Maar wat is nu dan de stand van zaken?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:58 schreef lolo555 het volgende:
Heb hem niet gehadt ! Die scanner pakte hem niet net dubbel S. MAar daarvoor heb ik wel 1 cent moeten pinnen !
De scanner pakte mij ID niet ,omdat er een typfout was gemaakt met me achternaam dan wat er op het contract stond.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:03 schreef Leandra het volgende:
De scanner pakte wat met dubbel S niet?
Ja kloptquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar wat is nu dan de stand van zaken?
Je hebt die ene cent wel voldaan maar daarna liep het mis op die dubbele S ?
Hoe nu verder?
De scanner scant gewoon hoor, dat is net een kopieerapparaat, maar bij de controle van de naam was het dus een faal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:41 schreef lolo555 het volgende:
[..]
De scanner pakte mij ID niet ,omdat er een typfout was gemaakt met me achternaam dan wat er op het contract stond.
Moet je nu dan weer gewoon de hele bestelling opnieuw doen? Balen manquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:43 schreef lolo555 het volgende:
[..]
Ja klopt
Ze gaan die 1 cent terug storten en me pakketje wordt geanuleerd
Voor de vierde keer.... en dan maar hopen dat het goed gaat met het nieuwe adres van TSquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet je nu dan weer gewoon de hele bestelling opnieuw doen? Balen man
Of is hij zo'n gastje die dat allemaal op zijn naam afsluit en dat iemand anders er mee gaat lopen bellen en dat hij de pineut is?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de vierde keer.... en dan maar hopen dat het goed gaat met het nieuwe adres van TS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |