quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
De eerste 2 waren nog voorspelbaar, derde is wel origineel, maar nu beginnen jullie in herhaling te vallen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
De eerste 2 waren nog voorspelbaar, derde is wel origineel, maar nu beginnen jullie in herhaling te vallen.
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wiet is voor mijn gezondheid btw. Medical marihuana.
Lijk je een beetje op Lord Voldemort?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mijn ex vind Harry Potter eng, maar mij niet.
je bent er een zeker paar keer over heen geweest eerlijk ?En zoals altijd hebben ze dikke tieten maar stinkt der kut welquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nee, het is irritant dat dat dikke kind gillend achter mij aankomt en zegt dat ze me mist enzo. Ik vind haar niet eng ofzo, ik heb alleen nogal moeite om m'n agressie in te houden bij dat kreng.
Die zitten daar ook, alleen heten ze daar pikeys ofzo. Even de spelling opzoeken.quote:
Zit daar een verband tussen ja? Dikke meisjes en stinkkutten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
je bent er een zeker paar keer over heen geweest eerlijk ?En zoals altijd hebben ze dikke tieten maar stinkt der kut wel
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef Piebe het volgende:
Ik kom mijn ex nog regelmatig tegen... In de vriezer.
ja vaak hangen er wat vetrollen over die kutjes en ja dikke mensen die moeten meer moeite doen om fatsoenlijk te bewegen dus gaat dat zweten en zo tussen die vetrollen en als zei zich niet vaker verzorgd dan anderen gaat dat snel stinkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zit daar een verband tussen ja? Dikke meisjes en stinkkutten?
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
ja vaak hangen er wat vetrollen over die kutjes en ja dikke mensen die moeten meer moeite doen om fatsoenlijk te bewegen dus gaat dat zweten en zo tussen die vetrollen en als zei zich niet vaker verzorgd dan anderen gaat dat snel stinken
quote:
Hopelijk wel, maandverbandquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zit daar een verband tussen ja? Dikke meisjes en stinkkutten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |