Honten hou ik ook niet van maar die zitten tenminste niet in mijn tuin.quote:Op zondag 23 december 2012 10:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan maken ze zichzelf schoon.
Katten zijn 10 keer schoner dan zo'n kwijlende kuthont.
Nee dat is mijn eigendom en die is opslotquote:Op zondag 23 december 2012 10:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Mag ik jouw auto een keer lenen dan ? Gewoon totdat hij kapot gaat. Ik bedoel, hij staat toch buiten enzo. Scheelt in de kosten.
En dus?quote:Op zondag 23 december 2012 10:44 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Honten hou ik ook niet van maar die zitten tenminste niet in mijn tuin.
En een kat is niemands eigendom omdat hij "toevallig" buiten loopt ?quote:Op zondag 23 december 2012 10:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee dat is mijn eigendom en die is opslot
Als die kat z'n eigen weg weet naar mijn huis naar binnen kan ik er toch niks aan doen.quote:Op zondag 23 december 2012 10:59 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
En een kat ie niemands eigendom omdat hij "toevallig" buiten loopt ?Mooie wereld leef jij in. Bevalt het een beetje ?
Nee klopt, maar je hebt dan niet zoets van "goh iemand zal hem wel missen" ?quote:Op zondag 23 december 2012 10:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als die kat z'n eigen weg weet naar mijn huis naar binnen kan ik er toch niks aan doen.
Die kat loopt toch zelf buitenquote:Op zondag 23 december 2012 11:03 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar je hebt dan niet zoets van "goh iemand zal hem wel missen" ?
moeders thuis hier vind dat het te veel rotzooi maakt ofzo?quote:
Lolwut?quote:Op zondag 23 december 2012 11:32 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
moeders thuis hier vind dat het te veel rotzooi maakt ofzo?
Hoe groot is een Duitse herder ?quote:Op maandag 24 december 2012 17:32 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
[..]
Kad en hont zijntenminste wel echte honten die groter zijn dan een Duitse herder.
wat een pleurezooi daar zeg, jezus,quote:Op maandag 24 december 2012 17:35 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Hoe groot is een Duitse herder ?![]()
[ afbeelding ]
Vraag het eens bij het Chinese restaurant bij je in de buurt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Toradora het volgende:
Vanmorgen vroeg half 8 is de kat naar buiten gegaan. Zoals iedere ochtend. Meestal staat hij dan tegen 11 uur voor de deur. Met soms uitlopers tot 1 uur.
Maar het is nu inmiddels kwart voor 5 en hij is nog steeds niet terug.
Allerlei rampscenario's vliegen voor mijn ogen. En ik bedenk me ook steeds dat we hier aan een redelijke drukke weg wonen, en er in de afgelopen 7 maanden 7 katten zijn verdwenen.
Ik maak me zoveel zorgen
Precies zo groot moeten honten zijnquote:Op maandag 24 december 2012 17:35 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Hoe groot is een Duitse herder ?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |