quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn eigen! Babykamer Emiel was het, crème mdf met glas in lood raampjes
(Ik heb 5 jaar bij babydump gewerkt!!)
Mijn positiebroek zakt steeds van mijn kont af, die buikband wordt te krap waardoor ie heel charmant onder mijn buik kruipt en mijn broek dus zakkende is..... FWPquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was vast bééldig meid
Mijn broeken, tja.. Ik heb nog trainingsbroekendat wordt een glorieus kerstfeest als ik nog niet gebaard heb
oh, al eventjes hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:25 schreef milka82 het volgende:
En Skjoe die begint te rammelen... Daawwwww
30 geweest hè, het verval.....quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, al eventjes hoor
Vooral fysiek en onderbewust, dat wel
Hou op! Ik wil het nog niet... Mijn baby....quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
Straks krijgt ze haar, nou dan is t af met je kindje, dan heb je een volwaardige stinkpubert
Sterkte.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:46 schreef Incantrix het volgende:
Those who are about to die salute you.
huh... hoezo vragen ze dat... zijn ze debiel of zo?quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:54 schreef megamandy het volgende:
Gister was het veel drukker in de stadvandaag kan ik de mensen zelfs helpen.
Met de eeuwige vraag van mannen: "Hoe moet ik de broek bij deze schoenen dragen?"
en eerste en tweede dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga voor 'derde' kerstdag sowieso varkenshaasspiesjes (De spies is dan rozemarijn) met salie en pancetta maken
1e kerstdag bij brum thuis, 2e kerstdag soep met broodje kroket omdat zeikmensen die niks lustenquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en eerste en tweede dan?
WAT?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1e kerstdag bij brum thuis, 2e kerstdag soep met broodje kroket omdat zeikmensen die niks lusten
Dan maar 3e kerstdag lekker eten
Ja verhaal heb ik al een paar x gepost.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAT?
je gaat soep met brood eten?
Samenvatting ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja verhaal heb ik al een paar x gepost.
bij wie ga je dan eten?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
1 jaar moeite gedaan om lekker te koken -> niemand vrat t terwijl het niet eens 'raar' was.
Dit jaar idee om samen te koken, dus ieder een gang. Willen ze niet want teveel moeite ofzo'het maakt niet uit wat we eten, gaat om de gezelligheid'
Mama wilde niet meer gourmetten want dat doen we ALTIJD. En wij blijven met de zooi en stank zittendus hadden we bedacht: als het toch niet uitmaakt wat we eten dan maar zo
quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:36 schreef milka82 het volgende:
Jup, ik ben al langer moeder, hehehehe. Wanneer ik met mini alleen loop geloven mensen dat nog wel, maar wanneer midi ook naast me huppelt dan zie je ze toch even denken, hahaha! Moet er zelfs soms ook even aan wennen, een tiener, kwam er van de week achter, ow shock, dat ze niet meer helemaal 'plat' is....
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:06 schreef Lindytje het volgende:
Ik zie net iemand hier 2 autobanden lek steken omdat iemand voor de garage van desbetreffende persoon heeft geparkeerd![]()
Ja.... Ik heb nu een beetje last van mijn geweten... Politie bellen durf ik niet, want wij zijn zo ongeveer het enige huis dat er zicht op kan hebbenquote:
Ja. straks heb je er zelf trammelant mee...quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... Ik heb nu een beetje last van mijn geweten... Politie bellen durf ik niet, want wij zijn zo ongeveer het enige huis dat er zicht op kan hebben
Precies. Ik ben toch zo'n heldquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja. straks heb je er zelf trammelant mee...
quote:
Een voorbijganger kan toch ook gebeld hebben?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... Ik heb nu een beetje last van mijn geweten... Politie bellen durf ik niet, want wij zijn zo ongeveer het enige huis dat er zicht op kan hebben
Ja, preciesquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Maar goed, wat schiet hij er ook mee op banden lek te steken? Nu blijft die auto er nog langer staan.
Da's het punt, hij keek goed om zich heen of er niemand keek...quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een voorbijganger kan toch ook gebeld hebben?
Terechtquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Lego kerstdorp scoort altijd velen punten
dat is echt fakking irritant zegquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:19 schreef Incantrix het volgende:
En jah, het pleintje waarop onze carport uitkomt is eigen terrein, er komen 8 carports op uit en nog 8 a 10 tuinen hebben er recht van overpad. Al deze mensen vinden dus dat het ook 'hun' plein is en sommigen laten hun bezoek er parkeren als het druk is, of zetten er zelf hun auto 'even' neer. Het plein is alleen niet zo groot, dus er is zodoende altijd wel íemand die je blokkeert en vaak zijn wij dat dus, omdat wij een afgesloten port hebben en het dus minder opvalt dat onze auto daar staat. Ik vind het zó aso alleen, ik heb wel eens bij 6 buren aan moeten bellen eer ik degene had die de auto daar had staan en dan komt de stoom dus echt wel uit mijn oren. De twee die ons het vaakst blokkeerden doen het ondertussen niet meer want die zijn ons gezeik zat en 1 daarvan ontwijkt ons nu en zegt ook geen gedag meer
Dat!!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is echt fakking irritant zeg
Echt he? In het begin kun je er nog wel begrip voor opbrengen, maar wat die mensen niet door hebben is dat als élke 'pleinbewoner' ons 1x in het jaar blokkeert, we nog steeds fokking vaak moeten vragen of we alsjeblieft onze auto mogen gebruikenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is echt fakking irritant zeg
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien wel goed, als ze hormonzilla een keer ontmoeten durven ze nooit meer
Jottem, 6 dagen van tevoren inzagequote:Op zaterdag 22 december 2012 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
15 januari 16.30 geloof ik
Naar de inzage -> alles opschrijven -> dag vantevoren beginnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:46 schreef Lindytje het volgende:
Net of ik meer dan een dag van tevoren iets ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |