Meen je dat nou?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef wyccie het volgende:
Bedankt. Ik heb gelijk een abonnement genomen!
Welnee, ze heeft haar been gewoon over de ander met de enkel op de knie van het andere been. Haar elleboog steunt op haar knie. Dat kan iedereen die nog pap kan zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, het kan haar been niet zijn, kijk nou, dan zou ze een slangenmens moeten zijn.
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Welnee, ze heeft haar been gewoon over de ander met de enkel op de knie van het andere been. Haar elleboog steunt op haar knie. Dat kan iedereen die nog pap kan zeggen.
Da's heel hipster.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet helemaal overtuigd. Ze heeft een muts op en trui aan, waarom ligt haar been dan bloot? Alleen om te blitsen met haar tattoos?
Ha. Ik vind Louise altijd een viezige indruk maken. Alsof ze zich niet wast of zo. Niks hip aan.quote:
Geloof mij nou maar, zij wonen ook in Oost dus ik kan het weten.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet helemaal overtuigd. Ze heeft een muts op en trui aan, waarom ligt haar been dan bloot? Alleen om te blitsen met haar tattoos?
Ken je die niet dan? Legendarisch, Gladys and the Paps.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Over pap gesproken: ik luisterde vannacht per ongeluk naar de Top2000, daar kondigde de dj van dienst Gladys Knight and the Paps aan
Het zijn ook viespeukenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha. Ik vind Louise altijd een viezige indruk maken. Alsof ze zich niet wast of zo. Niks hip aan.
Ooooh, het is een kiekje uit je privéarchief?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Geloof mij nou maar, zij wonen ook in Oost dus ik kan het weten.
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ooooh, het is een kiekje uit je privéarchief?
Nonchalant doen is ook heel hipster.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha. Ik vind Louise altijd een viezige indruk maken. Alsof ze zich niet wast of zo. Niks hip aan.
Ja, ik zat even te zappen en was gefascineerd hoe dom radio er op tv uitziet.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Maar je luisterde per ongeluk naar de Top 2000?
Politica?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef Modus het volgende:
Nonchalant doen is ook heel hipster.
[ afbeelding ]
Theologe?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Nonchalant doen is ook heel hipster.
[ afbeelding ]
Ooooh, op tv. Ik heb daar ook niks mee.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, ik zat even te zappen en was gefascineerd hoe dom radio er op tv uitziet.
Ik zag toevallig "winternachten" staan toen ik je quotete (ik geloof dat dit de juiste spelling isquote:
Hoezo? Politici zijn het zout der aarde, toch?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Wat gek, mevrouw heeft het schijnheilige hoofd van een politicus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |