abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120610911
In na volging van Relatie van 6 jaar en geen vertrouwen? is er nieuws.

Zoals in dat topic aangegeven is mijn vriendin vorige week woensdag ineens vertrokken. Afgelopen maandag ben ik door een maatschappelik werker gebeld dat ze met de kinderen veilig zou zitten en dat mijn vriendin bij maatschappelijk werk liep, dus had ik wat rust.

Vandaag ben ik door jeugdzorg gebeld, dat de kinderen bij een pleeggezin zijn ondergebracht voor nog onbepaalde duur. Mijn vriendin heeft tekenen van een psychose volgens de persoon die mij belde en gaat daarvoor volgende week naar de psychiater om te kijken of dit inderdaad zo is. Omdat jeugdzorg de situatie niet kent en ons niet persoonlijk nog niet heeft gesproken, zullen ze begin volgende week met mij ook een afspraak maken om te praten over het een en ander en zou ik misschien na de kerst mijn kinderen voor het eerst weer mogen zien. Meenemen mag ik ze echter niet tot er duidelijkheid is over hoe ze het bij mij zullen hebben en de mogelijkheid bestaat dat ze voorlopig in het pleeggezin blijven. Precies hetgeen waar ik bang voor was is nu gebeurd.

Wrang is dat mijn vriendin vandaag eigenlijk met de kinderen naar huis wilde komen, wat het voor mij nog verwarrender maakt.

Oke de vrouw die ik aan de lijn had zij dat ze naar huis kan als ze wil, maar dat de kinderen voorlopig wegblijven. Tot in ieder geval de gehele situatie goed is nagekeken. Ik probeer nu mijn vriendin aan te geven dat ze naar huis kan komen, want mij lijkt het belangrijk dat we dit samen doortrekken en niet alleen. Ik denk dat ze bang is dat is boos ben om de situatie en ergens ben ik dat ook, maar dit is iets waar we uit kunnen komen denk ik als we elkaar kunnen steunen en dat is momenteel niet het geval.

Sorry dat het onsamenhangend is allemaal, maar wilde even van me af schrijven.
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:43:46 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120611376
Wacht effe ... Jouw kinderen zijn zonder dat jij daar ook maar enigszins in bent gekend in een pleeggezin geplaatst?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120611644
Ja, doordat mijn vriendin heeft gezegt dat ik praat in mijn slaap over duivels en allerlei rare liedjes zing. Terwijl dat dus niet zo is.

Ze hebben de kinderen bij haar wegenomen en vervolgens in een pleeggezin geplaatst, daarna hebben ze mij geinformeerd en zie ik de kinderen niet eerder als na de kerst.
pi_120611651
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef Copycat het volgende:
Wacht effe ... Jouw kinderen zijn zonder dat jij daar ook maar enigszins in bent gekend in een pleeggezin geplaatst?
Dit dus, snap er weinig van.
pi_120611690
Met alle respect hoor, maar ik zou redelijk door het lint gaan als mijn kinderen zonder mijn toestemming in een pleeggezin worden geplaatst.
Dit mag toch niet zomaar???
Of is er misschien meer aan de hand???
[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
[b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
pi_120611786
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef Copycat het volgende:
Dat dus.

En als al duidelijk was dat je vrouw een psychose had, dan nemen ze de vreemde dingen die ze zegt toch zeker niet serieus?! Die kinderen horen nu toch gewoon bij jou te zijn!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120611807
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:48 schreef MOON76 het volgende:
Met alle respect hoor, maar ik zou redelijk door het lint gaan als mijn kinderen zonder mijn toestemming in een pleeggezin worden geplaatst.
Dit mag toch niet zomaar???
Of is er misschien meer aan de hand???
Wat denk je dat ik doe.

Ik weet niet of dat zomaar mag, maar dat is alles wat de dame van jeugdzorg mij mee wilde delen. En omdat mijn vriendin dus allerlei dingen zegt over praten in slaap, duivels en dergelijke willen ze eerst kijken wat er nu aan de hand is.
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:50:28 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120611808
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef chumafor het volgende:
Ja, doordat mijn vriendin heeft gezegt dat ik praat in mijn slaap over duivels en allerlei rare liedjes zing. Terwijl dat dus niet zo is.

Ze hebben de kinderen bij haar wegenomen en vervolgens in een pleeggezin geplaatst, daarna hebben ze mij geinformeerd en zie ik de kinderen niet eerder als na de kerst.
Ik wil best veel geloven, maar enkel afgaande op hearsay zulke drastische maatregelen nemen en jou daar pas naderhand van op de hoogte stellen, lijkt mij erg stug.
pi_120611864
Toch is dat gebeurd. En ik weet niet wat er aan de hand is.

Ik ben bang dat als ik hier tegen vecht dat ik verlies en de kinderen nooit meer zie.

Begrijp me niet verkeerd ik zal vechten voor mijn kinderen, maar als ik nu aangeef dat ik de kinderen thuis wil hebben, ben ik bang dat dat in mijn nadeel gaat werken.
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:52:23 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120611924
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Isabeau het volgende:

En als al duidelijk was dat je vrouw een psychose had, dan nemen ze de vreemde dingen die ze zegt toch zeker niet serieus?! Die kinderen horen nu toch gewoon bij jou te zijn!
Inderdaad. Het gaat er bij mij niet in dat Jeugdzorg het woord van een psychotisch persoon zo drastisch voor waar aanneemt.
pi_120611990
Desnoods opper je dat ze een bandrecorder of camera in je slaapkamer mogen plaatsen voor s'nachts. :')

Te gek voor woorden die jeugdzorg.
Probleem is je, no offence, psychotische vriendin.

Maar enfin dat is uiteraard wel wat lastig uitleggen voor een buitenstaander zoals jeugdzorg, vooral omdat het allemaal zo snel is gegaan.

Ik zou als ik jou was dan ook rustig beginnen met uitleggen hoe die dag dat ze zomaar vertrok is verlopen vanuit jouw oogpunt.

Een beetje op de manier zoals je dat hier op fok had gedaan, kalm en duidelijk uitleggen.
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:53:44 #12
110223 MOON76
A.F.C.A. CB$
pi_120612001
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:51 schreef chumafor het volgende:
Toch is dat gebeurd. En ik weet niet wat er aan de hand is.

Ik ben bang dat als ik hier tegen vecht dat ik verlies en de kinderen nooit meer zie.
Als alles daadwerkelijk zo is gegaan als jij zegt, dan had ik nu bij de politie gestaan en aangifte van ontvoering gedaan.
Hoe is dat nou in godsnaam mogelijk dat ze zomaar 123 de kinderen in een pleeggezin stoppen, terwijl vader gezond is, niet heeft mishandeld en niks valt te verwijten????
Kan er echt met mijn pet niet bij!
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
pi_120612057
Ik heb je vorige topic niet gelezen maar waarom zou jeugdzorg die kinderen niet naar jou brengen?
hier moet wat meer in het spel zijn dat je niet verteld lijkt me (meer dan praten in je slaap :') )
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_120612071
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef Copycat het volgende:

Inderdaad. Het gaat er bij mij niet in dat Jeugdzorg het woord van een psychotisch persoon zo drastisch voor waar aanneemt.
En niet eerst contact met de vader zoekt voor ze op zoek gaan naar een pleeggezin 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120612157
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb je vorige topic niet gelezen maar waarom zou jeugdzorg die kinderen niet naar jou brengen?
hier moet wat meer in het spel zijn dat je niet verteld lijkt me (meer dan praten in je slaap :') )
Dan zou ik toch nog even die moeite nemen het te lezen.

Ik kan op zich niks verdachts vinden hoewel hoogstens 1 vraag : speelde er al langer dingen tussen hun qua raar gedrag van haar kant bijv?

Maar goed het was een apart verhaal op z'n zachts gezegd.
pi_120612216
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En niet eerst contact met de vader zoekt voor ze op zoek gaan naar een pleeggezin 8)7
Mwah nederland he.. als je kind daadwerkelijk van de trap valt of iets breekt op het schoolplein begint jeugdzorg al te dreigen. (vraag djeez hoe hij het vond)

Veels te veel macht.
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:58:15 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120612247
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef Isabeau het volgende:

Of TS lult teveel (uit zijn nek) of laat relevante info weg. Zoals het hier staat klopt het van geen kant.
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:58:40 #18
110223 MOON76
A.F.C.A. CB$
pi_120612276
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of TS lult teveel (uit zijn nek) of laat relevante info weg. Zoals het hier staat klopt het van geen kant.
Hear Hear....
pi_120612485
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dan zou ik toch nog even die moeite nemen het te lezen.

Ik kan op zich niks verdachts vinden hoewel hoogstens 1 vraag : speelde er al langer dingen tussen hun qua raar gedrag van haar kant bijv?

Maar goed het was een apart verhaal op z'n zachts gezegd.
niets verdachts?!
Dit is echt geen normale gang van zaken als er met de vader niks mis is
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:06:02 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120612652
quote:
Na een verzoek
Als er een hulpvraag binnen komt, start een medewerker van Bureau Jeugdzorg een onderzoek. Hierna bepaalt Bureau Jeugdzorg, in overleg met alle betrokkenen, of pleegzorg de meest passende oplossing is. Vervolgens wordt bekeken welke vorm nodig is: pleegzorg voor korte of voor langere duur, of alleen weekend- of vakantieopvang. In deze fase kunnen ook familie en kennissen betrokken worden om te bespreken of zij opvang voor het kind kunnen bieden. Voor meer informatie over Bureau Jeugdzorg: Bureau Jeugdzorg.

No way dat verhaal van TS klopt.
pi_120612667
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

niets verdachts?!
Dit is echt geen normale gang van zaken als er met de vader niks mis is
ik begrijp wat je bedoelt maar tja sowieso is die hele zaak nogal apart.

Toch heb ik wel gekkere zaken voorbij zien komen.
pi_120612966
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als er iets verrot is in Nederland is het wel jeugdzorg. Ik heb het vaker gezegd en blijf het herhalen, maar iemand wil me geloven. En het is ook niet zo gek, want het is echt schokkend en treurig wat er gebeurt. In dit geval nemen ze nog het zekere voor het onzekere. Maar kans is groot dat dit nog heel veel ellende gaat veroorzaken.

TS, neem alsjeblieft een goed advocaat in de hand, wees heel vriendelijk en bereid je voor op een lange strijd..

Het kan natuurlijk zijn dat TS niet het hele verhaal vertelt... Maarja.
Whatever...
pi_120613315
Wel jammer dat je niet wat research doet zodat je verhaal klopt. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Pvoesss op 21-12-2012 21:31:50 ]
pi_120614167
Oke net met de contact persoon van jeugdzorg gesproken in verband met de eerder aangegeven pasage. De reden dat de kinderen niet bij mij zijn is dat ze wel vermoeden dat ze een psychose heeft, maar hier nog geen voledige diagnose van hebben.

Omdat ze dus zaken zegt als dat zingen en praten in mijn slaap en dat ik mijn dochter een keer een flinke tik heb gegeven (klopt ook, maar dat is al bijna een jaar geleden) willen ze eerst haar onderzocht hebben door een psychiater en onderzoeken hoe ik in elkaar steek. Aangezien ik vorige week bij het gesprek van de maatschappelijk werker totaal ingestort ben en zelfs over zelfmoord heb gepraat maken ze zich zorgen om de veiligheid of eerder de rust van de kinderen.

Ze vinden dat dit alles eerst nagekenen moet worden en willen hiervoor even de tijd nemen tot er duidelijkheid is. De contactpersoon gaf aan dat als er inderdaad sprake is van een psychose en dit met medicatie in order zou kunnen worden gemaakt de kinderen ook snel weer thuis zijn. Wel moeten we rekenen op minimaal een aantal weken.

Met andere worden als ik niet was ingeklapt tijdens het gesprek met de maatschappelijk werker, dan zouden de kinderen mogelijk wel bij me zijn.

Echter aangezien ik weet dat er niets aan de hand is verder met mij en dit ook door mijn therapeut (ja ook ingeschakeld vorige week)) bevestigd zal worden (hoop ik) kan het ook zo zijn dat de kinderen al eerder thuis zijn als verwacht.
pi_120614288
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:20 schreef Pvoesss het volgende:
Wel jammer dat je niet wat research doet zodat je verhaal klopt. :')
Nee dit verzin je allemaal zomaar natuurlijk. In maart geregistreerd nooit een bericht en ineens weet ik dat ik mijn aandacht mis en open zomaar een lul topic. Denk het niet, maar kan ook niet bewijzen dat het klopt. Nog niet tenminste, want ik neem aan dat ik een brief van jeugdzorg ontvang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')