Heel verstandig! Een volle luier scheelt al een hoop als je dagelijks weegt lijkt me. Top dat het nu eindelijk beter gaatquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:55 schreef freecell het volgende:
Vandaag niet zo goed aangekomen (10 gram, de vorige dagen aldoor 30 of 40)
En ik weiger me druk te maken
hier is het al dagen zwaankleefaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Het ging wel hoor Asy. Ik heb wel wat kunnen slapen maar Billie zit echt aan me vastgeplakt. Nu weer. Heb ren stapel films, heb de ab, en Billie slaapt op schoot. Hij is wel weer warm nu.
Ja hè, ze zien er ook leuker uit. Ik had er een gekocht met uiltjes.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, difrax nu, want die zagen er leuker uitMorgen of maandag bibi halen dus.
"scheren voor beginners"quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:15 schreef freecell het volgende:
Spenen met ducttape zijn zeker weer niet kindvriendelijk he?
Ik ook, maar liever speen dan duimen.quote:Ik heb ze eigenlijk liever zonder speen.
En dat is uiteindelijk ook goed gekomen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Och.. dat kan echt pijn doen!
Hopen dat de medicatie snel aanslaat Kuuk!
Zat zelf al te denken om 6 x 120 te doen ipv 5 x 150 vanwege het spugen maar na 120 is ze niet altijd tevreden. Vandaar dat ik 150 aan blijf bieden.
Vanavond heb ik verjaardag beste vriendin. Man blijft thuis bij D. Maar vind het nu wel een beetje lastig om te gaan omdat ze dus niet zo in haar hum is.
Maaran zegt dat ik moet gaan.. hij vroeg me straks nog: wanneer heb jij echt iets voor jezelf gedaan sinds de bevalling?
Dus daar heeft ie ook wel weer een punt dus ik ga maar gewoon. Hoop alleen niet dat ze de hele avond huilt en ontevrefen is. Snap jou nu ook beter kwistef.. toen je. weer voor hrt eerst ging volleyen.
Is ook lastig, maar je kan toch afspreken dat hij je belt als ze heel de avond huilt?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Och.. dat kan echt pijn doen!
Hopen dat de medicatie snel aanslaat Kuuk!
Zat zelf al te denken om 6 x 120 te doen ipv 5 x 150 vanwege het spugen maar na 120 is ze niet altijd tevreden. Vandaar dat ik 150 aan blijf bieden.
Vanavond heb ik verjaardag beste vriendin. Man blijft thuis bij D. Maar vind het nu wel een beetje lastig om te gaan omdat ze dus niet zo in haar hum is.
Maaran zegt dat ik moet gaan.. hij vroeg me straks nog: wanneer heb jij echt iets voor jezelf gedaan sinds de bevalling?
Dus daar heeft ie ook wel weer een punt dus ik ga maar gewoon. Hoop alleen niet dat ze de hele avond huilt en ontevrefen is. Snap jou nu ook beter kwistef.. toen je. weer voor hrt eerst ging volleyen.
Klopt, ik vroeg er specifiek naar bij de Hap.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:07 schreef Tinuviel het volgende:
Had de koortsstuip nog eens nagekeken, maar dat is juist bij beginnende koorts begreep ik, niet als de koorts al zo hoog is.
Beetje laat, maar plus 1.quote:Gefeliciteerd Becky, mooie kleine meid
beterschap!quote:Ophelia, ook al duimt ze nu dat zegt nog niets. De onze duimde ook. Maar het gebeurt zelden en dan vooral als hij moe is en gaat slapen, dus dan valt de duim er toch weer uit. Een speentje konden we hem ook echt niet aanleren. Hij pakte ze niet en nu spuugt hij ze ook snel uit of kauwt erop.
KJ voor een lekkere nacht.
Twinkle, lekker gaan en genieten van je avondje weg.
Kwisted, klinkt lekker.
Hier ook nog een ziekerd, snotterd, oor loopt, soms heeft hij echt een blos op de wangen, hoest, gisteren nog koorts en groene dunne poep, ra ra wat is dat: verkoudheid, oorontsteking, tandjes? Ik geef nu neusspray, hoestsap, oordruppels en nog wat homeopathisch tegen oorpijn, lijkt wel een apotheek hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |