Dit dus, snap er weinig van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef Copycat het volgende:
Wacht effe ... Jouw kinderen zijn zonder dat jij daar ook maar enigszins in bent gekend in een pleeggezin geplaatst?
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef Copycat het volgende:
Wacht effe ... Jouw kinderen zijn zonder dat jij daar ook maar enigszins in bent gekend in een pleeggezin geplaatst?
Wat denk je dat ik doe.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:48 schreef MOON76 het volgende:
Met alle respect hoor, maar ik zou redelijk door het lint gaan als mijn kinderen zonder mijn toestemming in een pleeggezin worden geplaatst.
Dit mag toch niet zomaar???
Of is er misschien meer aan de hand???
Ik wil best veel geloven, maar enkel afgaande op hearsay zulke drastische maatregelen nemen en jou daar pas naderhand van op de hoogte stellen, lijkt mij erg stug.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef chumafor het volgende:
Ja, doordat mijn vriendin heeft gezegt dat ik praat in mijn slaap over duivels en allerlei rare liedjes zing. Terwijl dat dus niet zo is.
Ze hebben de kinderen bij haar wegenomen en vervolgens in een pleeggezin geplaatst, daarna hebben ze mij geinformeerd en zie ik de kinderen niet eerder als na de kerst.
Inderdaad. Het gaat er bij mij niet in dat Jeugdzorg het woord van een psychotisch persoon zo drastisch voor waar aanneemt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Isabeau het volgende:
En als al duidelijk was dat je vrouw een psychose had, dan nemen ze de vreemde dingen die ze zegt toch zeker niet serieus?! Die kinderen horen nu toch gewoon bij jou te zijn!
Als alles daadwerkelijk zo is gegaan als jij zegt, dan had ik nu bij de politie gestaan en aangifte van ontvoering gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:51 schreef chumafor het volgende:
Toch is dat gebeurd. En ik weet niet wat er aan de hand is.
Ik ben bang dat als ik hier tegen vecht dat ik verlies en de kinderen nooit meer zie.
En niet eerst contact met de vader zoekt voor ze op zoek gaan naar een pleeggezinquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad. Het gaat er bij mij niet in dat Jeugdzorg het woord van een psychotisch persoon zo drastisch voor waar aanneemt.
Dan zou ik toch nog even die moeite nemen het te lezen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb je vorige topic niet gelezen maar waarom zou jeugdzorg die kinderen niet naar jou brengen?
hier moet wat meer in het spel zijn dat je niet verteld lijkt me (meer dan praten in je slaap)
Mwah nederland he.. als je kind daadwerkelijk van de trap valt of iets breekt op het schoolplein begint jeugdzorg al te dreigen. (vraag djeez hoe hij het vond)quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En niet eerst contact met de vader zoekt voor ze op zoek gaan naar een pleeggezin
Of TS lult teveel (uit zijn nek) of laat relevante info weg. Zoals het hier staat klopt het van geen kant.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef Isabeau het volgende:
En niet eerst contact met de vader zoekt voor ze op zoek gaan naar een pleeggezin
Hear Hear....quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of TS lult teveel (uit zijn nek) of laat relevante info weg. Zoals het hier staat klopt het van geen kant.
niets verdachts?!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan zou ik toch nog even die moeite nemen het te lezen.
Ik kan op zich niks verdachts vinden hoewel hoogstens 1 vraag : speelde er al langer dingen tussen hun qua raar gedrag van haar kant bijv?
Maar goed het was een apart verhaal op z'n zachts gezegd.
No way dat verhaal van TS klopt.quote:Na een verzoek
Als er een hulpvraag binnen komt, start een medewerker van Bureau Jeugdzorg een onderzoek. Hierna bepaalt Bureau Jeugdzorg, in overleg met alle betrokkenen, of pleegzorg de meest passende oplossing is. Vervolgens wordt bekeken welke vorm nodig is: pleegzorg voor korte of voor langere duur, of alleen weekend- of vakantieopvang. In deze fase kunnen ook familie en kennissen betrokken worden om te bespreken of zij opvang voor het kind kunnen bieden. Voor meer informatie over Bureau Jeugdzorg: Bureau Jeugdzorg.
ik begrijp wat je bedoelt maar tja sowieso is die hele zaak nogal apart.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niets verdachts?!
Dit is echt geen normale gang van zaken als er met de vader niks mis is
Als er iets verrot is in Nederland is het wel jeugdzorg. Ik heb het vaker gezegd en blijf het herhalen, maar iemand wil me geloven. En het is ook niet zo gek, want het is echt schokkend en treurig wat er gebeurt. In dit geval nemen ze nog het zekere voor het onzekere. Maar kans is groot dat dit nog heel veel ellende gaat veroorzaken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Het gaat er bij mij niet in dat Jeugdzorg het woord van een psychotisch persoon zo drastisch voor waar aanneemt.
Nee dit verzin je allemaal zomaar natuurlijk. In maart geregistreerd nooit een bericht en ineens weet ik dat ik mijn aandacht mis en open zomaar een lul topic. Denk het niet, maar kan ook niet bewijzen dat het klopt. Nog niet tenminste, want ik neem aan dat ik een brief van jeugdzorg ontvangquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:20 schreef Pvoesss het volgende:
Wel jammer dat je niet wat research doet zodat je verhaal klopt.
Ik had gehoopt dat dit eens zou stoppen, maar blijkbaar weten jullie op basis van een pasage op de site exact hoe het gaat in dit soort situaties en is al het andere onzin.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef Copycat het volgende:
BS proberen te maskeren met nog meer BS is geen goeie tactiek.
Jeugdzorg etc zijn veel minder hulpvolle organisaties dan je zou denkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof het (helaas) gelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Als alles daadwerkelijk zo is gegaan als jij zegt, dan had ik nu bij de politie gestaan en aangifte van ontvoering gedaan.
Hoe is dat nou in godsnaam mogelijk dat ze zomaar 123 de kinderen in een pleeggezin stoppen, terwijl vader gezond is, niet heeft mishandeld en niks valt te verwijten????
Kan er echt met mijn pet niet bij!
Daar kun je over bakkeleien. Er is de laatste jaren erg veel veranderd en er zijn sowieso procedures die gevolgd moeten worden. Kinderen weghalen zonder vader in te lichten is niet zo'n procedure. Druist in alles daartegenin.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jeugdzorg etc zijn veel minder hulpvolle organisaties dan je zou denken
Je gaat naar de politie, aangifte doen, jeugdzorg blijven bellen, advocaat inschakelen, huisarts inschakelen, haar ouders bellen, werkelijk overal aan de bel trekken en er godverdomme voor zorgen dat jij je kinderen terugkrijgt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef chumafor het volgende:
Beste Nies, wat moet ik doen?
De kinderen zijn ergens ondergebracht. Ik heb de contact persoon gesproken en uitleg over de situatie gegeven. Zelfs verwezen naar hun eigen pasage op internet.
Het antwoord is nee de kinderen komen niet thuis, niet eerder voordat we met jullie beiden gesproken hebben en niet eerder dan dat de situatie is onderzocht. De insteek is om de kinderen thuis te krijgen in een zo kort mogelijke periode, maar dit is afhankelijk van een of andere voorwaarden waaraan voldaan moet worden.
Kan, gelukkig geen recente ervaring mee. Jij wel begrijp ik (je beroep ofzo?)?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar kun je over bakkeleien. Er is de laatste jaren erg veel veranderd en er zijn sowieso procedures die gevolgd moeten worden. Kinderen weghalen zonder vader in te lichten is niet zo'n procedure. Druist in alles daartegenin.
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar kun je over bakkeleien. Er is de laatste jaren erg veel veranderd en er zijn sowieso procedures die gevolgd moeten worden. Kinderen weghalen zonder vader in te lichten is niet zo'n procedure. Druist in alles daartegenin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dit dus.Je hebt ervaring met Jeugdzorg? Nee he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dat wil ik niet. Ik wil de kinderen thuis hebben bij hun vader en dat ze lekker in hun eigen bed slapen en ze knuffelen en spelen en en... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef Nies het volgende:
[..]
Je gaat naar de politie, aangifte doen, jeugdzorg blijven bellen, advocaat inschakelen, huisarts inschakelen, haar ouders bellen, werkelijk overal aan de bel trekken en er godverdomme voor zorgen dat jij je kinderen terugkrijgt.
Maar nee. Jij wil alles rustig over je heen laten komen.
Nou, have fun!
Misschien is het je opgevallen dat sommige mensen wat kritischer staan tov Jeugdzorgquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef chumafor het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. Ik wil de kinderen thuis hebben bij hun vader en dat ze lekker in hun eigen bed slapen en ze knuffelen en spelen en en... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Haar ouders en zus zijn al op de hoogte gesteld en maken zich net als mij zorgen. Ook denken ze net als mij dat nu eindelijk hulp aanwezig is en aangezien ze aangeven dat de bedoeling vanuit het crisis team is om de kinderen snel weer bij de ouders te krijgen wil ik zo min mogelijk deze kans verkleinen.
Ik kan de huisarts niet eerder als maandag inschakelen (nu huisartsen post) en wat wil een advocaat doen? Rechtzaak heb ik geen financiële middelen voor. Jeugdzorg heb ik al 2x aan de lijn gehad en ik kijg de kinderen op dit moment gewoon niet thuis.
Maar ach blijkbaar verzin ik dit allemaal maar en leid ik aan de psychose. Ik hoop alleen dat niemand van jullie ooit zoiets als dit meemaakt en dat je dan voor fantast wordt uitgemaakt.
die kinderen komen niet thuis door een topic hier hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef chumafor het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. Ik wil de kinderen thuis hebben bij hun vader en dat ze lekker in hun eigen bed slapen en ze knuffelen en spelen en en... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Haar ouders en zus zijn al op de hoogte gesteld en maken zich net als mij zorgen. Ook denken ze net als mij dat nu eindelijk hulp aanwezig is en aangezien ze aangeven dat de bedoeling vanuit het crisis team is om de kinderen snel weer bij de ouders te krijgen wil ik zo min mogelijk deze kans verkleinen.
Ik kan de huisarts niet eerder als maandag inschakelen (nu huisartsen post) en wat wil een advocaat doen? Rechtzaak heb ik geen financiële middelen voor. Jeugdzorg heb ik al 2x aan de lijn gehad en ik kijg de kinderen op dit moment gewoon niet thuis.
Maar ach blijkbaar verzin ik dit allemaal maar en leid ik aan de psychose. Ik hoop alleen dat niemand van jullie ooit zoiets als dit meemaakt en dat je dan voor fantast wordt uitgemaakt.
Helpt niksquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die kinderen komen niet thuis door een topic hier hoor
ga morgen naar het juridisch loket
meer dan ditquote:
Nee? Vertel eens, hoezo niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met Jeugdzorg? Nee he?
Morgen kan ik misschien wat doen, maar nu niet. Ik zit internet al af te struinen naar mogelijkheden, want als ze de kinderen niet zomaar van me mogen wegnemen, dan ge ik ze ook heel snel terug krijgen. Maar hoe en tegen welke (figuurlijke) kosten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meer dan dit
maar goed, ik ben het niet eens met alle negatieve meningen over jeugdzorg dus ik ben van mening dat hier of gekwatst word en als ik er naast zit dan moet jeugdzorg zich nog aan protocollen houden dus kan hulp in schakelen zeker helpen
Ik denk dat je geen enkele ervaring hebt met Jeugdzorg..enóf de Kinderbescherming.. Of wellicht recente (die van mij is wat langer geleden). Maar mij ervaring doet me nog rillen van ellende door er alleen maar aan te denken...quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meer dan dit
maar goed, ik ben het niet eens met alle negatieve meningen over jeugdzorg dus ik ben van mening dat hier of gekwatst word en als ik er naast zit dan moet jeugdzorg zich nog aan protocollen houden dus kan hulp in schakelen zeker helpen
nee nu kun je niets doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:04 schreef chumafor het volgende:
[..]
Morgen kan ik misschien wat doen, maar nu niet. Ik zit internet al af te struinen naar mogelijkheden, want als ze de kinderen niet zomaar van me mogen wegnemen, dan ge ik ze ook heel snel terug krijgen. Maar hoe en tegen welke (figuurlijke) kosten.
Omdat ik die positieve "tot het tegendeel bewezen is zijn ze prima" dan werkelijk niet kan plaatsen..quote:
nee gelukkig kom ik niet in aanmerking voor inmenging van derden in mijn levenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen enkele ervaring hebt met Jeugdzorg..enóf de Kinderbescherming.. Of wellicht recente (die van mij is wat langer geleden). Maar mij ervaring doet me nog rillen van ellende door er alleen maar aan te denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |