abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 december 2012 @ 11:08:34 #1
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_120628433
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Met veel zieke kindertjes.

En goed nieuws van freecell!!
pi_120629975
Het ging wel hoor Asy. Ik heb wel wat kunnen slapen maar Billie zit echt aan me vastgeplakt. Nu weer. Heb ren stapel films, heb de ab, en Billie slaapt op schoot. Hij is wel weer warm nu.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_120630022
Een jompel voor de uk van free! :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_120630186
Awww, beterschap voor de zieke mama's en kindjes!
En een *O* voor de mini van Free ja, hopelijk gaat het nu steeds een beetje beter!
pi_120630242
Vandaag niet zo goed aangekomen (10 gram, de vorige dagen aldoor 30 of 40)
En ik weiger me druk te maken :+
pi_120630425
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 12:55 schreef freecell het volgende:
Vandaag niet zo goed aangekomen (10 gram, de vorige dagen aldoor 30 of 40)
En ik weiger me druk te maken :+
Heel verstandig! Een volle luier scheelt al een hoop als je dagelijks weegt lijkt me. Top dat het nu eindelijk beter gaat *O*

Wij doen ook mee met de snotterbrigade, verkouden guppie hier dat slaapt, moppert of drinkt. Op, aan of bij mij uiteraard.
pi_120630496
Jup, en hij plast goed en komt tevreden van de borst, dus gewoon bijvoeding volgens plan weer iets minderen.
Als hij morgen en overmorgen weer laag is, zien we wel verder ;)

Nu precies 7,5 pond :D
  zaterdag 22 december 2012 @ 13:12:05 #8
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_120630525
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Het ging wel hoor Asy. Ik heb wel wat kunnen slapen maar Billie zit echt aan me vastgeplakt. Nu weer. Heb ren stapel films, heb de ab, en Billie slaapt op schoot. Hij is wel weer warm nu.
hier is het al dagen zwaankleefaan

af en toe wat minder aankomen is geen ramp free, dus ^O^ voor je weigering om je druk te maken ;)
pi_120630703
Heeft iemand tips hoe ik mijn mini aan een speentje krijg?
Ze valt driekwart van de tijd alleen in slaap als ze ergens op kan zuigen en dat is nu dus standaard mijn pink. (aan de borst werkt niet, dan is ze na 10 min. weer wakker en mag mijn pink er alsnog in) Bovendien begint ze nu al te duimen als ze de kans krijgt. Ik heb een speen gehaald maar ze moet niets van dat rare rubberen ding hebben.
pi_120630733
Wat voor speentje heb je?
Mijn oudste 2 moesten niks van difrax hebben en wilden bibi.
Dit exemplaar heeft een difrax, kleinste maat,die ronde. En hij wil hem heeeel soms. Ik heb dus ook ontvelde vingers ;)
pi_120630809
Ja, hier werd difrax altijd een meter ver gespuugd of hij weigerde hem gewoon. Bibi wilde hij wel hebben.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_120630868
Ah, difrax nu, want die zagen er leuker uit oO< Morgen of maandag bibi halen dus.
pi_120630905
Denk dat het idd een kwestie van uitproberen is Ophelia. Hier wilde ze juist de bibi niet maar de difrax wel.

Het heeft hier een weekje geduurd voordat ze snapte hoe de speen werkte. Manlief was erg volhardend en ineens had ze het truukje door :)
  zaterdag 22 december 2012 @ 13:35:43 #14
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_120631039
He bah, wat naar al die zieke kindjes! Beterschap allemaal :*

Hier idd ook bibi, ik probeerde na een weekje nog difrax omdat ze af en toe zat te kokhalzen, maar nee hoor. Kokhalzen doet ze nu nog af en toe, echt uit het niets :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_120631179
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, difrax nu, want die zagen er leuker uit oO< Morgen of maandag bibi halen dus.
Ja hè, ze zien er ook leuker uit. Ik had er een gekocht met uiltjes. O+ Maar hij moest hem echt niet. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_120631801
Hier ook alleen bibi.. de difrax kreeg ze niet aangezogen telkens hapte ze lucht en vloog dat ding weer een eind ver..
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_120632105
Sofie heeft het nooit gesnapt. We moesten altijd de speen vasthouden. Hebben zo ongeveer alle spenen geprobeerd. Ik zocht de jasjes ook uit met een hoge hals, zodat ik de speen kon klemmen. In de maxi cosi was het het hardst nodig...

Luuk lijkt zich weer wat beter te voelen. Ik spray met zoutoplossing voor de voeding en dan kan ie lekker drinken. Hij heeft wel van die soepoogjes..
*poef* nu is het weg
pi_120632205
Spenen met ducttape zijn zeker weer niet kindvriendelijk he? ;)

Ik heb ze eigenlijk liever zonder speen.
pi_120632278
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 14:15 schreef freecell het volgende:
Spenen met ducttape zijn zeker weer niet kindvriendelijk he? ;)
"scheren voor beginners" ^O^
quote:
Ik heb ze eigenlijk liever zonder speen.
Ik ook, maar liever speen dan duimen.
pi_120632290
Free je kan altijd nog van die kindervingerlijm gebruiken :+

Ophelia.. ja dat hadden wij met amber ook maar nu is ze 3 en hebben wij haar speentjes naar sinterklaas gestuurd ... zit ze dus de hele dag te duimen voorheen alleen een speen snachts en nu heeeeel de dag duimen word er stapel zot van kan echt 100 keer zeggen dat ze het niet moet doen en ze heeft nu dus ook last van haar tandjes en de speen wil ze niet meer...
pi_120633788
Fijn dat het wat beter gaat met de zieke kindjes.

F.leur is al vanaf 9.30u wakker en doet nu pas een hazeslaapje, van hooguit 40minuten. Haha dat is de keerzijde van kindjes die uitslapen. :+

Oh en ik dacht dat ik tijdens de zwangerschap geen vollere bos haar had, gewoon net als anders. Maar ik verlies nu wel opvallend veel haar.
Ik was ook zo blij toen die haartjes op mijn buik ineens weg bleken te zijn, dat vond ik toch lelijk :X

Vanmorgen lekker naar de kapper geweest, en morgen sushi eten met een vriendin. Moeders neemt het ervan :D
pi_120634304
oja die haarjtes... ik was net een vent nu je het erover hebt hier zijn ze ook verdwenen :')
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:26:29 #23
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120634309
Ik kom me hier ook maar eens melden, geen idee hoeveel tijd ik ga hebben om mee te schrijven.

Afgelopen zondag 16-12 is onze tweede dochter Isabel middels een keizersnede geboren, ik was toen 37.6 weken zwanger.
Ze woog toen 2935 gram en is inmiddels 3100 gram. Wel een klein popje want na een snelle meetsessie in bad kwamen we uit op 45 cm

pi_120634542
Wat een mooie meid O+ Becky!
Gefeliciteerd *O*

Lekker genieten kwisted!

Hier wil S nog steeds geen speen voor het slapen, maar wel om te tutten als ze moe is, dan heeft ze m in de mond maar echt spenen doet ze niet. Bibi en 'lief' vind ze wel ok
pi_120634600
Wat een klein popje becky, 45cm! Maar echt een schatje O+ Mogen we weten waarom je een keizersnee hebt gehad?

Wanneer beginnen kindjes met duimen? Hier geen speen en geen duim. Heb zelf tot mijn elfde liggen duimen :D (niks aan over gehouden)

C is vannacht even wakker geweest volgens manlief en is zelf weer gaan slapen *O* 22.15 uur was haar laatste voeding en toen pas weer om 7.30 uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')