Jij leeft ook nog steeds en kan dit na al die jaren ook nog eens lezenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:20 schreef Gravedigger het volgende:
En juist omdat het geschiedenis is, denk ik dat je veel users uit die periode niet meer zult terugvinden.
Zoals TB al schreef: Onkruid vergaat niet!quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij leeft ook nog steeds en kan dit na al die jaren ook nog eens lezen
ben wel benieuwd hoe oud je bent eigenlijkquote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Zoals TB al schreef: Onkruid vergaat niet!
Mini_Rulez mijn FOK! zusjequote:Op maandag 24 december 2012 21:10 schreef najazeg het volgende:
hoe heette nou ook al weer die vrouwelijke user die beweerde dat zij en GizartFRL broer en zus waren?Mini-nogwat volgens mij.
oh jaquote:
Mijn echte zusje en broertje zaten ook op FOK! maar niet in de CUB.quote:
Is gewoon te vinden hoor. Inmiddels dik over de 68 en 2 kleinkinderen en een schoondochter rijkerquote:Op maandag 24 december 2012 21:57 schreef najazeg het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe oud je bent eigenlijkWe zijn tenslotte al weer elf jaar verder
gefeliciteerdquote:Op maandag 24 december 2012 22:03 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Is gewoon te vinden hoor. Inmiddels dik over de 68 en 2 kleinkinderen en een schoondochter rijker
Ik werd geroepen?quote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef Tackleberry het volgende:
Volgens mij hebben we het hier eerder over de categorie "onkruid vergaat niet"
Leugensch! Geloof er niets van!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
True. Maar ook wat die er nog dagelijks te vinden zijn!
Donderdagmiddag weer.quote:Op maandag 24 december 2012 22:37 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ja of je ff mijn urenstaat kan manipuleren. Maak er maar 80 uur van. Alvast bedankt!
zeker weten!quote:
Tsja, wie is er hier dan oudquote:Op maandag 24 december 2012 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou , kwam je niet boven je rollator uit![]()
Helaas afgelopen jaren weinig concerten meer gezien
38 oud noemen...quote:Op woensdag 26 december 2012 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, wie is er hier dan oud
Ik wel namelijk.
gezelligquote:Op donderdag 27 december 2012 22:45 schreef Gravedigger het volgende:
Dat wijntje drink ik ook. Rödelseer Schlossberg 2009 Silvaner
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |