Maak topic met pics dangquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef RickoKun het volgende:
die whey shakes van mij, ik kom nu liters per x man, zieke shit yo
Haha, snelle ninja edit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar als je 50 meter van een loop afstaat die op jou gericht is wordt je ook nog vol geraakt
Met mijn loop is niks misquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haha, snelle ninja edit.
Had bijna medelijden met je kromme loop.
Eej!quote:
Soms ben je wat te enthousiast/ ongecontroleerd enzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom zou je op jezelf richten? Vind je dat leuk?
Vasjenquote:
Hij praat graag meequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaat over rukken en wie komt er binnen?
quote:
Wat een warm welkomquote:
Nee, ik zag Tli posten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaat over rukken en wie komt er binnen?
Het is hier ook warm, verwarming vergeten terug te zettenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, zag dat het over rukken ging.
[..]
Nee ben ook niet meer op zoek geweest, doe gewoon dat zwarte jurkje aan voor kerstquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef tliciouz het volgende:
Jisc, heb je al een jurkje gevonden?
[..]
Die je me had laten zien? Ook leuk toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ben ook niet meer op zoek geweest, doe gewoon dat zwarte jurkje aan voor kerst
Ja prima te doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die je me had laten zien? Ook leuk toch?
Ik liep vandaag de stad in en meteen weer uit, wat een drukte
Vakantie ja, zoals Jumi het zou zeggen hirlakquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja prima te doenEn ja ghehe, daarom wil ik ook absoluut niet nu naar de stad. Iedereen vakantie
Ik vind niet hirlak ik wil werk ik verveel me de pestpleurisquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vakantie ja, zoals Jumi het zou zeggen hirlak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |