SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik al eens gedaan. Zullen we even snel imam nikahi doen en dan scheiden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm weet ik veel, ga scheiden ofzo?
Zou ik nog eerder met je ex doen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan. Zullen we even snel imam nikahi doen en dan scheiden?
Oh. Oke. Nou, dan ga ik even fok hoppen op zoek naar een ander.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou ik nog eerder met je ex doen.
bewijst maar weer eens hoe goedkoop je bent?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Oke. Nou, dan ga ik even fok hoppen op zoek naar een ander.
Ja, snoesje.. Sws ben ik goedkoop.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
bewijst maar weer eens hoe goedkoop je bent?
Figures poekie, vandaar ook nog vrijgezel en gescheiden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, snoesje.. Sws ben ik goedkoop.
Ik ben gewoon te lelijk en te oud, om nog een man te vinden. Oh lord, mijn lot.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Figures poekie, vandaar ook nog vrijgezel en gescheiden.
Meld je aan bij brideimport nog wat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lelijk en te oud, om nog een man te vinden. Oh lord, mijn lot.
Nee snoesje, deze cheapass wacht op de dag, dat jij mij neemt. Love me.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meld je aan bij brideimport nog wat.
Sorry ik faal, je opfokken lukt niet. Je krijgt je maagdelijkheid wel terug, oohnee, was je al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee snoesje, deze cheapass wacht op de dag, dat jij mij neemt. Love me.
Ik wil mijn maagdelijkheid niet terug.. Je weet wellicht hoe lekker het is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry ik faal, je opfokken lukt niet. Je krijgt je maagdelijkheid wel terug, oohnee, was je al een tijdje niet meer![]()
Nope geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil mijn maagdelijkheid niet terug.. Je weet wellicht hoe lekker het is.
Mwuah, ik zou het wel kunnen maar dan zou ik mijn eigen grenzen en principes overschrijden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:27 schreef Ambipur het volgende:
Oh. Ok.
Tering, de goede oude tijden, dat ik mij stoorde aan jouw teksten zijn niet meer.
Jammer.
Goh. Dat jij die bezit. Had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, ik zou het wel kunnen maar dan zou ik mijn eigen grenzen en principes overschrijden.
Ja hoor, wat je mij hebt verteld blijft bij mij, dat garanderen mijn principes je.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goh. Dat jij die bezit. Had ik niet verwacht.
Maar ik krijg nog steeds geen kus van je? Want ontmaagd en zo?
Laat ook maar, we hebben hier beiden geen zin meer in geloof ik.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hoor, wat je mij hebt verteld blijft bij mij, dat garanderen mijn principes je.
maar zou voldoende zijn, meer dan voldoende om je op te fokken.
Neuh, zoals eerder gezegd, mijn grenzen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]Trigg, serieus, als je dingen wil vertellen, die ik je ooit heb verteld, ga je gang. Als je me zo graag wil opfokken, doe je ding. Vind het best.
Eey kleintjequote:
Tell me MOAR! Teach me master ;3quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, zoals eerder gezegd, mijn grenzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |