Jawel, maar dat gaat niet helpen hè, als ik het meisje niet ken.quote:
Ik heb maar een heel klein stukje van de Hootenanny gezien. Maar brother lijkt het te weten!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze stond dit jaar op Lowlands en ze trad een paar dagen geleden op bij Hootenanny met de bigband van Jools en klonk of ze dat al jaren deed.
Haar debuutalbum was iTunes Album of the Year 2012.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel, maar dat gaat niet helpen hè, als ik het meisje niet ken.
Ook niet helemaal mijn genre maar een groot talent met vooral een geweldige timing.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef brother52 het volgende:
Heb haar gezien op Lowlands. Normaal helemaal niet mijn ding maar het was een erg goed optreden.
Het moeten toch BNers zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft iemand naar de Mol gekeken? Ik heb me kapot geërgerd, allemaal van die ben-ik-in-beeldhoofden, de een nog grotere aansteller dan de anderIk begrijp trouwens niet dat de topics in het RLS-subforum terecht zijn gekomen.
Ik ken iemand die bij hem in de klas zat op de theaterschool in Amsterdam. Volgens haar een normale, leuke vent. Zo komt ie bij mij ook altijd over. Misschien in de Mol niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral die Boissevain zit er echt in om z'n carrière weer wat nieuw leven in te blazen, volgens mij. Bij hem ligt het er wel heel dik op iig.
Wat dan ?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een toestand, daar in Enschede.
Eerste schooldag van Lennon, Diaan is een beetje ziekjes en er schijnt iets met de stroomvoorziening te zijn.quote:
Hoe moet ik dat allemaal wetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerste schooldag van Lennon, Diaan is een beetje ziekjes en er schijnt iets met de stroomvoorziening te zijn.
Welke SCquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben jij niet geabonneerd op Diaans nieuwsbrief met automatische updates?
Heb je goed gezienquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:23 schreef pyl het volgende:
De lieftallige Diane Keaton, of beter: Diane Keaton, toen ze nog lieftallig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |