Oke, dan heb je dus door een fout in het verleden zo'n ex die je absoluut niet wil zien. Geen idee waarom ik er ooit mee heb gehad. Het stereotype zigeuner, die dik is, te veel zuipt, make-up, glitter en oh zo dom en luidruchtig is.
Wil het dat dat gedrocht me nog steeds lastig valt, maar de smsjes en telefoontjes kan ik zonder al te veel moeite negeren. Alleen dan komt er gisteren, ik word uitgenodigd, zoals 4-6 keer per week om een jointje te roken bij een vriend, krijg ik over de intercom te horen dat m'n ex er ook is. Oh oh zo fijn. Ik draai me om, wacht 5 minuten, ex loopt naar buiten, om drank te halen of iets dergelijks, ik ga het trappenhuis in en rook m'n joint.
Na een tijdje komt m'n ex terug en die dikke taart gaat natuurlijk met de lift, gaat het kreng alle verdiepingen gillend af met die helse stem om mij te vinden, wat dus gelukkig niet lukte, maar nu sta ik wel bij mijn vrienden bekend als de gene die met die gipsy heeft gehad. oid.
Klacht: Het nadeel van alle drank bij Gipsy's thuis opdrinken. Stereotypes. Exen. Die irritante dikke meiden met die kut stem en lelijke kleding en make-up. Daten met iemand die het tegenovergestelde van mij is, vanwege de drankvoorraad.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson