m'n haakwerkjes jongequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
waar heb je die labels eigenlijk voor nodig?
godsamme verwende streufquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Dussssssss......... ivm ons kerst/nieuwjaarscadeau... het moet iets met voip te maken hebben (lees telefonie).
Geen ipad dus![]()
Ik wil geen iphone 5![]()
![]()
![]()
nee zit bijna tegen de tekst aan dus dat wordt lelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
kun je het logo er niet afknippen?
quote:
True, kun je niet vragen of jij dan gewoon een frutseldoos mag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik vind het gewoon echt zoooo zonde
voor mijn werktelefoon... waar ik niks mee doe........
![]()
Told you soquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Dussssssss......... ivm ons kerst/nieuwjaarscadeau... het moet iets met voip te maken hebben (lees telefonie).
Geen ipad dus![]()
Ik wil geen iphone 5![]()
![]()
![]()
Het is ook een zeer goed werkend conceptquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo, dat doen al die mensen met chanel oorbellen en gucci tassen ook, EINZ
Gewoon geld is primaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, kun je niet vragen of jij dan gewoon een frutseldoos mag?
Kan je geen nieuwe laptop vragen die je dan ook prive mag gebruiken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon geld is prima![]()
Maar ik durf niet na mijn opmerking laatst; dus ik hou wijselijk mn mond
ik ben zo blij dat cif wel gewoon altijd geld krijgt
Ja zal idd toch zo zijn jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Told you so.
Heeft met aftrekken van den belasting te maken (hij zei aftrekken, hihi!)
die heeft cif... in het oranjequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Of zo'n vette ouderwetse telefoonhoorn die je in je mobiel kan pluggen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
die heeft cif... in het oranjeHeeft ie heel het ek meegedragen
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zal idd toch zo zijn ja
Alhoewel hij ook zei dat een mac ook wel mocht... maar die link snapte ik nog niet helemaalIk wacht januari wel af en dan hoor ik het wel
Ja pcies; maar ik weet niet of ie beseft hoe duurquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb ook liever een Macbook dan een iPhone ermahgerd
waar je dan 20 tekens kon versturenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe heette zoon textmessenger ook alweer? Buzzer ofzo?
Dat iddquote:
Ik krijg alleen een fles wijn van leveranciers. En zelfs die heb ik dit jaar niet gezien omdat ik gezonken ben in aanzienquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat idd
Kreeg ie van leverancier![]()
Vroeger kreeg je tenminste heule vette cadeaus maar ja.....Cif was er toch blij mee
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gatverdamme wat een vieze lego
En ze hebben gezaagdquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gatverdamme wat een vieze lego
Het is serieus een telefoon van Tyco? Damnquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Hier, kan je een schone kopen![]()
http://www.ebay.com/itm/V(...)&hash=item2ec40eadbe
JA LAAT DAT DAN VANTEVOREN WETEN ZOMGquote:Dit is gebruikelijk, zowel bij Lovely Labels als bij andere sites die een gelijkaardig product aanbieden.
Op vraag laten we dit wel weg.
Dit is ook te zien op de voorbeelden van de labels die op de homepagina staan.
Dat kan niet, het is een echte telefoonquote:
ohmygodquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Mirjam het volgende:
ah ik heb antwoord
[..]
JA LAAT DAT DAN VANTEVOREN WETEN ZOMG
Zouden ze weten dat ze het nog veul erger maken met dit antwoord?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Mirjam het volgende:
ah ik heb antwoord
[..]
Omfg, hoe heb je betaald?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Mirjam het volgende:
ah ik heb antwoord
[..]
Ik geloof het niet, ik ben nu echt laaiend en in staat die dingen te verbrandenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zouden ze weten dat ze het nog veul erger maken met dit antwoord?
Ik was dus van de week bij die oudejaarsconference. En toen maakte ze eerst grappen over scharen, dus ik keihard lolleren, en daarna ging het over panda aids, dus ik nog een keer keihard lolleren. Ze hebben het gefilmd, dus eens zien of het nog online gaat komenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
hehehehe mn collega zei aids........Ik lollerde
![]()
![]()
quote:Bedankt voor je snelle reply.
Wat me nog wel meer stoort is dat dus pas achteraf gemeld wordt dat het mogelijk is de merknaam weg te laten.
Had ik dit geweten had ik dat natuurlijk meteen gedaan, maar dat staat nergens vermeld helaas, dus dit kun je dan niet weten bij een eerste bestelling.
Je had er eigenlijk STELLETJE HOEREN achter willen zetten he?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef Mirjam het volgende:
met veel moeite een nette reply getikt
[..]
minstensquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je had er eigenlijk STELLETJE HOEREN achter willen zetten he?
iets van 12 euro incl. verzendenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat kostte het trouwens? Zie het nergens staan terwijl het net gevraagd is
Mja ik weet niet, moet ik weer onwijs veel moeite doen enzo (ja sorry hoor, zeiksnor die ik d'r ben)quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja ik weet niet, moet ik weer onwijs veel moeite doen enzo (ja sorry hoor, zeiksnor die ik d'r ben)
voor hoeveel labels?quote:
50quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
voor hoeveel labels?
Ik heb 80 labels voor 19incl verzenden uit amerika van 1*5cm, die worden dubbelgevouwen dus dan is het 2.5cm eigenlijk dubbel
Mja ik heb d'r al geen zin meer in eigenlijk, ken je dat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou voor 12euro nieuwe eisen of al je geld terug, dit is niet normaal
Zet het op klacht.nl!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja ik heb d'r al geen zin meer in eigenlijk, ken je dat?
Ik bestel er gewoon nooit meer en raad het niemand aan ermahgerd.
Ik zie wel wat ze op m'n mail antwoorden, vind het gewoon stom
[ afbeelding ]
Ja, maar een paar mailtjes sturen is neit super veel moeite toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja ik heb d'r al geen zin meer in eigenlijk, ken je dat?
Ik bestel er gewoon nooit meer en raad het niemand aan ermahgerd.
Ik zie wel wat ze op m'n mail antwoorden, vind het gewoon stom
[ afbeelding ]
Ik ben te liefquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar een paar mailtjes sturen is neit super veel moeite toch?
Is wel weer 12 euro
Ik zou iig niet de moeite doen om het terug te sturen
Gezelligheidquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)erious-Request.dhtml
Nee, dat is wel te lief, ik vind het momenteel niet leuk als anderen boos op me zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik zeg niet dat je lui bent. Ik zeg alleen dat je te lui bent om dit principe na te jagen
Je kent die mensen niet, dikke carequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, dat is wel te lief, ik vind het momenteel niet leuk als anderen boos op me zijn
Eigenlijk moet ik daar weer even poep aan hebben zoals ik altijd al deed.
Mooi moment om mee t ebeginnen misschien
nou, ben het er anders 800% mee eens.quote:
En als ik nou zeg dat ik er boos van wordt dat je nu geen actie onderneemt?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, dat is wel te lief, ik vind het momenteel niet leuk als anderen boos op me zijn
Eigenlijk moet ik daar weer even poep aan hebben zoals ik altijd al deed.
Mooi moment om mee t ebeginnen misschien
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ik er boos van wordt dat je nu geen actie onderneemt?
ZULKS EEN DILEMMA TROLLOLOLOLOLO EINZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is vast voor iets in Afrika toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ben het er anders 800% mee eens.
LATEN WE ER VOOR ZORGEN DAT ER NOOIT MEER EEN KIND STERFT WANT DAT IS HEUL ERG!
Maar ja, de gevolgen zijn dan wel dat we iedereen op z'n 45e moeten euthanaseren omdat er anders binnen no time zo veel mensen zijn dat we elkaar dood drukken
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ik er boos van wordt dat je nu geen actie onderneemt?
ZULKS EEN DILEMMA TROLLOLOLOLOLO EINZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sure, maar waar zit de logica in dat al die baby's hier vrolijk blijven leven en daar dood gaan terwijl dat niet nodig is?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ben het er anders 800% mee eens.
LATEN WE ER VOOR ZORGEN DAT ER NOOIT MEER EEN KIND STERFT WANT DAT IS HEUL ERG!
Maar ja, de gevolgen zijn dan wel dat we iedereen op z'n 45e moeten euthanaseren omdat er anders binnen no time zo veel mensen zijn dat we elkaar dood drukken
Ik vond hem best mooi gevonden van mezelfquote:
nee, heb je het artikel wel gelezen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sure, maar waar zit de logica in dat al die baby's hier vrolijk blijven leven en daar dood gaan terwijl dat niet nodig is?
Vind het dezelfde redenatie om te zeggen dat het maar goed is dat heel Afrika aids krijgt en dood gaat, want anders komen er teveel mensen.
Dus vooral niemand daar vertellen dat er condooms zijn en zeggen dat je veul aids moet krijgen want aids is cool![]()
Omdat die mensen eerst moeten leren om voor zichzelf te zorgen, op dit moment lijkt het een bodemloze geldput waar we nog meer geld heen 'moeten' sturen als er nog meer mensen komen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sure, maar waar zit de logica in dat al die baby's hier vrolijk blijven leven en daar dood gaan terwijl dat niet nodig is?
Vind het dezelfde redenatie om te zeggen dat het maar goed is dat heel Afrika aids krijgt en dood gaat, want anders komen er teveel mensen.
Dus vooral niemand daar vertellen dat er condooms zijn en zeggen dat je veul aids moet krijgen want aids is cool![]()
ze mogen er best voor zorgen dat er minder kinderen doodgaan, maar zorg er dan ook synchroon voor dat ze daar niet meer dan 2 kinderen per gezin krijgen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is vast voor iets in Afrika toch?
Sorry maar het laatste wat ze daar moeten doen is zorgen dat er minder kinderen doodgaan, die mensen kunnen al niet voor zichzelf zorgen, laat staan voor 1245 kinderen
En dat mensen voor zichzelf kunnen zorgenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze mogen er best voor zorgen dat er minder kinderen doodgaan, maar zorg er dan ook synchroon voor dat ze daar niet meer dan 2 kinderen per gezin krijgen.
Zullen we dat dan hier ook gelijk invoeren, want daar ben ik volledig voorquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze mogen er best voor zorgen dat er minder kinderen doodgaan, maar zorg er dan ook synchroon voor dat ze daar niet meer dan 2 kinderen per gezin krijgen.
net alsof dat de oorzaak is. Die mensen moeten zes uur rijden om condooms te kunnen kopen, die denken ook van dikke care.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oplossing: paus afschieten want die zegt dat ze geen condooms mogen gebruiken.
Nee?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof dat de oorzaak is. Die mensen moeten zes uur rijden om condooms te kunnen kopen, die denken ook van dikke care.
oh, zonder meer, Denk ook niet dat de bevolking hier nog echt sterk groeit momenteelquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zullen we dat dan hier ook gelijk invoeren, want daar ben ik volledig voor
Of gewoon 1, en non-capabele mensen castrerenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zullen we dat dan hier ook gelijk invoeren, want daar ben ik volledig voor
We zitten tegen de 17 miljoen aan toch? Da's 2 miljoen meer dan in de jaren 90 met dat bazen-matigen-liedquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, zonder meer, Denk ook niet dat de bevolking hier nog echt sterk groeit momenteel
JE KUNT OOK TE VER GAAN HE!quote:
momenteel. Het neemt wel degelijk afquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We zitten tegen de 17 miljoen aan toch? Da's 2 miljoen meer dan in de jaren 90 met dat bazen-matigen-lied
Vergrijzing dit dat allesquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
momenteel. Het neemt wel degelijk af
Er wordt niet voor niets een bevolkingsafname voorspeld over een jaartje of dertig.
In Afrika jongeuh, niet hier!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JE KUNT OOK TE VER GAAN HE!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:18 schreef Mss het volgende:
Ze moeten in Afrika gewoon gratis kip bij condooms uitdelen, dan gaat iedereen wel condooms kopen.
Of gratis condooms bij kip, want kip kopen ze toch welquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:18 schreef Mss het volgende:
Ze moeten in Afrika gewoon gratis kip bij condooms uitdelen, dan gaat iedereen wel condooms kopen.
nee want dan zeggen ze, laat die condooms maar zittenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of gratis condooms bij kip, want kip kopen ze toch wel
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
maar ja, ik ben VVD-er en Schaar is SP-er, dat wordt nooit wat zo'n discussie
dan kun je er 1 weggevenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
(behalve dat ik pvda gestemd heb)
Hoewel we het er dus over eens zijn dat hier best een verbod op meer dan 2 kinderen mag komen?
Nou ja, mijn theorie is: Je mag voor twee kinderen kinderbijslag en kinderopvangtoeslag ontvangen. Wil je er meer, dan is dat prima, maar dan zelf betalen![]()
Met uitzonderingsregeling voor mensen die als tweede kind een tweeling baren, daar kan je ook niks aan doen.
En dat die dan na 20 jaar er achter komt dat hij een tweeling is en de andere helft gaat zoeken en dat ze elkaar vinden in een emotioneel weerzien en einz?quote:
Goeden tv programmaquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat die dan na 20 jaar er achter komt dat hij een tweeling is en de andere helft gaat zoeken en dat ze elkaar vinden in een emotioneel weerzien en einz?![]()
Maar dan nemen die weer geen negertjes of chineesjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, aan leuke homostellen ofzo.
deelsquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar even terug..
SKJOE ZIJN WIJ HET NOU MET ELKAAR EENS OP EEN POLITIEK/MAATSCHAPPELIJK VLAK?![]()
![]()
![]()
Dat is al voldoende reden om er emotioneel van te wordenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is al voldoende reden om er emotioneel van te worden![]()
![]()
![]()
Ik focus me op het positievequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik geef nog steeds niks aan serious request
Ik vind mezelf een beter doelquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik geef nog steeds niks aan serious request
heb jij enig idee hoe groot de Derde Wereld is?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind mezelf een beter doel
Maar zou serieus AL dat geld daaraan besteed worden? Ik geloof er niks van
Ja, ik zeg toch niet dat ze het niet kunnen gebruiken,quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij enig idee hoe groot de Derde Wereld is?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Jaaaa iPhone 5 werkend en wel![]()
![]()
En dadelijk na de complete synchronisatie is ie precies gelijk aan mijn iPhone 4, tot aan het laatste appje en bezochte webpagina toe, dus echt supernieuw is het niet
Yep. Alles druk dit dat alles. Was in de stad en daar wa shet ook gekkenhuisquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik dacht net even snel wat boodschappen te halen. Het is dus nu al overal tering tyfus druk in de winkels
Maar ga morgen voor het eerst risotto maken, ben benieuwdEn nee, niet de Knorr variant dus
(al blijft die ook wel errug lekker
)
Ik ben blij dat ik voor kerst eigenlijk zo goed als niks meer hoef te halen.. Ik hoef maandag alleen naar de winkel voor een bakje champignons volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yep. Alles druk dit dat alles. Was in de stad en daar wa shet ook gekkenhuis.
Hahaha maar wel lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:47 schreef milka82 het volgende:
Had ik vanochtend oliebollen gekocht,komt mijn (ons,whatever) vader (en ik noem hem nog heit ook) gebak brengen wat ie over had van zijn traktatie op het werk. Ik ga zo misselijk worden vanavond
Wij moeten nog volle bak boodschappen halenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik voor kerst eigenlijk zo goed als niks meer hoef te halen.. Ik hoef maandag alleen naar de winkel voor een bakje champignons volgens mij![]()
![]()
In de stad was het ook druk ja! En ik dacht ff snel naar KPN en weer terug te gaan, maar dan zit je dus vast in de file van slenterende mensen met kinderwagens
Das het enige wat je kan doen ja.. Ik vrees alleen dat heel veel mensen zo denken en dat het dan alsnog flink druk isquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij moeten nog volle bak boodschappen halenmaar ja, maandag gewoon niet te laat opstaan.
had jij wagon trail nog nie????????quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:43 schreef Debsterr het volgende:
China Glaze Wagon Trail en Smoke and Ashes gekauft.
NEINquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had jij wagon trail nog nie????????
Ik heb sinds kort 2 volledige Helmers tot m'n beschikking, dus ik ga aan lade 2 beginnen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn chg koloniseren mijn opi lade
gelukkigquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel mij opeens velen malen vrolijker nadat het tentamen vanmiddag gewoon lukte (met dank aan Lindy die zei dat je het gewoon kon maken zonder de modules) en mijn 1e vak wat ik gehaald heb en geen tentamens meer tot januari yay.
En beetje zin in kerst zelfs
He das fijn!quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel mij opeens velen malen vrolijker nadat het tentamen vanmiddag gewoon lukte (met dank aan Lindy die zei dat je het gewoon kon maken zonder de modules) en mijn 1e vak wat ik gehaald heb en geen tentamens meer tot januari yay.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik verpest het nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
Spees, verpest het nou niet meteen!!!
spoor negendriekwartquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik verpest het niet
Maar ik vind het een heul raar iets, die spoor 2. Er is ook geen spoor 1
Das zo'n beetje het 'noodspoor' omdat spoor 8 nu even buiten gebruik is. Zal vast tijdelijk zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap niks van spoor 2 in breda, daar moet je buitenom met een halvegare trap omhoog, lekker handig als je velen spullen bij hebt
Ik vond het al zo raar, heb er nog nooit een trein gezienquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das zo'n beetje het 'noodspoor' omdat spoor 8 nu even buiten gebruik is. Zal vast tijdelijk zijn
Toen ik nog thuis woonde moest ik altijd naar station Breda-Prinsenbeek en die stoptrein ging op een gegeven moment vanaf dat spoor. En nu gaat de trein naar Zwolle dus tijdelijk daar vandaan. En soms staan er goederentreinen. Maar normaal gesproken zou het niet gebruikt worden nee. Met dat gare trappetje inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar, heb er nog nooit een trein gezien
Voor morgen is de helft opquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:18 schreef Mirjam het volgende:
gehaktballetjes gemaakt voor morgen, en ze zijn super lekker geworden
Nu ervanaf blijven
whut?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja dat kan natuurlijk ook ipv een bonus ofzo. Zonder overleg of bericht even een deel van het loon inhouden
Huh?? Hoezo dat dan? Wat een idiote actie zegquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja dat kan natuurlijk ook ipv een bonus ofzo. Zonder overleg of bericht even een deel van het loon inhouden
En morgen zijn ze dan nog beterquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:18 schreef Mirjam het volgende:
gehaktballetjes gemaakt voor morgen, en ze zijn super lekker geworden
Nu ervanaf blijven
Als je een boete krijgt met de auto krijg je altijd ruim van te voren een brief... Het is goed dat we geen cadeau's doen met de kerstquote:
Ik snap er ook niks van....quote:
Jeetjequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
Uh das ook flink balen bubs
En weet je die auto van mij? Die gefixt is en alles? O ja; die andere kant is ook afgebroken..... in de garageYay x 2 alles
![]()
Waar ben jij?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik schat dat je me hebt ingehaald
Matig is dat ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
En ik bedoeld emeer die luigi die je krijgt als je 3 keer doodgaat ofzo
ECHT PLEUR OP
steeds meer mensen die games uitspelen omdat ze games veel te makkelijk makenen dan willen ze samen mario doen en dan 3290423904820 keer in een level doodgaan en langzaam lopen en WEETIKWAT
waar is de tijd gebleven dat je gewoon lekker 20 levens kon verspillen aan een stukje omdat je geen idee had hoe het moest en er niets voorgekauwd werd
Geen Wii uquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Verder wel verdomd epische game hoor
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef Mirjam het volgende:
kennen jullie dat, dat je de voorraadkast opendoet en alles eruittieft? en dat je dan gaat opruimen, en er gewoon honderdmiljoenmiljard lege dozen in staan?![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef Mirjam het volgende:
kennen jullie dat, dat je de voorraadkast opendoet en alles eruittieft? en dat je dan gaat opruimen, en er gewoon honderdmiljoenmiljard lege dozen in staan?![]()
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb net 3 dozen; lege plastiek zak en leeg potje uit de kast gehaald![]()
nee , ben ik nu raar?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben ook niet zelf degene die alle lege verpakkingen laat staan dus MIJ zou het ook niet overkomen...quote:
Nopequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef Mirjam het volgende:
Lekker is dat altijd jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Had nu al een kwartier thuis op de bank kunnen zitten, volgende trein heeft ook vertraging
als je pure chocolade lust heb k er hier nog een voor je liggenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar niet eens een choco letter gehad
Puur is mijn favoriet ERMAHGERDquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je pure chocolade lust heb k er hier nog een voor je liggen
DAN KRIJG JIJ DIEquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Puur is mijn favoriet ERMAHGERD
Ik heb mijn kerstmani van jouw blog gejatquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:02 schreef Debsterr het volgende:
De directeur van ons bedrijf vind m'n statusupdate leuk over m'n baan!
Fotoooquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb mijn kerstmani van jouw blog gejat![]()
Velvet Bow met TMWTGG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het alternatief voor ouder worden is dood gaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:53 schreef megamandy het volgende:
Ik was al getraumatiseerd toen ik 20 werdEn tegenwoordig ben ik in mijn hoofd nog steeds 21
Niet schelden/klagen op mijn verjaardag graag, ktxsbyequote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverhoeren networked blogs, doe eens mn nieuwsten posts op twitter en facebook plempen
Voor spees? een dag niet geklaagd is een dag niet geleefdquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet schelden/klagen op mijn verjaardag graag, ktxsbye
Ik wil juist super enthousiast weer goeden activiteiten oppakken, werkt het niet mee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet schelden/klagen op mijn verjaardag graag, ktxsbye
Dan is toch stiekem de apocalyps geslaagdquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Voor spees? een dag geklaagd niet geklaagd is een dag niet geleefd
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan is toch stiekem de apocalyps geslaagd
met blogs?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil juist super enthousiast weer goeden activiteiten oppakken, werkt het niet mee.
Volgens de site moet alles werken dus paniehieeek
Ik ben nu klaar met tentamens tot 11 januari, het is niet alsof ik uren per dag aan die blog werk maar ik wil gewoon wat random dingen doen af en toe. Maar dan is het wel fijn als alles meewerktquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met blogs?
ge moet ook aan school werken, donkerharig vlerkje!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Salaris is gestort
9-1 details doorspreken over dakkapellen en dakraam, waarschijnlijk in april bouwen incl. bouwvergunning![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Salaris is gestort
9-1 details doorspreken over dakkapellen en dakraam, waarschijnlijk in april bouwen incl. bouwvergunning![]()
![]()
ik snap heel de lol van blogs niet, maar wie ben ik (een ouwe taaie kip ja, ik weet hetquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben nu klaar met tentamens tot 11 januari, het is niet alsof ik uren per dag aan die blog werk maar ik wil gewoon wat random dingen doen af en toe. Maar dan is het wel fijn als alles meewerkt
We hebben niet echt iets speciaals gepland, maar komt vast goedquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik snap heel de lol van blogs niet, maar wie ben ik (een ouwe taaie kip ja, ik weet het![]()
![]()
)
Ga je nog iets leuks met Brum doen?
Een advies, vermijd de stad de komende dagenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We hebben niet echt iets speciaals gepland, maar komt vast goed
Trusten kipjon!
Ik ben in boxtel dus dat komt helemaal goedquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een advies, vermijd de stad de komende dagenVoor je eigen lichamelijke en mentale veiligheid
Al die mensen
Dan blijf je denk ik wel levenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben in boxtel dus dat komt helemaal goed
Boodschappen doen zal wel moeten maar ach
Nieuwe telefoon kopenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut ik had mn pinguin hoesje voor de iphone 5 besteld
Bij het eindkasteel in die wereld met al die paarse gifzooiquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 07:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
KIP IS OVER GEGAAN NAAR DE OUDE ZIJDE VAN DE SC!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 07:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
KIP IS OVER GEGAAN NAAR DE OUDE ZIJDE VAN DE SC!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog 5 jaartjes oke?quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Tegen de tijd dat de eerste ongetrouwde dertiger er bij komt ben ik zelf al getrouwd
En dan ga jij met een jaartje ook voor een nestjequote:Op zaterdag 22 december 2012 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd kip, en welkom bij de oude wijvenclubeindelijk een lotgenoot zonder larven / kleinlarven
stond ie aan je fietsenring vast?quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:13 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb heel voortvarend een briefje onder een auto gedaan vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |