun je wennen
JAWELquote:
Die heb ik met mijn dreads gehadquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:42 schreef megamandy het volgende:
Ik wil ook rooden dan met zwarte dip dye
Lin, kijk eens bij de Sekreet Santa!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die heb ik met mijn dreads gehad
Ja!!!! Ik zag het!! Filmpj0n van Wim!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lin, kijk eens bij de Sekreet Santa!
Godsamme en dat alleen maar omdat Bambi weg moest gaan dit weekend, anders had ik het al gewetenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!!!! Ik zag het!! Filmpj0n van Wim!!![]()
![]()
Maar over de hint kan ik natuurlijk niks zeggen.... aangezien er nog maar 2 in de race zijn
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme en dat alleen maar omdat Bambi weg moest gaan dit weekend, anders had ik het al geweten![]()
Ik zei toch dat ik faal in hints begrijpen
Stop nou hier jonge!quote:
Nee, het is irl nog iets donkerder dan op de foto. I wanna go alllll the wayquote:
het ziet er gewoon uit als een goedkope my little ponyquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JAWELIk hoef toch nergens representatief voor te zijn ofzo
wowquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:44 schreef megamandy het volgende:
Mijn nagels, dankzij Debs
[ afbeelding ]
Ik houd van my little ponyquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ziet er gewoon uit als een goedkope my little pony
Jaaaquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik houd van my little pony
Nee, ik knal er zo toch maar gewoon rood in, na bleek nr 2
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ziet er gewoon uit als een goedkope my little pony
Sowieso filo, statistiek en cogntie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Speeske, hoeveel herren heb jij straks?
Jottemquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sowieso filo, statistiek en cogntie.
Daar kan nog spss en cio bij komen maar ik hoopt dat t bij 3 blijft
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:44 schreef megamandy het volgende:
Mijn nagels, dankzij Debs
[ afbeelding ]
Welkon?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mn gouden topcoat nog niet
Zonder iemand te willen beuken, dat is wel een overwinning. En vanavond ga ik na 2,5e week maar eens mijn nagels lakken!quote:
Opi, swappert is sloomquote:
Meh, wel jammer zo net NA de Kerst dan!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Opi, swappert is sloom
Mja wil nu pas dat het in t nieuwe jaar 2e week wordt vrzonden want de post is echt een hel nu
Autistquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even tussendoor een ego-post, ik moet hem kwijt.
Ik ben met Fred bij een bandje waar hij in gespeeld heeft. Hij regelen dat hij ook een liedje mag zingen. Wil hij mij niet vertellen welk liedje. Dus ik chaggo van "hallo, je kent me nu toch wel, ik hoi niet van verrassingen, ik wel duidelijkheid, jij bent stom, dit dat alles".
Uiteindelijk zegt hij "ik ging you've got a friend zingen. En ik ging hem aan jou opdragen".
Oepsie
Hij heeft het nog wel gedaan, zulks een morantiek
Kut meneerquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Mijn haar is boos
En ik moet nog twee tubes verf halen, de meneer van de haarwinkel heeft gelogen. 1 tube was heul niet.genoeg. Ik heb nog blonde plekken
Jep!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ben je naar die haarwinkel bij de uni geweest?
Ik heb lies alles uit laten schrijvenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat heb jij voor statistiek gedaan trouwens? Ik moet m'n strategie nog bepalen
Ja, ik verwachtte ook niet dat t goed zou zijn, maar kan gewoon stukjes van mijn haar halen als ik er doorheen gaquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja had je zelf wel kunnen bedenken met ontkleuren toch
Jep! Incl knoppen op de grquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat je stap voor stap moest doen?
* SpaceInvaders zet brum aan t werk
Wtffff dat is best wel heel ergquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik verwachtte ook niet dat t goed zou zijn, maar kan gewoon stukjes van mijn haar halen als ik er doorheen ga
Ach, wacht nu tot t droog is en gooi er dan een berg sheabutter door en laat dat een nacht intrekken. Vindt mijn haar vast leuk!
De rest voelt nog redelijk.oké aan!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
2cm is niet zo'n ramp, hopelijk blijft de rest wel goed
Ik ga morgen maar eens mn statistiek boek lezen, opdrachten maken en brum lastig vallen
Vriendin van me heeft het ook gehad. Gevalletje bruin bleken naar witblond.quote:
Nope! Volgend jaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ga jij volgend semester je scriptie al schrijven trouwens?
Ja denk dat het alleen mijn punten zijn! Die krullen heel vreemd....quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je haar kan echt oplossen van blondeer heis het alleen aan de punten beschadigd? Stukje eraf en goed in het vet zetten om de schade te beperken!
Wat heeft zij er mee gedaan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft het ook gehad. Gevalletje bruin bleken naar witblond.(had ook altijd felle kleurtjes enzo.
)
Janken, stuk afknippen en uit laten groeien.quote:
Ja, zit al rood over. Tijdelijke kleuring, zonder ammoniak enzoquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je het al verder geverfd? Zo nee, ff mee wachten.
Hahaha! In zal er niet om huilenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Janken, stuk afknippen en uit laten groeien.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb mijn man mijn haar wel eens laten blonderen. Hij lekker royaal kwasten..was halverwege de blondeer op![]()
Gaf ook wel een mooi effect
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb mijn man mijn haar wel eens laten blonderen. Hij lekker royaal kwasten..was halverwege de blondeer op![]()
Gaf ook wel een mooi effect
Waarom zie ik dit ook gewoon voor mequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Lindytje het volgende:
Zal ik trouwens eens iets leuks vertellen? Ik ging vanavond in de huiskamer op mijn smoel
Ik ging door mijn enkel
Haha derpinaquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Lindytje het volgende:
Zal ik trouwens eens iets leuks vertellen? Ik ging vanavond in de huiskamer op mijn smoel
Ik ging door mijn enkel
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bassie-oranje aanzet en bruine punten
En toen mest ik de dag erna nieuw blondeer kopen
Sukkol.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Lindytje het volgende:
Ik ging door mijn enkel
Thehehequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit ook gewoon voor me
Ik had het willen zienquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bassie-oranje aanzet en bruine punten
En toen mest ik de dag erna nieuw blondeer kopen
En dan zie ik gelijk Sien zo blij bij je staan zo van WAT DOE JE MENSCHquote:
Nee,quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En dan zie ik gelijk Sien zo blij bij je staan zo van WAT DOE JE MENSCH![]()
wat een faalhont is het toch ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee,stond eerder bij me
Sien bleef op de bank liggen:')
Jepquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
wat een faalhont is het toch ook
Met de busquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil uit maar het regent echt keihardfuuuu
Bus is hier 10 min vandaan lopen, dan ben ik ook weer verzopenquote:
Plu jonguh!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bus is hier 10 min vandaan lopen, dan ben ik ook weer verzopen
Truste IJs!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga straks lekker slapen.Brak.
Straks pas jonge!quote:
Denk zelfs met een plu niet droog aankom, het waait hier echt niet normaal hardquote:
Daar ben ik goed in.quote:
Euw, ja, dan houdt t op he...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Denk zelfs met een plu niet droog aankom, het waait hier echt niet normaal harddus heb pech denk ik
Wobbaaaaquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:52 schreef Diconnected het volgende:
Peheheh Sjon is wel in de stad want die woont dichtbij, dus hij stuur me een berichtje van groetjes ditdat alles. en een plaatje van Wobbafet![]()
omdat ik dus altijd hem nadoe op de meest random momenten
[ afbeelding ]
die dus
Toastjes vretonquote:
Ook goed. Bietje droog alleen.quote:
Sgoed! Kom maar hier heen dan!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Delen? En dan lekker rijstwafels met kaas vreten?
Geen pindakaas?quote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen van dat alles. Alleen droge rijstwafels
quote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Mss het volgende:
Jij faalt in boodschappen doenquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef Mss het volgende:
Jamaar pindakaas. PINDAKAAS HOORT BIJ DE EERSTE LEVENSBEHOEFTE.quote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee ik heb uit zelfbescherming geen pindakaas in huis. Of chocolade. Of iets
Het staat bij mij in de kolom: BETER VAN NIET JONGEDAME.quote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar pindakaas. PINDAKAAS HOORT BIJ DE EERSTE LEVENSBEHOEFTE.
Wel stoer van je!quote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee ik heb uit zelfbescherming geen pindakaas in huis. Of chocolade. Of iets
Nou, ik heb nu wel iets te weinig in huis. Het was handig geweest als ik een boterham had kunnen smeren. Morgenvroeg ga ik maar tosti's makenquote:
Tosti's zijn altijd goedquote:Op zondag 23 december 2012 00:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu wel iets te weinig in huis. Het was handig geweest als ik een boterham had kunnen smeren. Morgenvroeg ga ik maar tosti's maken
ehrmahgerd why?quote:Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Het staat bij mij in de kolom: BETER VAN NIET JONGEDAME.
Ik heb van de aidstoornissenmensen een overzicht gekregen met het meest voorkomende eten, en dat is ingedeeld in 3 categorieen: 'bij voorkeur', 'middenweg' en een 'incidenteel'. En pindakaas staat dus in die incidenteel categorie. En daarom haal ik het niet in huis omdat het dan binnen no time op is.quote:Op zondag 23 december 2012 00:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ehrmahgerd why?
ik zou echt niet kunnen leven zonder pindakaas
Ahhhh oke! Wel goed van jequote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb van de aidstoornissenmensen een overzicht gekregen met het meest voorkomende eten, en dat is ingedeeld in 3 categorieen: 'bij voorkeur', 'middenweg' en een 'incidenteel'. En pindakaas staat dus in die incidenteel categorie. En daarom haal ik het niet in huis omdat het dan binnen no time op is.
ik eet tegenwoordig graag kipfilet met light philadelphia met kruiden of bieslook. Op brood, maar liever crackers of gewoon zo.quote:Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Mss het volgende:
Dat wel, maar pindakaas heb ik nooit veel in huis gehad. Chocolade wel, en dat haal ik nu niet in huis, maar daar heb ik soms wel enorme drang naar.
Dat jaquote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Die chocoladedrang ken ik ja.Wordt wel echt minder op den duur gelukkig.
Ik houd niet zo van koude kipfilet, maar het klinkt wel goed inderdaad. Ik eet wel regelmatig cottage cheese, smeerkaas of sandwich spread. Ik ben ook niet zo'n fan van zoet beleg.quote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik eet tegenwoordig graag kipfilet met light philadelphia met kruiden of bieslook. Op brood, maar liever crackers of gewoon zo.
En dat staat als het goed is n de ERMAHGER JA lijst
ik heb ook bij de lidl een bieslookplant gehaald, om huttenkase en al die zooi een beetje mee op smaak ge brengenquote:Op zondag 23 december 2012 00:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van koude kipfilet, maar het klinkt wel goed inderdaad. Ik eet wel regelmatig cottage cheese, smeerkaas of sandwich spread. Ik ben ook niet zo'n fan van zoet beleg.
lakkenquote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Mss het volgende:
Ik ben sinds 2,5e week eindelijk weer aan het lakken
Gewoon een mooie kerstmani makenquote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lakkenik sinds gisteren weer, nu nog stoppen met aan mn vngers kluiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |