Ik ben net weer binnen. Ga nu eerst eten en daarna weer zoeken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef BeavisnKutthead het volgende:
En in plaats van te gaan zoeken open je weer zo,n kuttopic? Jij bent wel echt de zieligste persoon ooit als ik al jouw topics zo lees..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef sinepedraap het volgende:
Het was toch geen zwarte kat hè? Anders sorry
Boze buurman met vissen/vogels stopt paracetamol in stukje vlees... Will do the job!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef TNA het volgende:
Je zult alle doemscenario's in KLB horen.
Dat is ook te gevaarlijk in België, met al die kat-etende gangsters.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onze kat is nog nooit buiten geweest. we hebben dat zo kunnen leren.
't was blijkbaar niet wederzijdsquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:52 schreef Toradora het volgende:
[..]![]()
Niet gemeen doen. Dat beestje is belangrijker voor me dan wie dan ook.
Toont wel hoe belangrijk je het wel niet allemaal vindt:')quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:52 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik ben net weer binnen. Ga nu eerst eten en daarna weer zoeken.
Hier zat ik ook al mee ja. Misschien vanwege vandaag.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zeggen wel eens dat dieren onheil kunnen voelen aankomen en zich dan snel uit de voeten maken.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:53 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat is ook te gevaarlijk in België, met al die kat-etende gangsters.
Ik nam hem over van mensen die hem altijd naar buiten hebben gedaan. Binnenhouden was geen optie. En toen ik naar deze buurt verhuisde en het toch ging proberen hem binnen te houden, heeft hij maanden lang klagelijk gemiauwd, kwam hij niet meer bij mij liggen, oogde ongelukkig. Dus toch maar, met extra adresbandje om naar buiten gelaten, en dat ging tot nu toe goed. Maar nu heb ik zo'n naar gevoel in mijn buik...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet katten ook lekker binnen houden. Je koopt geen huisdier om hem buiten te laten lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |