iddquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:29 schreef ikjijallebei het volgende:
Is er nog iets van een lijstje met "beste, slechtste user", leukste nieuwkomer ernz enz????
Ik zie alleen een flut OP nu
Ik zou zeggen, laat het lekker zoals het nu is, volgend jaar nieuwe kansen om het te verbeteren. (grootste duim award mis ik ook nog trouwens)quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:29 schreef ikjijallebei het volgende:
Is er nog iets van een lijstje met "beste, slechtste user", leukste nieuwkomer ernz enz????
Je kan toch het lijstje hier terugvinden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:29 schreef ikjijallebei het volgende:
Echte liefde, man.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:50 schreef sinepedraap het volgende:
Mooi idee roosje, en wat was Knaller er weer snel bij
Het lot, een onoverkomelijk treffen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:50 schreef sinepedraap het volgende:
Mooi idee roosje, en wat was Knaller er weer snel bij
"Beste eenzijdige liefde: "quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgende jaar dan ook maar een Cupido Award er in.
Nou, ik ga er niet alleen over hoor. En ik ben het met Pharkus eens, dit is de poll en daar doen we het maar mee dit jaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:41 schreef rosepetals het volgende:
Of Frank moet het oneens zijn, dan veranderd hij het een en ander maar
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:32 schreef Knaller het volgende:
[..]
Je kan toch het lijstje hier terugvinden?
KLB / KLB verkiezingen 2012
Ja die zocht ik, thnx.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, laat het lekker zoals het nu is, volgend jaar nieuwe kansen om het te verbeteren. (grootste duim award mis ik ook nog trouwens)
Dan wint Sinos.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:45 schreef Rawberry het volgende:
ik had nog gedacht aan de meest fruitige UI
Het probleem is dat dan 22 mensen niet op die categorie gestemd hebben en dat een deel het waarschijnlijk gaat missen/niet meer gaat doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan toch nog wel aanpassen tot nieuwjaar? Of worden stemmen ook al tussentijds geteld?
Dat bedoel ik niet. Heb nog niet in alle categorieen iemand kunnen kiezen dus als ik later toch nog tot een keuze kom is het wel handig als deze ook wordt meegeteld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het probleem is dat dan 22 mensen niet op die categorie gestemd hebben en dat een deel het waarschijnlijk gaat missen/niet meer gaat doen
Mocht je post op slot zitten (gaat automatisch na 48 uur geloof ik) dan kan een mod hem weer voor je open zetten, mocht je je stem nog willen aanpassen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan toch nog wel aanpassen tot nieuwjaar? Of worden stemmen ook al tussentijds geteld?
Dan maak ik ook nog een kansquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:45 schreef Rawberry het volgende:
ik had nog gedacht aan de meest fruitige UI
met je klokhuisquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dan maak ik ook nog een kans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |