ssssssssssstquote:
blaas dan ookquote:
heb een halve liter voor mijn neus staan...quote:
lolquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:10 schreef dolfina-chica het volgende:
heb een halve liter voor mijn neus staan...
dan blaast het wel lang
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
lol
1/2 liter woow
maar smaakt wel ?
mooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:13 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2zakjes.. ipv normaal kopje met 1 zakje
van nestcafequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mooi
welke zijn dat ?
dalijk al weer vrij
pffffffffff
ff verbeterdquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:17 schreef dolfina-chica het volgende:
van nescafe
waren nu in de aanbieding bij c1000
doosjes met 8 zakjes..
het is capuchino met chocosmaakquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ff verbeterd
maar is dat koffie of ...
want dat mot ik niet ......
d'r is een oplos met water te krijgen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef kwiebuske het volgende:
lama
*blegh*
heb nog wel gwone nesquik staan![]()
alleen ff melk halen
yupsquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef dolfina-chica het volgende:
d'r is een oplos met water te krijgen...
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef kwiebuske het volgende:
soooo
werkdag weer voorbij
tot straks vanaf 'thuis'![]()
whahahahahahahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef kwiebuske het volgende:
of zal ik nog een stukkie gaan rijden
moet nog een pakket af geven
wbquote:
Haha wat verwacht je? Dat ik eruit ga zien als een clown ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef kwiebuske het volgende:
en dan je haartjes laten doen
oeeeeee
ik verheug me op de foto's
*lol*
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha wat verwacht je? Dat ik eruit ga zien als een clown ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
mijn lippen zijn verzegeld
grijns
*fluit fluit fluit*
daarna naar mij...quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef Ehhe het volgende:
Ik moet eigenlijk ook... Morgenochtend eerst nog kerstboodschaps doen. Maar heb geen zin :/
das niet liefquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
mijn lippen zijn verzegeld
grijns
*fluit fluit fluit*
Is goed!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daarna naar mij...
als je er bent, wil je mijn telefoon 1 keer over laten gaan ipv aanbellen, anders heb ik hondje over de zeik
ze vraagt er omquote:
alsof ik gezegd heb.. clown...quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ze vraagt er om
wat kan ik dan nog meer doen...
niet ?quote:
Pestkopquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
niet ?
wat bedoelde je dan met die opmerking????
heb ik die verkeerd begrepen dan ???
wieeeeeee ?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
niet ?
wat bedoelde je dan met die opmerking????
heb ik die verkeerd begrepen dan ???
het te latenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wieeeeeee ?
ikkkkkkkk ?
zou ik niet durven......
Ik pak wel wat pannendeksels om je wakker te makenquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:52 schreef dolfina-chica het volgende:
pffff moeite met wakker worden...
+1quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:52 schreef dolfina-chica het volgende:
pffff moeite met wakker worden...
Ben ik gisteren geweestquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:56 schreef Ehhe het volgende:
Ben jij al onderweg naar de kerstmarkt?
Dat viel eigenlijk best mee, vooral veel kleine cadeautjes. Maar mijn benen waren al kaput na het werken dus die willen nu al helemaal niet meer. Maar het moet! Dus hup!quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:48 schreef Ehhe het volgende:
Haha klinkt ook als heel erg geslaagd! Veel leuke dingen gekocht?
Oh je hebt nog werk? Toch niet ontslagen of ander werk gelijk gevonden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat viel eigenlijk best mee, vooral veel kleine cadeautjes. Maar mijn benen waren al kaput na het werken dus die willen nu al helemaal niet meer. Maar het moet! Dus hup!
Via het uitzendbureau een dagje horeca, dat was ook alweer 3 jaar geleden, horeca.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:59 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh je hebt nog werk? Toch niet ontslagen of ander werk gelijk gevonden?
ik zeg alleen maar dat ik benieuwd benquote:
nu alquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:46 schreef Ehhe het volgende:
Dolfie is druk bezig geweest. Nu ff pauze, maar ben nu al blij
het is wol... dus klopt het bokke.. niet!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:37 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske eik wel benieuwd is naar de 'bokkepruik' van ehhe
of zou dolfie nog bezig zijn om er iets fatsoenlijks van te maken....
alleen als je whatsapp hebtquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar dat ik benieuwd ben
*en doe een ongefundeerde uitspraak*
[..]
nu al
dus is nog niet gereed ?
fotoooooooooooo
zie dm/pmquote:
maar ik heb de foto niet... die heeft ehhequote:
niet ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:55 schreef dolfina-chica het volgende:
maar ik heb de foto niet... die heeft ehhe
mij is altijd geleerd niet ongevraagd foto's te maken van anderenquote:
lolquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:57 schreef dolfina-chica het volgende:
mij is altijd geleerd niet ongevraagd foto's te maken van anderen
daar hou ik me ook altijd netjes aan..
kuch
iets over de helft nu...quote:
en om 11 uur begonnen ?quote:
neeeeeee... niet om 11uur begonnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:03 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
en om 11 uur begonnen ?
of ...
anders heb je nog ff te gaan
wij zijn heel goed in plannen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:04 schreef kwiebuske het volgende:
tssssssss
dat was toch de planning ?
en daar heb je je aan te houden ....
![]()
uur of 1..quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:07 schreef kwiebuske het volgende:
ach
als het resultaat er naar is...
hoe laat zijn jullie aangevangen dan ?
1300 uquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:39 schreef dolfina-chica het volgende:
uur of 1..
met de nodige pauzes tussendoor
neeeeeee joh....quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:40 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
1300 u
1600 u helft klaar
dat wordt nachtwerk
gullie kennende ....quote:
quote:
klaar!!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:31 schreef kwiebuske het volgende:
ow
moet ik dat niet meer zijn..
iets misgegaan ??
da ken nie....quote:
quote:
waarom niet?quote:
daarom nietquote:
dank u!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:33 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske geeft dolfie compliment
ziet er goed uit
![]()
![]()
kan het me niet voorstellenquote:
vingers doen zeer van de stiekjes...quote:
Ohja rug en schouders. Die elastiekjes zijn natuurlijk ook best stug enzo... Had wat nagelriemcreme mee moeten nemen voor je!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vingers doen zeer van de stiekjes...
vooral nagelriemen![]()
armen en handen eigenlijk geen last van..
tis mijn rug en schouders![]()
maar dat is morgen wel weer klaar
die heb ik zelf nog wel liggen.. gelijk ff op doenquote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ohja rug en schouders. Die elastiekjes zijn natuurlijk ook best stug enzo... Had wat nagelriemcreme mee moeten nemen voor je!
Ging helemaal prima! Ze zitten heel fijn ingevlochten en omdat het wol is is het ook superlichtquote:Op zondag 23 december 2012 12:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker geslapen met je dreads ehhe?
Ahh leuk. Veel plezier!quote:Op zondag 23 december 2012 12:54 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh!!
Straks lekker naar buiten met Mouse en haar vriendinnetjes.
Ff leuke foto's maken!!
en natuurlijk vergeten foto's te maken...quote:
je hebt niet eens een cameraquote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef dolfina-chica het volgende:
en natuurlijk vergeten foto's te maken...
Haha nu moet je nog een keer, vervelend zegquote:Op zondag 23 december 2012 16:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en natuurlijk vergeten foto's te maken...
Begrijp jij uberhaupt wel eens iets goed dan?quote:Op zondag 23 december 2012 16:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je hebt niet eens een camera![]()
of ..
nah zal het wel weer verkeerd begrepen hebben
very selectief geheugenquote:Op zondag 23 december 2012 17:27 schreef Ehhe het volgende:
Begrijp jij uberhaupt wel eens iets goed dan?
heb er wel 1... maar die is oud... versleten.. 5 foto's en ding is leeg.. zuipt batterijen...quote:Op zondag 23 december 2012 16:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je hebt niet eens een camera![]()
of ..
nah zal het wel weer verkeerd begrepen hebben
wat voor 1 hep je nu ?quote:Op zondag 23 december 2012 18:10 schreef dolfina-chica het volgende:
heb er wel 1... maar die is oud... versleten.. 5 foto's en ding is leeg.. zuipt batterijen...
goede vraag... ben niet thuis, moet ik straks nakijkenquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
goede vraag... ben niet thuis, moet ik straks nakijken
een uhhh olympus camedia 3.2 megapix.quote:
als ie maar foto's maakt.. en geen batterijen zuipt..quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef kwiebuske het volgende:
was voor toen een goei dingetje![]()
wil je ook zoiets weer terug ?
batterijen zuipenquote:Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef dolfina-chica het volgende:
als ie maar foto's maakt.. en geen batterijen zuipt..
Je gebruikt niet toevallig nog steeds dezelfde set baterijen als bij aanschaf?quote:Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als ie maar foto's maakt.. en geen batterijen zuipt..
maar zelfs dan nogquote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef frederik het volgende:
Je gebruikt niet toevallig nog steeds dezelfde set baterijen als bij aanschaf?
dat de batterijen na 5 fotos op zijnquote:Op zondag 23 december 2012 22:22 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
batterijen zuipen
hmmm
kan zijn dat IK het WEER niet snap
neequote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef frederik het volgende:
[..]
Je gebruikt niet toevallig nog steeds dezelfde set baterijen als bij aanschaf?
whahahahahahahaquote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
maar zelfs dan nog
batterijen zuipen ken ik niet
batterijen vreten weer wel
* kwiebuske maar onderduikt
anders krijg ik klappen![]()
geen camera op je foon?quote:Op zondag 23 december 2012 18:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb er wel 1... maar die is oud... versleten.. 5 foto's en ding is leeg.. zuipt batterijen...
weet wel zeker van YESquote:
whahahahahahahahahahaquote:Op maandag 24 december 2012 00:05 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
weet wel zeker van YES
alleen of ze weet hoe die werkt......
*grijns*
* kwiebuske weer onderduikt
lolquote:Op maandag 24 december 2012 00:49 schreef gomi het volgende:
hehe volgens mij staat ze met de deegroller op je te wachten de volgende keer he
Nee ik ben mijn plakbandrolhouder kwijt en ik kan de perforator ook niet vindenquote:
lol eigenlijk past dat wel een beetje bij je he?quote:Op maandag 24 december 2012 01:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee ik ben mijn plakbandrolhouder kwijt en ik kan de perforator ook niet vindendus ik ga ze morgen maar nieuw kopen zodat ik alle cadeautjes kan inpakken
ik heb gelukkig nog wel wat fluoriserend roze papiertape. Dus daar pak ik nu alvast een gedeelte mee in. Moet tch wachten tot de wasmachine klaar is.
En zijn jullie al klaar voor de kerst?
Chaotisch als hell! Daarom heb ik ook dit als omslagfoto op facebookquote:Op maandag 24 december 2012 01:32 schreef gomi het volgende:
[..]
lol eigenlijk past dat wel een beetje bij je he?
dat is iig wel een beetje t beeld wat ik van je heb
ik ben wel klaar, hoop ik
i know, zag hem op fbquote:Op maandag 24 december 2012 01:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Chaotisch als hell! Daarom heb ik ook dit als omslagfoto op facebook
[ afbeelding ]
Ach het heeft zo z'n charme hè, al zou ik ook weleens wat georganiseerder willen zijn. Maarja is nie aans!quote:Op maandag 24 december 2012 01:47 schreef gomi het volgende:
[..]
i know, zag hem op fb
maar past je wel ofzo
trusten yskaquote:Op maandag 24 december 2012 02:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach het heeft zo z'n charme hè, al zou ik ook weleens wat georganiseerder willen zijn. Maarja is nie aans!
Ik ga slapen, weltrustn Gomi!
*proest*quote:Op maandag 24 december 2012 17:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Een KERST pakket nog wel dolfi! Vond je dat niet eng?
het was een arretjescake pakket jah!!!quote:Op maandag 24 december 2012 17:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Een KERST pakket nog wel dolfi! Vond je dat niet eng?
quote:
het is kerstquote:
sjipsquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef Ireth het volgende:
t ik die kutboom gewoon de zolder op moest gooien Het bovenste snoer lichtjes was dus kapot, en terwijl ik driftig probeerde die uit de boom te vissen verloor ik mijn evenwicht en ben ik dus achterover van het krukje gevallen met mijn rug bovenop de emmer met caviavoer, met mijn hoofd tegen de computerkast aan en met mijn lichaam daarna vol o
oepsquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:32 schreef Ireth het volgende:
Het valt nu nog wel mee, ben alleen huiverig voor morgenochtend..
(en dan te bedenken dat we morgen naar de kunstijsbaan gaan en ik voor het eerst in 20 jaar tijd de schaatsen om moet binden!)
ik welquote:
Eehhmm.. met moeitequote:
hoe ging het schaatsen ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. met moeite
Heb spierpijn in spieren waarvan ik niet eens wist dat daar spieren zaten?En verder ben ik geloof ik 3 kilo bijgekomen in gewicht na het kerstvretuh-op-aarde vanavond
Ja tot mijn verbazing redelijk goed! Ben geen ene keer onderuit gegaan en dat is al een prestatie op zichquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:59 schreef Ireth het volgende:
Ja tot mijn verbazing redelijk goed! Ben geen ene keer onderuit gegaan en dat is al een prestatie op zich
hou maar op...quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:47 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik wel
jij ?
en de rest: geen idee
te veel 'gevroten'
zit nu op werkquote:Op woensdag 26 december 2012 00:30 schreef dolfina-chica het volgende:
hou maar op...
ik heb ook teveel gevroten..
en morgen hoef ik niets
beter!!quote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zit nu op werk
en staan hier 2 schotels met lekkers
*mjam mjam*![]()
ff proevenquote:
nog een hapje?quote:Op woensdag 26 december 2012 02:51 schreef kwiebuske het volgende:
goed verzorgd hiero
*likt lippen nog een keer af*
hmmmquote:
johquote:
zoveel licht aan, kost geldquote:
paar kwartjesquote:
hahahahahahahquote:Op woensdag 26 december 2012 18:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
paar kwartjes
allemaal led dus...
quote:
en nu ben je blij?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:51 schreef kwiebuske het volgende:
soooooo
ook weer gelukt![]()
lappie heeft nu linux
eindelijk weer
pas op jij hequote:
of wat?quote:
gaaj over de kniequote:
ojee, ben al bangquote:
zie je welquote:
veel plezierquote:Op woensdag 26 december 2012 19:01 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zie je wel
ben niet indrukwekkend genoeg
ga wel fillem kijken dan
jaquote:
Ik wens je toch veel plezierquote:
ik d8 dat je al klaar was met kijkenquote:
toch geen home alone he...quote:
quote:
dat je van ouwe films houdtquote:
het liefst die ouwe stomme films jahquote:
daarom ook de gok op home alonequote:Op woensdag 26 december 2012 20:52 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
het liefst die ouwe stomme films jah
*ik is oud*
Zoiets?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:52 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
het liefst die ouwe stomme films jah
*ik is oud*
quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker aan het kibbelen poppies
zou bijna denken dat ze getrouwd zijn he? kibbelend echtpaarquote:Op woensdag 26 december 2012 21:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker aan het kibbelen poppies
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef gomi het volgende:
[..]
zou bijna denken dat ze getrouwd zijn he? kibbelend echtpaar
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef gomi het volgende:
zou bijna denken dat ze getrouwd zijn he? kibbelend echtpaar
leuk! kindeke miranda!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:06 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
(alleen zo zonde dat in de tekst de namen omgedraaid zijn, naast de foto staat het wel goed..)
(Dit is trouwens met Petramarcel en haar koters)
hmmquote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
lekker sjokolaaa met spikkels
Nu welquote:Op donderdag 27 december 2012 23:11 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
ook wel zin in
winkels niet meer open zijn![]()
maar de kerstkransjes waren opquote:
NOU NOU DAT HEB IK WEL MET EEN ANDERE KUT WINKEL!quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
maar de kerstkransjes waren op
grmpfl
* kwiebuske nooit meer naar die winkel gaat
waarom schreeuwen ys...quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
NOU NOU DAT HEB IK WEL MET EEN ANDERE KUT WINKEL!
Elke keer dat ik er kom, fucking hell, ze hebben nooit wat! Ga met je tijd mee, *** JAN SIKKES! Zo omhoog op google met die handel! Jan Sikkes is een achterhaalde stoffenzaak en kiest ervoor dat de internetwinkels zich voorbij streven. Het is notabene een keten en zou zodoende juist beter op hypes kunnen inspelen gezien de grotere slagkracht. Maar nee, kleine lokale zaken buiten Groningen stad doen het gewoon beter..
om de frustratie te lozenquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
waarom schreeuwen ys...
snap je zo ook wel hoor![]()
Dank u vrouw!quote:
Daarom moet je ook huismerk slagroom kopenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef cvboer het volgende:
Dit is pas een frustratie, waardeloze slagroombussen tegenwoordig,
Het past niet eens![]()
[ afbeelding ]
Ik vind die huismerk niks, en deze bus stond inderdaad naast de rolletjes. Morgen maar zo'n huismerk ophalen en daar het tuitje vanaf halen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Daarom moet je ook huismerk slagroom kopenen die nieuwe bussen slagroom moeten ze idd NIET naast de rolletjes zetten!
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb gisteren kniepertjes gebakken gisteren!
Mijn buikje is nu eigenlijk vol met indo food maar nu DANKZIJ JOU CVtje, heb ik zin in rolletjes. En die liggen ergens in de kast!
frustratie omdat een winkel iets niet heeftquote:
Als het nou de eerste keer was... Ik denk alleen al deze maand 3x. Ik denk dat je juist als stoffenzaak met je tijd moet meegaan zodat je ook de jongere generatie aanspreekt om te gaan naaien. Die zijn al goed met computers en niet huiverig om online te bestellen. Dan wil je ze toch juist overtuigen dat ze wel bij jou kopen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:57 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
frustratie omdat een winkel iets niet heeft
tsssssssssss
arghhhhhhhh
ik duik wel even de vriezer in (figuurlijk he)
liggen nog ijsjs![]()
echt he.. als ik die vlegels te pakken krijg...quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:03 schreef kwiebuske het volgende:
das idd de mooiste combinatie jah
vuurwerk + hond
gegarandeerd blaffen
ze zijn maar een paar dagen te vroeg
Klopt, alleen zoals het meestal bij mij gaat.. Mijn beste ideeen komen op het laatste moment, als online bestellen geen optie meer isquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:16 schreef kwiebuske het volgende:
yska,
ik snap je wel
maar je doet er niets aan
deze winkelier wil gewoon niet innoveren
sommigen hebben dat...
niet boos/teleurgesteld raken
het is te koop
en wat mijn moeder dan zegt: beter duur als niet te koop
als je bedoelt in dat gat van de markt, heppie helemaal gelijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Klopt, alleen zoals het meestal bij mij gaat.. Mijn beste ideeen komen op het laatste moment, als online bestellen geen optie meer isiig niet als ik de post er op moet vertrouwen dat het er binnen 1 a 2 dagen is.
Naast dat is er hier ook maar stoffenzaak, dus ik zie het al!
Ik moet zelf maar in dat gat springen! Hopsakidee
zijn toch allemaal schoffiesquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:23 schreef kwiebuske het volgende:
vlegel...
alsofte gij al zo oud binst
*grijns*
Die verdienen klappenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zijn toch allemaal schoffies
quote:VLEGEL
1) Apenkop
2) Apparaat, werktuig of gereedschap
3) Belhamel
4) Bink
5) Brutale jongen
6) Boerenwerktuig
7) Bengel
8) Beersem
9) Baldadige jongen
10) Blaag
11) Dorsgereedschap
12) Dorswerktuig
13) Deugniet
14) Die jongen slaat er flink op los
15) Gereedschap
16) Guit
17) Kwajongen om mee te dorsen
18) Kaffer
19) Kwajongen
20) Kinkel
21) Lomperd
©@http://www.encyclo.nl/begrip/vlegel
1,5,9,10,13klinkt te lief, 19, 21quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:35 schreef kwiebuske het volgende:
welke van de betekenissen bedoel je ??? *heeeeeeeeel onschuldig gezichtje trekt*
[..]
neeeeeeeequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:22 schreef dolfina-chica het volgende:
1,5,9,10,13klinkt te lief, 19, 21
zoiets?
in volksmond... kutjongens
volgens mij gaat dat sowieso niet lukkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Naaaaieuh naaaieuh steedss maar weer naaieuh! Nouja laat ik daar maar eens mee beginnen dan anders komt dat kostuum voor M nooit af. Ik heb nog tot morgevnavodn
Haha nouja het begin is gemaakt. De basis is uitgeknipt en grotendeels ook al in elkaar gespeld. Het moet een ronald mc donald pak worden en ik heb als basis mijn onesie (zo'n joggingspak van broek en vest aaneen) gebruikt. Vond het een best slim idee van mijzelf... Maar ik moet het wel zo goed doen dat M. Er ook mee gaat lopen maandag met oud en nieuwquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
volgens mij gaat dat sowieso niet lukken
grijns
aan je typekunsten te zien dan he
Die foto zie je wel op fb langskomen denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef kwiebuske het volgende:
aha
zo een pak
hopelijk wil hij dat aan idd
suc6
ennuh
fotoooooooooo
Ik weet het, absurd! Maar ik sliep vannacht ook rond half 3 pas en om half 9 ging t wekkertje weer.. Lekker mijn ouders geholpen met hun project..quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef kwiebuske het volgende:
huh
yska
heb je wel op de klok gekeken...
tis pas 2340 hoor.....![]()
![]()
Ik was zelf anders geen minuut eerder aan mijn eigen project begonnen hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:46 schreef kwiebuske het volgende:
en dan nu bijna zelf in de problemen komen met je eigen projectje
tsk tsk
Er zit een rits in die tot daar beneden komtquote:Op maandag 31 december 2012 16:30 schreef espri het volgende:
haha klinkt al;lemaal super yska,
als ik zo lees met dat hele pak van M denk je dat ie ook nog kan eeuuhhh plassen?
heel veel plezier maar zal wel lukken denk ik zo.
en voor iedereen:
een hele fijne jaarwisseling en een fantastisch, spetterend, gezond, maar vooral, liefdevol jaar
ah, je hebt echt overal aan gedachtquote:Op maandag 31 december 2012 17:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er zit een rits in die tot daar beneden komt
welterustenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! En slaap lekker voor ikke.
Euuuuhhhh ik zal mijn vader eens vragen!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
welterusten
waar zijn de fotos ???
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Euuuuhhhh ik zal mijn vader eens vragen!
hier nog 1...quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:54 schreef kwiebuske het volgende:
![]()
ik slaap te lang
dus minder tijd om te posten
18 uur slaapquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:56 schreef dolfina-chica het volgende:
hier nog 1...
ik geloof dat ik gisteren(overdag) en vannacht weer 18uur op mijn naam heb staan
ik kwam rond 18uur thuis gisteren, was niet fit...quote:
tsjahquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef dolfina-chica het volgende:
ik kwam rond 18uur thuis gisteren, was niet fit...
een uur op toilet gezeten, toen in slaap gevallen en rond 23 uur weer wakker...
zit in de lucht?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
tsjah
gister op werk vroegen collega's ook al
was loos met jou ?
ik: kwee nie, ben moe, en blijf moe en heb goed geslapen
en ik voel me nu niet beter dan gisteren
kweeniequote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:22 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb weer wat gevonden voor op mijn verjaarslijstje![]()
[ afbeelding ]
een lip piers
quote:
alsof, uberhaupt, IK daar iets over te zeggen heb .....quote:
nopequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:37 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
alsof, uberhaupt, IK daar iets over te zeggen heb .....
gelukkig dat ik wel mijn mening mag gevenquote:
dat mag, niet dat het invloed heeft op mijn idee of ik het ga doen ja of nee..quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
gelukkig dat ik wel mijn mening mag geven
Okeuj!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef dolfina-chica het volgende:
Nieuw jaar, maar nog geen nieuw topic![]()
![]()
![]()
post eens door jongens
had ik ook niet verwachtquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:48 schreef dolfina-chica het volgende:
dat mag, niet dat het invloed heeft op mijn idee of ik het ga doen ja of nee..
piers kan altijd nog uit...quote:
kijken of dit werkt om ireth naar haar felicitaties te lokkenquote:
hequote:Op donderdag 3 januari 2013 18:53 schreef dolfina-chica het volgende:
piers kan altijd nog uit...
tats denk ik altijd wat langer over na
gelukkig wel...quote:
vroeger vrij?quote:
quote:
beter!!quote:
quote:
zou nu al wel kunnen.....quote:
ieksquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Schudden met die billen!
Dodidodaaaah!
Nee het topic moest vol toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef kwiebuske het volgende:
yska is vrolijk
weer werk gevonden ?
oooooooquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee het topic moest vol toch?
Nou dat kan ik wel!
Ik kijk een slechte film terwijl ik dit topic vol gooi en et huis probeer op te kuisen...quote:
ik wist dat vrouwen konden multitaskenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik kijk een slechte film terwijl ik dit topic vol gooi en et huis probeer op te kuisen...
Ik bak er juist niks van!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik wist dat vrouwen konden multitasken
maar dit slaat alles....
owkeequote:
Haha ik heb m al bijna een jaar, heerlijk!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef kwiebuske het volgende:
dan moeten we opschieten yska
ipad ?
das toch een nieuwigheidssnufje
doe jij daar aan mee ...
quote:
wat is het nou ???quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Enneuh cake bakken kan ik juist wel en appeltaart, cupcakes, cheesecake
Ik bak niet zo veel van het multitasken poppiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |