Maar zo te zien mis je veelquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef Blester het volgende:
Saaie boel met Montréal, mis niets zo te horen.
je moet dan ook 2-3 x luisteren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef Blester het volgende:
Saaie boel met Montréal, mis niets zo te horen.
Valt mee. Wel benieuwd hoe Johnny de show in gaat delen.quote:
Vast wel goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef Blester het volgende:
[..]
Valt mee. Wel benieuwd hoe Johnny de show in gaat delen.
Het was altijd control s op de Mac, maar al geruime tijd doet hij het niet meer, en nu merk ik het.quote:
Meer met de telefoon in de hand als radio maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
Sanne is aan het soundchecken hoor
Zeker, sociaal persoon is t.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vast wel goed, lijkt me best een toffe gast
.
begrijpt iemand wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef Nielsch het volgende:
iets met... c'est le sur a la plage (nee niet Crystal Fighters)
Meesterwerkquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:36 schreef Timo20 het volgende:
! die koppen van die meiden die vooraan staan bij het huis: "huh, wa`s dit voor herrie?? waar is One Direction?"
Ja kutjes dit is nu echte muziekquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:36 schreef Timo20 het volgende:
! die koppen van die meiden die vooraan staan bij het huis: "huh, wa`s dit voor herrie?? waar is One Direction?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |