Hi ,maar ik hoor van veel mensen dat het niet zo uitmaaktquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:25 schreef babipangang het volgende:
[..]
welke provider? Scheelt per provider
Ja preciesquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:25 schreef Meike26 het volgende:
Het is eerder de vraag of je zelf moeilijk wil gaan doen ?
Als het een erg kostbaar pakket, is de kans idd aanwezig dat koerier moeilijk kan gaan doen. Laat je over je heen lopen, dan kan je vandaag fluiten naar je pakket.
De enige die bij de deur staat die echt weet hoe jij heet, met 1 of 2 Sjes, dat ben jij, dus neem hier de leiding in het gesprek en laat weten dat het aan hun systeem ligt en dat jij niet nog even deze week je naam hebt verandert naar een combi van dubbel 2 Sjes.
Nee tuurlijk niet gek !quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:59 schreef Sylver_ het volgende:
Dus ze hebben er al Martiz, Martes en nu ook nog eens Martiss van gemaakt?
Mafkeess voor jouquote:
De vraag op jouw antwoord is: gaat het regenen vandaag?quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:08 schreef lolo555 het volgende:
Krijg ik nog een vraag op mijn antwoordt ?!
Www.knmi.nlquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De vraag op jouw antwoord is: gaat het regenen vandaag?
Dit is al het derde topic van TS met vrijwel dezelfde vraag, het verschil zit hem eigenlijk alleen maar in de verschillende foutieve spelling.quote:
Bullshit !quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:31 schreef Leandra het volgende:
Als je je gegevens nou in het vervolg wat zorgvuldiger invult, dan maken ze ook minder fouten.
En jij maakt gelukkig nooit foutenquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:49 schreef lolo555 het volgende:
Die typfout hebbe ze zelf gemaakt hoor want er hoor maar 1 s
Zegt TS dat dan ??quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:06 schreef GodsSon het volgende:
[..]
En jij maakt gelukkig nooit fouten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |